Näin kävi kun olen ollut kaupungilla hoitamassa asioitani...
Olen vain kertonut avoimesti vihan tuntemuksistani sisälläni kaikille ja ne ketkä kuulivat olivat kokeneet olonsa niin ahdistuneiksi ja uhatuiksi näistä tunteiden kuvailuista että olivat soitelleet 112 tiuhaankin :D
Perhana... En ole nähnyt lapsiani kohta kahteen kuukauteen kun valtio ja heidän äitinsä eivät sitä salli.
Rikkovat minun ja lapsieni välistä rakkaus suhdetta etäännyttämällä meitä toisistamme.
Olen huolissani oleva iskä.
Minunko lapseni ei ole minun ? Tältä se näyttää...
Kaksi päivää olin pidätettynä.
Olen ollut vain avoin ja totuudellinen tunteistani tämän lapsieni kaappaus draaman keskellä ja he kokivat minut uhaksi.
Minä vain vakavoiduin .
Minä haluan nähdä lapseni!
Lisäsivät sitten vartiointia ja sulkivat virastoja
4
900
Vastaukset
Lapset tänne tai sota. Suuntaudun kohti terroristin virkaa jos ei ala lapsia näkymään .
Rauhan tie paras ratkaisu :)- Anonyymi
Lääkärissä et saa tarvitsemaasi palvelua mikäli et ole valmis kaatamaan pöytää ja heittämään tuolin ikkunasta läpi.
Oli heillä vartijat oven takana odottamassa kun kävin.
Pyysin kunnon turrutusta ja tarjosivat hiirenlääkkeitä sekä keskusteluapua , vakavoiduin ja he pelästyivät.
Sainhan minä toki putkahoitoa 2 vuorokautta... Ihan ok ruokaakin ja hyvä asiakaspalvelu , tupakillakin sopi käydä.
Kiitos Joensuun poliisilaitoksen putkapuolen henkilökunnalle ! Teillä on hyvää ihmisläheistä asiakaspalvelua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346