Tässäpä HS juttu…😳
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009284458.html?share=9f5a75e287fc61086006df8a1571f48c
Onneksi keski-ikäiset ei toivottavasti mene kaikkiin jälkiteinien kotkotuksiin…Kai? Olipa tuolla joukossa aika hämmentävääkin emojeita. Arvasin 17/20 oikein kolmesta vaihtoehdosta, mutta enpä normaalissa kanssakäymisessä osaisi vetää montaakaan noiden emjojien tai lyhenteiden asiayhteyttä oikein, vaan ihmettelisin vain kummia kommentteja tai kuvia tekstissä. 😂😳😁
Olenko ainoa pihalla oleva? Mitä esimerkiksi ymmärtäisitte sanoista tai emoijista
-Netflix and chill
-breadcrumbing
-taco
-yksisarvinen
Emoijien merkityksestä pihalla
57
321
Vastaukset
- Anonyymi
Viestissäsi oli kolme erilaista naaman kuvaa. Mitä ne tarkoittaa?
Vanhempana setämiehenä pelaan varman päälle ja käytän yleensä vain tätä :)
-keinovaginamies-Heh! No noista naamoista voi päätellä mitä ne tarkoittaa, vaikka vain :) tai :-) on tuttu.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Heh! No noista naamoista voi päätellä mitä ne tarkoittaa, vaikka vain :) tai :-) on tuttu.
Jos oikein hurjalle päälle sattuu, voi veivata jopa näin (:
-keinovaginamies- - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17689036g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En pahemmin käytä emojeita, mutta vain yksi meni testissä väärin ja minulle suositeltiin tinderiä ym.
- Anonyymi
Netflix on maksullinen elokuva kanava ja taco joko se on mauste tai tortilla ja yksisarvinen on satuhevonen
- Anonyymi
Tää on just se syy miksei kannata käyttää emojeita muutakuin virallisissa yhteyksissä.
Noin minäkin ne ymmärrän, mutta nuoriso on eri mieltä. Muistaakseni oikea rivi oli hengailua seksillä, suhde jota pidetään koska nyt ei oikein muutakaan ole (karmeaa ihmisten hyväksikäyttöä nostaa mielestä jo lähtökohdaksi!!), vagina, merkki- jolla ilmoitetaan halusta kolmen kimppaan.
Jos joku ehdottaisi netflix and chili ja lopussa taco ja yksisarvinen, olisin menossa katsomaan leffaa, syömään pari tacoa… ja kuvittelisin tuon vikaa olevan vain lähinnä söpö hymiö. Mutta vastassa olisin ihan toisenlaiset bileet. 😳🫣Anonyymi kirjoitti:
Tää on just se syy miksei kannata käyttää emojeita muutakuin virallisissa yhteyksissä.
Niinpä, tulee tietämättään ehdotettua kaikenlaista. 😂
- Anonyymi
Virallinen yhteys, no se on pomo, työkaverit, mahdolliset asiakkaat ja yhteistyökumppanit sinne vaan kutsuja vaikkapa moussakkailloista tai tacolounaista.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Noin minäkin ne ymmärrän, mutta nuoriso on eri mieltä. Muistaakseni oikea rivi oli hengailua seksillä, suhde jota pidetään koska nyt ei oikein muutakaan ole (karmeaa ihmisten hyväksikäyttöä nostaa mielestä jo lähtökohdaksi!!), vagina, merkki- jolla ilmoitetaan halusta kolmen kimppaan.
Jos joku ehdottaisi netflix and chili ja lopussa taco ja yksisarvinen, olisin menossa katsomaan leffaa, syömään pari tacoa… ja kuvittelisin tuon vikaa olevan vain lähinnä söpö hymiö. Mutta vastassa olisin ihan toisenlaiset bileet. 😳🫣Onkohan sellaista merkkiä olemassa kuin vagina merkki ja itselleni ei olis tullut siitä mieleenkään kolmen kimppa mut täytyy sanoa en tiedä mitään emoijioista eli en käytä semmosii mut luulis jos nainen lähettää vaginan kuvan niin tarkoittais et sais pimppii ja seksii ja jos mies lähettää niin haluais pimppiä ja seksiä
Anonyymi kirjoitti:
Virallinen yhteys, no se on pomo, työkaverit, mahdolliset asiakkaat ja yhteistyökumppanit sinne vaan kutsuja vaikkapa moussakkailloista tai tacolounaista.
Onhan nuo hyvä tietää. Jos joskus menee syömään, treffeille tai virallisemmin, on listalla ruokalajeja, jotka voi aiheuttaa hämminkiä. 😂 Tai jos joku kyselee, tykkäätkö munakoisosta, persikasta, tacoista tai vanilijasta, pitänee olla varovainen sanoissaan. 😳
- Anonyymi
Ei kannata ottaa liian vakavasti. Noille voi luoda myös ihan omia merkityksiään ja heitellä muuten vaan ihan sekopäisillä tavoilla. Joku nuokin merkitykset on ihan itse luonut ja sieltä ne ovat levinneet. Koskaan ei ole liian vanha.
- Anonyymi
Ja siis kun eihän tuo rajoitu mitenkään vain emojeihin. Sanoilla ja sanonnoillakin on monenmoisia piilomerkityksiä ja sivumerkityksiä. Ihan tavallisetkin sanat vpoivat joskus herättää huvitusta, itsessä tai muissa tai sekä että.
En ainakaan ota vakavasti ja jos testissä olisi hassuja merkkejä yrittäisin ensin googlata onko niillä joku merkitys mitä en tiedä. Tai sitten vaan suoraan kysyisin tarkoittaako nää jotain, kun en ole merkityksestä selvillä.
Silti, jos joku näitä vakituisesti käyttävä viestisi, että hakee seksiseuraa vaginasta kolmenkimppaan (en tiedä voiko noita noin yhdistellä???) ja itse olet menossa katsomaan leffaa tacoilla, voi siitä syntyä kiusallisella tavalla hassuja tilanteita.
Toisaalta, jos joku kummunikoi vain kuvailla ja kielikuvilla, eikä kieli suju, niin sapiona tuskin kiinnostuisin treffejä edes katsomaan. Siis tuskin oikeassa elämässä väärinymmärryksiä voisi siis edes tapahtua.- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
En ainakaan ota vakavasti ja jos testissä olisi hassuja merkkejä yrittäisin ensin googlata onko niillä joku merkitys mitä en tiedä. Tai sitten vaan suoraan kysyisin tarkoittaako nää jotain, kun en ole merkityksestä selvillä.
Silti, jos joku näitä vakituisesti käyttävä viestisi, että hakee seksiseuraa vaginasta kolmenkimppaan (en tiedä voiko noita noin yhdistellä???) ja itse olet menossa katsomaan leffaa tacoilla, voi siitä syntyä kiusallisella tavalla hassuja tilanteita.
Toisaalta, jos joku kummunikoi vain kuvailla ja kielikuvilla, eikä kieli suju, niin sapiona tuskin kiinnostuisin treffejä edes katsomaan. Siis tuskin oikeassa elämässä väärinymmärryksiä voisi siis edes tapahtua.Emojeissa on tosiaan se hassu puoli, että niillä saa helposti oikeastaan kenet tahansa kokemaan, että hän on nyt tainnut pudota kelkasta. Se onnistuu jopa nuorten kanssa, kun vaan käyttää jotain sopivasti hämärää emojiyhdistelmää.
En itse ole perillä emojeista juuri ollenkaan. En käytä niitä myöskään, vain aniharvoin.
Ennen kuin emojit yleistyivät pidin pelkästään kiroilua kielellisenä köyhyytenä, mutta olin väärässä. Kiroileminenkin on kuvailevampaa sanailua kuin emojit.
Emojit .. okei.. jokainen tyylillään, mutta ne ovat kielellistä köyhyyttä.
En ole taipuvainen itseni paljastelemiseen - en siis ole facessa, instassa yms alustoilla, puhumattakaan tinderistä. En koe täälläkään tarpeelliseksi kertoa tunnetilojani, mitä varten emojit ovat.
Ihmetelenkin kovasti, jopa suuresti, että luulevatko ihmiset oikeasti olevansa niin kiinnostavia. Siis, että heidän tunnetilansa kiinnostaisi ketään.
Varsinkin kun viestintä emojien avulla on kovin tulkinnan varaista. Se miten lähetät viestisi emojien avulla, ei päädy perille sellaisenaan, vaan on vastaanottajan tulkinta siitä.
Sama se on kirjoitetun tekstin kanssa, mutta virhemarginaali on pienempi.
Yleisesti olen sitä mieltä, että emojien käyttäminen on jopa vastakkaisen kommunikointitaitojen ja luetun ymmärtämisen vähättelyä.
Asian puolesta voin sanoa, että perusemojit ovat ihan hyviä lyhyisiin vastauksiin, kuten peukku tai hymyilevä pallukka, sydän on oikein hyvä myös.
Mutta kuten jo sanoin, jokainen tyylillään. Mä olen jo niin vanhentunutta kamaa tässä asiassa.Samaa mieltä, en käyttäisi tacoja tai munakoisoa missään oloissa enkä myöskään ironiaan tai mustaan huumoriin (mitä en tosin muutenkaan harrasta). Tuon HS jutusta sai kuvan, että noita ja monia muita käytetään Tinder ihan yleisesti, En tiedä kun k.o. media ei kiinnosta. Siitä huolimatta, ehkä on hyvä tiedostaa piilomerkitykset ettei vahingossa ymmärtämättömyyttään käytä kuvia merkityksessä, jota ei toivo,
Olen myös samaa mieltä, väärinymmärtämisen riski kasvaa, jos ei osaa sanoa sanoin vaan käyttää kuvia, jolla ei ole virallista merkitystä. Toivottavasti on vain nuorison hömpötyksiä, ja sääli jos suomen kieli köyhtyy pysyvästi, jos kirjoittamisesta luovutaan. Kirjoittaminen on myös ajattelun väline!- Anonyymi
Nurmivasara pujis ei taida edes tietää mikä emoji on.
Citrinella kirjoitti:
Samaa mieltä, en käyttäisi tacoja tai munakoisoa missään oloissa enkä myöskään ironiaan tai mustaan huumoriin (mitä en tosin muutenkaan harrasta). Tuon HS jutusta sai kuvan, että noita ja monia muita käytetään Tinder ihan yleisesti, En tiedä kun k.o. media ei kiinnosta. Siitä huolimatta, ehkä on hyvä tiedostaa piilomerkitykset ettei vahingossa ymmärtämättömyyttään käytä kuvia merkityksessä, jota ei toivo,
Olen myös samaa mieltä, väärinymmärtämisen riski kasvaa, jos ei osaa sanoa sanoin vaan käyttää kuvia, jolla ei ole virallista merkitystä. Toivottavasti on vain nuorison hömpötyksiä, ja sääli jos suomen kieli köyhtyy pysyvästi, jos kirjoittamisesta luovutaan. Kirjoittaminen on myös ajattelun väline!Minulle kirjoitettu kieli on hyvinkin tärkeää. Olen elämässäni kirjoittanut paljon. Se avartaa ja antaa ajattelemisen aiheita.
Ja se hidastaa tahtia. Kirjoitettu siis. Tykkään verkkaisuudesta ja siitä että on aikaa työstää asioita. Makustella niitä.
En itse ole verbaalinen visionääri tai edes lahjakas sillä saralla, mutta rakastan sanoja.
Saatankin ihan pysähtyä nautiskelemaan sanoista. Jos joku käyttää sanaa jota en tunne, olen haukkana kyselemässä mitä se tarkoittaa.
Silläkin uhalla, että minua pidettäisiin tyhmänä.
Suomen kieli tulee köyhtymään, se on varmaa. Mutta onnekseni en ole sitä näkemässä. Olen sen verta vanha, että siitä ei ole pelkoa.
Siihen nähden kuinka arvostankin suomen kieltä ja sen rikkautta, en oikeastaan välitä oikeaoppisuudesta yhtään. Tai suomenkielisyyden puhtaudesta.
Eli lainasanat ja uutukaiset ovat tervetulleita. Nehän vain rikastuttavat tätä jaloa kieltä,mitä saamme suoltaa.
Olen jopa onnellinen, että olen suomalainen ja minulla on etuoikeus käyttää yhtä maailman rikkaimmista kielistä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minulle kirjoitettu kieli on hyvinkin tärkeää. Olen elämässäni kirjoittanut paljon. Se avartaa ja antaa ajattelemisen aiheita.
Ja se hidastaa tahtia. Kirjoitettu siis. Tykkään verkkaisuudesta ja siitä että on aikaa työstää asioita. Makustella niitä.
En itse ole verbaalinen visionääri tai edes lahjakas sillä saralla, mutta rakastan sanoja.
Saatankin ihan pysähtyä nautiskelemaan sanoista. Jos joku käyttää sanaa jota en tunne, olen haukkana kyselemässä mitä se tarkoittaa.
Suomen kieli tulee köyhtymään, se on varmaa. Mutta onnekseni en ole sitä näkemässä. Olen sen verta vanha, että siitä ei ole pelkoa.
Siihen nähden kuinka arvostankin suomen kieltä ja sen rikkautta, en oikeastaan välitä oikeaoppisuudesta yhtään. Tai suomenkielisyyden puhtaudesta.
Eli lainasanat ja uutukaiset ovat tervetulleita. Nehän vain rikastuttavat tätä jaloa kieltä,mitä saamme suoltaa.
Olen jopa onnellinen, että olen suomalainen ja minulla on etuoikeus käyttää yhtä maailman rikkaimmista kielistä."Ja se hidastaa tahtia. Kirjoitettu siis. Tykkään verkkaisuudesta ja siitä että on aikaa työstää asioita. Makustella niitä."
Kenellä hidastaa ja kenellä ei. Itselleni kirjoittaminen on oikeastaan nopeampi tapa kommunikoida, kun puhuttu. Näin varsinkin silloin, kun se kerrottava asia ei ole paljon selitystä vaativa. Anonyymi kirjoitti:
"Ja se hidastaa tahtia. Kirjoitettu siis. Tykkään verkkaisuudesta ja siitä että on aikaa työstää asioita. Makustella niitä."
Kenellä hidastaa ja kenellä ei. Itselleni kirjoittaminen on oikeastaan nopeampi tapa kommunikoida, kun puhuttu. Näin varsinkin silloin, kun se kerrottava asia ei ole paljon selitystä vaativa.Jaa.. no jokainen kuten parhaiten osaa. Minun kirjoittaminen on kännykällä yksisormitekniikkaa - ja se on hidasta. Joskus osasin näppiksellä kymmensormijärjestelmän, mutta tokkopa minun vasen käteni siihen enää pystyy. Siitä puuttuu hienomotoriikka ja koordinaatiokyky.. tai siis käsi on ihan kunnossa, mutta vika on aivoissani. En hallitse täysin vasenta kättäni aivovaurion vuoksi.
Joten kun kirjoitan, se on hidasta.
Olen toki törmännyt ihmisiin, jotka kykenevät kirjoittamaan yhtä nopeasti kuin ajattelevat .. se on ihailtavaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Minulle kirjoitettu kieli on hyvinkin tärkeää. Olen elämässäni kirjoittanut paljon. Se avartaa ja antaa ajattelemisen aiheita.
Olen jopa onnellinen, että olen suomalainen ja minulla on etuoikeus käyttää yhtä maailman rikkaimmista kielistä.Kuulostaa hyvältä! Arvostan.
- Anonyymi
En käytä kuvia, sanallinen ilmaisu on paras. On niin selvää kun sanoo, olet ihana, olen vihainen, iloinen, surullinen. Jos joku lähettää minulle emojin, se on ok., katson googlesta mitä tarkoittaa. Jos opettelisin uuden kielen, olkoon se sitten vaikka espanja.
👍 Samaa mieltä, paitsi Espanjan opiskelusta. Arvostan kyllä kielitaitoa. Itsellä uudet kielet on haastavia, englanti on työkielenä, mutta jo pelkkä virkamiesruotsi sekä yläasteen ranska on hävinneet päästä lähes kokonaan.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
👍 Samaa mieltä, paitsi Espanjan opiskelusta. Arvostan kyllä kielitaitoa. Itsellä uudet kielet on haastavia, englanti on työkielenä, mutta jo pelkkä virkamiesruotsi sekä yläasteen ranska on hävinneet päästä lähes kokonaan.
Kumpaa arvostat enemmän miehellä 1 osaa hyvin englantia ja ruotsia vai 2 kielitaitoa eli osaa antaa sinulle hyvin kielitaitoja
- Anonyymi
Espanja on kielenä hyvinkin hyödyllinen. Maailman mittakaavassa paljon hyödyllisempi käyttökieli kuin vaikka joku saksan, jota monet suomalaiset ovat päntänneet.
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa arvostat enemmän miehellä 1 osaa hyvin englantia ja ruotsia vai 2 kielitaitoa eli osaa antaa sinulle hyvin kielitaitoja
Voiko kielitaitoa antaa? Jos voi, ottaisin ruotsin ja saksa. näin aluksi.😉 Olen monta kertaa täällä kertonut mitä miehessä arvostan, eikä se ole muuttunut.
Anonyymi kirjoitti:
Espanja on kielenä hyvinkin hyödyllinen. Maailman mittakaavassa paljon hyödyllisempi käyttökieli kuin vaikka joku saksan, jota monet suomalaiset ovat päntänneet.
Espanjaa puhutaan laajasti, mutta Saksasta taas olisi luultavasti työelämässä omalla kohdalla hyötyä.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Espanjaa puhutaan laajasti, mutta Saksasta taas olisi luultavasti työelämässä omalla kohdalla hyötyä.
Se riippuu tietysti omista valinnoista. Valtaosa saksaa lukeneista vaan ei tule valinneksi työtä, josta saksasta on hyötyä. Tuotahan on ihan tutkittukin, että saksa on monilla aika turha kielivalinta ja olisi hyvä, jos valintamahdollisuudet olisivat kaikkialla laajemmat. Monilla pienillä paikkakunnilla ne mahdollisuudet ovat edelleen tyyliin saksa ja ranska ja siinä se.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Voiko kielitaitoa antaa? Jos voi, ottaisin ruotsin ja saksa. näin aluksi.😉 Olen monta kertaa täällä kertonut mitä miehessä arvostan, eikä se ole muuttunut.
Voiko jos sinulle annetaan kielitaitoa ja ihanaa ja orgasmin niin eikö mies silloin antanut parasta kielitaitoaan ja toivoo että nautit
- Anonyymi
Olen varmaan aika pihalla näin nelikymppisenä, mutta kyllä noista muutama ihan tuttu oli merkitykseltään. Netflix and chill esim ihan käytössä omassakin tuttavapiirissä. En jaksa ottaa tuosta sen kummempaa painetta, kommunikoin omalla tavallani ja ihan hyvin se on tähän asti riittänyt 😊
Oli vain tilaajille mutta
täytyy vain luottaa ettei oma ikäpolveni lähde noiden kanssa kikkailemaan. Olisi hieman outoa valmistautua treffeille ja kysyä omilta lapsilta mitä on odotettavissa.
Olisi jopa hieman kiusallista kun lapset selittävät että illalla sitten telmitte sadeasuissa kolmen kimpassa viiden lyhytkasvuisen lyödessä noitarumpujen kanssa tahtia.
Ainoa minkä minä osaisin tulkita on viesti jossa kerrotaan että vanilja on hyvää vain jäätelössä.- Anonyymi
Käykö tämä 🦤 kurppa-emojiksi?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös toi ole joku hiton pelikaani?
Se on palstakurppa.
Anonyymi kirjoitti:
Se on palstakurppa.
Minusta tuo näyttää enenmän ukkokurpalta, yleinen palstalaji sekin ja tunnistaminen on helpponpaa asenteista kuin kalenteri-iästä.
- Anonyymi
Olen mä yrittänyt Kynikselle jo ainakin vuoden päivät kertoa, että 🌮👅 on naisen kannalta paljon miellyttävämpää kuin hänen tyrkyttämänsä🌹👀.
Tää oli hauska testi, tein jo aiemmin päivällä. Ja olin aivan varma, että kun en ole tinder-kansaa enkä muutenkaan skenessä noista seksiin viittaavista emojeista, no muistakaan emojeista, että tulos on luokkaa 5/20. Mutta ei se sitten ollut, se oli tuo sama 17/20. Ja kyllähän useimmat oli pääteltävissä jos ei tiennyt.
Noin mullakin 3 vaihtoehdosta oli helppo veikata oikein, mutta kovin montaa en olisi osannut sanoa oikein tai tunnistaa, että niillä on merkitys ilmaan monivalintaa. 😂 Hyvä kuitenkin tietää, ettei käytä mitään merkkiä ymmärtämättömyyttään,.. ja lupaile liian suuria vahingossa.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Noin mullakin 3 vaihtoehdosta oli helppo veikata oikein, mutta kovin montaa en olisi osannut sanoa oikein tai tunnistaa, että niillä on merkitys ilmaan monivalintaa. 😂 Hyvä kuitenkin tietää, ettei käytä mitään merkkiä ymmärtämättömyyttään,.. ja lupaile liian suuria vahingossa.
vaginalupaus on hyvä antaa miehelle heti kättelyssä.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Naisen kannattaa tehdä itsestään vagina portfolio, jonka avulla näyttää miehelle kivoja kuvia ekoilla treffeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kannattaa tehdä itsestään vagina portfolio, jonka avulla näyttää miehelle kivoja kuvia ekoilla treffeillä.
Kannatamme ajatusta.
disse&rande - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatamme ajatusta.
disse&randePaitsi, että allekirjoitus taitaa olla Välis? Oli kuka vaan, niin kannattaa mennä tietokoneen ajokorttikurssille, jos ei osaa löytää netistä tarvitsemiaan kuvia omatoimisesti.
Citrinella kirjoitti:
Juu, monivalinta helpotti tämän papparaisen hommaa myös. Toki osan olisin tiennyt muutenkin, mutta aika vihkoon olis menny kokonaisuutena 😂
Mä käyttelen emojeita aika suruttomasti, tietämättä välttämättä mitä mikäkin ns. tarkoittaa sinällään. Tosin aika arkisia emojeita kylläkin, mutta on siitäkin tullut noottia jonkun kerran. Kuten vaikka näiden käytöstä 🥰 ja 😘 puolitahattomasti, mutta ilmeisesti nuorempien kulttuurissa jo nuokin voivat tietyissä asiayhteyksissä olla hyvin vihjaavia. Ihan sama, sanoo pappa.randombypasser kirjoitti:
Juu, monivalinta helpotti tämän papparaisen hommaa myös. Toki osan olisin tiennyt muutenkin, mutta aika vihkoon olis menny kokonaisuutena 😂
Mä käyttelen emojeita aika suruttomasti, tietämättä välttämättä mitä mikäkin ns. tarkoittaa sinällään. Tosin aika arkisia emojeita kylläkin, mutta on siitäkin tullut noottia jonkun kerran. Kuten vaikka näiden käytöstä 🥰 ja 😘 puolitahattomasti, mutta ilmeisesti nuorempien kulttuurissa jo nuokin voivat tietyissä asiayhteyksissä olla hyvin vihjaavia. Ihan sama, sanoo pappa.Jaa, onko nuo vihjailevia? No ehkä noita en noita henkilökohtaisesti itse uskaltaisi käyttää suoraan henkilölle kohdistettuna ennen kuin tutustuminen olisi jo syventynyt.
Citrinella kirjoitti:
Jaa, onko nuo vihjailevia? No ehkä noita en noita henkilökohtaisesti itse uskaltaisi käyttää suoraan henkilölle kohdistettuna ennen kuin tutustuminen olisi jo syventynyt.
No ilmeisesti ne jossain määrin ovat, riippuen tietysti asiayhteydestä ja lähettäjä/vastaanottajan välisestä suhteesta. No mulle nyt on vain naamoja joilla on sydämiä eli osoittavat että pitää toisesta jollain tavalla, ellei sanat samassa tai edellisessä viestissä anna ymmärtää että pitääkin siitä toisesta sillä tietyllä tavalla. Mutta minä olen minä, vähän yksioikeinen kai.
Niin, en ole ihan niin tarkka, täältä voi lähteä kaikenlaista emojia vailla harmaintakaan aavistusta siitä mitä ne niin sanotusti tarkoittavat. En jaksa välittää, kyllä väärinymmärrykset saa sanoilla selvitettyä. Ja jos ei saa, niin ei muuta selät vastakkain ja kumpikin nenun osoittamaan suuntaan, mars 😂randombypasser kirjoitti:
No ilmeisesti ne jossain määrin ovat, riippuen tietysti asiayhteydestä ja lähettäjä/vastaanottajan välisestä suhteesta. No mulle nyt on vain naamoja joilla on sydämiä eli osoittavat että pitää toisesta jollain tavalla, ellei sanat samassa tai edellisessä viestissä anna ymmärtää että pitääkin siitä toisesta sillä tietyllä tavalla. Mutta minä olen minä, vähän yksioikeinen kai.
Niin, en ole ihan niin tarkka, täältä voi lähteä kaikenlaista emojia vailla harmaintakaan aavistusta siitä mitä ne niin sanotusti tarkoittavat. En jaksa välittää, kyllä väärinymmärrykset saa sanoilla selvitettyä. Ja jos ei saa, niin ei muuta selät vastakkain ja kumpikin nenun osoittamaan suuntaan, mars 😂Olen samaa mieltä. Jos emoijista vetää herneen nenään, on niitä herneitä luultavasti muutenkin syvällä nenässä aika usein. Itse kannatan, jos joku asia jää epäselväksi tai merkitys on vähän kummallinen, kysyy ihan reilusti mitähän tuo nyt tarkoitti.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jos emoijista vetää herneen nenään, on niitä herneitä luultavasti muutenkin syvällä nenässä aika usein. Itse kannatan, jos joku asia jää epäselväksi tai merkitys on vähän kummallinen, kysyy ihan reilusti mitähän tuo nyt tarkoitti.
Alkaako vagina kuvastosi valmistua?
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako vagina kuvastosi valmistua?
Tuossapa olis materiaalia, niin ei tartte palstalla vongata:
https://www.channel4.com/programmes/100-vaginas
Teet vaan kipikapi tunnukset ja sitten kattelemaan.randombypasser kirjoitti:
Teet vaan kipikapi tunnukset ja sitten kattelemaan.Kiitos Rande, että autat avutonta miestä hädässä! Ehkä Välis nyt hetken aikaa pärjää kuvien kanssa. Ja sivutuotteena meidän kurppien ei tarvitse kuunnella sontaa.
Citrinella kirjoitti:
Kiitos Rande, että autat avutonta miestä hädässä! Ehkä Välis nyt hetken aikaa pärjää kuvien kanssa. Ja sivutuotteena meidän kurppien ei tarvitse kuunnella sontaa.
No eihän tässä mitään, hyvällä asialla vaan näin veljien kesken 😁
randombypasser kirjoitti:
No eihän tässä mitään, hyvällä asialla vaan näin veljien kesken 😁
Heh 😁
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Välis, odotat turhaan.
Vakina on iloinen asia
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Teet vaan kipikapi tunnukset ja sitten kattelemaan.Nais maisen miehen neuvo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274