Tinderissä naisten markkinat

Anonyymi-ap

Vielä nykypäivänäkin deittimarkkinoilla on naisten markkinat ja sinänsä on ihan ymmärrettävää, että monet miehet katkeroituvat ja alkavat puhua tasoteorioista. Periaatteessahan he ovat oikeassa, mutta toisaalta ei tuo katkeroituminen ainakaan tule parantamaan heidän asemaansa deittimarkkinoilla. On tietenkin poikkeuksia, mutta kyllä se Tinderissä menee vielä nykypäivänäkin pääsääntöisesti niin, että miehet tekevät kaikki aloitteet. Ehkä jotain muutosta huomasin itse tuon kuuden vuoden aikana siinä, että naiset alkoivat aktiivisemmin aloittamaan keskusteluja, joten toivottavasti tuo muutos jatkuu.

Suurin häviäjä Tinderissä on kuitenkin miehet, jotka eivät kuulu sinne ihan tavoiteltumpien miesten joukkoon. He joutuvat aloittamaan kaikki keskustelut itse, saavat todella harvoin vastauksia ja vielä harvemmin pääsevät treffeille asti. Tietenkin, jos onnistuu luomaan kiinnostavan profiilin ja/tai osaa keskustella kiinnostavasti, niin osakkeet paranevat, mutta pääasiassa Tinderissä sinne treffeille asti päästään kuitenkin ulkonäöllä. Kun panostuksista huolimatta sovelluksen kautta ei saa mitään takaisin, niin itsetunto laskee ja sen jälkeen helposti myös katkeroituu.

Samalla Tinder on todella haitallinen myös monien naisten itsetunnolle. Miehet kuitenkin vielä nykypäivänäkin hakevat useammin yhden illan juttuja kuin naiset. Tämä johtaa siihen, että miehet voivat monesti "laskea rimaansa" ja käydä harrastamassa seksiä naisen kanssa, jonka kanssa hän ei halua parisuhdetta. Tämä taas johtaa siihen, että monelle naiselle käy sellainen tilanne, että he eivät saa aikaiseksi parisuhdetta näiden miesten kanssa, joita he ovat tavanneet Tinderin kautta ja toisaalta he eivät myöskään kelpuuta niitä miehiä, jotka jäävät Tinderissä väliinputoajiksi.

Tuntuu jotenkin pahalta "luokitella" ihmisiä, mutta onhan se kuitenkin ihan fakta, että pääasiassa ihmiset pariutuvat ihmisten kanssa, jotka ovat objektiivisesti tarkastellen suunnilleen yhtä hyvännäköisiä. Toki poikkeuksiakin on, jos toinen on esimerkiksi rikas ja/tai kuuluisa.

Tinderkin on kuitenkin ulkonäköön keskittyvä sovellus, joten sen myötä ulkonäkö on merkittävässä roolissa. Kyllähän se luonne on lopulta parinmuodostuksessa tärkein asia, mutta jokaisella on tietyt ulkonäköpreferenssit, jotka pitää yleensä täyttyä ennen kuin Tinderin kautta lähtee edes tutustumaan kehenkään.

Onhan Tinder varmaan nykypäivänä yleisin keino löytää uusi parisuhde, mutta toisaalta vastapainona merkittävästi useampi tuhoaa itsetuntonsa sovelluksen kautta kuin löytää sieltä parisuhteen. Ongelmia aiheuttaa myös se, että jotkut etsivät sovelluksesta parisuhdetta, toiset kevyempää seuraa ja kolmannet vain swaippailevat saadakseen itsetuntoboostia. Itsekin olen aika-ajoin kuulunut noista jokaiseen porukkaan, joten ehkä sovellusta voitaisiin kehittää siihen suuntaan, että siinä voisi noista kolmesta vaihtoehdosta aina valita jonkun ja sinulle tulisi vastaan pelkästään ihmisiä, joilla on sama valinta.

145

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siinä varmaan voi käydä, kun suomalaisista tinderin käyttäjista 2/3 on miehiä. Tosin se kokonaiskäyttäjämäärä on niin pieni, että ei sieltä läheskään kaikkia Suomen naisia löydy. Tuolla reaalielämässä tilanne taas on ainakin kaupungeissa ihan toinen. Siellä on miehen markkinat, sillä naisia on kaupungeissa enemmän kuin miehiä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17689748r

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      ""Niin siinä varmaan voi käydä, kun suomalaisista tinderin käyttäjista 2/3 on miehiä.""

      Miehiä ja naisia on suomessa suunnilleen yhtä paljon, mutta kun miehiä on tinderissä enemmän, niin sekö ns. oikeuttaa menemään ulkonäkö edellä ja sitten osoittamaan syyttävän sormen miehiä kohti kun nainen ei ole saanut parisuhdetta himoitun panoalfan kanssa?

      • Anonyymi

        Oikeuttaa? Mitä oikeutusta jonkun sovelluksen käyttäjät toiminnalleen kaipaavat? 25 000 naista on siin pieni prosentti Suomen naispopulaatiosta, että heidän perusteellaan on ihan turha valittaa. Kun koko sovellut on kehitetty ulkonäköpohjaiseksi, niin sen käyttäjät luonnollisesti menevät "ulkonäkö" edellä. Eihän siellä kuulemma iso osa miehistä edes kunnon profiilitekstejä kirjottele, eli mitä muuta on jäljellä päätöksentekoon, kuin se ulkonäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeuttaa? Mitä oikeutusta jonkun sovelluksen käyttäjät toiminnalleen kaipaavat? 25 000 naista on siin pieni prosentti Suomen naispopulaatiosta, että heidän perusteellaan on ihan turha valittaa. Kun koko sovellut on kehitetty ulkonäköpohjaiseksi, niin sen käyttäjät luonnollisesti menevät "ulkonäkö" edellä. Eihän siellä kuulemma iso osa miehistä edes kunnon profiilitekstejä kirjottele, eli mitä muuta on jäljellä päätöksentekoon, kuin se ulkonäkö?

        Tämä on jutun idea. Miehet kohtalaisella ulkonäöllä ja positiolla voi olla tavikseen sijaan melkoinen panoalfa!

        Vain tyhmä ja pinnallinen nainen katsoo asiaa liian pintapuolisesti. Ja heitä riittää. Vastaavia naisia riittää myös naisissa. Laskelmointia, ulkonäkäköön tsekkausta jne.

        Miehet osaavat samat temput kuin naisetkin.

        Siis "taviksetkin"😀


    • Anonyymi

      Hassua miten sä puhut jatkuvasti naisten katkeruudesta, näissä omissa katkerissa rutinoissasi. En ole nähnyt täälläkään kuin pari kertaa naisen valittavan Tinderistä tai miesten seksihakuisuudesta. Miehet valittavat senkin puolesta. Tai ehkä se oletkin vain sinä, joka tuota jatkuvasti (naisten puolesta) valitat. Taisit joskus kertoa, että "kaverisi" ovat sulle näitä valitelleet. Eli kaverin puolesta rutiset.

    • Anonyymi

      Oletko sä se tyyppi, joka aina välillä täällä valittelee, että naiset "eivät ansaitse käyttää Tinderiä". Jos olet, niin sulla on jotenkin harvinaisen kieroitunut kuva jostain deittiapista, että se pitää oikein ansaita ja sen käyttötapa pitää perustella. Kyseisen apin tekijät ja omistajat taitavat olla asiasta aika eri mieltä. Tee hyvä mies oma deittiappi, niin voit siellä sitten vaatia naisia ansaitsemaan oikeuden sen käyttöön ja perustelemaan toimintansa, vaikka kirjallisesti ja kolmena kappaleena.

    • Anonyymi

      ""25 000 naista on niin pieni prosentti Suomen naispopulaatiosta""

      Otit sitten tinderin tapetille kun ihan yhtä pinnallisia naiset ovat myös oikeassa elämässä. Tinderissä tuon naisten pinnallisuuden vaan huomaa parhaiten. Ei naiset oikeassakaan elämässä ole valmiita pariutumaan niiden miesten kanssa joilla on tinderissä vaikeeta.

      Se johtaa:

      -parisuhteiden määrän romahtamiseen

      -suomen pskaan syntyvyyteen

      -polyamorisiin suhteisiin (hieno juttu komeille miehille jotka voivat luvan kanssa panna muitakin)

      -isättömiä lapsia paljon kun komeat miehet on valikoituneet parisuhteisiin ulkonäkönsä takia

      • Anonyymi

        Eivät todellakaan ole. Mene ulos kotoasi ja katsele ympärillesi. Kaikenlaiset turjakkeet ja suohirviötkin ovat parisuhteissa. Olin just tossa joulun alla muksun joulujuhlassa ja ei näkynyt salissa oikeastaan yhtään komeaa isää. Ihan tavallisia turjakkeita olivat kaikki ja osa jopa suorastaan hiton rumia.

        - Parisuhteiden määrä ei ole romahtanut mihinkään ... tilastot eivät tuollasta näytä lainkaan

        - Syntyvyyteen ei juurikaan vaikuta lapsettomien määrä. Suurin vaikutus on lapsia saaneiden lapsiluvun lasku. Tämä näkyy selvästi tilastoista. Lapsia tekevät eivät nykyään tee viittä lasta, vaan keskimäärin alle 2.

        - Polyamoriset suhteet ovat edelleen marginaalia ja niissäkin tehdään lapsia. Eipä ole näkynyt juttua yhdestäkään komeasta polyamorisesta miehestä. Ihan samanlaisia tavallisia turjakkeita ovat nuokin.

        - Isättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Tilastoissa ei myöskään näy lainkaan mitään ilman isää elävien lasten määrän kasvua. Päinvastoin reilusti suurempi osa isistä on nykyään mukana lastensa elämässä, vaikka vanhemmat eroaisivatkin. Yhteishuoltajuus on ehdottomasti se yleisin huoltomuoto eron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät todellakaan ole. Mene ulos kotoasi ja katsele ympärillesi. Kaikenlaiset turjakkeet ja suohirviötkin ovat parisuhteissa. Olin just tossa joulun alla muksun joulujuhlassa ja ei näkynyt salissa oikeastaan yhtään komeaa isää. Ihan tavallisia turjakkeita olivat kaikki ja osa jopa suorastaan hiton rumia.

        - Parisuhteiden määrä ei ole romahtanut mihinkään ... tilastot eivät tuollasta näytä lainkaan

        - Syntyvyyteen ei juurikaan vaikuta lapsettomien määrä. Suurin vaikutus on lapsia saaneiden lapsiluvun lasku. Tämä näkyy selvästi tilastoista. Lapsia tekevät eivät nykyään tee viittä lasta, vaan keskimäärin alle 2.

        - Polyamoriset suhteet ovat edelleen marginaalia ja niissäkin tehdään lapsia. Eipä ole näkynyt juttua yhdestäkään komeasta polyamorisesta miehestä. Ihan samanlaisia tavallisia turjakkeita ovat nuokin.

        - Isättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Tilastoissa ei myöskään näy lainkaan mitään ilman isää elävien lasten määrän kasvua. Päinvastoin reilusti suurempi osa isistä on nykyään mukana lastensa elämässä, vaikka vanhemmat eroaisivatkin. Yhteishuoltajuus on ehdottomasti se yleisin huoltomuoto eron jälkeen.

        Tuo niin totta.
        Kaikenlaiset turjakkeet oikeasti isiä ja saaneet aivan liian hyvän vaimon,,,,


    • Anonyymi

      Isättömistä lapsista tulee rikollisia. Ennustan rikollisuuden kasvua tulevaisuudessa kun komeat jännämiehet siittävät naiset ja poistuvat sitten kuvioista.

      • Anonyymi

        No hyvä, sittenhän rikollisuus vähenee jatkossa entisestään. Isät kun ovat entistä paremmin mukana lastensa elämässä, myös mahdollisen eron jälkeen.


      • Anonyymi

        No huhuhuhuhh


    • Anonyymi

      Itse pidän, jostain syystä, enemmän naisista kuin miehistä. Kuitenkin molemmat sukupuolet on mulla edustettuina tarjonnassa. Lienee sanomattakin selvää, että Tinderissä ja elämässä ylipäänsä on selvästi enemmän heteronaisia kuin homomiehiä. Kuitenkin mulla tulee suurin piirtein yhtä paljon matcheja molemmilta sukupuolilta. Yleisesti ottaen naisten kanssa juteltaessa on mun pitänyt tehdä jonkinlainen aloite ja pitää keskustelua yllä. Mulle tulee yleensä naisten kanssa sellainen tunne, että minä olen ikään kuin tarjoilija ja hän asiakas. Minun pitäisi siis tuoda jotain hyvää hänen elämään kuten tuoden kuun taivaalta yms., kun taas hän tuntee että hän pelkästään omana itsenään tuo jotain hyvää minulle.

      Miesten kanssa on ihan erilaista. Mulle tehdään aloitteita, mun asioista ollaan kiinnostuneita, kysellään jääkiekosta ja urheilusta paljon (vaikkei toinen ymmärrä tai kiinnostu urheilusta itse mitenkään) jne. Itsekin kyselen esim. kuvataiteesta toiselta mieheltä vaikkei se minua kiinnosta, kunhan saa osoittaa toiselle että hänenkin asiat mua kiinnostaa.

      Miesten kanssa juteltaessa itsetunto nousee, koska tuntee olevansa oikeasti kiinnostava persoona omana itsenään. Naisten kanssa itsetunto laskee, koska minun pitäisi olla se joka toisi jotain todella erityistä naisen elämään samaan aikaan kun nainen pelkkänä omana itsenään toisi minun elämään jotain todella erityistä. Vertaisin tilannetta naisen kanssa siihen, että minun pitäisi ostaa hänelle matka Monacoon ollakseni tarpeeksi hyvä hänelle samaan aikaan kun hän ostaisi minulle matkan Keravalle.

    • Anonyymi

      "" Isättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Tilastoissa ei myöskään näy lainkaan mitään ilman isää elävien lasten määrän kasvua. Päinvastoin reilusti suurempi osa isistä on nykyään mukana lastensa elämässä, vaikka vanhemmat eroaisivatkin. Yhteishuoltajuus on ehdottomasti se yleisin huoltomuoto eron jälkeen.""

      Isättömiä lapsia on olemassa. Sinulle isätön lapsi tarkoittaa, että isä ei ole lapsen elämässä mukana, minulle isätön lapsi tarkoittaa sitä, että vanhemmat ovat eronneet ja isä näkee lastaan harvoin tai viikko-viikko systeemillä.

      Tilastoissa ei näy ilman isää elävien kasvu, mutta jokainen voi päätellä kun nykynuorison parisuhteet päättyvät melko nopeasti eroon ja sitten muistona on vain pienet lapset.

      Sehän on se mitä sinä arvostat eli arvostat lyhyitä parisuhteita komeiden miesten kanssa, mutta ei muiden pidä arvostaa samanlaista toimintaa.

      • Anonyymi

        Kaikilla lapsilla on isä, eli isättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Vaikka lapsen isä ei olisi lapsen elämässä mukana, niin valtaosalla on sitten wastaavasti elämässään isoisiä ja enoja jne.

        Kyllä ne niistä tilastoista paljon paremmin näkyvät kuin sinun kuvitelmistasi, joille ei ole minkäänlaista tukevaa dataa olemassakaan. Jos lapsi näkee isäänsä viikko-viikko systeemillä, niin sitten hän näkee äitiään aivan samoin. Sinä kuitenkin puhut vain isästä. Et ole lainkaan huolissasi äidin suhteen, eli todellisuudessa et oikeasti ole lainkaan huolissasi tuossa asiassa. Viikko- viikko on se ehdottomasti yleisin systeemi. Pelkät viikonloppuvanhemmat ovat nykyään hyvin harvinaisia.

        Nykynuorison suhteet eivät tilastojen mukaan ole yhtään sen lyhytkestoisempia, kuin aiempinakaan vuosikymmeninä. Tuokin on siis sinun kuvitelmaasi. Tilastot eivät näytä mitään piikkiä ilman toista vanhempaa kasvavissa lapsissa "nuorison" kohdalla. Valtaosa lapsista syntyy ja kasvaa parisuhteessa. Sä olet mitä ilmeisimmin vähän vanhempi yksilö. joka "on huolissaan nuorisosta". Se on selkeä indikaatio siitä, että olet yksinkertaisesti tullut vanhaksi.

        Tuo kuvitelmasi minun arvostuksistani on myöskin ihan puhtaasti sinun kuvitelmaasi. Sinulla ei ole mitään tietoa siitä mitä minä arvosta. Sen verran voin vinkata, että ainakaan en arvosta ihmisiä, jotka keksivät tuollaisia ihan omasta päästään.


    • Anonyymi

      ""Jos lapsi näkee isäänsä viikko-viikko systeemillä, niin sitten hän näkee äitiään aivan samoin. Sinä kuitenkin puhut vain isästä. Et ole lainkaan huolissasi äidin suhteen""

      Jos, jos ja jos.. Fakta on kuitenkin se, että lapsi on useimmin isätön kuin äiditön, koska äidit saavat lasten huoltajuuden, joten lapset kasvavat äidin ja äidin uusien vaihtuvien miesten kanssa. Onko se lapselle hyvä? Sinun mielestä ehkä on, minun mielestä ei ehkä ole.


      ""Nykynuorison suhteet eivät tilastojen mukaan ole yhtään sen lyhytkestoisempia, kuin aiempinakaan vuosikymmeninä.""

      Viisikymppiset eroavat ennätystahtia: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/ad9e9988-9a4a-49fd-b08f-135862bb7558

      • Anonyymi

        Ei ole. Myös naisia kuolee, kun heidän lapsensa ovat vielä pieniä. Isättömät lapset ovat nykyään hyni harvinaisia, sillä kuten sanottu, niin isät osallistuvat nykyään yleisesti lastensa elämään, myös eron jälkeen. Niitä "isättömiä" lapsia oli paljon enemmän menneinä vuosikymmeninä kuin nykyään. Eli tuo tilanne on mennyt parempaan suuntaa, ei huonompaa,

        Viisikymppiset ovat nuoria? Viisikymppisillä nyt ei yleensä ole kotona enää mitään lapsia, korkeintaan teinejä, jotka muutenkin muuttavat kohta omilleen. Sellaiset viisikymppiset, joilla on kotona ihan lapsia ja varsinkaan pieniä lapsia, ovat harvinaisia. Kyllä sellaisiakin on, mutta se ryhmä on pieni.


    • Anonyymi

      ""Kaikilla lapsilla on isä, eli isättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Vaikka lapsen isä ei olisi lapsen elämässä mukana, niin valtaosalla on sitten wastaavasti elämässään isoisiä ja enoja jne.

      Jankuti, jankuti. Tiedät varmasti mitä isättömällä lapsella tarkoitetaan. Lopeta viisastelu.

      Jos nainen haluaa isoisän tai enon olevan lapselle miehen malli, niin kannattaa varmaan muuttaa niiden kanssa asumaan:D

      • Anonyymi

        Älä itse viisastele! Sinä et todellakaan tiedä mitä tarkoittaa isätön lapsi. Sinä itse sanot isättömäksi lasta joka ei asu samassa osoitteessa kuin hänen isänsä. Sinä ja vain sinä luulet että isättömyys tarkoittaa tuota. Kaikki muut tietävät että isätön lapsi tarkoittaa lasta jolla ei todellakaan ole isää.

        Ero ei tarkoita isättö.yyttä eikä isän menettämistä. Erosin poikieni isästä kun pojat olivat 4- ja 3-vuotiaita. Isä on silti ollut koko ajan tiiviisti heidän elämässään. Nyt jo aikuiset poikani nauraisivat mahansa kipeiksi jos sanoisin heille että he ovat isättömiä.

        Niin ja joo, heistä ei kummastakaan ole tullut rikollista..Toinen on lääkäri ja toinen -arvaa mikä? Poliisi! Eli henkilö joka selvittää rikoksia.

        Kun sinä ressu selvästikään et tiedä mitä tarkoittaa isätön lapsi, niin minäpä kerron:

        Isätön lapsi on lapsi jolla ei ole isää. Siinä on kaksi mahdollisuutta:
        1. isä on kuollut, eli lapsi on puoli orpo
        2. sinkkunainen on halunnut tehdä lapsen yksinään, ja lapsi joka on saanut alkunsa hedelmöitysklinikalla lahjoitusspermasta.

        Kaikilla muilla lapsilla on isä.


      • Anonyymi

        Tiedät varmasti mitä isättömällä lapsella tarkoitetaan. Lopeta viisastelu"

        Sinä sen sijaan selvästikään et tiedä . Luulet että jos isä syö eri jääkaapista kuin lapsi niin hän lakkaa olemasta isä. Kukaan isä ei voi lakata olemasta isä.

        Oletko muuten se sama hölmö joka väittää että jos ei asu kumppaninsa kanssa samassa osoitteessa niin ei ole parisuhteessa? Luulet että yhteinen osoite ja samasta jääkaapista syöminen on se asian ydin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itse viisastele! Sinä et todellakaan tiedä mitä tarkoittaa isätön lapsi. Sinä itse sanot isättömäksi lasta joka ei asu samassa osoitteessa kuin hänen isänsä. Sinä ja vain sinä luulet että isättömyys tarkoittaa tuota. Kaikki muut tietävät että isätön lapsi tarkoittaa lasta jolla ei todellakaan ole isää.

        Ero ei tarkoita isättö.yyttä eikä isän menettämistä. Erosin poikieni isästä kun pojat olivat 4- ja 3-vuotiaita. Isä on silti ollut koko ajan tiiviisti heidän elämässään. Nyt jo aikuiset poikani nauraisivat mahansa kipeiksi jos sanoisin heille että he ovat isättömiä.

        Niin ja joo, heistä ei kummastakaan ole tullut rikollista..Toinen on lääkäri ja toinen -arvaa mikä? Poliisi! Eli henkilö joka selvittää rikoksia.

        Kun sinä ressu selvästikään et tiedä mitä tarkoittaa isätön lapsi, niin minäpä kerron:

        Isätön lapsi on lapsi jolla ei ole isää. Siinä on kaksi mahdollisuutta:
        1. isä on kuollut, eli lapsi on puoli orpo
        2. sinkkunainen on halunnut tehdä lapsen yksinään, ja lapsi joka on saanut alkunsa hedelmöitysklinikalla lahjoitusspermasta.

        Kaikilla muilla lapsilla on isä.

        Juuri noin. Ihan tyhjänaikaista jankutusta tuo isättömyys. Ero ei tarkoita isättömyyttä ja isät pääosin osallistuvat nykyään hyvin lastensa elämään, myös mahdollisen eron jälkeen. Sekään ei ole mitenkään harvinaista, että varsinkin isommat lapset ovat kirjoilla isällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itse viisastele! Sinä et todellakaan tiedä mitä tarkoittaa isätön lapsi. Sinä itse sanot isättömäksi lasta joka ei asu samassa osoitteessa kuin hänen isänsä. Sinä ja vain sinä luulet että isättömyys tarkoittaa tuota. Kaikki muut tietävät että isätön lapsi tarkoittaa lasta jolla ei todellakaan ole isää.

        Ero ei tarkoita isättö.yyttä eikä isän menettämistä. Erosin poikieni isästä kun pojat olivat 4- ja 3-vuotiaita. Isä on silti ollut koko ajan tiiviisti heidän elämässään. Nyt jo aikuiset poikani nauraisivat mahansa kipeiksi jos sanoisin heille että he ovat isättömiä.

        Niin ja joo, heistä ei kummastakaan ole tullut rikollista..Toinen on lääkäri ja toinen -arvaa mikä? Poliisi! Eli henkilö joka selvittää rikoksia.

        Kun sinä ressu selvästikään et tiedä mitä tarkoittaa isätön lapsi, niin minäpä kerron:

        Isätön lapsi on lapsi jolla ei ole isää. Siinä on kaksi mahdollisuutta:
        1. isä on kuollut, eli lapsi on puoli orpo
        2. sinkkunainen on halunnut tehdä lapsen yksinään, ja lapsi joka on saanut alkunsa hedelmöitysklinikalla lahjoitusspermasta.

        Kaikilla muilla lapsilla on isä.

        Just noin. Esimerkiksi minulle on isätön lapsi, sillä hän on tosiaan saanut alkunsa klinikalla ja olen ollut tuossa "projektissa" aivan yksinäni.


    • Anonyymi

      Eikö se ole "naisten markkinat" joka eläinlajissa? Ei muuta kuin kasvattamaan sitä metaforista riikinkukon pyrstöä ja leijonan harjasta, jolla voit viestiä olevasi kunnon saalis naiselle.

      Mitä annettavaa sinulla on naiselle? Miksi hänen pitäisi valita juuri sinut?

    • Anonyymi

      "Mitä annettavaa sinulla on naiselle? Miksi hänen pitäisi valita juuri sinut?"

      Tämän kysymyksen vois esittää naisille jotka hamuavat komeita panoalfoja. Panoalfoilla on tuhansia naisia mätsihaaremissa.

      • Anonyymi

        Eli et osaa sanoa mitä annettavaa sinulla itselläsi on. No ei ihme, ettei naista löydy.


      • Anonyymi

        "Mitä annettavaa sinulla on naiselle? Miksi hänen pitäisi valita juuri sinut?
        Tämän kysymyksen vois esittää naisille jotka hamuavat komeita panoalfoja"


        No, siitä vain. Anbe mennä: esitä se kysymys niille naisille, jotka haluavat komeita panoalfoja. Sinähän olet varma että niitä naisia on. Ensin sinun pitää kuitenkin etsiä sellainen nainen. Tällä palstalla ei selvästikään ole yhtään sellaista naista. En todellakaan tiedä missä heitä on. Itse en tunne ainuttakaan.

        Mutta jos heitä on niin valtavan paljon niin kuin sinä väität heitä olevan, niin varmaan löydät muutaman helpostikin?

        Olet siis kysymyksesi kanssa nyt ihan väärässä paikassa. Tuo kysymys pitää esittää ko. naisille itselleen, ei niille naisille jotka eivät tuollaista tee - eli ei tämän palstan naisille. Me emme osaa siihen vastata.

        Etsi muutama sellainen nainen ja kysy heiltä. Voit sitten palata tänne kertomaan mitä he vastasivat.


      • Anonyymi

        "Tämän kysymyksen vois esittää naisille jotka hamuavat komeita panoalfoja. Panoalfoilla on tuhansia naisia mätsihaaremissa."

        Mutta eihän se noin toimi, jos on kerran naisten markkinat. Eikö se nainen sen komean panoalfan saa jos vain haluaa? Koetahan nyt päättää kummin päin se asia on. Onko naisten markkinat vai ei?


    • Anonyymi

      En ole samaa mieltä että "naisilla on Tinderissä" markkinat.

      Vanhemmat rumemmat naiset eivät saa mitään huomiota.
      Kauniit yksilöt sitä enemmänkin. Eli pieni osa hyvän näköisiä naisia saa huomion muut jäävät.

    • Anonyymi

      ""Eikö se nainen sen komean panoalfan saa jos vain haluaa?""

      Seksiin kyllä saa ja sitten jankuti, jankuti kaikki miehet ovat seksiä etsiviä sikapossuja.

      • Anonyymi

        Tuota tapahtuu sitten ilmeisimmin tosi vähän, kun ei valitusta missään kuule. Paitsi ilmeisesti niiltä alottajan kavereilta.


      • Anonyymi

        Missä naiset ovat tuollaista jankuttaneet? Siis ihan oikeassa elämässä eikä vain sinun mielikuvituksessasi?


      • Anonyymi

        Niin, ne sinun kaverisi jankuttavat. näinhän sä olet kertonut, että kaverinaiset valittavat. Missään muualla niitä tuosta valittavia naisia ei sitten näykään.


    • Anonyymi

      ""Ihan tyhjänaikaista jankutusta tuo isättömyys. Ero ei tarkoita isättömyyttä ja isät pääosin osallistuvat nykyään hyvin lastensa elämään""

      Eli et ymmärrä hölkäsen pöläystä mitä se saattaa tehdä pienille lapsille kun niitä roudataan ees taas tai pahimmissa tapauksissa taistellaan huoltajuudesta, jolloin äiti usein saa huoltajuuden ja lapsi parka kasvaa ilman isää. No, äidillä saattaa pakasta löytyä niitä varaisiä, jotka sitten vaihtuvat parin vuoden välein. Nämäkin äijät ovat suhteessa että saavat tyhjentää kassinsa silloin tällöin. Lasten on parasta kasvaa biologisten vanhempien kanssa. Tämäkin on ihan mielipide vastaan mielipide: sinä arvostat lyhytkestoisia parisuhteita komeiden jännämiesten kanssa kun minä taas arvostan pitkäkestoisia parisuhteita, joissa lasten on hyvä kasvaa aikuisiksi. En operoi naisia ulkonäkö edellä ja ihmettele sitten parin vuoden päästä voi, voi mites tässä nyt näin kävi kun missinaista himoitsisi lukuisat eri miehet.


      ""Oletko muuten se sama joka väittää että jos ei asu kumppaninsa kanssa samassa osoitteessa niin ei ole parisuhteessa?""

      En ole sellaista väittänyt. Olen kirjoittanut, että en pidä tuollaista parisuhdetta kovin vakavana ja tämäkin on mielipide vastaan mielipide: sinä voit pitää tuollaista asumiskuvioita vakavana parisuhteena kun minä taas en pidä.

      • Anonyymi

        Ai etten tajua asiasta hölkäsen.pöläystä , kun olen itse eronnut lasteni isästä poikien ollessa 3- ja 4- vuotiaat?

        Taas sinä sekoitat mielikuvituksen ja todellisuuden. Poikieni lapsuus ei ollut tuollainen. Huoltajuudesta ei riidelty. Exän oli samaa mieltä siitä että poikien on parempi asua minun luonani. He tapasivat isäänsä todella paljon. Usein hw menivät koulusta suoraan isän luo, jos isä pääsi töistä en en kuin minä ha minulla oli ilta töitä. Exäni vaimo on aina rjänbyt heidän kanssaan hyvin. Exän on viettänyt heidän kanssaan paljon paljon enemmän aikaa kuin oma isäni aikoinaan minun kanssani. Isäni asui meillä eli en ole avioerolapsi, mutta se ei todellakaan tarkoita että isä olisi kuulunut tiiviisti lapsuuteeni ja elämääni. Isä eli samassa huushollissa mutta omassa maailmassaan eikä häntä kiinnostanut olla lasten kanssa. Hänellä oli omat kaverit ja omat harrastukset. Urheilu oli kaikki kaikessa. Edes jouluaattoa hän ei viitsinyt olla poissa niistä jalkapallojutuistaan. Ei hän ole sen puoleen kiinnostunut lapsenlapsistaan aan. Poikien toinen pappa eli exän isä sen sijaan on ollut aivan erinomainen isovanhempi. Hän ja vaimonsa ovat olleet poikien kanssa kesäisin mökillä. Molemmat mummit ovat pojille läheisiä.

        Jos lapsen elämä on eron jälkeen noin kurjaa kuin kerroit niin silloin jompi kumpi tai molemmat vanhemmat ovat kypsymättömiä ihmisiä. Lasten elämä tuollaisen vanhemman kanssa on kurjaa joka tapauksessa eikä se riipu siitä asuvatko vanhemmat yhdessä vai erikseen. Jos noin kakaramausesti käyttäydytään, niin avioliitto ei ole yhtään parempi kasvualusta. Päinvastoin, jos kooo ajan tapellaan niin silloin tapellaan kotonakin. Jos liitto on kurja niin lapsuuskoti on kurja.

        Kyse on siitä millaisia ihmisiä lapsen vanhemmat ovat eikä mikä on heidän asumismuotonsa. Jos vanhemmuuteen kykenemätön mies tai nainen asuu yhdessä lapsen toisen.vanhemmam kanssa, niin tilanne on lapselle huonompi kuin jos vanhemmat eroaisivat. Rakkaudeton koti jossa koko ajan riidellään ei ole hyvä kasvualusta. Paljon parempi on asua vaikka vuoroviikkosysteemin mukaan.


      • Anonyymi

        @sinä arvostat lyhytkestoisia parisuhteita komeiden jännämiesten kanssa kun minä taas arvostan pitkäkestoisia parisuhteita,"

        Mitä sinä höpiset? Missä olen sanonut että arvostan lyhytkestoisia suhteita tyhjäpää-jännämiesten kanssa? Sinulla on kumma tapa pistää sanoja toisten suuhun. En ole puhunut jännämiehistä mitään..Nykyinen mieheni on komea, mutta hän ei ole mikään jännämies. Hän on kotona viihtyvä, rakastava, luotettava ja hellä. Eikä meidän suhteemme niin lyhytkestoinen ole. Olemme asuneet yhdessä 2 vuotta. Paremmin menee kuin exän kanssa koskaan.

        " En operoi naisia ulkonäkö edellä ja ihmettele sitten parin vuoden päästä voi, voi mites tässä nyt näin kävi kun missinaista himoitsisi lukuisat eri miehet."

        Niin? Mitä yrität sanoa? Väitätkö että naiset toimivat noin? Vai : Yritätkö vihjata että se ettet tee noin on ihan oma valintasi: voisit tehdä noin mutta päätät että et ole noin tyhmä? Siis että sinulla olisi kyllä mahdollisuus perustaa perhe jonkun kaunottaren kanssa mutta et tee sitä kun olet niin fiksu. Minä epäilen ettei sinulla ole mahdollisuutta perustaa perhettä kenenkään kanssa. Epäilen ettet saa edes parisuhdetta.

        Joten älä esiinny perhe- elämän ja parisuhteiden asiantuntijana. Kumma että ätmit jotka eivät ole koskaan päässeet niin lähelle naista että olisivat edes pussanmeet, muka tietävät naisista kaiken.

        Yritätkö taas väittää että minä sen sijaan toimin niin että otin komistuksen jonka kanssa tein lapset ja sitten hän jätti minut toisen naisen takia? Kuule kun se meni ihan toisinpäin. Tein lapset taviksen kanssa. Hän todella jätti minut toisen naisen vuoksi, kun rakastui työkaverinsa.

        Eron jälkeen tapasin uuden miehen joka on komea. Nykyinen mieheni huomioi minua naisena tavalla jota en exän kanssa koskaan kokenut. Missä kohtaa olen sanonut että exä on komea? Ei hän ole. Nykyinen mieheni sen sijaan on.

        En ole tehnyt lapsiani minkään komean jännämiehen kanssa. Exä on tavis. Itse asiassa hän on jopa vähän ruma. Rakastuin häneen hänen luonteensa ja persoonallisuutensa vuoksi. Pojat ovat onneksi enemmän minun näköisiäni. Minä olin nuorena kaunis. Aikuiset poikani ovat komeita miehiä. He kyllä peittoavat sinut ulkonäön puolesta joten tietysti vihaisit ja kadehtisit heitä jos tuntisit heidät. Luonteensa ja älynsäkin puolesta he peittoavat sinut mennen tullen.

        Puheesi siitä että kaikki komeat miehet ovat kelvottomia on silkkaa sontaa. Nykyinen mieheni on komea. Tavisexäni on aina ollut hyvä isä, mutta parisuhdekumppanina hän oli aika onneton tapaus. En saanut häneltä huomiota enkä rakkautta.


      • Anonyymi

        Ymmärräsn selvästi asian paljon paremmin kuin sinä. Sä et selvästikään ole elämässäsi tuntenut yhtään ainoaa lasta.


    • Anonyymi

      Ihmiset on niin itsekkäitä. Naiset ottavat komean jännämiehen, koska se ulkonäön takia on sillä hetkellä paras. Sitten kun komean jännämiehen kanssa on pyöräytetty muksut ja juttu päättyy eroon lasten ollessa pieniä, niin nainen ihmettelee mites en nyt enää saakkaan mitään pitkäkestoista pysyvää. No, mitäs arvosti vain ulkonäköä ja valitsi komean jännämiehen. Sen siitä saa kun ottaa komean jännämiehen.

      • Anonyymi

        Missä tällaista on tapahtunut ja kenelle? Siis ihan oikeassa elämässä eikä vain sinun pääsi sisällä.


      • Anonyymi

        Ja mistä sinä tiedät että joku nainen meni parisuhteeseen.ulkonäkö edellä? Mistä tiedät ettei sillä miehellä ollut kiva luonne? Jos sinusta ei kukssn huoli niin syy ei välttämättä ole ulkonäössä vaan luultavasti enemmänkin luonteessa.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät?

        Tunnetko jonkun naisen jolle on tapahtunut tällaista? Kertoiko tämä nainen sinulle tehneensä niin että valitsi miehen vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella ja sitten kaikki meni pieleen? Kertoiko hän että mies osoittautui uskottomaksi sikapossuksi joka jätti hänet eikä tapaa lapsiaan ollenkaan? Tunnetko siis jonkun naisen joka nyt yrittää kokemuksistaan viisastuneena saada parisuhteen taviksen kanssa?

        Epäilen että et. Keksit koko jutun. Et tunne yhtään tällaista tapausta. Kaikki on tapahtunut vain sinun pääkopassasi.

        Mutta jos olen väärässä ja sinä todella tunnet tällaisen naisen, niin kerro hänelle pari tosiasiaa;

        Luonne ei riipu ulkonäöstä. Ei ollenkaan. Jos haluat miehen johon voit luottaa, sellainen voi löytyä komeasta, taviksista tai rumasta. Kaikennäköisissä miehissä on hyviä ja huonoja. Teit tyhmästi kun halusit vain että mies on komea etkä välittänyt muista ominaisuuksista. Oli tyhmää ajatella että riittää kun mies on komea. Yhtä tyhmää on ajatella että riittää kun mies on tavis. Taviksistakin on sikapossuja. Tavikset eivät ole parempia tai huonompia kuin komeat koska miehen luonnetta ei voi päätellä ulkonäöstä. Siis EI VOI. Etsi kunnollinen mies. Älä välitä siitä onko hän ruma vai kaunis. Hän voi olla kumpaa vain.


    • Anonyymi

      ""Taas sinä sekoitat mielikuvituksen ja todellisuuden. Poikieni lapsuus ei ollut tuollainen.""

      Minkä takia kaikkea kertomaani pitää tarkastella sinun elämässä tapahtuneena? On muitakin kuin sinä ja pysyn edelleen kannassani eli lasten on parempi kasvaa vanhempien kanssa jotka asuvat saman katon alla.

      • Anonyymi

        Minulla on kuitenkin esittää yksi todellinen esimerkkitapaus. Sinulla ei. Et tunne yhtään, siis et YHTÄÄN tosielämän tapausta jossa se olisi mennyt niinkuin väität.

        Keksit mielikuvitusjuttuja jännämiesten kanssa tehdyistä isänsä hylkäämistä lapsista ja tyhmistä ulkonäkökeskeisiä yh-äideistä. Mutta kun KEKSIT NUO JUTTUSI ITSE.

        Väitteesi eivät perustu tosiasioihin, havaintoihin ja kokemuksiin vaan pelkkiin mielikuvitteluihin ja päättelyihin ja spekulaatioihin: joo, niin se varmaan on, kuulostaa loogiselta kuten kyllä se on totuus.

        Ja kun sinulle annetaan esimerkki päinvastaisesta todellisesta, todella tapahtuneesta tilanteesta, mitätöit sen sillä että se on vain yksi tapaus.

        Missä ne sinun todellisuudessa tapahtuneet, omiin kokemuksiisi perustuvat esimerkit sitten ovat? Tunnetko montakin yh-äitiä jonka exä on mallimies eikä välitä tavara lapsiaan ja joka otti sen.uehen ilman rakkautta vain siksi että se mies oli niin komea? Epäilen että et.

        Sinulla itselläsi ei ole esittää edes sitä yhtä tapausta. Kaikki mitä sanot on syntynyt omassa tai jonkun muun elämää kokemattoman nörtin pääkopassa. Ätmit päässä syntynyt teoria ei ole yhtä kuin totuus.


      • Anonyymi

        "Minkä takia kaikkea kertomaani pitää tarkastella sinun elämässä tapahtuneena? On muitakin kuin sinä"

        Olenko sanonut että kaikkea pitää tarkastella minun elämäni mukaan? En.oöe. Annoin esimerkin omasta elämästäni koska sen minä tunnen.

        Sinua ei kiinnosta. Ok. No kerro sinä päinvastainen esimerkki toisesta ja toisenlaisesta tapauksesta joka vahvistaa sinun teoriaasi.

        Et pysty vai? Sinulla ei ole sellaista?

        No mihin.tuo sinun teoriasi sitten perustuu? Omaan pääkoppaasi?


      • Anonyymi

        Sinä saat pysy kannassasi. Se ei kuitenkaan tee tuosta totta. Lapsen on useinmiten erittäin hyvä asua vanhempiensa kanssa, jotka eivät asu saman katon alla. Sama katto ei tuo autuutta. Tärkeintä on, että vanhempi on aina lapsen häntä tarvitessa, lapsen saatavilla. Moni saman katon alla asuva laiminlyö tuota, mutta moni eri katon alla asuva taas ei laiminlyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat pysy kannassasi. Se ei kuitenkaan tee tuosta totta. Lapsen on useinmiten erittäin hyvä asua vanhempiensa kanssa, jotka eivät asu saman katon alla. Sama katto ei tuo autuutta. Tärkeintä on, että vanhempi on aina lapsen häntä tarvitessa, lapsen saatavilla. Moni saman katon alla asuva laiminlyö tuota, mutta moni eri katon alla asuva taas ei laiminlyö.

        Minun exäni on eron jälkeen ollut paljon enemmän lasten kanssa kun yhdessä asumisen aikoihin. Eron jälkeen hän haki lapset luokseen ja todella touhusi heidän kanssaan. Kotiin palattuaan lapset kertoivat aina ihan innoissaan siitä mitä kivaa olivat taas isän luona tehneet. Monasti ne olivat juuri niitä kivoja, arvokkaita, tavallisia, hyviä, arkisia asioita. Leiponeet sämpylöitä, käyneet leikkipuistossa tai luistelemassa, loikoneet sängyllä satukirjaa lukien. Eipä tuollaista juuri tapahtunut kun exä asui kanssani.
        Silloin kun exä asui kanssani hän usein eristäytyi ja pelasi mieluummin tietokonetta kuin oli lasten kanssa.

        Ai niin, mutta tämähän on yksittäinen kokemus eikä siis merkitse mitään. Varsinkin kun se on naisen kokemus.

        Kai te palstan naiset jo ymmärrätte että teidän omat havaintonne ja kokemuksenne ovat nollan arvoisia? Se ei ole todiste mitä nainen itse kokee ja näkee. Se on todiste mitä ätmi mielessään tuumii ja luulottelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun exäni on eron jälkeen ollut paljon enemmän lasten kanssa kun yhdessä asumisen aikoihin. Eron jälkeen hän haki lapset luokseen ja todella touhusi heidän kanssaan. Kotiin palattuaan lapset kertoivat aina ihan innoissaan siitä mitä kivaa olivat taas isän luona tehneet. Monasti ne olivat juuri niitä kivoja, arvokkaita, tavallisia, hyviä, arkisia asioita. Leiponeet sämpylöitä, käyneet leikkipuistossa tai luistelemassa, loikoneet sängyllä satukirjaa lukien. Eipä tuollaista juuri tapahtunut kun exä asui kanssani.
        Silloin kun exä asui kanssani hän usein eristäytyi ja pelasi mieluummin tietokonetta kuin oli lasten kanssa.

        Ai niin, mutta tämähän on yksittäinen kokemus eikä siis merkitse mitään. Varsinkin kun se on naisen kokemus.

        Kai te palstan naiset jo ymmärrätte että teidän omat havaintonne ja kokemuksenne ovat nollan arvoisia? Se ei ole todiste mitä nainen itse kokee ja näkee. Se on todiste mitä ätmi mielessään tuumii ja luulottelee.

        Tuo on todella totta. Hyvin monessa perheessä se lasten kanssa oleminen paranee, vanhempien erotessa. Varsinkin monet miehet vetäytyvät parisuhteessa olleessaan vaikka sinne tietokoneelle tai autotalliin, omaan rauhaansa, omiin juttuihinsa, eivätkä vietä aikaa lasten kanssa, jos ei sitä oikein erikseen vaadita. Se on helppoa, kun taloudessa on kaksi aikuista ja kyllä se toinen hoitaa, kun vaan jättää sen homman sille. Sitten kun isä onkin yksinään niiden lasten kanssa, niin on pakko viettää aikaa ja hoitaa kaikki tarpeet. Moni lapsi saa paljon enemmän aikaa isältään vasta eron jälkeen.


    • Anonyymi

      ""Puheesi siitä että kaikki komeat miehet ovat kelvottomia on silkkaa sontaa. Nykyinen mieheni on komea.""

      Eli kun sinun 70v setämiehesi on komea ja miehistä mitä parhain niin kaikki muutkin komeat miehet ovat? Vai mitä yrität todistella näillä jutuilla? Yksittäisen ihmisen puheita. Edelleenkään ei kiinnosta se mitä sinun elämässä on tapahtunut.

      Ja minkä takia parisuhteet ei nykynuorisolla sitten kestä kun kerta komeat miehet ovat miehistä mitä parhaimpia? Nuoret naiset valitsevat miehet juurikin ulkonäkö edellä.

      • Anonyymi

        Naiset siis valitsevat miehen parisuhteeseen komeuden perusteella. Entä se komea mies? Eikö hänellä ollut siihen mitään sanomista? Parisuhde ei siis koskaan ole miehen valinta? Ovatko miehet omaa tahtoa vailla olevia vätyksiä jotka vain antavat valita itsensä vaikka nainen ei heitä edes kiinnostaisi?


      • Anonyymi

        No anna sinä esimerkki jostain ihmisestä tai pariskunnasta jonka elämä on juuri sellaista kuin väität. Ei siis jotain.mitä olet lehdestä tai netistä lukenut tai kaverilta kuullut, vaan esimerkkitapaus jossa itse tunnet ne ihmiset joista kerrot. Tunnetko perheen jossa lapsi selvästi kärsii siitä ettei asu saman katon alla isänsä kanssa? Tiedätkö miksi lapsen vanhemmat erosivat? Tiedätkö varmasti että sen lapsen elämä oli parempaa ennen eroa?


      • Anonyymi

        Yritän sanoa että väitteesi komeiden miesten kelvottomuudesta on paskaa paskaa paskaa. En ole sanonut että kaikki komeat miehet ovat hyviä miehiä. Älä pistä sanoja minun suuhuni. Lähinnä sanon että luonne ja kunnollisuus ei riipu ulkonäöstä.

        Mutta oma kokemukseni on kyllä se että komeat miehet ovat yleisesti ottaen huomaavaisempia ja kiltimpi kuin rumilukset. Jonkun muun naisen kokemus voi olla toinen. Tulkoon hän kertomaan siitä . Minua ei kiinnosta ätmin päänsisäiset spekuloinnit vaan NAISTEN omat ja todelliset kokemukset.

        Arvostaisin jos sinäkin perustaisit väitteesi siihen mitä olet itse kokenut tai omin silmin nähnyt. Siis itse nähnyt tai kokenut eikä kuullut muilta tai lukenut netistä.

        Mutta en anna pätkääkään arvoa mielipiteille jotka ovat syntyneet vain ja ainoastaan sinun pääkopassasi ilman mitään omaa elämää. Nettikeskustelut eivät ole elämää.

        Tunnen ainakin neljä todella komeaa ja erittäin kunnollista miestä. Tunnen myös kunnollisia taviksia. Lisäksi tunnen paskamaisia naisia, paskamaisia taviksia ja ihan täysiä kusipäämiehiä jotka ovat tosi rumia. En tunne tällä hetkellä yhtään komeaa miestä joka on kusipää. Olen joskus tuntenut sellaisen ja seurustellutkin hänen kanssaan, ja sitten heitin hänet ulos enkä ole perään itkenyt. Siitä on kohta 30 vuotta.


        Minulla on siis antaa enemmänkin kuin tämä yksi esimerkkitapaus Todisteeksi siitä etteivät komeat miehet ole pahoja.

        Tähän sinä tietenkin vastaat että minä olen vain minä eikä yksi ihminen omine kokemuksineen ole todiste yhtään mistään.


        Sen sijaan yksi ihminen ilman mitään kokemuksia on todiste, vai? Sinun mielipiteesi olet todiste kun et ole kokenut mitään?

        Yksittäistapaus on paljon parempi todiste kuin pelkkä väite joka ei perustu mihinkään.
        Missä ne sinun yksittäistapauksesi ovat? Onko niitä?
        Keitä ihmisiä sinä tunnet? Tunnetko ketään ihan oikeasti tuolla livemasilmassa?
        Onko sinulla ystäviä? Missä ne sinun toisenlaiset esimerkkitapauksessa ovat? Tunnetko jonkun komean paskiaisen?

        Te ätmit lyttäätte jokaisen naisen omiin kokemuksiin perustuvan kirjoituksen perusteella että se on vain yksittäistapaus. No, missä ne teidän omiin kokemuksiinne perustuvat esimerkit ja yksittäistapaukset ovat? Teillä itsellänne ei.ole antaa edes niitä yksittäistapauksia jotka vahvistaisivat teidän paskapuheitanne. Te vain haukutte ja.mustamaalaatte tietämättä mistään mitään.


      • Anonyymi

        Millä hiton nuorisolla? Sä puhuit tuolla ylempänä 50 vuotiaiden eroamisesta.


    • Anonyymi

      Palstaprinssien väittelytekniikka menee näin:

      Palstaprinssi kirjoittaa: "Elefantit ovat raidallisia."

      Nainen vastaa:"Ei pidä paikkaansa."

      Palstaprinssi;"Kyllä pitää. Ne ovat raidallisia."

      Nainen:"Oletko nähnyt jossain raidallisen elefantin?"

      Palstaprinssi:"Olen lukenut netistä ja miettinyt tätä itse. Kyllä se on totuus."

      Nainen:"Missä niitä raidallisia elefantteja on?"

      Palstaprinssi:"Kaikkialla."

      Nainen: "Olen nähnyt eläintarhoissa monta elefanttia eikä yksikään ollut raidallinen."

      Palstaprinssi:"Luuletko että olet koko maailma? Olet pelkkä yksi ainoa ihminen. Yksittäistapaus ei todista mitään. Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä."

      Nainen:"No missä ne muut ihmiset ovat jotka ovat nähneet raidallisia elefantteja?"

      Palstaprinssi:"Se että sinä olet nähnyt raidattomia elefantteja ei kumoa sitä tosiasiaa että ylivoimaisesti suurin osa elefanteista on raidallisia. Ehkä 3% on raidattomia."

      Nainen:"Mihin tutkimuksiin tuo 3% perustuu? Missä ne muut 97% ovat?".

      Palstaprinssi:"Sinä vain intät ja intät. Totuus on että vähintään 97% elefanteisra on raidallisia."

      Nainen:"Oletko itse nähnyt raidallisen elefantin?"

      Palstaprinssi:"Olen lukenut netistä ja kuullut kavereilta että niitä on kaikkialla."

      Nainen:"Minä en tunne ketään joka olisi nähnyt raidallisen elefantin."

      Palstaprinssi:"Sinä ja sinä! Minua ei kiinnosta sinun elämäsi. Te palstan naiset aina lyttäätte miesten kokemukset sanomalla että minä en ole kokenut tuollaista eikä kukaan minun kavereista ole kokenut tuollaista! Koettakaa käsittää että olet pelkkä yksittäistapaus eikä meitä kiinnosta!"

      Nainen:" Jaaha. Tätä keskustelua on turha jatkaa."

      Palstaprinssi:"No niin, taisi ottaa koville kun joudut myöntämään tappiosi? Et kestä sitä että olet väärässä!"

    • Anonyymi

      ""Naiset siis valitsevat miehen parisuhteeseen komeuden perusteella. Entä se komea mies? Eikö hänellä ollut siihen mitään sanomista?""

      Tottakai komeilla miehillä on sanomista, mutta yritä nyt taulapää ymmärtää, että vaikka nainen saisikin komean miehen parisuhteeseen, niin miehen komea ulkonäkö ei ole tae pitkäkestoiselle parisuhteelle ja kuten jo kirjoitin: te naiset voitte arvostaa lyhytkestoisia parisuhteita komeiden miesten kanssa. Minä en arvosta sitä, että mies otetaan, koska se on niin hyvännäköinen. Tottakai naisissakin on poikkeuksia, mutta suurin osa naisista toimii näin ja tuo ulkonäkö edellä kulkeminen on todennäköisesti syynä siihen minkä takia nykynuorison parisuhteet ei kestä, kuten 60-luvulla syntyneiden, jotka ovat olleet parisuhteessa/avioliitossa jo 40 vuotta. Nykynuorison parisuhteet kestävät yleensä 0-15-vuotta.

      • Anonyymi

        15- vuodessa on lapset kasvateeu jo melkein omilleen. Kai tiesit, että Suomessa tosi iso osa lapsista muuttaa pois vanhempiensa luota heti peruskoulun jälkeen ja se on ollut sama juttu jo mun vanhempienikin lapsuudessa. Siinä kohtaa on ihan sama asuvatko vanhemmat saman katon alla vai eivät.


    • Anonyymi

      ""Millä hiton nuorisolla? Sä puhuit tuolla ylempänä 50 vuotiaiden eroamisesta.""

      50-vuotiaat eroavat ennätystahtia ja nykynuoret eroavat vielä useammin, koska naiset huomaavat, että komea mies ei ollutkaan se paras mies vaikka alkuun siltä vaikuttikin. 60-luvulla syntyneillä parisuhteet kestävät hautaan asti vaan ei nykynuorisolla kestä.

      • Anonyymi

        Nuo ovat taas itse keksimiäsi juttuja nuo nuorisojutut. Eivät he oikeasti sen kummemmin eroa, kuin viime vuosikymmeninäkään. Sä kuulut vaan taas noihin vanhuksiin, jotka ovat niin kovin "huolissaan" nuorisosta. Ainahan vanhukset ovat. Nuorissa on aina jotain vikaa ja jotain mistä olla "huolissaan".


    • Anonyymi

      ""Nuo ovat taas itse keksimiäsi juttuja nuo nuorisojutut. Eivät he oikeasti sen kummemmin eroa, kuin viime vuosikymmeninäkään.""

      Mikä sua kalvaa tässä kun koko ajan pitää niin kovasti vastustella? Etkö itse ole ollut pitkissä parisuhteissa? Ja nyt harmittaa kun joku kirjoittaa pitkistä parisuhteista? En minäkään ole ollut pitkissä parisuhteissa, mutta 60-luvulla syntyneet vanhempani, kaverieni vanhemmat ja sukulaiset ovat vieläkin yhdessä ja he ovat olleet parisuhteesa 40-vuotta tai ylikin. Ei vaan nykynuorten parisuhteet kestä näin pitkään ja naisilla miehet vaihtuvat tiuhaan. Ei nuorilla naisilla ole yhtä miestä jonka kanssa ollaan hautaan asti.

    • Anonyymi

      Harmittaahan palstanaisia varmasti tuo loputtomassa kullikarusellissa pyöriminen ja kun mitään pitkäkestoista ja pysyvää ei saa.

      • Anonyymi

        No vittu kun en ole koskaan elämässäni onnistunut samaan pelkkää elintä. Miehet aina haluavat enemmän. He haluavat tapailla, he haluavat seurustella, he haluavat parisuhteen, he haluavat naimisiin ja lapsia ja talon ja asuntolainan. Siksipä olen lopettanut kokonaan irtosuhteet. Ei miehistä ole niihin, ei ainakaan minun kanssani.


    • Anonyymi

      7/10 tavismiehen mahdollisuuksia saada parisuhde vois vertaa 7/10 tavisnaisen mahdollisuuksiin saada parisuhde komean mallimiehen kanssa. Molemmilla mahdollisuudet on yhtä hyvät vaikka molemmat on samantasoisia.

      Jos 7/10 tavisnainen onnistuisi tavoitteessaan, niin kokonaan juttu on tietysti se, että kestääkö parisuhde komean mallimiehen kanssa kun mallimies on valikoitunut parisuhteeseen puhtaasti komean ulkonäkönsä takia. Minkä takia mallimies olisi uskollinen tavisnaiselle kun häntä himoitsee myös missinaiset?

      • Anonyymi

        Ja kuitenkin ne tavismiehet saavat niitä parisuhteita. Ongelma on siinä, että palstaprinssit kuvittelevat olevansa taviksia, vaikka ovat todellisuudessa ovat hyvin erityispiirteisiä yksilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin ne tavismiehet saavat niitä parisuhteita. Ongelma on siinä, että palstaprinssit kuvittelevat olevansa taviksia, vaikka ovat todellisuudessa ovat hyvin erityispiirteisiä yksilöitä.

        Tuohan se ongelma juuri on. Esimerkiksi tämän ketjun aloittaja on todella erityispiirteinen yksilö, kaikkine jankuttamisineen ja keksittyine juttuineen ja suoranaisine valheineen. Ei todellakaan ole tavismies, mutta kuvittelee olevansa.


    • Anonyymi

      Jotkut tavismiehet saavat parisuhteita jos oikein yrittävät ja ovat valmiita ottamaan pakkeja vastaan. Komeat miehet saavat seksiä ja parisuhteita sormia napsauttamalla ja vaikka joku tavismies saa parisuhteen, niin ei tarkoita, että kaikki tavismiehet saavat. Ei todellakaan.

      Naisilla on joku kummallinen pisteytys tindereissä sun muissa sovelluksissa, koska miehet ovat valmiita polkemaan alas päin. Tälläkin palstalla jotkut on kirjoittaneet, että kun miehiä on sovelluksissa enemmän, niin se ikään kuin oikeuttaa menemään ulkonäkö edellä. Aika kummallinen ajattelutapa.

      • Anonyymi

        Kaikki komeatkaan miehet eivät saa parisuhteita. Tiedän pari ihan jumalattoman komeaa miestä, jotka eivät ole koskaan edes harrastaneet seksiä. He ovat komeita, mutta varsin eksentrisiä yksilöitä. Varsinkin toinen heistä on myös oikein vihkiytynyt tuohon incelideologiaan ja on omasta mielestään neitsyt ulkonäkönsä ja kaiken tuon muun incelskeidan takia. Jokainen, joka on hänet nähnyt, nauraa tuolle väitteelle. Jätkästä ei saa rumaa, vaikka kuinka yrittäisi.


    • Anonyymi

      "" Ei todellakaan ole tavismies, mutta kuvittelee olevansa.""

      Mistäs tiedät onko tavismies vai ei? Äläkä nyt vaan kirjoita, että näet sen aina niin luotettavalla kristallipallollasi.

      • Anonyymi

        Jutuista sen näkee. Ulkonäköön en tietenkään ole ottanut kantaa. Tavis hän ei silti todellakaan ole, vaan erityispiirteinen yksilö.


    • Anonyymi

      ""Kaikki komeatkaan miehet eivät saa parisuhteita. Tiedän pari ihan jumalattoman komeaa miestä, jotka eivät ole koskaan edes harrastaneet seksiä.""

      Älä nyt jaksa mumista jonnin joutavaa pskaa! Jokainen tietää, että komea mies saa seksiä jos vaan haluaa ja jos mies on omasta mielestään ulkonäkönsä takia neitsyt, niin minkä takia et levitä haaroja hänelle? Ai niin mutku ulkonäkö on esteenä:D

      • Anonyymi

        En jaksakaan, vaan puhun totuutta. Sitä oikeaa totuutta, jonka plastaprinssien paskanjauhanta ohittaa. Komea mies ei todellakaan aina saa yhtään naista ja monella rumalla miehellä on naisista tunkua. Mukava ja kiva mies löytää aina seuraa, vaikka olisi kuinka ruma tahansa. Tavallinen mies löytää myös aina seuraa. Erityispiirteisellä ja sisäisesti rumalla jankuttajalla ei ole mitään toivoa. Hän ei ole tavallinen,


      • Anonyymi

        Koska hän on rasittava k.pää idiooti. Komea sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän on rasittava k.pää idiooti. Komea sellainen.

        Eli siis ihan sama vika mitä aloittajallakin näkyy olevan, tosin hän ei ehkä ole komea. En edelleenkään ota hänen ulkonäköönsä kantaa. Hänn kuitenkin on jankuttava ja imeisen k.sipäinen ja vaikuttaa vahvasti myös idiootilta, kun ei kykene lainkaan keskustelemaan asiallisesti.


    • Anonyymi

      ""Komea mies ei todellakaan aina saa yhtään naista ja monella rumalla miehellä on naisista tunkua.""

      Ei ole noin. Rumat miehet joutuvat elämään selibaatissa kun naiset antavat tussua komeimmistolle. Komeita miehiä naiset lähestyvät kaikkialla ja suorastaan kerjäävät keppiä komeilta miehiltä ja nyt kirjoitat, että komea mies on neitsyt. Jokin tässä ei nyt täsmää. Tuo mies ei ole niin komea jos hän kerta on neitsyt tai sitten on jotain mitä hän ei kerro sinulle eli saattaa olla esim. homo.

      • Anonyymi

        Todellakin se on todellisessa maailmassa noin. Kokeile oikeasti joskus poistus kotoasi. Ne kaikkein karseimmat elostelijat ja petturit ovat täysin mitäänsanomattoman näköisiä ja suorastaan rumia miehiä. Tuo totuus ei muutu mihinkään sillä, että sinun mutusi sanoo toisin.

        Ja tuokin on täysin totta, että ei kaikilla komeilla miehillä ole naisista tunkua. Komeus ei auta, kun pääkoppa on ihan totaalisesti jumissa ja fakkintunut.


      • Anonyymi

        Hän ei ole homo, vaan ihan jumalaton tissifriikki.


    • Anonyymi

      ""Hän kuitenkin on jankuttava ja ilmeisen k.sipäinen ja vaikuttaa vahvasti myös idiootilta, kun ei kykene lainkaan keskustelemaan asiallisesti.""

      Oletpa tekopyhä! Sinun kanssako pitäisi keskustella asiallisesti kun nimittelet täällä ihmisiä:D?

      • Anonyymi

        Sinä se tekopyhä olet, kun muuta edes odotat. Sä jankutat ja natkutat, puhut paskaa, valehtelet, et ota lainkaan huomioon mitä muut sanovat, vähättelet jne. Et hallitse eds vähäisimpiä asiallisen keskustelun alkeita ja ihmettelet miten sinut voi huomata erityispiirteiseksi. No mitenköhän luulet? Koska sinä et käyttäydy vähäisimmässäkään määrin kuten tavis. Diagnosoimaan en ala, mutta lääkäri voisi auttaa siinä.


      • Anonyymi

        Tämä koko keskustelu on sinun osaltasi täynnä väärää tietoa, joka on jopa helppo todentaa vääräksi. Sä joko valehtelet tietoisesti tai sitten uskot itse noihin höpinöihisi. Se, jos uskot niihin aidosti, on huolestuttavampaa. Parempi olla valehtelija kuin harhainen.


    • Anonyymi

      ""Sinä se tekopyhä olet, kun muuta edes odotat. Sä jankutat ja natkutat, puhut paskaa, valehtelet, et ota lainkaan huomioon mitä muut sanovat, vähättelet jne.""

      Voi, voi ja yhyy, yhyy.. Älä nyt pelihousuja revi vaikka itkupotkuraivarit tulikin.

      En mitään paskaa puhu kun monilla miehillä on samanlaisia kokemuksia nuorten naisten toimintatavoista ja tiedätkö, että meitä ei kiinnosta miten sinä 60v nainen toimit ja ei kiinnosta vaikka olisit nuorikin nainen, koska joitain poikkeuksia naisissa on. Kuvittelet, että vedät kirjoituksillasi minun ja muiden miesten kokemukset ja mielipiteet pöntöstä alas, mutta ei se niin mene. Sussa on vahva narsistin haju ja varmaan olet tottunut, että pystyt noilla jutuilla hiljentämään muut kirjoittajat viimeistään siinä vaiheessa kun menet henkilökohtaisuuksiin, mutta minun silmille et hypi ja sinä olet viimeinen joka voi jakaa täällä käyttäytymisohjeita:D

      • Anonyymi

        Itsehän sä ne ensiksi revit, että älä nyt hermostu voi voi ja yhyy yhyy.

        "Oletpa tekopyhä! Sinun kanssako pitäisi keskustella asiallisesti kun nimittelet täällä ihmisiä:D?"

        Sinä puhut ihan puhdasta paskaa. Vaikka te pojat siellä incelpalstoilla mitä jauhaisitte ja keksisitte, niin ei se oikean maailman totuudeksi muutu.


      • Anonyymi

        Elä nyt itkemään rupea, iso mies. Narsissit ja kaikki oikein sulla siellä käytössä. Voi surku sentään, kun toista niin harmittaa ja tuli ihan suru puseroon.


      • Anonyymi

        Sinähän se tässä olet koko ajan ollut toisten kokemuksia ja mielipiteitä pöntöstä alas. Olet selvasti tottunut, että pystyt noilla jutuillasi hiljentämään muut kirjottajat, viimestään silloin kun menet henkilökohtasuuksii, kuten olet koko ketjun ajan mennyt, kaikkia sulle vastanneita kohtaan. Etkä vaan tässä ketjussa vaan kaikissa niisä lukemattomissa muissakin, joissa sä tätä samaa skeidaa jauhat ja valehtelet niin, että korvat vaan heiluu.


      • Anonyymi

        "Kuvittelet, että vedät kirjoituksillasi minun ja muiden miesten kokemukset"


        Siis mitkä ihmeen kokemukset?

        Sinulla nimenomaan ei sellaisia ole. Sinulla ei ole kerrassaan mitään oikeita kokemuksia elävästä elämästä. Siinä se ongelman ydin juuri on ettet ole itse kokenut yhtään mitään. Kaikki mitä sanot perustuu pelkkään luulotteluun ja kuvitelmiin. Kaikki tapahtuu sinun pääsi sisällä.

        Toistan. Mikään sanomasi ei perustu kokemuksiisi koska sinulla ei ole kokemuksia. Ikinä et ole käynyt ulko-ovesi toisella puolella muuten kuin tupakalla.

        Et todellakaan ole tavis. Ulkonäkösi puolesta voit olla. Voit olla jopa komea. Silti et ole miehenä lähelläkään tavallista keskitasoa vaan kymmenen pykälää tavallisen taviksen eli keskitason miehen alapuolella. Henkinen mitättömyytesi paistaa läpi. Todistat oman typeryytesi itse kerta toisensa jälkeen omilla kirjoittelullasi.

        Edellinen kirjoittaja on oikeassa. Pahimmat naistenkaatajat ja sikamiehet ovat rumiksia. Tyhmä komea mies ei saa naista. Sekin on totta. Tämä perustuu KOKEMUKSEEN ja HAVAINTOIHIN . Ei siis netissä surffailuun ja omiin kuvitelmiin vaan elettyyn elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuvittelet, että vedät kirjoituksillasi minun ja muiden miesten kokemukset"


        Siis mitkä ihmeen kokemukset?

        Sinulla nimenomaan ei sellaisia ole. Sinulla ei ole kerrassaan mitään oikeita kokemuksia elävästä elämästä. Siinä se ongelman ydin juuri on ettet ole itse kokenut yhtään mitään. Kaikki mitä sanot perustuu pelkkään luulotteluun ja kuvitelmiin. Kaikki tapahtuu sinun pääsi sisällä.

        Toistan. Mikään sanomasi ei perustu kokemuksiisi koska sinulla ei ole kokemuksia. Ikinä et ole käynyt ulko-ovesi toisella puolella muuten kuin tupakalla.

        Et todellakaan ole tavis. Ulkonäkösi puolesta voit olla. Voit olla jopa komea. Silti et ole miehenä lähelläkään tavallista keskitasoa vaan kymmenen pykälää tavallisen taviksen eli keskitason miehen alapuolella. Henkinen mitättömyytesi paistaa läpi. Todistat oman typeryytesi itse kerta toisensa jälkeen omilla kirjoittelullasi.

        Edellinen kirjoittaja on oikeassa. Pahimmat naistenkaatajat ja sikamiehet ovat rumiksia. Tyhmä komea mies ei saa naista. Sekin on totta. Tämä perustuu KOKEMUKSEEN ja HAVAINTOIHIN . Ei siis netissä surffailuun ja omiin kuvitelmiin vaan elettyyn elämään.

        No siis ne siellä incelpalstoilla toisten ajatuksista ja kuvitelmista saadut kokemukset tietenkin.


    • Anonyymi

      Joutuuko heti vaikeuksiin jos rekisteröityy tinderiin.

      • Anonyymi

        Joutuuko julkaisemaan koko nimensä.


    • Anonyymi

      ""Mikään sanomasi ei perustu kokemuksiisi koska sinulla ei ole kokemuksia""

      Mistäs tiedät mitä olen kokenut ja mitä en? Et ainakaan kristallipallolla näe asioita ja tähän mennessä olet olettanut minun mm. etsivän parisuhdetta kun olen kirjoittanut, että parisuhteita ei synny (eikä silloin synny myöskään lapsia) vaikka en edes etsi parisuhdetta eli älä oleta yhtään mitään. Sulla on kyllä omituinen ajattelutapa eli kun joku kirjoittaa ongelmasta, niin hänellä itsellään on oltava ongelma asian kanssa. Muutenhan tänne palstalle ei kukaan voi kirjoittaa, vai mitä? Pelkkiä ongelmia jokaisella?

    • Anonyymi

      ""Sinähän se tässä olet koko ajan ollut toisten kokemuksia ja mielipiteitä pöntöstä alas.""

      Eli kun kirjoitan pariutumisen ja syntyvyyden ongelmista ja siitä, että vain harva nainen pariutuu tavismiehen kanssa ja sinä sitten kirjoitat pariutuneesi myös tavismiesten kanssa, niin minun on yhdyttävä sinun mielipiteeseesi, että suurin osa naisista todellakin pariutuu tavismiesten kanssa, koska sinä ja sinun kaverisi olette pariutuneet tavismiesten kanssa? Minkä takia sinun sana on laki?

      • Anonyymi

        Ei vaan jauhat paskaa, vailla mitään totuuspohjaa. Tavismiehillä ei ole mitään pariutumisongelmia, vaikka sinulla ja kavereillasi olisikin. Te, ette ole taviksia. Te olette kaukana taviksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan jauhat paskaa, vailla mitään totuuspohjaa. Tavismiehillä ei ole mitään pariutumisongelmia, vaikka sinulla ja kavereillasi olisikin. Te, ette ole taviksia. Te olette kaukana taviksista.

        Heitäs nyt se kristallipallo romukoppaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitäs nyt se kristallipallo romukoppaan!

        Ei tässä sellasia tarvita. Ihan riittää kun lukee. Tekstisi kertovat miten erityispiirteinen olet ja se on todella erityispiirteinen.


      • Anonyymi

        Ei, oot sitten tehnyt itsestäs biisin.


    • Anonyymi

      Kun nuoret miehet kirjoittelevat tinderin nuorten naisten toimintatavoista niin minkä takia joku 60v akka tulee kertomaan miten hän on ollut parisuhteessa tavismiesten kanssa? Voisko joku selittää mikä tällä akalla on tavoitteena?

      • Anonyymi

        Minkä takia kun naiset kertovat miten naiset oikeasti toimivat, tulee joku 80 ja kuoleman välissä olava ukko selittämään miten hän tietää paremmin?


      • Anonyymi

        Tällä akalla on tavoitteena kertoa totuus kakaralle joka ei tiedä mistään mitään.


    • Anonyymi

      "" Tavismiehillä ei ole mitään pariutumisongelmia""

      Silti monet miehet valittavat kun eivät saa naista. Ai niin mutku sä ja sun kaverit on pariutunut tavismiesten kanssa, niin se osoittaa tavismiesten saavan naisia. Kyllä, kyllä, kyllä ja kristallipallokin vielä näyttää tavismiesten saavan naisia, niin näinhän sen on oltava!

      Tänään tuli taas syntyvyys uutisia eli syntyvyys on pohjamudissa. Tälläkin palstalla huomaa, että pariutumisongelmat on tabu ja pohjamudissa olevalle syntyvyydelle haetaan koko ajan kaikenlaisia muita syitä. Pariutumisongelmista ei edes puhuta.

      • Anonyymi

        Kukaan ei epäile etteikö sinulla ole pariutumisongelmia. Mutta sinä et ole tavis. Taviksilla niitä ei ole. Sinulla takuuvarmasti on. pariutumisongelmia. Ja tulee olemaan. Tuolla jankuttamismentaliteetilla ja peruskatkeralla luonteella ei naista saa. Oli ulkonäkö mikä hyvänsä.


    • Anonyymi

      ""Mutta sinä et ole tavis. Taviksilla niitä ei ole.""

      Mutta sinä olet mätä. Olet mätämuna. Haiseva sellainen.

    • Anonyymi

      En sano ettei monet miehetkin, mutta naisetkin hakevat usein parempitasoisempia kuin itse ovat ja osin meikilläkin osuus ulkonäköpetoksen luomisessa.

      • Jokainen toivoo saavansa sen parhaimman mahdollisen. Sitä ei moni myönnä, mutta niin se vain on.


    • Anonyymi

      Siis on deittimarkkknoilla naisten markkinat, ei minusta.
      Vetävän näköisillä naisilla kyllä on mutta ei muilla.
      Ne kiinnittävät miesten huomion. Ei välttämättä muut.
      Ulkonäöllä on näissä kuvioissa isoin merkitys. Tapaamisten jälkeen huomataan ettei luonne ole sitä mitä ollaan luultu.

      So simple!

      • Totta tuokin. Ulkonäkö edellä sielä mennään tietysti. Hyvät kuvat oltava molemmin puolin, ettei tule swaipatuksi vasemmalle, taikka vahingossa oikealle.


    • Anonyymi

      Vain epäsosiaalinen ja huonoitsetuntoinen mies tai nainen hakee kumppania tinderistä. Siellä naiset ja miehet yrittää vuosia etsiä mutta eivät onnistu. Menkää nyt jumalauta baareihin niin pääsette edes juttelee naisen tai miehen kanssa. Baarista sen kumppanin löytää sata kertaa helpommin.

      • Baareissa ainakin näkee toisen naamatusten ja heti ilmeestä osaa päätellä, kiinnostiko nähdä edes, saati kuulla mitä oli mielessä.


    • Anonyymi

      Itse olen huomannut naisten suorittaman pisteytyksen kun olen mätsännyt naisia laidasta laitaan, niin ne missitasoa hipovat naiset ei oikee lähde tapaamaan kun sitten taas joku vähän ylipainoisempi nainen lähtee mielellään näkemään ja näissä ylipainoisissa on paljon sellaisia jotka lupaavat seksiä. Tottakai he lähtevät mielellään tapaamaan, koska yleensä eivät pääse näkemään näin komeaa miestä.

    • Hyvä kirjoitus, eikä tuohon ole juuri lisättävää. Tuotahan se on. Siinä ei auta itku markkinoilla, eikä markkinoiden jälkeenkään. Tosin, joskus voi tulla hyvältä tuntuva mätsi ja siitä huolimatta homma ei etene ja tyrehtyy heti alkuunsa, kommunikaation puutteeseen taikka johonkin. Väsyttävää etsiä aina uusi ja uusi ihminen. Ainakaan minä en jaksa. Kun ei vaan tunnu kellään kiinnostusta olevan niin olkoon ilman.

      • No nyt tiedän mihin se tyrehtyi. Mimmillä oli muita jonossa, ja minä olin joku uusi jonon jatkeena. Juttu luisti hyvin tasan yhden päivän, kunnes tuli muita suunnitelmia jonkun paremman matchin kanssa. Minut jätettiin langoille roikkumaan, että jos tämä toinen meneekin mönkään. Olihan kiva olla varasijoilla. Ilmoitin kohteliaasti, että aion siirtyä sivuun ihan suosiolla ja toivotin hyvät jatkot.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No nyt tiedän mihin se tyrehtyi. Mimmillä oli muita jonossa, ja minä olin joku uusi jonon jatkeena. Juttu luisti hyvin tasan yhden päivän, kunnes tuli muita suunnitelmia jonkun paremman matchin kanssa. Minut jätettiin langoille roikkumaan, että jos tämä toinen meneekin mönkään. Olihan kiva olla varasijoilla. Ilmoitin kohteliaasti, että aion siirtyä sivuun ihan suosiolla ja toivotin hyvät jatkot.

        No siinä kuulit! Ei kannata keskittyä vain yhteen kerrallaan niin ei tule kovin suurta pettymystäkään. On ihan normaalia nettideittailua jutella vaikka kymmenen kanssa yhtäIkaa.

        Hanki sinäkin 3-10 mätsiä ja juttele kaikkien kanssa yhtä aikaa. Niin naisetkin tekevät. Ja se on ihan luvallista. Se ei ole väärin eikä kiellettyä eikä huonoa käytöstä. Sama kuin lähettäisit työpaikkahakemuksen viiteen firmaan. Tai etsisit takkia viidestä eri kaupasta.

        Sanoit jossain että pelkäät että jos mätsejä on liikaa niin ne menevät sekaisin. Eivät ne mene sekaisin kun koko viestiketju on tallessa.

        Jos ei jonkun kanssa ole ollut muutamaan päivään viestejä vaihdettu ja sitten se nainen lähettää taas viestin, niin voi kylläkin käydä niin että ensin et muista mitä olet sen naisen kanssa jutellut. Ehkä sinun ensin pitää oikein miettiä että se kukas tämä tyttö olikaan. No ei muuta kuin luet koko viestiketjun ja kaiken varalta vielä hänen profiilinsakin ennen kuin vastaat, niin et mokaa. Mokaaminen on sitä että esimerkiksi kysyt Sodankylässä asuvalta että aiotko tänään käydä Ateneumissa tai jalkaleikkauksesta toipuvalta että mennäänkö ensi viikolla yhdessä hiihtämään.

        Kun hankit sen 3-10 mätsiä niin hyvät puolet ovat että
        - et takuulla väsytä ketään lähettämällä liikaa viestejä
        - pettymyksesi ei ole niin suuri jos joku tipahtaa matkan varrella pois
        - huomaat miten paljon kivoja naisia maailmaan mahtuu.

        Jos pääset jonkun kanssa treffeille niin ei siinäkään vaiheessa pidä tipauttaa muita pois. Vaan vasta sitten jos löydät sen unelmiesi naisen ja sovitte yhdessä että olette nyt pari. Silloin on sinun vuorosi kirjoittaa niille muille mätseilleen että kiitos mielenkiintoisista keskusteluista mutta nyt joudun sanomaan hyvästit koska löysin jo etsimäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinä kuulit! Ei kannata keskittyä vain yhteen kerrallaan niin ei tule kovin suurta pettymystäkään. On ihan normaalia nettideittailua jutella vaikka kymmenen kanssa yhtäIkaa.

        Hanki sinäkin 3-10 mätsiä ja juttele kaikkien kanssa yhtä aikaa. Niin naisetkin tekevät. Ja se on ihan luvallista. Se ei ole väärin eikä kiellettyä eikä huonoa käytöstä. Sama kuin lähettäisit työpaikkahakemuksen viiteen firmaan. Tai etsisit takkia viidestä eri kaupasta.

        Sanoit jossain että pelkäät että jos mätsejä on liikaa niin ne menevät sekaisin. Eivät ne mene sekaisin kun koko viestiketju on tallessa.

        Jos ei jonkun kanssa ole ollut muutamaan päivään viestejä vaihdettu ja sitten se nainen lähettää taas viestin, niin voi kylläkin käydä niin että ensin et muista mitä olet sen naisen kanssa jutellut. Ehkä sinun ensin pitää oikein miettiä että se kukas tämä tyttö olikaan. No ei muuta kuin luet koko viestiketjun ja kaiken varalta vielä hänen profiilinsakin ennen kuin vastaat, niin et mokaa. Mokaaminen on sitä että esimerkiksi kysyt Sodankylässä asuvalta että aiotko tänään käydä Ateneumissa tai jalkaleikkauksesta toipuvalta että mennäänkö ensi viikolla yhdessä hiihtämään.

        Kun hankit sen 3-10 mätsiä niin hyvät puolet ovat että
        - et takuulla väsytä ketään lähettämällä liikaa viestejä
        - pettymyksesi ei ole niin suuri jos joku tipahtaa matkan varrella pois
        - huomaat miten paljon kivoja naisia maailmaan mahtuu.

        Jos pääset jonkun kanssa treffeille niin ei siinäkään vaiheessa pidä tipauttaa muita pois. Vaan vasta sitten jos löydät sen unelmiesi naisen ja sovitte yhdessä että olette nyt pari. Silloin on sinun vuorosi kirjoittaa niille muille mätseilleen että kiitos mielenkiintoisista keskusteluista mutta nyt joudun sanomaan hyvästit koska löysin jo etsimäni.

        Tuo on ihan pskaa...


    • Anonyymi

      Näin se on. Itsellä tulee ainakin oksua suuhun kun ajattelen, että nainen hakee vaan jotain näytekappaletta jota esitellä kavereilleen ja patsastelee sitten kaverien edessä kuinka hyvännäköinen mies on. Naisen kaveritkin varmaan haluavat osansa komeasta miehestä ja komea mies ottaa komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti.

      Ei nuo naiset halua tutustua itse mieheen vaan miehen ulkonäköön. Yksin asuvien määrä kasvaa, parisuhteita ei synny ja syntyvyys on sen takia pohjamudissa.

      Jos teeveessä joku kasvo sanoisi naisten metsästävän vaan mallimiehiä ja sen olevan syynä pskaan syntyvyyteen, niin pskamyrsky olisi valmis ja joukko naisia kailottaisi sen olevan naisvihaa.

    • Anonyymi

      ""Ei kannata keskittyä vain yhteen kerrallaan niin ei tule kovin suurta pettymystäkään.""

      Ei tietenkään, mutta jos miehellä on vaikka 10 mätsiä, niin jokaisella kymmenellä naisella on moninkertainen määrä miehiä mätsihaaremissa, niin miehen mahdollisuudet ei ole kovin hyvät ja jos naisilla on vaikka 10 miestä mätsihaaremissa, niin ne miehet on niin paljon tasokkaampia kuin nainen, jolloin myös naisten mahdollisuudet saada komea mallimies parisuhteeseen ovat huonot ja vaikka nainen saisikin komean mallimiehen parisuhteeseen, niin se ei takaa pitkäkestoista parisuhdetta. Tietysti naiset voi vapaasti arvostaa lyhytkestoisia parisuhteita komeiden mallimiesten kanssa.

      • Anonyymi

        Taso ja taso ja taso. Tiedätkö vuorenvarmasti mikä sinun oma tasosi on? Mistä sen tasosi päättelet? Vessan peilistäkö sen näet?

        Ja muuten. Ei i sitä ulkonäön tasoa voi kuvista päätellä. Kuva voi olla kymmenen vuotta vanha. retusoitu tai varastettu. Ja vaikka ei olisikaan, niin joku on parempi ottamaan valokuvia kuin toinen..Jollakulla on ammattivalokuvaaja kaverina ja tämä ottaa niin hienot kuvat että tavis näyttää niissä komistukselta. Joku komistus ottaa kännykällä selfien eteisen peilin kautta eikä siitä kuvasta saa mitään selvää. Entäs kun toiset onnistuvat valokuvissa ja toiset eivät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taso ja taso ja taso. Tiedätkö vuorenvarmasti mikä sinun oma tasosi on? Mistä sen tasosi päättelet? Vessan peilistäkö sen näet?

        Ja muuten. Ei i sitä ulkonäön tasoa voi kuvista päätellä. Kuva voi olla kymmenen vuotta vanha. retusoitu tai varastettu. Ja vaikka ei olisikaan, niin joku on parempi ottamaan valokuvia kuin toinen..Jollakulla on ammattivalokuvaaja kaverina ja tämä ottaa niin hienot kuvat että tavis näyttää niissä komistukselta. Joku komistus ottaa kännykällä selfien eteisen peilin kautta eikä siitä kuvasta saa mitään selvää. Entäs kun toiset onnistuvat valokuvissa ja toiset eivät?

        Se on varmasti mukavaa olla jollain varasija numero 96 ja odotella omaa vuoroa. Eukko painaa jokaista miesehdokasta sillä välin kun itse odotat viestiin vastausta .


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on varmasti mukavaa olla jollain varasija numero 96 ja odotella omaa vuoroa. Eukko painaa jokaista miesehdokasta sillä välin kun itse odotat viestiin vastausta .

        Mikä ihmeen eukko? Ja mistä ihmeen painamisesta puhut? Tuo on loukkaavaa. En ole ikinä harrastanut treffeillä seksiä. Seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen..

        Olen nainen ja kirjoitin sen tekstin mikä sinun mielestäsi on paskaa. Löysin miesystäväni juuri tällä tavalla jonka selostin. Miesystäväni toimi samalla tavalla eli kirjoitteli monen naisen kanssa yhtä aikaa. Hän kävi treffeilläkin samaan aikaan kun viestitteli minun kanssani. Kuulin siitä vasta jälkikäteen. Entä sitten? Niin kauan kuin mistään seurustelusta ei ole sovittu, on lupa viestitellä kenen kanssa haluaa ja tavata ketä haluaa.

        Eikä sillä ole mitään väliä vaikka olisin ollut hänen varasijallaan 500, kun lopputulos kuitenkin oli se että meillä kolahti heti ensimmäisillä treffeillä ja kumpikin poisti sen jälkeen. Ja nyt seurustelemme.

        Kirjoitin sinulle ohjeet sitä miten se nettideittailu kannattaa tehdä jos tosissaan etsii parisuhdetta ja sinä vastasit että tekstini on paskaa. Kiitos paljon. Tuo paskaksi kutsumasi tapa kuitenkin toimii. Voithan sinä edelleen noudattaa vanhaa "yksi nainen kerrallaan"- tapaasi, mutta sillä keinolla et ikinä löydä etsimääsi.

        Mutta antaa olla. Et halua hyviä toimivia neuvoja. Kaikki mikä toimii on paskaa. Haluat olla epäystävällinen ihmiselle joka haluaa vain auttaa. En keskustele kanssasi enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen eukko? Ja mistä ihmeen painamisesta puhut? Tuo on loukkaavaa. En ole ikinä harrastanut treffeillä seksiä. Seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen..

        Olen nainen ja kirjoitin sen tekstin mikä sinun mielestäsi on paskaa. Löysin miesystäväni juuri tällä tavalla jonka selostin. Miesystäväni toimi samalla tavalla eli kirjoitteli monen naisen kanssa yhtä aikaa. Hän kävi treffeilläkin samaan aikaan kun viestitteli minun kanssani. Kuulin siitä vasta jälkikäteen. Entä sitten? Niin kauan kuin mistään seurustelusta ei ole sovittu, on lupa viestitellä kenen kanssa haluaa ja tavata ketä haluaa.

        Eikä sillä ole mitään väliä vaikka olisin ollut hänen varasijallaan 500, kun lopputulos kuitenkin oli se että meillä kolahti heti ensimmäisillä treffeillä ja kumpikin poisti sen jälkeen. Ja nyt seurustelemme.

        Kirjoitin sinulle ohjeet sitä miten se nettideittailu kannattaa tehdä jos tosissaan etsii parisuhdetta ja sinä vastasit että tekstini on paskaa. Kiitos paljon. Tuo paskaksi kutsumasi tapa kuitenkin toimii. Voithan sinä edelleen noudattaa vanhaa "yksi nainen kerrallaan"- tapaasi, mutta sillä keinolla et ikinä löydä etsimääsi.

        Mutta antaa olla. Et halua hyviä toimivia neuvoja. Kaikki mikä toimii on paskaa. Haluat olla epäystävällinen ihmiselle joka haluaa vain auttaa. En keskustele kanssasi enää.

        Anteeksi. En ihan ymmärtänyt kailkea. Nyt ymmärrän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen eukko? Ja mistä ihmeen painamisesta puhut? Tuo on loukkaavaa. En ole ikinä harrastanut treffeillä seksiä. Seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen..

        Olen nainen ja kirjoitin sen tekstin mikä sinun mielestäsi on paskaa. Löysin miesystäväni juuri tällä tavalla jonka selostin. Miesystäväni toimi samalla tavalla eli kirjoitteli monen naisen kanssa yhtä aikaa. Hän kävi treffeilläkin samaan aikaan kun viestitteli minun kanssani. Kuulin siitä vasta jälkikäteen. Entä sitten? Niin kauan kuin mistään seurustelusta ei ole sovittu, on lupa viestitellä kenen kanssa haluaa ja tavata ketä haluaa.

        Eikä sillä ole mitään väliä vaikka olisin ollut hänen varasijallaan 500, kun lopputulos kuitenkin oli se että meillä kolahti heti ensimmäisillä treffeillä ja kumpikin poisti sen jälkeen. Ja nyt seurustelemme.

        Kirjoitin sinulle ohjeet sitä miten se nettideittailu kannattaa tehdä jos tosissaan etsii parisuhdetta ja sinä vastasit että tekstini on paskaa. Kiitos paljon. Tuo paskaksi kutsumasi tapa kuitenkin toimii. Voithan sinä edelleen noudattaa vanhaa "yksi nainen kerrallaan"- tapaasi, mutta sillä keinolla et ikinä löydä etsimääsi.

        Mutta antaa olla. Et halua hyviä toimivia neuvoja. Kaikki mikä toimii on paskaa. Haluat olla epäystävällinen ihmiselle joka haluaa vain auttaa. En keskustele kanssasi enää.

        Ei ollut sinua tarkoitus loukata. Tuo systeemi ei ole minusta kiva. Voihan se toimia, mutta eikö tuo ole työlästä?


    • Anonyymi

      Kullikarusellilla viittamme nyt naisiin jotka 20-30 ikänsä paikkeilla aloittavat niin kutsutun "kullikarusellin" eli lentävät "kukasta kukkaan" jos näin kiltisti sanotaan. Käsite on laajalle levinnyt.

      Kuitenkin reilu valtaosa kaikista tuntemistani naisista on viettänyt nuo ikävuodet parisuhteissa. Nämä päättyvät toki jossain vaiheessa, jonka jälkeen päätyvät nopeasti uuteen suhteeseen.

    • Anonyymi

      ""Jollakulla on ammattivalokuvaaja kaverina ja tämä ottaa niin hienot kuvat että tavis näyttää niissä komistukselta.""

      Ei nyt varmaan kannata kääntää tätä niin, että miehet huijaavat kuvilla. Naiset on parempia tässäkin kun on meikit, filtterit ja kuvia otetaan niin, että ylipaino ei näy.

      • Anonyymi

        Naiset huijaavat kuvilla enemmän kuin miehet. He esimerkiksi käsittelevät kuvia niin että näyttävät niissä hoikemmilta kuin ovat. Ihon virheitä voi korjata kuvankäsittelyllä. Jne.
        M.iehet voisivat panostaa.kuviinsa. Sen voi tehdä ihan rehellisesti ja huijaamatta.

        Eihän se ole huijaamista jos tuntee jonkun hyvän kuvaajan, työntää tälle kameran ja pyytää ottamaan kuvan. Hyvä kuvaaja valitsee hyvän kuvakulman, hyvän valaistuksen ja hyvän ympäristön. Hän rajaa kuvan taitavasti. Hän osaa napsauta kuvan juuri oikealla hetkellä kun toisella on hyvä ilme. Se ei ole huijaamista. Taitava kuvaaja pystyy ilman mitään huijaamista ottamaan taviksista sellaisia kuvia että tämä näyttää komistukselta.


    • Anonyymi

      ""Taitava kuvaaja pystyy ilman mitään huijaamista ottamaan taviksista sellaisia kuvia että tämä näyttää komistukselta.""

      Tää ei kuullosta terveen ihmisen kirjoitukselta.

      • Anonyymi

        Eikö tuttaviisi kuulu yhtään hyvää valokuvaajaa? Minulla on yksi työkaveri, tosiukavs mies mutta ei juuri minkään näköinen. Hän etsii tyttöystävää Tinderistä ja näytti profiililkuvansa. Sen oli ottanut hänen veljensä joka on ammattivalokuvaaja. Hän näytti kuvassa todella hyvältä. Silti hänet kyllä tunnistaa siitä kuvasta. Lisäksi hänellä on hyvä profiiliteksti. Voi olla että mätsejä tulee!


      • Ihan kuvanmuokkaus ohjelmillakin saa korostettua omia parhaita puoliaan. Kuva voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuttaviisi kuulu yhtään hyvää valokuvaajaa? Minulla on yksi työkaveri, tosiukavs mies mutta ei juuri minkään näköinen. Hän etsii tyttöystävää Tinderistä ja näytti profiililkuvansa. Sen oli ottanut hänen veljensä joka on ammattivalokuvaaja. Hän näytti kuvassa todella hyvältä. Silti hänet kyllä tunnistaa siitä kuvasta. Lisäksi hänellä on hyvä profiiliteksti. Voi olla että mätsejä tulee!

        Naisille tulee takuulla tuhansia mätsejä, etenkin tasokkailla kuvilla. On siinä tekeminen sitten kun alkaa seulomaan kaikista sadoista ehdokkaista ja jokaisen kanssa chättää käy kahvilla etc... Tietysti rumimmat voi heittää suoraan pois.


    • Eli tinder deittailu on siis sitä, että haalitaan kuin verkolla kaloja, joista sitten poimitaan parhaimmat jatkoon. Jatko on tapailua ja treffailua näiden pontentiaalisten seurustelukumppaneiden kanssa... Samaan aikaan chättäillään useampien kanssa. Osa jää pakostikin odottamaan kysymyksiinsä vastausta, sillä aikaa kun toinen on kahvilla jo jonkun paremman kanssa. Siitä ghostaaminen siis johtuu, taikka siitä, ettei napannut yhtään alun alkaenkaan. Alun kiinnostuksen jälkeen, ei mitään takeita että pääsee kahville asti. Pitäisikö heti ilmoittaa toiselle, millä varasijalla sattuu olemaan, että tietää jäädäkö vartoomaan, vai jatkaako etsintää?!
      Ei deittailu ollut tuollaista entiseen aikaan. Silloin keskityttiin vain yhteen ihmiseen kerrallaan, johon oli ihastunut, jos treffeille sattui pääsemään, taikka jos tunteet olivat samoja heti...

      Muutenkin, seurustella täytyy ainakin 2 vuotta, että oppii tuntemaan ihmisen läpikotaisin. Hyvät ja huonot puolet. Ne eivät tule kaikki esiin lyhyen tapailemisen aikana, ei etenkään ne kaikki huonot puolet jotka alkavat ajan kanssa ärsyttämään.

      • Anonyymi

        Tällaista se nykyään tosiaan on. Ennen se oli erilaista. Mitä sitten? Ei nykyi en tapa ole sen huonompi. Moni muukin asia on muuttunut. Ennen tehtiin matkakin hevoskärryillä ja kirjoitettiin rihvelitaululle. Ajat muuttuvat ja tavat niiden mukana. Turha haikailla entisaikojen perään. Pitää joko hyväksyä nykyaika tai sitten päättää jäädä yksin. Ei sinkkuuskaan mikään tragedia ole.

        PS. Ei niitä mätsejä mihinkään numeroitiin paremmuusjärjestykseen laiteta. En ole ikinä kuullut sellaisesta. Toisten kanssa juttu luistaa paremmin kuin muiden, ja muutaman kanssa homma etenee treffeille asti. En ymmärrä mitä loukkaantumisen syytä siinä on. Entisajan tansseissakin oli lupa tanssittaa useampaa eri tyttöä. Sai hakea vaikka jokaiseen tanssiin eri tyttöä. Jonkun kanssa ehkä sitten synkkasi erityisen hyvin ja poika saattoi päästä saatille.

        Tämä nettideittailu on verrattavissa siihen. Erona on että nykyään myös naiset tekevät aloitteita. Eikös se ole miehille helpompaa? Tansseissa tytöt seisoivat seinustalla toivoen että joku hakisi. Ujompi poika ei uskaltanut edes lähestyä heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista se nykyään tosiaan on. Ennen se oli erilaista. Mitä sitten? Ei nykyi en tapa ole sen huonompi. Moni muukin asia on muuttunut. Ennen tehtiin matkakin hevoskärryillä ja kirjoitettiin rihvelitaululle. Ajat muuttuvat ja tavat niiden mukana. Turha haikailla entisaikojen perään. Pitää joko hyväksyä nykyaika tai sitten päättää jäädä yksin. Ei sinkkuuskaan mikään tragedia ole.

        PS. Ei niitä mätsejä mihinkään numeroitiin paremmuusjärjestykseen laiteta. En ole ikinä kuullut sellaisesta. Toisten kanssa juttu luistaa paremmin kuin muiden, ja muutaman kanssa homma etenee treffeille asti. En ymmärrä mitä loukkaantumisen syytä siinä on. Entisajan tansseissakin oli lupa tanssittaa useampaa eri tyttöä. Sai hakea vaikka jokaiseen tanssiin eri tyttöä. Jonkun kanssa ehkä sitten synkkasi erityisen hyvin ja poika saattoi päästä saatille.

        Tämä nettideittailu on verrattavissa siihen. Erona on että nykyään myös naiset tekevät aloitteita. Eikös se ole miehille helpompaa? Tansseissa tytöt seisoivat seinustalla toivoen että joku hakisi. Ujompi poika ei uskaltanut edes lähestyä heitä.

        Juu ymmärrän tuon pointin toki. Minä vaan olen siinäkin se erilainen, joka ei tullut koskaan valituksi illan viimeisille hitaille, enkä missään muuallakaan. Ihme että naimisiin kuitenkin päädyin... Aikaa se vei. En ole ollut koskaan mikään suosittu naisten keskuudessa.

        Tälläinen nykysysteemikin tekee sitten sen, että hävinneenä ottaa itseensä, kun ei kelvannut. Sitten pitäisi aina jaksaa uudelleen ja uudelleen tehdä tuo sama yritys... Eikä mitään takeita että vastaan tulee sitten se jonka kanssa klikkaa kaikki palikat ja osat kohdalleen. Mitä erikoisempi ihminen on, niin sitä vaikeampaa on. Ihan työstä käy parisuhteen saaminen siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista se nykyään tosiaan on. Ennen se oli erilaista. Mitä sitten? Ei nykyi en tapa ole sen huonompi. Moni muukin asia on muuttunut. Ennen tehtiin matkakin hevoskärryillä ja kirjoitettiin rihvelitaululle. Ajat muuttuvat ja tavat niiden mukana. Turha haikailla entisaikojen perään. Pitää joko hyväksyä nykyaika tai sitten päättää jäädä yksin. Ei sinkkuuskaan mikään tragedia ole.

        PS. Ei niitä mätsejä mihinkään numeroitiin paremmuusjärjestykseen laiteta. En ole ikinä kuullut sellaisesta. Toisten kanssa juttu luistaa paremmin kuin muiden, ja muutaman kanssa homma etenee treffeille asti. En ymmärrä mitä loukkaantumisen syytä siinä on. Entisajan tansseissakin oli lupa tanssittaa useampaa eri tyttöä. Sai hakea vaikka jokaiseen tanssiin eri tyttöä. Jonkun kanssa ehkä sitten synkkasi erityisen hyvin ja poika saattoi päästä saatille.

        Tämä nettideittailu on verrattavissa siihen. Erona on että nykyään myös naiset tekevät aloitteita. Eikös se ole miehille helpompaa? Tansseissa tytöt seisoivat seinustalla toivoen että joku hakisi. Ujompi poika ei uskaltanut edes lähestyä heitä.

        Tuo numerointi oli vaan minun keksimä vertauskuva, ei todellisuutta. Sellainen olo siinä tulee, kun odottaa omaa vuoroaan.


    • Anonyymi

      ""Erona on että nykyään myös naiset tekevät aloitteita.""

      Ei naiset mitään aloitteita tee, ellei mies sitten ole komeimmistoon kuuluva ja komeimmistoon kuuluville miehille se on ihan se ja sama tekeekö naiset aloitteita kun komeimmistoon kuuluvilla miehillä naisia riittää. Kyllä se komea mies tietää arvonsa ilman naisen aloitusviestiäkin.

      • Anonyymi

        Minä olen nainenhan teen aloitteita. Eikä niiden miesten tarvitse kuulua.mijinkäön ns. komeimmistoon. Mitähän sekin on tarkoitravunaam? Ok kuvat ja kiva profiiliteksti jonka perusteella vaikuttaa siltä että meillä voisi olla jotain yhteistä niin kyllä minä teen aloitteen.

        Toivon kukaan ei taas kerran tai osti ja vastaa vihaisella viestillä että joo joo sinä ja sinä mutta useimmat nauset kuitenkin ja sinä olet pelkkä Yksittäistapaus. Niin olen. Me kaikki olemme pelkkiä yksittäistapauksia. Kenen muun naisen toimintatavoista voisin kertoa kuin omistani? En edes tiedä niistä mitään kun heteronainsena sattumoisin en treffaile naisia.


    • Anonyymi

      Tottakai naisissakin on poikkeuksia, jotka ei metsästä mallimiehiä, mutta suurin osa naisista metsästää mikä johtaa siihen, että niitä mallimiehiä ei mitenkään riitä joka naiselle ja parisuhteita on vähemmän kuin ennen mikä sitten taas johtaa syntyvyyden laskuun.

    • Anonyymi

      Ei ole naisten markkinat. Samat tyypit pyörii niissä mestoissa.

      Naiseen pitää tutustua muualla. Livenä.

    • Anonyymi

      ""Me kaikki olemme pelkkiä yksittäistapauksia. Kenen muun naisen toimintatavoista voisin kertoa kuin omistani? En edes tiedä niistä mitään kun heteronaisena sattumoisin en treffaile naisia.""

      Mutta silti sinulla on kova tarve koko ajan kertoa miten muut naiset toimivat tai yksittäistapauksena kerrot miten itse toimit ja yleistät oman toimintatapasi koko naissukupuoleen vaikka olet vanhempi nainen, eikä ketään kiinnosta, koska täällä on kirjoitettu tinderistä ja tinderin käyttäjistä 95% on alle 45-vuotiaita.

      • Anonyymi

        tinderin käyttäjistä 95% on alle 45-vuotiaita."

        Tieto on vuodelta 2015. Silloin olikin noin. Tinder tuli Suomeen v. . 2014 ja oli alussa nimenomaan nuorten mestaa. Tilanne on nyt ihan toinen.


    • Anonyymi

      Sehän tässä hassua onkin kun mies kertoo nuorten naisten toimintatavoista deittisovelluksissa, niin vanhempi nainen tulee kertomaan kuinka hän ollut tavismiesten kanssa parisuhteessa ja tietää vielä oikein kavereitakin jotka ovat olleet parisuhteessa tavismiesten kanssa.

      Eihän kukaan ole väittänyt, että kaikki nuoret naiset tavoittelevat mallimiehiä. Nuorissa naisissakin on poikkeuksia, mutta suurin osa nuorista naisista toimii noin eli he tavoittelevat niitä komeimmistoon kuuluvia miehiä, koska miesten antamien seksitykkäysten takia voivat mätsää niitä komeimmistoon kuuluvia, mutta niitä komeimmistoon kuuluvia miehiä ei riitä joka likalle ja sitten likat kirkuvat lehtien sivuilla kaikkien miesten etsivän seksiseuraa vaikka naiset itse yrittävät pariutua vain ylös päin ja vaikka tavisnainen saisikin malliuroksen parisuhteeseen, niin ei miehen komea ulkonäkö takaa pitkää ja kestävää parisuhdetta. No, eihän se pitkä ja kestävä parisuhde naisilla tavoitteena olekaan. Arvostatte kumppanissa eri asioita kuin miehet.

    • Anonyymi

      joo samaa ihmetellyt että kun en kovin aktiivisesti ole katsonut macthejä ja jos en vastaa vaikka 4-5 tuntiin häipyy koko macthi ja niin tee sitten itsekin kun eikös se jolle machti tulee aloita keskustelua......

    • Anonyymi

      Feministi tekemässä tutkimusta. Ulkonäöstä ei puhuttu mitään vaikka naiset ottavat miehiä ulkonäkö edellä. Tähän jaksoon tulee suhtautua epäillen tai suurella huumorilla: https://www.youtube.com/watch?v=RVQ4IR8dm7I

    • Anonyymi

      Tinder on liiankin helppo peli naisille. Kyllä hekin haluavat että kohtaamisessa on jotain haastetta ja etsimistä ja vaikeutta vaikka eivät toki itse sen eteen juuri mitään teekään. Siksi siellä ei kukaan kohtaa ketään - se on miehille liian vaikeaa ja naisille liian helppoa.

      • Anonyymi

        Tämä totta. Naiset ei halua taviksia, koska tavikset on helppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä totta. Naiset ei halua taviksia, koska tavikset on helppoja.

        Mikä on oikeasti "tavis"? Osa miehistä osaa käyttäytyä ja antaa kuvan että on tavis.

        Mutta näin miehenä olen hiton valikoiva ja haluan omat kriteerini.

        Mutta ihan hyvä jos kylmäpäistä miestä sanotaan tavikseksi😉

        Yllätys voi olla melkoinen.


    • Anonyymi

      Miehen kannattaa pettää parisuhteessa, siitä hyötyy mies itse sekä nainen. Naiset rakastavat panomiehiä ja ilmeisesti naisille on luontaista olla haaremeissa. Pettäminen ei ole koskaan se syy miksi nainen jättää miehen. Toki sitä naiset käyttävät yleensä tekosyynä, koska se on heidän mielestä moraalisesti oikein. Nainen on halunnut jättää miehen, mutta pettäminen oikeuttaa naiselle jättämisen. Ei ole yhtään syytä olla lojaali, jos olet mies. Myös naisesi arvostaa sinua enemmän, kun panet muita pilluja.

    • Anonyymi

      Yh-äidit valittavat kun miestä ei löydy. Mitäs ähkivät lastensa isäksi komean jännämiehen. Naiset sokaistuneet komean miehen ulkonäöstä aivan täysin.

      Kyllä juttu on niin, että minä en kuuna päivänä ala elättämään ja ottamaan siipieni suojiin jonkun toisen miehen lapsia. Kyllä jonkunlainen oman toiminnan vastuu on naisillakin näissä asioissa oltava. Kyllä juttu on näin, että näin on.

      • Anonyymi

        Ole ihan rauhassa. Kukaan yh-äiti ei vilkaisekaan sinuun päin. Eivät sen puoleen myöskään sinkkunaiset. Saat olla omassa ylhäisessä yksinäisyydesssi kenenkään naisen häiritsemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole ihan rauhassa. Kukaan yh-äiti ei vilkaisekaan sinuun päin. Eivät sen puoleen myöskään sinkkunaiset. Saat olla omassa ylhäisessä yksinäisyydesssi kenenkään naisen häiritsemättä.

        Kas, kas..

        Kas kun et kehoittanut vilkuilemaan miehiin päin niinku teillä femakoilla yleensä on tapana aivopestä miehiä ja leipoa miehistä homoja ja mitäs ongelmia teillä yh-äideillä on löytää miehiä parisuhteisiin kun ulkomailta roudataan tummia ja tulisia miehiä? Niitä kyllä saatte, mutta kovinkaan monella naisella ei ole pokkaa perustaa perhettä tumman ja tulisen kanssa, koska sen jälkeen ei ole enää mahkuja valkolaiseen.


    • Anonyymi

      Aisankannattajaksi kutsutaan naimisissa olevaa miestä, jonka puoliso on uskoton. Ranskaksi ja englanniksi suomalainen aisankannattaja on cocuald tai cuckold, jotka sanat johdetaan käki-nimisestä linnusta, joka munii toisten lintujen pesiin, jolloin isäntälintu joutuu hautomaan ja ruokkimaan käen poikasen.

      Tälläisiä miehiä suomessa riittää!

    • Anonyymi

      "what you call this (tinder)?", "it's a tool of misfortune", "try your luck then?"
      Luulisin, että pätee miehiin kuin naisiin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä. Ei tee miehet aloitteita Tinderissä tai tekevät, mutta kuten aloittaja itsekin myöntää: vastauksia tulee harvoin ja vielä harvemmin tavismiehet pääsevät treffeille asti.

      Tinderissä touhu on mennyt yhä enemmän siihen, että naiset tekevät aloitteet, mutta ne aloitteet menevät todella pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle.

      Miesten seksitykkäysten takia naiset pystyvät ottamaan parhaimman näköiset miehet mätsihaaremiin ja koska miehiä on Tinderissä enemmän kuin naisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2465
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      410
      2118
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1948
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      111
      1259
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1093
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1077
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      61
      942
    Aihe