Ja viisautta ja neuvoa 1 tinderistä ei löydä kunnon ihmisiä 2 tinderissä on ne kehnot jotka ei muuten sais ketään 3 tinderistä saa vain seksiseuralaisia onko muita sanontoja no yks vielä korkeastikoulutetuista et saa hyvää kumppania 2 älä pilaa elämääsi korkeastikoulutetun tai korkeastikoulutettujen kanssa 3 jos haluat jännää elämää niin korkeastikoulutetut tarjoaa sitä
Sanontoja joissa perää
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Johan on sulla varsinaisia "vanhan kansan sanontoja". Isovanhempasi lienevät noin 20 vuotiaita.
- Anonyymi
Oikea suomalainen vanha kansa arvostaa suuresti koulutusta. Sä olet vissinkin kotosin jostain muslimimaasta.
- Anonyymi
Viinaa juomalla löytyy oma kumppani.
- Anonyymi
Näistä ”vanhan kansan viisauksista” käy selkeästi ilmi, että olet saanut pakkeja koulutetuilta naisilta. Ei se koulutuksesta johdu…
Enpä tiedä. Tietty Tinderissä on ongelmansa mutta en yhdy oikeastaan täysin mihinkään. Miten korkea koulutus nyt liittyy siihen kuinka hyvä kumppani on? Aloitus on muutenkin provoisa.
- Anonyymi
ok, palstaoraakkeli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294