Itse olen voimailija aj muutenin sporttinen. Joudun syömään kohtuu kovia kipulääkkeitä, opioideja. Opioideissa ei seiso, tai joskus seisoo, mutta onhan se paljon vaativampaa saada seisokki aikaan jne. Sidelnafiinia on loppuelämäksi saatavilla lääkäriltä.
Onko muilla kokemusta "viagrasta", itsellä tulee pääkipuja, nenäntukoisuutta, jaa naama menee punaiseksi ikään kuin ujostelesi. Jännä sivuefekti on joskus tuleva blue-näkö, eli tulee jännä sininen näkö. Itse kutsun sitä minun seksinäöksi.
Onko muilla kokemusta ja vastaavia oireita?
Kun lopetan tia vähennän kipulääkkeitä sillon kyllä on hyvä stondis, mutta lähes pakko syödä noita kun elämässä ei ole muutoi mitään järkeä kun kipu vie kaiken huomion ja elämä on pelkkää tuskaa.
Onko muilla kokemusta "viagrasta", itsellä tulee pääkipuja, nenäntukoisuutta, jaa naama menee punaiseksi ikään kuin ujostelesi. Jännä sivuefekti on joskus tuleva blue-näkö, eli tulee jännä sininen näkö. Itse kutsun sitä minun seksinäöksi.
Onko muilla kokemusta ja vastaavia oireita?
Kun lopetan tia vähennän kipulääkkeitä sillon kyllä on hyvä stondis, mutta lähes pakko syödä noita kun elämässä ei ole muutoi mitään järkeä kun kipu vie kaiken huomion ja elämä on pelkkää tuskaa.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itellä ihan päinvastoin. Opioideista kamala seisokki jolla ei loppua ollenkaan. Ei ole viakroista ja vvastaavista mitään kokemusta.