On aika arvioida tämä levy myös täällä suomi24 sivustolla. Sain tämän synttärilahjaksi äidiltäni vuonna 98 toukokuussa. Mieluisia muistoja liittyy levyyn paljon. Isäni pomo oli meillä usein ja tämän levyn biisejä samaan aikaan silloin kuuntelin. Sitten muistikuva kun nivalan kaol ammattikoulua kävin ja kun kotimatkalla kotia niin äiti kyyditsi minut usein kotia(kun äidillä oli duunipäivä pulkassa niin hän usein osui samaan aikaan kun mulla päättyi koulupäivä niin hän odotti mua usein nivalan jäähallin luona parkkipaikalla ja autona oli muistaakseni joku 80 luvun honda) ja kuunneltiin näitä haustoori kokoelman biisejä kuten eeppinen muisto äidin muikea ilme kun biisi ei rakkauys päästä mua otteestaan biisin lopun eeppinen rumpukomppi niin se alkoi naurattaa äitiä ja mua kun se aina kuulostaa niin jännältä ja jostaki kummasta syystä alkaa usein naurattaa enkä tarkoita että se olisi typerä rumpukomppi, mutta naurattaa. Tämä kokoelma on siis tärkeä ihan pelkästään hyvien muistojenkin kannalta. On se muutenkin hyvä joskin pientä hajontaa löytyy muttei kovinkaan paljoa. Se mustamies biisistä tekivät hausmyllyn jäbät todella trooppisen eksoottisen version ja jäsensivät alkuperäisistä biiseistä eri versioista levylle enkä muista onko yksikään levyn biiseistä alkuperäinen versio mutta ainakin muistaakseni biisit sä oot jees, rakkautta vain ja avausraita kaiken saat(josta tuli hitti) sekä biisi et jättää saa on tietääkseni alkuperäisversioina tällä kokoelmalla. Muistaakseni hausmyllyn jäsenet itse on moittineet levyn sovituksia mutta mä tykkään sovituksista. Tuu mun luo on syväulotteinen biisi jonka sovitusratkaisut lisää syvyyttä vielä annoksen lisää.Kai sinut saan sisältää upeita sovitusratkaisuja jotka tuo lisää lisä arvoa biisille nostamaalla lisää biisin tasoa. Tuo kyseinen pitempi versio on kaikkein paras versio joka levylle laitettiin eli jos oikein muistan niin se on nimeltään pettibonen remix versio joka kestoltaan liki 5 minuuttinen. Gigolo biisissä hausmyllyn porukka käytti työvälineenä, eli musavälineenä apuna kaakao automaattia mikä kertoo bändin lahjakkuudesta ja kekseliäisyydestä(ainahan tää bändi on ollu kekseliäs!). Levy sisältä pääosin hittejä, osa isompia hittejä ja osa pienempiä. Ammattikoulussa samalla luokalla oli mm mikko ja jussi jotka oli heavymetallimusan faneja niin he ei pitäneet ollenkaan hausmyllystä "voi jee mitä paskaa". Mä itte sanoin että mä kyllä pystyn kuunteleen niin heavymetallia kuin hausmyllyä. Ne sanoi "ookoo". Mut pyöritteli pitkätukka mikko päätänsä silmiään pyöritellen "voi jee hausmyllyä hahha". Eeppinen muisto. Annan haustoori 90-94 kokoelmalle arvosanaksi 3/5. En varma julkaisuajankohdasta mut tietääkseni vuonna 94 tämä kokoelma julkaistiin. Tuntuuhan se loogiseltakin että se ois julkaistu 94 kun levyn nimi on haustoori 90-94.
Hausmylly-Haustoori 90-94 kokoelma
Anonyymi-ap
1
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569