Nainen oli autonsa kanssa jäänyt sutimaan jäiselle ja uraiselle pysäköintipaikalle.
Takarenkaat urassa, joka oli sohjon aikaan syntynyt ja yöllä jäätynyt.
Nainen oli peruuttanut ja auton takarenkaat uraan ja pysäyttänyt auton ja eihän se auto sieltä liikkeelle lähtenyt, nainen vain painoi epätoivoisesti kaasupoljinta ja eturenaat sutivat.
Nainen suti pysäköintipaikalla
40
68
Vastaukset
- Anonyymi
No menitkö auttamaan?
- Anonyymi
Hähhäääähhh miksi pitäisi mennä auttamaan, itse oli uraan autonsa ajanut.
Oli saanut apua, kun muutaman kymmenen minuutin kuluttua palasin takaisin, niin ei kuulunut enää sitä julmettua sutimista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähhäääähhh miksi pitäisi mennä auttamaan, itse oli uraan autonsa ajanut.
Oli saanut apua, kun muutaman kymmenen minuutin kuluttua palasin takaisin, niin ei kuulunut enää sitä julmettua sutimista.Ihan siksi, että lähimmäistään kuuluu auttaa, jos vain suinkin voi. Mietipä omalle kohdallesi, miten keljulta tuntuu, jos muut vaan hähätellen kävelevät ohi.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys palstaätmille, ei tietenkään mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä kysymys palstaätmille, ei tietenkään mennyt.
Niin, auttaminen ei tule kaikilta luonnostaan. Saa kai sii silti muistutella.
- Anonyymi
Mä katselin naapurin miehen samantyyppistä touhua tuossa pari päivää sitten. Jotkut eivät vaan osaa.
- Anonyymi
Ne on niitä urissa ajavia. Meikäläinen ei aja urissa, vaan urien ulkopuolella.
Se on autolijan osaamattomuutta, jos parkkipakalla ajaa tuollaiseen uraan.
Se pitää ajaa reilusti, jos näkee edessä poikittais uran, ei siinä saa alkaa hidasteleen ja painaa vaikka jarrua, kun takarenkaan pipahtavat uraan, se on silloin auto urassa ja eturenkaat sutii tyhjää, eikä ne nastatkaan auta peilijäällä, jos takarenkaat on syväll urassa.
Kyllä siinä pari miestä tarvii työntöhommisssa, että lähtee auto urasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää ajaa reilusti, jos näkee edessä poikittais uran, ei siinä saa alkaa hidasteleen ja painaa vaikka jarrua, kun takarenkaan pipahtavat uraan, se on silloin auto urassa ja eturenkaat sutii tyhjää, eikä ne nastatkaan auta peilijäällä, jos takarenkaat on syväll urassa.
Kyllä siinä pari miestä tarvii työntöhommisssa, että lähtee auto urasta.Kuten sanoin, niin kaikki ei osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä pari miestä tarvii työntöhommisssa, että lähtee auto urasta.Just näin, pari miestä tai yhden vahvemman. Aloittaja ei ole mies, ainakaan sisäisesti.
- Anonyymi
Alottaja on ilkeä ja onneksi ei koskaan saa pillua.
- Anonyymi
Ja mitähän sinä teit?
- Anonyymi
Täällä oli rekka-auto ylösnousurinteessä poikittain linkussa ja mies ratissa. Nojoo, en mennyt työntämään sillä kyllä siihen tarvittiin samanmoinen vetoauto yläpuolelle ja kaivinkone vastapainoksi alapuolelle.
- Anonyymi
Ei kannata mennä puuttumaan tuollaisiin asioihin, siinä voi pian saada mies syytteen, jos kuski on nainen ja nainen toteaa, että tämä mies alkoi ahdistelemaan ja aiheutti auton kiinnijäämisen.
Ei sutivassa autossa oleva ole hengenhädässä ja hänellä on kännykkä, joten voi soittaa miehensä työntämään tai hinausapua.
Ajatelkaapa, jos suivan auton naisen mies huomaa, kun vieras mies häärii naisensa auton ympärillä, niin tulla nyrkistä päähän. Tuo oli nyt semmoinen uranainen.
Tuossa tilanteessa kannattaa käydä laittamassa vaikkapa auton kumimatot takapyörien alle, josko nekin sitten alkaisivat pyöriä ja suto lähtisi liikkeelle. t: Pertti Pasanen
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Tuossa tilanteessa kannattaa käydä laittamassa vaikkapa auton kumimatot takapyörien alle, josko nekin sitten alkaisivat pyöriä ja suto lähtisi liikkeelle. t: Pertti Pasanen
Auto oli etuveto, ei ne matot silloin takarenkailla mitään auta. Hiekkaa kyytiin ja miehet saa jäädä itse sutimaan. T: ex vaimo, rouva vaan nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto oli etuveto, ei ne matot silloin takarenkailla mitään auta. Hiekkaa kyytiin ja miehet saa jäädä itse sutimaan. T: ex vaimo, rouva vaan nykyään.
Miten nii? Eturenkaathan pyöri jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nii? Eturenkaathan pyöri jo.
Nyt heitit niin pahan, että menin hymyileväksi. P.s. koppaa pääs konepeltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt heitit niin pahan, että menin hymyileväksi. P.s. koppaa pääs konepeltiin.
Tosikko. En koppaa. ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikko. En koppaa. ; )
Olen vain yhtä kiero, kuin rautakanki.
- Anonyymi
Ajelen nelivedolla. Ei tarvi sutia. Etenkin kun olen mies niin en saisi apuakaan koskaan. Siksi varmempaa omistaa auto joka ei puolimetristä hankeakaan ujostele.
- Anonyymi
Miksi et saisi apua miehenä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehet saa aina apua. Jo kohta on koko lauma miehiä työntämässä ja antamassa neuvoja ja akkukaapeleineen omine autokaarteineen lähestymässä nytkähtänyttä. Tämä kokemus minulla. Ihmeissäni olen suu auki sellaista kansainryntäystä katsonut, mitä miehillä keskenänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumaa miestä ei auteta. Siksi minulla on vinssi keulalla viimeisenä varana, jos lukkokaan ei auta enää rutakosta ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehet saa aina apua. Jo kohta on koko lauma miehiä työntämässä ja antamassa neuvoja ja akkukaapeleineen omine autokaarteineen lähestymässä nytkähtänyttä. Tämä kokemus minulla. Ihmeissäni olen suu auki sellaista kansainryntäystä katsonut, mitä miehillä keskenänsä.
Oman kokemukseni mukaan apua kyllä saa sukupuolesta huolimatta, mutta sehän on vain oma kokemukseni. Itse autan aina toista ihmistä, jos sellaisen tilanteen näen, jossa voisin olla avuksi. Tai vaikka en itse osaisi auttaa, niin soittaisin hätäkeskukseen tms, mikä nyt sitten tilanne onkaan, mutta periaate on, että aina autetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumaa miestä ei auteta. Siksi minulla on vinssi keulalla viimeisenä varana, jos lukkokaan ei auta enää rutakosta ylös.
Höpöhöpö, tuskinpa olet ruma ja varmasti apua saat, jos sellaisen tarpeessa olet. Joskus toki täytyy itsekin uskaltaa pyytää sitä apua.
- Anonyymi
Mjaa
Kerran yritin saada kovassa hiekkamyrskyssä kopteria ilmaan, mutta se perhana kaatui kyljelleen ja roottorin lavat irtosivat akselistaan ja silpoivat läheisen puolijoukkueteltan päreiksi.
Onneksi oli vkonloppu ja pojat lomilla.
Huh huh!
(naurua)- Anonyymi
Mjuu
Tuosta tuli mieleen Paula & Mira.
Nämä lyylit nimittäin jäädyttivät joutsenen räpylöistään kiinni lampeen.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
(reps)Silti ne on leikisti pahoillaan kaikesta, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
(reps)Sula lampi
Lammet ovat somia lämpäreitä soistuvine ääriviivoineen synkkien metsien kätköissä silmiltä suojattuna. Näille mättäille eksynyt huomaa katseensa lepäävän tyynellä pinnalla taivaan ja maan vettä, joka kuvastaa vallitsevan unen kehrät käsin kosketeltaviksi.
Ja jossain raakkuu korppi.
(hihitystä)
- Anonyymi
Ja oletan, että juoksit kieli vyön alla, auttamaan?? Vitsi, vitsi.. kuulut siihen tyhmään tkmpulanuorisoon, joka ottaa vaan kännykällä kuvia/videoita. Onneksi enin osa nuorista on fiksuja
- Anonyymi
Ultimate
Fiksuuden maksimointi tuottaa varsin oudon lopputuloksen.
En nyt lähtisi sellaista suosittelemaan (kenellekään).
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ultimate
Fiksuuden maksimointi tuottaa varsin oudon lopputuloksen.
En nyt lähtisi sellaista suosittelemaan (kenellekään).
(hirn)Mjoo
Näen tässä asetelmassa kaikenlaisia ongelmia. Ensinnäkin tämä kyseinen ongelmanainen on joko jumissa elämän lavasteissa omaa syytään, tai sitten syyttä; minusta olisi aika muodotonta tulla ja väittää, että tämä pulmatilanne olisi jollain tapaa kuvainnollinen suhteessa naiseen, joka - tiettävästi - on itse hankkiutunut satimeen, jonka itselleen eilen valmiiksi asetteli.
Eli tämä on selvästi alitajuinen ansa, johon lady lankesi. Kuvion perusidea on siis elämänmuutoshalu.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Näen tässä asetelmassa kaikenlaisia ongelmia. Ensinnäkin tämä kyseinen ongelmanainen on joko jumissa elämän lavasteissa omaa syytään, tai sitten syyttä; minusta olisi aika muodotonta tulla ja väittää, että tämä pulmatilanne olisi jollain tapaa kuvainnollinen suhteessa naiseen, joka - tiettävästi - on itse hankkiutunut satimeen, jonka itselleen eilen valmiiksi asetteli.
Eli tämä on selvästi alitajuinen ansa, johon lady lankesi. Kuvion perusidea on siis elämänmuutoshalu.
(hihitystä)Juurikin näin
Katsokaa ketä tahansa naista, niin kykenette näkemään hänessä hajottajan ja hallitsijat asymmetrian piirteet.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
(hihitystä)En tiedä, mutta pitäisikö olla huolissaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta pitäisikö olla huolissaan?
Mjaa-a
En usko, että pitäisi olla mitään. Todellisuuden luonto on virran kaltainen: Ei joki ähki tai puhki matkallaan mereen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
En usko, että pitäisi olla mitään. Todellisuuden luonto on virran kaltainen: Ei joki ähki tai puhki matkallaan mereen.
(hihitystä)Mjuu
Parkkipaikkaepisodi saa syvällisiä käänteitä, kun asiat eivät kulje kuten oli sovittu.
Käsittääkseni työtä tekevät naisaamut ovat varsin työläitä ja vaivalloisia vain sen vuoksi, että on olemassa jonkinlainen tavoite suhteessa siihen, mitä on.
Eli ei olla vielä sitä mitä halutaan olla. Sitten on kaikenlaista psyykkausta ja tälläystä ja sovittelua ja voivottelua.
Huh huh!
Mikä hienointa: Auto ei hievahdakaan, sillä siitä on tullut osa maata ja omista näkemyksistä lunta.
(naurua)
- Anonyymi
Olin kerran vastaavassa tilanteessa, kun nainen suti parkkipaikalla, eikä auto liikkunut.
Totesin naiselle, että laita pakki päälle, minä työnnän keulasta äläkä kaasuta, vaan rauhallisesti kytkintä käyttäen, etteivät renkaat sudi.
Pakilla auto lähtee yleensä paremmin liikkeelle ja jos on ajanut penkkaan, niin aina vedetään tulosuuntaan.
Mitä tekee nainen, meinasi ajaa ylitseni.
Ei laittanut pakkia, vaan ykkösen silmään ja painon kaasua, kuin vimmattu kädet tiukasti ratissa ja tuima ilme naamalla.
Kysyin, että meinatkos ajaa ylitseni, johon nainen kimpaantui, että ei sitä pakilla ole ennenkään ajettu. Tuollaisessa tapauksessa voi naiselle mennä sanomaan, että: "Voin tuupata takaa, mutta autoon en koske".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131828Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1511287Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62792- 56771