Luuserisovinistien erehdys ulkonäköasiassa

Tällä palstalla luuserisovinistit moneen kertaan ja jatkuvasti väittävät, että AINOASTAAN ulkonäkö olisi naisten rakastumisen perusta, tai ulkonäkö + RAHA.

Todellisuudessa tämä/nämä kyllä vaikuttavat, mutta vaikuttavia tekijöitä on lukuisia, kuten huomioonottaminen, naiseen kohdistunut ihailu, arvio kykenevyydestä isäksi, sitkeydestä, miellyttävyydestä sun muusta.

Kuten havaitsemme, melkein kaikki vaatimattomankin näköiset miehet ovat löytäneet parin. Valinta ja rakastuminen on kokonaisuus, jossa on lukuisia osatekijöitä. Ei voi yksinkertaistaa ja jättää muita tekijöitä huomaamatta. 🌹👀

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komppaan tätä.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17693278Y

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sivusta lisään, että se on tietenkin totta, että vaatimattomamman näköinen joutuu kompensoimaan vaatimatonta ulkonäköään muilla miellyttävillä ominaisuuksillaan. Näin varsinkin silloin, jos tarkoituksena on parisuhde. Tämä on luonnollista ja koskee molempia sukupuolia. Ulkonäkö on asia, jonka huomaamme tahtomattammekin ensimmäisenä, jollemme ole sokeita.Me teemme ulkoisen olemuksen perusteella paljon tiedostamattomia johtopäätöksiä. Miehet tekevät ihan samaa ja on aivan turha kenenkään miehen yritää selittää, etteikö kaunis nainen kiinnittäisi enemmin hänen huomionsa posiitivisessa mielessä, kuin ruma nainen. Se on luonnollista.

      Nykyhetkessä tuo meidän luonnollinen taipumuksemme aiheuttaa tietysti ongelman, kun osa ihmisistä etsii seuraa mm. deittisovelluksista. Niissä ulkonäkö on se voimakkaimmin esille tuotava ominaisuus ja se ylikorostuu verrattuna normaaliin ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Normaalisti vaikka luommekin ihmisestä mielikuvan ulkoisen olemuksen perusteella jo alle sekunnissa ja vaikka ensimmäinen mielikuvamme ihmisestä onkin hyvin vahva, niin se kuitenkin muuttuu puhuessamme ja viettäessämme aikaa toistemme seurassa. Kirjoitettu teksti on paljon heikommin ihmisen mieleen vaikuttava väline kuin reaalimaailmassa tapahtuva kommunikaatio ja sisältää valtavasti paljon enemmän myös väärinymmärtämis- ja -tulkitsemismahdollisuuksia.

      Yksi deittisovelluksissa yms. korostuva sukupuolten keskimääräinen ero (ei tietenkään koske kaikkia yksilöitä) on se, että naisilla on selkeästi useammin taipumus rajata rajustikin sitä joukkoa, johon he haluavat tutustua. Tietysti osa miehistäkin on sellaisia, että he tutustuvat vain yhteen naiseen kerrallaan ja osa naisista taas voi pitää kymmeniä keskusteluja yllä yhtä aikaa, mutta keskimäärin naiset harrastavat enemmän joukon rajaamista. Palstalla moni mies kuvittelee, että naisilla on satojen tai tuhansien mätsihaaremeita, vaikka todellisuudessa suuri osa naisista kokisi tuollaisen määrän vain ahdistavaksi. Mies taas keskimäärin kokisi tuollaisen tilanteen mahdollisuudeksi ja siksi monen miehen onkin hyvin vaikea tajuta, että harvalla naisella on tuollaisia mätsimääriä, sillä nainen itse ei yleensä mätsää tuollaista määrää miehiä samanaikaisesti. Tämä on perustavaa laatua oleva ero sukupuolten välillä, naaras hyvin usein itse rajoittaa valinnanvaraansa, voidakseen perehtyä tarkemmin siihen mitä on ehkä valitsemassa. Naaras voi jatkossa harrastaa seksiä useidenkin noista vaihtoehdoista kanssa ja monesti tekeekin niin, mutta kerralla naaras ei yleensä halua joutua tekemään valintaansa kokonaisesta laumasta tarjokkaita. Tämäkään ei tietenkään koske kaikkia yksilöitä, mikään ei koskaan koske kaikkia yksilöitä.

      • Anonyymi

        Luonnosta peräisin olevana esimerkkinä voi vaikkapa pitää suokukkojen soidinta. Naaraat tekevät ensiksi pikaisen yleiskatselmuksen (mätsäämisen), että missä päin näkyy kiinnostavaa ja siirtyvät sitten katselemaan sen kiinnostavan yksilön tanssia tarkemmin. Eivät naaraat edes yritä katsella ja seurata kaikkien urosten suorituksia samanaikaisesti. Jokainen luultavasti tajuaa, ettei siitä mitään tulisi. Jos tuon aluksi kiinnostavaksi koetun uroksen suoritus ei sitten kuitenkaan naarasta miellyta, se tekee uuden pikakatselmuksen ja siirtyy seuraamaan jonkin toisen uroksen suoritusta. Lopuksi katseltuaan useampien urosten suorituksia, naaras saattaa hyvinkin palata vaikka sen ensimmäisenä katselemansakin uroksen luo, mutta yleensä niin ei käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonnosta peräisin olevana esimerkkinä voi vaikkapa pitää suokukkojen soidinta. Naaraat tekevät ensiksi pikaisen yleiskatselmuksen (mätsäämisen), että missä päin näkyy kiinnostavaa ja siirtyvät sitten katselemaan sen kiinnostavan yksilön tanssia tarkemmin. Eivät naaraat edes yritä katsella ja seurata kaikkien urosten suorituksia samanaikaisesti. Jokainen luultavasti tajuaa, ettei siitä mitään tulisi. Jos tuon aluksi kiinnostavaksi koetun uroksen suoritus ei sitten kuitenkaan naarasta miellyta, se tekee uuden pikakatselmuksen ja siirtyy seuraamaan jonkin toisen uroksen suoritusta. Lopuksi katseltuaan useampien urosten suorituksia, naaras saattaa hyvinkin palata vaikka sen ensimmäisenä katselemansakin uroksen luo, mutta yleensä niin ei käy.

        Siinä oli varmasti osuva vertaus. Se että minä en ainakaan suostu odottelmaan sitä naarasta, katsomaan omaa tanssiesitystäni uudelleen, jos häipyy seuraavan luo. Se on tavallaan loukkaavaa, olettaa että on joku kakkosvaihtoehto, jos se seuraava (vielä upeampi kukko) ei tartukaan haaviin. Sitä ei voi sitten olla miettimättä koko aikaa että niin minä kelpasin lopulta kuitenkin vaikka kakkosena olenkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siinä oli varmasti osuva vertaus. Se että minä en ainakaan suostu odottelmaan sitä naarasta, katsomaan omaa tanssiesitystäni uudelleen, jos häipyy seuraavan luo. Se on tavallaan loukkaavaa, olettaa että on joku kakkosvaihtoehto, jos se seuraava (vielä upeampi kukko) ei tartukaan haaviin. Sitä ei voi sitten olla miettimättä koko aikaa että niin minä kelpasin lopulta kuitenkin vaikka kakkosena olenkin.

        Sen voi ottaa noin. Ei kukaan kiellä sinua ottamasta noin. Moni muu ihminen kuitenkin tajuaa, että maailma ei ole mustavalkoinen. Ihmisen voi tuntea vaikka kymmenen vuotta, miettimättä häntä sen kummemmin tarjokkaana. Sitten jonain päivänä tapahtuu jotain, joka muuttaa mielikuvaasi hänestä ja tuo asetelma muuttuu. Vaan kuten sanottu, niin ei sinun tarvitse nähdä harmaan sävyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi ottaa noin. Ei kukaan kiellä sinua ottamasta noin. Moni muu ihminen kuitenkin tajuaa, että maailma ei ole mustavalkoinen. Ihmisen voi tuntea vaikka kymmenen vuotta, miettimättä häntä sen kummemmin tarjokkaana. Sitten jonain päivänä tapahtuu jotain, joka muuttaa mielikuvaasi hänestä ja tuo asetelma muuttuu. Vaan kuten sanottu, niin ei sinun tarvitse nähdä harmaan sävyjä.

        Niin no, minä olen vähän äkkipikainen ja saatan heittää toisen pois kun tuntuu pahalta, se että tapaillaan muitakin samalla kun itseä roikotetaan linjoilla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no, minä olen vähän äkkipikainen ja saatan heittää toisen pois kun tuntuu pahalta, se että tapaillaan muitakin samalla kun itseä roikotetaan linjoilla.

        Tuokin on tulkintaa. Todellisuudessahan sellaista, jota ei edes ajattele siinä mielessä, ei roikoteta missään. Roikottaminen on tarkoituksellista toimintaa.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no, minä olen vähän äkkipikainen ja saatan heittää toisen pois kun tuntuu pahalta, se että tapaillaan muitakin samalla kun itseä roikotetaan linjoilla.

        Olisi hyvä toisen edes ilmoittaa silloin, että sori ei tämä nyt lähtenyt, että minulla on toinen kiikarissa. Eikä niin että pidetään varalla, eikä jutella mitään. Kai siinä odotetaan että ymmärtää itse lähteä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no, minä olen vähän äkkipikainen ja saatan heittää toisen pois kun tuntuu pahalta, se että tapaillaan muitakin samalla kun itseä roikotetaan linjoilla.

        Moni mieshän tekee samaa "roikottamista" vaikka ylipainositen naistuttaviensa kanssa. Todellisuudessa he eivät tosin uesinkaan oikeasti roikota, vaan kyseinen nainen ei aidosti käy edes mahdollisuutena mielessä, sillä hän ei painonsa takia kiinnosta. Roikottaminen on tarkoituksellista varalla pitämistä ja epäkiinnostava ihminen ei ole varalla. Sitten jos nainen yhtäkkiä laihtuukin, niin moni mies näkeekin sen naisen aivan eri valossa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olisi hyvä toisen edes ilmoittaa silloin, että sori ei tämä nyt lähtenyt, että minulla on toinen kiikarissa. Eikä niin että pidetään varalla, eikä jutella mitään. Kai siinä odotetaan että ymmärtää itse lähteä.

        Miksi ilmoittaisi, jos ei itse edes ajattele koko asiaa? Sinä odotat ihmisen tajuavan ajatella jotain, joka ei käy hänellä edes mielessään. Aivan yhtälailla voi kysyä, että miksi se toinen osapuoli ei itse kysy suoraan. Hänellähän se asia ainakin on ollut mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on tulkintaa. Todellisuudessahan sellaista, jota ei edes ajattele siinä mielessä, ei roikoteta missään. Roikottaminen on tarkoituksellista toimintaa.

        Tulkintaahan se toki on... Itselleni vaan aika uus juttu tuollainen. Olihan mukava päästä perille, miten nykynuoret deittailee. Ei vaan itselläni taida voimavarat ja kiinnostukaan riittää tuohon tyyliin. Ja kun en mihinkään top kymppiin kuulu, niin mahikset tulla valituksi tuolla tavalla on ihan yhtä huonot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni mieshän tekee samaa "roikottamista" vaikka ylipainositen naistuttaviensa kanssa. Todellisuudessa he eivät tosin uesinkaan oikeasti roikota, vaan kyseinen nainen ei aidosti käy edes mahdollisuutena mielessä, sillä hän ei painonsa takia kiinnosta. Roikottaminen on tarkoituksellista varalla pitämistä ja epäkiinnostava ihminen ei ole varalla. Sitten jos nainen yhtäkkiä laihtuukin, niin moni mies näkeekin sen naisen aivan eri valossa.

        Joo varmasti, tuota tehdään puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olisi hyvä toisen edes ilmoittaa silloin, että sori ei tämä nyt lähtenyt, että minulla on toinen kiikarissa. Eikä niin että pidetään varalla, eikä jutella mitään. Kai siinä odotetaan että ymmärtää itse lähteä.

        Sulla on monessa kohdassa olettaa omien ajatustesi olevan yleismaailmallisia kaikkien ihmisten ajattelemia asioita. jostain syystä sulta usein puuttu kyky ajatella omien ajatustesi laatikon ulkopuolelle ja nähdä, että sinun ajattelutapasi ei ole se ainoa maailmassa olemassaoleva tai edes ainoa oikea. Ehkä tuo sitten on sitä sun sosiaalista rajoittuneisuutta, josta aina välillä puhut. Muita ihmisiä ei kuitenkaan voi vaatia lukemaan sinun ajatuksiasi ja tajuamaan toimia juuri sinun ajatustesi mukaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tulkintaahan se toki on... Itselleni vaan aika uus juttu tuollainen. Olihan mukava päästä perille, miten nykynuoret deittailee. Ei vaan itselläni taida voimavarat ja kiinnostukaan riittää tuohon tyyliin. Ja kun en mihinkään top kymppiin kuulu, niin mahikset tulla valituksi tuolla tavalla on ihan yhtä huonot.

        Ei tuossa ole mitään nykynuoria. Itse olen myöhäiseessä kolmessakympissä ja tavat ovat olleet tasan samat jo teini-iässäni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olisi hyvä toisen edes ilmoittaa silloin, että sori ei tämä nyt lähtenyt, että minulla on toinen kiikarissa. Eikä niin että pidetään varalla, eikä jutella mitään. Kai siinä odotetaan että ymmärtää itse lähteä.

        Itsehän olen siis ihminen, joka kiinnostuu tasan yhdestä ihmisestä kerrallaan ja jää liiaksikin kiinni. Mä kiinnostun hyvin harvoin ja mun kiinnostukseni koko elämäni aikana voi laskea yhden käden sormin. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö tajuaisi maailmassa olevan valtavasti ihmisiä, jotka toimivat tyystin toisin (ja joilla on siihen täysi oikeus).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ilmoittaisi, jos ei itse edes ajattele koko asiaa? Sinä odotat ihmisen tajuavan ajatella jotain, joka ei käy hänellä edes mielessään. Aivan yhtälailla voi kysyä, että miksi se toinen osapuoli ei itse kysy suoraan. Hänellähän se asia ainakin on ollut mielessä.

        No kyllä sen alun innostuksesta päätellen luulin että olin hyvinkin mielessä. Ja sillon tällöin laitoin kyssäriä, että mitä kuuluu, johon vastaili hyvin lyhyesti, että ihan ok... Eli sellaisia vastauksia, mistä pystyi päättelemään että into lopahti johonkin. Odotin 2 viikkoa, ja kun meno oli yhtä nuivaa otin häneltä selvää, että mistä kiikastaa? Selvisi että on tapaillut jotain toista kaiken aikaa (sellaista jonka kanssa oli kuitenkin jotain epäselvää), ja minua piti ikään kuin varalla. Ilmoitin että minä en sitten ole teidän tiellänne enempää tässä, että por favor vaan ja sayonara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on monessa kohdassa olettaa omien ajatustesi olevan yleismaailmallisia kaikkien ihmisten ajattelemia asioita. jostain syystä sulta usein puuttu kyky ajatella omien ajatustesi laatikon ulkopuolelle ja nähdä, että sinun ajattelutapasi ei ole se ainoa maailmassa olemassaoleva tai edes ainoa oikea. Ehkä tuo sitten on sitä sun sosiaalista rajoittuneisuutta, josta aina välillä puhut. Muita ihmisiä ei kuitenkaan voi vaatia lukemaan sinun ajatuksiasi ja tajuamaan toimia juuri sinun ajatustesi mukaan.

        Sen se tekee kun on yksin paljon.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sen se tekee kun on yksin paljon.

        Ei tee. Ei se ole minuunkaan vaikuttanut noin. Syy on muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee. Ei se ole minuunkaan vaikuttanut noin. Syy on muualla.

        No missä se sitten on? En varmaan ollut paikalla kun aivoja jaettiin... Kasvatettiin päin prsettä? No varmasti sitäkin...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No kyllä sen alun innostuksesta päätellen luulin että olin hyvinkin mielessä. Ja sillon tällöin laitoin kyssäriä, että mitä kuuluu, johon vastaili hyvin lyhyesti, että ihan ok... Eli sellaisia vastauksia, mistä pystyi päättelemään että into lopahti johonkin. Odotin 2 viikkoa, ja kun meno oli yhtä nuivaa otin häneltä selvää, että mistä kiikastaa? Selvisi että on tapaillut jotain toista kaiken aikaa (sellaista jonka kanssa oli kuitenkin jotain epäselvää), ja minua piti ikään kuin varalla. Ilmoitin että minä en sitten ole teidän tiellänne enempää tässä, että por favor vaan ja sayonara.

        Avainsanat ovat, että sinä luulit. Sinun luulemisesi eivät ole kenekään muun syy, ellei toinen täysin selvästi ja vailla erehtymisen mahdollisuutta asiaa ilmaise. Yleensä tähän vaaditaan ihan sanoja, sillä eleet ovat kaikkilla ihmisillä niin kovin erilaisia. Kyllä tässä itsekukanenkin on toisen ihmisen kiinnostuksia väärin tulkinnut, mutta siitä saa pohjimmiltaan syyttää ihan vaan itseään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avainsanat ovat, että sinä luulit. Sinun luulemisesi eivät ole kenekään muun syy, ellei toinen täysin selvästi ja vailla erehtymisen mahdollisuutta asiaa ilmaise. Yleensä tähän vaaditaan ihan sanoja, sillä eleet ovat kaikkilla ihmisillä niin kovin erilaisia. Kyllä tässä itsekukanenkin on toisen ihmisen kiinnostuksia väärin tulkinnut, mutta siitä saa pohjimmiltaan syyttää ihan vaan itseään

        Niin just. Minä se olin taas kaikessa väärässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No missä se sitten on? En varmaan ollut paikalla kun aivoja jaettiin... Kasvatettiin päin prsettä? No varmasti sitäkin...

        Enpä minä voi sinun puolestasi sitä tietää. Tutki itseäsi, kyllä se sieltä jostain sinun sisältäsi se solmu löytyy. Samaa itsetutkiskelua joutuu jokainen harjoittamaan, jos haluaa asioita itsestään tajuta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin just. Minä se olin taas kaikessa väärässä.

        No tuo nyt ei ainakaan auta mitään. Itsesääli on maailman turhin tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä minä voi sinun puolestasi sitä tietää. Tutki itseäsi, kyllä se sieltä jostain sinun sisältäsi se solmu löytyy. Samaa itsetutkiskelua joutuu jokainen harjoittamaan, jos haluaa asioita itsestään tajuta.

        Taitaa arkun kansi pamahtaa kiinni ennen kuin solmut on auki.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Taitaa arkun kansi pamahtaa kiinni ennen kuin solmut on auki.

        No sitten niin. Parempi edes yrittää, kun säälitellä itseään sinne hautaan saakka. Yrittämisessä on sentään edes mahdollisuus, säälittely ei taatusti johda mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo nyt ei ainakaan auta mitään. Itsesääli on maailman turhin tunne.

        Mikä sitten auttaa? Tässä alkaa aikakin loppumaan. Ei ole kovin montaa vuotta jäljellä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikä sitten auttaa? Tässä alkaa aikakin loppumaan. Ei ole kovin montaa vuotta jäljellä.

        Sen taisin sanoa jo. Vastaus on siellä itsesi sisällä. Kukaan muu ei kykene sitä sulle esiin kaivamaan, ikävä kyllä. Se olisikin helppoa, kun vaan sanoisi jollekin terapeutille, että kerro minulle minun ongelmani ja ratkaise se. Se vaan ei toimi noin.

        Aikaahan sulla on vaikka kuinka. Ainakin jos se pitää paikkansa ja olet (ainakin suht) terve ja hyvässä kunnossa. Etkö jossain viidessäkympissä ole? Jos noin niin hyvinkin yli kolmekymmentä vuotta jäljellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen taisin sanoa jo. Vastaus on siellä itsesi sisällä. Kukaan muu ei kykene sitä sulle esiin kaivamaan, ikävä kyllä. Se olisikin helppoa, kun vaan sanoisi jollekin terapeutille, että kerro minulle minun ongelmani ja ratkaise se. Se vaan ei toimi noin.

        Aikaahan sulla on vaikka kuinka. Ainakin jos se pitää paikkansa ja olet (ainakin suht) terve ja hyvässä kunnossa. Etkö jossain viidessäkympissä ole? Jos noin niin hyvinkin yli kolmekymmentä vuotta jäljellä.

        Se on ihan eri asia 60 vuotiaana alkaa etsimään kumppania kuin nyt. Jos nyt jo pidetään ihan ikäloppuna vanhuksena, niin mitä se sitten myöhemmin on?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on ihan eri asia 60 vuotiaana alkaa etsimään kumppania kuin nyt. Jos nyt jo pidetään ihan ikäloppuna vanhuksena, niin mitä se sitten myöhemmin on?

        No ei todellakaan ole. Tai no, se on itsestä kiinni. Käytännössä kuusikymppisenä on täysin miehen markkinat, sillä naisia on moninverroin enemmän sinkkuina. Sinulle tietysti on ongelmaksi muodostunut se, että et huoli omanikäistäsi. Ilmeisesti edes nelikymppinen ei sinulle kelpaisi (ainakin sen kuvan sun puheistasi saa). Kolmikymppinen onkin jo sitten ihan eri elämäntilanteessa (ja niin kyllä moni nelikymppinenkin) kuin sinä, elää ruuhkavuosia, haluaa lapsia, tekee uraa, jne. Se erilainen elämäntilanne on usein se paljon suurempi ongelma kuin vaikka nyt ulkonäkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole. Tai no, se on itsestä kiinni. Käytännössä kuusikymppisenä on täysin miehen markkinat, sillä naisia on moninverroin enemmän sinkkuina. Sinulle tietysti on ongelmaksi muodostunut se, että et huoli omanikäistäsi. Ilmeisesti edes nelikymppinen ei sinulle kelpaisi (ainakin sen kuvan sun puheistasi saa). Kolmikymppinen onkin jo sitten ihan eri elämäntilanteessa (ja niin kyllä moni nelikymppinenkin) kuin sinä, elää ruuhkavuosia, haluaa lapsia, tekee uraa, jne. Se erilainen elämäntilanne on usein se paljon suurempi ongelma kuin vaikka nyt ulkonäkö.

        En ole ehdoton. Ja kyllä nelikymppinen menisi. Se on enemmän kunnosta ja fyysisestä olemuksesta kiinni, viehätynkö toisesta ja sitten onko sitä kemiaa? Yhteisiä juttuja, huumorintajua, ja tietenkin suotavaa olisi, että toista haluaa myös seksuaalisesti. Eikä ole mikään päällepäsmäri ja määräilijä. Vaan olisi tasavertainen. Sielunkumppanuus olisi ihan kaikkein parasta.


      • Kaikki, mitä edellä sanoit pitää yhtä biologisen teorian kanssa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole ehdoton. Ja kyllä nelikymppinen menisi. Se on enemmän kunnosta ja fyysisestä olemuksesta kiinni, viehätynkö toisesta ja sitten onko sitä kemiaa? Yhteisiä juttuja, huumorintajua, ja tietenkin suotavaa olisi, että toista haluaa myös seksuaalisesti. Eikä ole mikään päällepäsmäri ja määräilijä. Vaan olisi tasavertainen. Sielunkumppanuus olisi ihan kaikkein parasta.

        Niin. Sulla puuttuu tuosta listastasi valtaosa suurimman osan naisista mielestä oleellisista asioista. Sillä elämäntilanteella oikeasti on ihan valtavasti väliä. Ei siitä mihinkään pääse. En siis sano noiden sun kriteeriesi olevan mitenkään vääriä. Ne ovat oikeita sinulle. Valtaosa viisikymppisistä nyt vaan jo vähän jäähdyttelee elämässään. Valtaosa nelikymppisistä taas kuitenkin painaa vielä ihan täysillä siinä uraputkessa ja lapsiarjessa ja osa vielä vasta haaveilee siitä lapsesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sulla puuttuu tuosta listastasi valtaosa suurimman osan naisista mielestä oleellisista asioista. Sillä elämäntilanteella oikeasti on ihan valtavasti väliä. Ei siitä mihinkään pääse. En siis sano noiden sun kriteeriesi olevan mitenkään vääriä. Ne ovat oikeita sinulle. Valtaosa viisikymppisistä nyt vaan jo vähän jäähdyttelee elämässään. Valtaosa nelikymppisistä taas kuitenkin painaa vielä ihan täysillä siinä uraputkessa ja lapsiarjessa ja osa vielä vasta haaveilee siitä lapsesta.

        No joo onhan noinkin. Tässä iässä kyllä huomaa sen, että se perhe-elämä on taakse jäänyttä elämää. Ei sillä, ettäkö en voisi vielä lapsia tehdä, jos toinen niin haluaisi. (eri asia sitten saisiko niitä)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No joo onhan noinkin. Tässä iässä kyllä huomaa sen, että se perhe-elämä on taakse jäänyttä elämää. Ei sillä, ettäkö en voisi vielä lapsia tehdä, jos toinen niin haluaisi. (eri asia sitten saisiko niitä)

        Niin ... tehdä lapsia, jos toinen haluaa. Aikalailla epäonnistuneen yrityksen resepti. Lapsi ei parisuhteessa ole toisen osapuolen projekti, vaan siihen vaaditaan yhtälaista osallistumista koko sen lapsen lapsuusaika. Isyys ei ole sitä, että panet lapsen alulle. Se vain biologiaa ja pelkästään sen nainen saa halutessaan muualtakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... tehdä lapsia, jos toinen haluaa. Aikalailla epäonnistuneen yrityksen resepti. Lapsi ei parisuhteessa ole toisen osapuolen projekti, vaan siihen vaaditaan yhtälaista osallistumista koko sen lapsen lapsuusaika. Isyys ei ole sitä, että panet lapsen alulle. Se vain biologiaa ja pelkästään sen nainen saa halutessaan muualtakin.

        Ilmaisin se noin, mutta tietenkin tarkoitan sillä sitä, että pitää myös minun haluta sitä... Yhdessähän se päätös tehdään. Tietysti, ellei satu vahinko.


      • kynä..mi kirjoitti:

        Kaikki, mitä edellä sanoit pitää yhtä biologisen teorian kanssa. 🌹👀

        Menipä kauaksi. Tämä oli vastaus alkupuolen Anonyymin kommenttiin 2023-01-05 klo 14:20:35. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Menipä kauaksi. Tämä oli vastaus alkupuolen Anonyymin kommenttiin 2023-01-05 klo 14:20:35. 🌹👀

        Juu, ymmärsin kyllä. Älä pelkää.


    • Anonyymi

      Olen köyhä ja komea. Käytökseltäni ihminen. Koen että sosiaalinen vammaisuuteni ja kykenemättömyys luottaa ihmisiin ovat pääsyyt ikuiseen "incelismiini".

      • Et ole ainoa lajissasi. Uskon että nykymaailma alkaa olla puolillaan meitä.


      • Anonyymi

        Tee niinkun ne tytöt ilttikses, sitä OnlyFans juttuu, sopii teille näteille, eikä ois köyhä ei kipee sit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee niinkun ne tytöt ilttikses, sitä OnlyFans juttuu, sopii teille näteille, eikä ois köyhä ei kipee sit.

        Nykymaailma tarjoaa monenlaisia rahanteko mahdollisuuksia. Ihan hienoa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Nykymaailma tarjoaa monenlaisia rahanteko mahdollisuuksia. Ihan hienoa.

        No älä, tiä mitä ne maksas vaik kuvist sinust siin haarniskas tai jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä, tiä mitä ne maksas vaik kuvist sinust siin haarniskas tai jotain.

        Netti on pullollaan kuvia komeista uroista haarniskoissaan. Minä olen sitä peikko-osastoa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Netti on pullollaan kuvia komeista uroista haarniskoissaan. Minä olen sitä peikko-osastoa.

        No mut eiks netti ole täynnä hassunhauskoja videoita ja kuvia naisist kans?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut eiks netti ole täynnä hassunhauskoja videoita ja kuvia naisist kans?

        Ei tässä nyt puhuttu siitä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei tässä nyt puhuttu siitä.

        Häh, ihan varmana on enemmän netis kuvii naisist vaik kelteisillään kuin miehist haarniskois, voisin vaik lyödä vetoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häh, ihan varmana on enemmän netis kuvii naisist vaik kelteisillään kuin miehist haarniskois, voisin vaik lyödä vetoo.

        No tuo nyt on ihan itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No tuo nyt on ihan itsestäänselvyys.

        Nii? Mä näen markkinaraon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii? Mä näen markkinaraon.

        Kuvia kelteisillään haarniskassa?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kuvia kelteisillään haarniskassa?

        Jaa, ei mitään hajua miten haarniskat toimii, kuuluuks siellä olla jotain alla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ei mitään hajua miten haarniskat toimii, kuuluuks siellä olla jotain alla?

        On tottakai alla vaikka mitä. Ei sen metallin kuulu olla ihoa vasten. Kaikkein tärkeimmät pitää olla hyvin suojattu, eli ne sukukalleudet.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        On tottakai alla vaikka mitä. Ei sen metallin kuulu olla ihoa vasten. Kaikkein tärkeimmät pitää olla hyvin suojattu, eli ne sukukalleudet.

        "Kaikkein tärkeimmät pitää olla hyvin suojattu, eli ne sukukalleudet."

        Sotilas sai sirpaleen päähänsä ja oli lopun ikäänsä aivoinvalidi: "Luojan kiitos, ettei sattunut jalompiin kehonosiin." 🌹👀


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On tottakai alla vaikka mitä. Ei sen metallin kuulu olla ihoa vasten. Kaikkein tärkeimmät pitää olla hyvin suojattu, eli ne sukukalleudet.

        No miten sillai Housut pois -leffa tyyliin, you can leave your helmet on? Ja ehkä sen munasuojuksen.


      • kynä..mi kirjoitti:

        "Kaikkein tärkeimmät pitää olla hyvin suojattu, eli ne sukukalleudet."

        Sotilas sai sirpaleen päähänsä ja oli lopun ikäänsä aivoinvalidi: "Luojan kiitos, ettei sattunut jalompiin kehonosiin." 🌹👀

        Kokolailla näin. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten sillai Housut pois -leffa tyyliin, you can leave your helmet on? Ja ehkä sen munasuojuksen.

        Pukku sotilaalla on aina kypärä päässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Pukku sotilaalla on aina kypärä päässä.

        Hmm, paljostako lähtee kypäräki pois?


    • Anonyymi

      Se on helppoa itsepetostelua ajatella, että kelpaamattomuus johtuu rahattomuudesta tai ulkonäöstä. Tuollaiset pinnalliset seikat tekee vähemmän kipeää, kuin myöntää, että vika onkin omien korvien välissä. Ajatus, että on ihmisenä, omana itsenään, niin omituinen ja/tai luotaantyöntävä ettei kukaan nainen halua olla tekemisissä, sattuu miehen ytimeen ja aiheuttaa sietämätöntä kipua. Lisäksi niitä omia vikoja ei haluta korjata, kun pitäisi muka kelvata "omana itsenään". Vaikka se "oma itse" aiheuttaa enimmän osan kaikesta elämässä olevasta pahasta olosta ja yksinäisyydestä.

    • Anonyymi

      Tottahan tuo on että ulkonäkö edellä mennään. Kuinka monta missiä olette nähneet ruman miehen kanssa ? Ainoastaan komeat mallipojat kelpaavat.
      Ulkonäkö pitää olla kunnossa + normaalikokoinen penis ja pitäisi vielä toimiakin. Eli mahdottomia vaaditaan tässä elämässä. Mikään noistahan ei voi toteutua ellei ole onnekas ihminen ollut. Noihinhan se ihmisarvo perustuu elämässä. Eli asioihin joille ei mahda mitään.

      • Anonyymi

        Minust esimerkiks tuo Hugh Hefner ei ollut kovin komia, mutta hänel oli ihan hirveästi kauniita puputyttöjä ympärillä pyörimässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minust esimerkiks tuo Hugh Hefner ei ollut kovin komia, mutta hänel oli ihan hirveästi kauniita puputyttöjä ympärillä pyörimässä.

        Näinpä. On niitä näkynyt kauniita naisia vaikka millaisten peikkojen kainalossa aina.


    • Anonyymi

      ""Palstalla moni mies kuvittelee, että naisilla on satojen tai tuhansien mätsihaaremeita, vaikka todellisuudessa suuri osa naisista kokisi tuollaisen määrän vain ahdistavaksi.""

      Olen nähnyt ja tiedän, että joillain naisilla on tuhansia mätsejä. Jos naisilla ei ole satoja tai tuhansia mätsejä, niin sitten naisilla on vähän mätsejä mutta paljon, paljon itseään tasokkaampia, koska miehet seksitykkäyksillä sen mahdollistavat eli miehet ovat valmiita panemaan alas päin, jolloin parisuhdetta etsivät naiset voi kulkea ulkonäkö edellä ja ottaa ne komeimmistoon kuuluvat miehet mätsihaaremiin, mutta parisuhdetta näistä harvoin tulee kun toinen haluaa seksiä ja toinen parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Taisin pariinkin otteeseen sanoa, että mikään ei sovi kaikkiin yksilöihin. En tajua mikä ihme filtteri teillä jankuttajilla on, kun tuo lause jää AINA näkemättä. Joku asetus on selvästi väärässä asennossa. Mitenhän teidät sais palautettua tehdasasetuksiin?

        Lisäksi on oleellista erottaa ne yksilöt, joiden tarkoitus ei ole oikeasti etsiä parisuhdetta, eikä oikeastaan seuraa sen kummemmin. Deittipalvelut ovat täynnä sellaisia yksilöitä, joiden profiilien ensisijainen tarkoitus on kerätä seuraajia erilaisille somealustoille.


      • Anonyymi

        Joo, kaikki suomalaiset parisuhteessa olevat miehet on oikeita hunkseja ja muotovalioita. Vain rumat on sinkkuja, ja kaikki sinkut taas vastentahtoisesti yksin. Mitä vielä voitaisiin kärjistää, yleistää ja suurennella?

        Suurin osa ihmisistä on harmaata massaa. Sinäkin. Jostain syystä teikäläiset vatipäät vaan sinnikkäästi uskottelette itsellenne noita komeimmistoon kuuluvien miesten mätsihaaremisatuja.


    • Anonyymi

      Olen pikkusievä ja minua voi näyttää kavereille ja kuljettaa käsipuolessaan monessa. Minulle ei miehessä merkitse ulkonäkö eikä raha. En etsi lapsille isää, joten geeneissä saa olla vikaa, voi olla vähän vaivoja, verenpainetta tms. Ei myöskään mieskunto ole pääasia, tunaroinnistakin löytää nautinnon jos keskustelutaito ja luottamus on kunnossa.
      Se että pärjätään yhdessä, on tärkein. Että on yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, että henkinen elämä on rikasta ja monipuolista. Arvot lähes samat.
      Enkä ole luultavasti ainut, sen vuoksi aloittaja näkee monennäköisiä miehiä jotka ovat parisuhteessa. Voin olla se päivänsäde menninkäisen rinnalla ja vieläpä onnellinen siinä.

    • Anonyymi

      Ensin pitää olla ulkonäköä sen verran että pääsee edes esittelemään muita ominaisuuksiaan. Minä en ainakaan pääse koska olen ruma ja mitätön paskamies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe