KUKA USKOO, ETTÄ IHMISEN KLOONAMINEN ON MAHDOLLISTA?
KUKA USKOO, ETTÄ,,,,,
3
229
Vastaukset
- Pilgrim_2005
Kun kuuntelee ihmisten "mielipiteitä" niin olen tullut siihen tulokseen että se on mahdollista, ja yleistäkin.
Leo Mellerin Taivaan ja maan väliltä Radio ohjelmassa, joka tulee sunnuntaisin klo 21:00--00.00 on ollut seuraavaa tietoa.
He ovat tutkineet aihetta lääkärijulistajiensa kanssa.
Sen tiedon mukaan ihmisen ikää ei voida jatkaa kloonaamalla ainakaan vielä. Eli jos solu otetaan 30 vuotiaalta ja sitten kloonataan siitä uusi ihminen, puuttu tämän kloonin elämästä vastaavat 30 vuotta. ts. hän kuolee aikaisemmin. Ei aika kurjaa sille jolle niin käy.
Eli siinä elämä jatkuu uudessa yksilössä, mutta hän on syntyessään jo 30 vuotias tämän esimerkin mukaisesti, joka em. radio ohjelmassa on sanottu.
Kysessä on Radio Dei, Taivaan ja maan väliltä puhelinohjelma, jossa kansa saa esittää kysymyksiään ja saarnaajat vastaavat niihin.
Sunnuntai-illtaisin klo 21:00...00:00.jumalan-tulenkantaja kirjoitti:
Leo Mellerin Taivaan ja maan väliltä Radio ohjelmassa, joka tulee sunnuntaisin klo 21:00--00.00 on ollut seuraavaa tietoa.
He ovat tutkineet aihetta lääkärijulistajiensa kanssa.
Sen tiedon mukaan ihmisen ikää ei voida jatkaa kloonaamalla ainakaan vielä. Eli jos solu otetaan 30 vuotiaalta ja sitten kloonataan siitä uusi ihminen, puuttu tämän kloonin elämästä vastaavat 30 vuotta. ts. hän kuolee aikaisemmin. Ei aika kurjaa sille jolle niin käy.
Eli siinä elämä jatkuu uudessa yksilössä, mutta hän on syntyessään jo 30 vuotias tämän esimerkin mukaisesti, joka em. radio ohjelmassa on sanottu.
Kysessä on Radio Dei, Taivaan ja maan väliltä puhelinohjelma, jossa kansa saa esittää kysymyksiään ja saarnaajat vastaavat niihin.
Sunnuntai-illtaisin klo 21:00...00:00.Ei ihmistä voida kloonata koska hän on aina hyvin suurelta osin oman elämänhistoriansa tuote. Ainakaan näillä näkymin ei kai kukaan ole edes ajatellut että esim. kasvatuksen tuloksena syntyneet kyvyt, tavat, taidot, uskomukset jne. siirtyisivät klooniin. Kloonithan olisivat "susilapsia"; elinkelvottomia ihmisten maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843