Jos ensirakkauden löytää vasta 33-vuotiaana

Anonyymi-ap

Voiko olla enää onnellinen, entä voivatko toiset olla puolestani onnellisia?

22

182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän voi löytyä vielä vasta 80 vuotiaana vanhainkodissa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­­m­f­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176938611

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        Aivan ja ajattelee mitä hyviä puolia. Runsaasti palveluväkeä hoitamassa käytännön asioita näiden kahden puolesta. Hei voisivat keskittyä ihan vaan rakastamaan toisiaan.


    • Mitähän hiton väliä sillä on, kuka muu mahdollisesti olisi onnellinen puolestasi?

      • Anonyymi

        Kivempi seurustella, jos kaikki eivät ole katkeria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivempi seurustella, jos kaikki eivät ole katkeria.

        Pläääh, mitähän väliä sillä on? Mitä sillä on väliä, mitä joku toinen asiasta ajattelee, eihän se ole sen suhde? Eihän? Jos joku on katkera tai vihamielinen, niin olkoon, se kertoo vain siitä, että on kateellinen tai pettynyt itseensä, aivan se ja sama.


    • Anonyymi

      33-vuotiaanahan kaikki on vielä auki.

      • Anonyymi

        Entä 34-vuotiaana?


    • Anonyymi

      En tunne sinua, mitä väliä.

    • Anonyymi

      Kun olin 33, ei kyllä kiinnostanut ovatko muut kuin isä ja äiti suurinpiirtein tyytyväisiä. Itse olin onnellinen, enkä miettinyt olisivatko vielä muutkin onnellisia puolestani. En muistaakseni mitenkään ollut onnellinen muiden onnesta. Oli ymmärtääkseni vain oma napa tärkein tässä asiassa.

    • Anonyymi

      Onko sillekin ikäraja

    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos rinnassa kihelmöi

    • Onnea! Täytit 33! 👌

      • Anonyymi

        34 olen nyt.


    • Anonyymi

      Taitaa olla minun aloitukseni.

      • Anonyymi

        Jota nostelet huomiohuoraamistarpeessasi, koska muuta elämää sulla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jota nostelet huomiohuoraamistarpeessasi, koska muuta elämää sulla ei ole.

        Sä et tiedä musta mitään!


    • Anonyymi
    • No sehän riippuu paljon ensirakkaudesta ja sinusta.

      Kyllä monella on mielessä, että paljon on kokemuksia mennyt hukkaan. Varsinkin miehet miettivät, että miltä olisi tuntunut olla teinitytön kanssa, jolla paikat ovat vielä kiinteät ja mielikin ihanan viaton.

      Toisen menneisyys saattaa myös arveluttaa, että mitä kaikkea toinen on kokenut ja kenen kanssa.

    • Anonyymi

      Jos ensirakkaus on raha, viikkorhakin...

      Eräs juttu minkä lupasin haaveiljj niin huomsin että hän on aik hyvä kuv-artisti, ei haittaa seksulainen suuntautuminen sinänsä... olen koodannut erästä pidemmälle j itseasiassa pitäisi viedä erääseen kupunfin jutuunkin ruo..

    • Anonyymi

      Enemmän kuin ikään kannattaisi kiinnittää huomiota omaan henkiseen ja fyysiseen kuntoon. Se kun ei ole iästä kiinni miten huonoon kuntoon ihminen itsensä päästää. Miten tämä liittyy onnellisuuteen. Täysin liittyy, koska huonokuntoisena et voi olla onnellinen.

    • Anonyymi

      Vainensimmäiselläja viimeiaselläon merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe