Totuuden Teoria

Meraj-M

Joku esittää täällä kertomuksen jostain, ihan mistä hengellisestä tilaisuudesta tahansa. Siihen sitten;
-ReaStr kyseenalaistaa onko Jumalasta
-PakanaF, pussissa kasvanut kaikkitietävä antaa meriselityksen
-Totuuden Torvi haukkuu mielisairaaksi
-poikalapsi julistaa tuomion
-KadunNainen esittää arvoituksellisen kommentin

-Kaikki muut puhuvat asiaa, jotka osallistuvat keskusteluun, enemmän tai vähemmän. Jälkimmäisten kommentit rakentavat. Heitä ovat; Minä itse, fri, Ritari, saa, tod e, uskis, Ekivaari, Masa, vielä moni muu. Sorry jos nimi unohtui.

13

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä Nasaretin kirvesmiehen kisällitkin? Olihan siellä Simon Kiivailijaa. Juudas Iskariotia, Ukkosen jyrinän poikia, epäilevää Tuomasta, innosta riehahtavaa,mutta tosipaikan tullessa araksi osoittautuvaa Pietaria, jne. --Siis varsin epähomogeenista ja kirjavaa porukkaa. Jokaisella omat omituisuutensa, vahvuutensa ja heikkoutensa, mutta yhtä kaikki saman puusepän oppilaita.

    • tod e

      nikkini on oikeasti tode.

      • Itse minä

        Oliko tuo niin tärkeää?


      • tod e
        Itse minä kirjoitti:

        Oliko tuo niin tärkeää?

        se ole ollenkaan tärkeää. kunhan vain höpisin tärkeään ketjuun aikani kuluksi.


    • Merja,

      PakanaF nyt ei ole vakavasti otettava tyyppi.

    • minä myös

      Oma kehu haisee sinä fariseus.

    • vinkki

      tallennapa meraj-ämmän herjatekstit ja tee rikosilmotus.kyllä loppuu poskensoitto.

      • vinkki

        Ilkimykselle linnaa.


      • vinkki
        vinkki kirjoitti:

        Ilkimykselle linnaa.

        kuten minä linnaa ja selkään. olen niin heikko ja en ole mikään neuvomaan ketään.


    • KadunNainen

      olisi syytä järjestää reilu huutoäänestys kuka pelastuu. saisi ähäkuttia varmasti moni.

      • tosiasia

        kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?


      • Jutta Jutta
        tosiasia kirjoitti:

        kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?

        Mielialalääkkeet auttavat varmasti pahemman yli. Ole vain luja ja katse eteen päin. Voimia!


    • Meikki-Merja

      Pussissa kasvanut ja tynnyrissä varttunut teoreetikko. Ei edes itse usko itseensä.
      Onkohan tuolla etes kavereita, en usko, niin sillä on laput silmillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe