Totuuden Teoria

Meraj-M

Joku esittää täällä kertomuksen jostain, ihan mistä hengellisestä tilaisuudesta tahansa. Siihen sitten;
-ReaStr kyseenalaistaa onko Jumalasta
-PakanaF, pussissa kasvanut kaikkitietävä antaa meriselityksen
-Totuuden Torvi haukkuu mielisairaaksi
-poikalapsi julistaa tuomion
-KadunNainen esittää arvoituksellisen kommentin

-Kaikki muut puhuvat asiaa, jotka osallistuvat keskusteluun, enemmän tai vähemmän. Jälkimmäisten kommentit rakentavat. Heitä ovat; Minä itse, fri, Ritari, saa, tod e, uskis, Ekivaari, Masa, vielä moni muu. Sorry jos nimi unohtui.

13

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä Nasaretin kirvesmiehen kisällitkin? Olihan siellä Simon Kiivailijaa. Juudas Iskariotia, Ukkosen jyrinän poikia, epäilevää Tuomasta, innosta riehahtavaa,mutta tosipaikan tullessa araksi osoittautuvaa Pietaria, jne. --Siis varsin epähomogeenista ja kirjavaa porukkaa. Jokaisella omat omituisuutensa, vahvuutensa ja heikkoutensa, mutta yhtä kaikki saman puusepän oppilaita.

• tod e

nikkini on oikeasti tode.

• Itse minä

Oliko tuo niin tärkeää?

• tod e
        Itse minä kirjoitti:

Oliko tuo niin tärkeää?

se ole ollenkaan tärkeää. kunhan vain höpisin tärkeään ketjuun aikani kuluksi.

• Merja,

PakanaF nyt ei ole vakavasti otettava tyyppi.

• minä myös

Oma kehu haisee sinä fariseus.

• vinkki

tallennapa meraj-ämmän herjatekstit ja tee rikosilmotus.kyllä loppuu poskensoitto.

• vinkki

Ilkimykselle linnaa.

• vinkki
        vinkki kirjoitti:

Ilkimykselle linnaa.

kuten minä linnaa ja selkään. olen niin heikko ja en ole mikään neuvomaan ketään.

• KadunNainen

olisi syytä järjestää reilu huutoäänestys kuka pelastuu. saisi ähäkuttia varmasti moni.

• tosiasia

kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?

• Jutta Jutta
        tosiasia kirjoitti:

kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?

Mielialalääkkeet auttavat varmasti pahemman yli. Ole vain luja ja katse eteen päin. Voimia!

• Meikki-Merja

Pussissa kasvanut ja tynnyrissä varttunut teoreetikko. Ei edes itse usko itseensä.
      Onkohan tuolla etes kavereita, en usko, niin sillä on laput silmillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe