Joku esittää täällä kertomuksen jostain, ihan mistä hengellisestä tilaisuudesta tahansa. Siihen sitten;
-ReaStr kyseenalaistaa onko Jumalasta
-PakanaF, pussissa kasvanut kaikkitietävä antaa meriselityksen
-Totuuden Torvi haukkuu mielisairaaksi
-poikalapsi julistaa tuomion
-KadunNainen esittää arvoituksellisen kommentin
-Kaikki muut puhuvat asiaa, jotka osallistuvat keskusteluun, enemmän tai vähemmän. Jälkimmäisten kommentit rakentavat. Heitä ovat; Minä itse, fri, Ritari, saa, tod e, uskis, Ekivaari, Masa, vielä moni muu. Sorry jos nimi unohtui.
Totuuden Teoria
13
580
Vastaukset
nämä Nasaretin kirvesmiehen kisällitkin? Olihan siellä Simon Kiivailijaa. Juudas Iskariotia, Ukkosen jyrinän poikia, epäilevää Tuomasta, innosta riehahtavaa,mutta tosipaikan tullessa araksi osoittautuvaa Pietaria, jne. --Siis varsin epähomogeenista ja kirjavaa porukkaa. Jokaisella omat omituisuutensa, vahvuutensa ja heikkoutensa, mutta yhtä kaikki saman puusepän oppilaita.
- tod e
nikkini on oikeasti tode.
- Itse minä
Oliko tuo niin tärkeää?
- tod e
Itse minä kirjoitti:
Oliko tuo niin tärkeää?
se ole ollenkaan tärkeää. kunhan vain höpisin tärkeään ketjuun aikani kuluksi.
- Merja,
PakanaF nyt ei ole vakavasti otettava tyyppi.
- minä myös
Oma kehu haisee sinä fariseus.
- vinkki
tallennapa meraj-ämmän herjatekstit ja tee rikosilmotus.kyllä loppuu poskensoitto.
- vinkki
Ilkimykselle linnaa.
- vinkki
vinkki kirjoitti:
Ilkimykselle linnaa.
kuten minä linnaa ja selkään. olen niin heikko ja en ole mikään neuvomaan ketään.
- KadunNainen
olisi syytä järjestää reilu huutoäänestys kuka pelastuu. saisi ähäkuttia varmasti moni.
- tosiasia
kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?
- Jutta Jutta
tosiasia kirjoitti:
kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?
Mielialalääkkeet auttavat varmasti pahemman yli. Ole vain luja ja katse eteen päin. Voimia!
- Meikki-Merja
Pussissa kasvanut ja tynnyrissä varttunut teoreetikko. Ei edes itse usko itseensä.
Onkohan tuolla etes kavereita, en usko, niin sillä on laput silmillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490