80-luvun alussa oli hienoja vaatteita.. mun mielestä 80-luvun puolivälistä 80-luvun loppuun.. liian kasari maista.. just koripallo kengät, alhaalta kapenevat housut, nahkatakki(oij) farkkutakki..
niittivyö... ylkkä hieno staili olli mun mielestä just sillon.. vaik oon ite syntyny 80-luvun alussa.. mitä kuviasta oon nähny.. ja muutenki..
KASARI=)
kasari...
7
1622
Vastaukset
- - - - -
Kasarivaatteet on hirveitä.
- Kasari
Mahdatko olla Kasari?
Huvittavaa tämä kasarityylistä puhuminen... Mulla se on ainaki päällä 24/7, ollu jo viimeset parikymmentä vuotta. Enkä aio sitä vaihtaa pois:)- jeees!!!
noh joskus nuorempana mä inhosin alhaalta kapenevia housuja... miten noita on voinu pitää.. ne o hirveet.. mut nyt ku ne o tullu muotiin taas, niin
itekki oon sit ostanu kasari housuja (mulla on kahdet)muutenki vois uudistaa vaatekaappia..
ihan kasari malliin.. hah:D mut joo.. toivottavasti kasari vaatteet pysyy pitkään muodissa ja kasri hius tyyli... :) - Anonyymi
Vitun urpo yleensä josse vielä liitetään musaan niiinkuin ramones tyyli enemmän kuin kohdillaan niin se on elämäntapa ei mikään vitun muotiilmiö vammanen....:ddd
- Anonyymi
Kahdeksankyt luku oli mahtavaa aikaa ainakin siinä,että nappanahka oli suurta muotia ja sitä näkyi katukuvassa kiitettävästi😘
vs. nykypäivä😪
T. Nahkafriikki M53 Hesasta- Anonyymi
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah!nykyajan muoti on ainakin "lumppumuotia", eipä paljo muuta näe, kuin toppatakki, toppatakki, ja villamyssy, nauhalenkkarit, jne.
vielä tossa - 90 luvullakin oli sentään jotain muotia, - nykyisin vaan rättiä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238