80-luvun alussa oli hienoja vaatteita.. mun mielestä 80-luvun puolivälistä 80-luvun loppuun.. liian kasari maista.. just koripallo kengät, alhaalta kapenevat housut, nahkatakki(oij) farkkutakki..
niittivyö... ylkkä hieno staili olli mun mielestä just sillon.. vaik oon ite syntyny 80-luvun alussa.. mitä kuviasta oon nähny.. ja muutenki..
KASARI=)
kasari...
7
1631
Vastaukset
- - - - -
Kasarivaatteet on hirveitä.
- Kasari
Mahdatko olla Kasari?
Huvittavaa tämä kasarityylistä puhuminen... Mulla se on ainaki päällä 24/7, ollu jo viimeset parikymmentä vuotta. Enkä aio sitä vaihtaa pois:)- jeees!!!
noh joskus nuorempana mä inhosin alhaalta kapenevia housuja... miten noita on voinu pitää.. ne o hirveet.. mut nyt ku ne o tullu muotiin taas, niin
itekki oon sit ostanu kasari housuja (mulla on kahdet)muutenki vois uudistaa vaatekaappia..
ihan kasari malliin.. hah:D mut joo.. toivottavasti kasari vaatteet pysyy pitkään muodissa ja kasri hius tyyli... :) - Anonyymi
Vitun urpo yleensä josse vielä liitetään musaan niiinkuin ramones tyyli enemmän kuin kohdillaan niin se on elämäntapa ei mikään vitun muotiilmiö vammanen....:ddd
- Anonyymi
Kahdeksankyt luku oli mahtavaa aikaa ainakin siinä,että nappanahka oli suurta muotia ja sitä näkyi katukuvassa kiitettävästi😘
vs. nykypäivä😪
T. Nahkafriikki M53 Hesasta- Anonyymi
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah!nykyajan muoti on ainakin "lumppumuotia", eipä paljo muuta näe, kuin toppatakki, toppatakki, ja villamyssy, nauhalenkkarit, jne.
vielä tossa - 90 luvullakin oli sentään jotain muotia, - nykyisin vaan rättiä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140