80-luvun alussa oli hienoja vaatteita.. mun mielestä 80-luvun puolivälistä 80-luvun loppuun.. liian kasari maista.. just koripallo kengät, alhaalta kapenevat housut, nahkatakki(oij) farkkutakki..
niittivyö... ylkkä hieno staili olli mun mielestä just sillon.. vaik oon ite syntyny 80-luvun alussa.. mitä kuviasta oon nähny.. ja muutenki..
KASARI=)
kasari...
7
1591
Vastaukset
- - - - -
Kasarivaatteet on hirveitä.
- Kasari
Mahdatko olla Kasari?
Huvittavaa tämä kasarityylistä puhuminen... Mulla se on ainaki päällä 24/7, ollu jo viimeset parikymmentä vuotta. Enkä aio sitä vaihtaa pois:)- jeees!!!
noh joskus nuorempana mä inhosin alhaalta kapenevia housuja... miten noita on voinu pitää.. ne o hirveet.. mut nyt ku ne o tullu muotiin taas, niin
itekki oon sit ostanu kasari housuja (mulla on kahdet)muutenki vois uudistaa vaatekaappia..
ihan kasari malliin.. hah:D mut joo.. toivottavasti kasari vaatteet pysyy pitkään muodissa ja kasri hius tyyli... :) - Anonyymi
Vitun urpo yleensä josse vielä liitetään musaan niiinkuin ramones tyyli enemmän kuin kohdillaan niin se on elämäntapa ei mikään vitun muotiilmiö vammanen....:ddd
- Anonyymi
Kahdeksankyt luku oli mahtavaa aikaa ainakin siinä,että nappanahka oli suurta muotia ja sitä näkyi katukuvassa kiitettävästi😘
vs. nykypäivä😪
T. Nahkafriikki M53 Hesasta- Anonyymi
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah!nykyajan muoti on ainakin "lumppumuotia", eipä paljo muuta näe, kuin toppatakki, toppatakki, ja villamyssy, nauhalenkkarit, jne.
vielä tossa - 90 luvullakin oli sentään jotain muotia, - nykyisin vaan rättiä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195