Mistä tietää, huomaa

Anonyymi-ap

Että puoliso pettää / on pettänyt?

26

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhelimella jatkuvasti sillä välin myös kun nukut tai väsynyt jaa selityksiä blaah

      • Anonyymi

        Jos on salasana puhelimeen ettei toinen pääse katselemaan sitä niin mistä sen tietää mitä tekee puhelimella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on salasana puhelimeen ettei toinen pääse katselemaan sitä niin mistä sen tietää mitä tekee puhelimella?

        Ei sitä tarvitse tietää ei ole oikeutta käydä toisen puhelimella mutta sen erottaa puhelin käyttäytymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse tietää ei ole oikeutta käydä toisen puhelimella mutta sen erottaa puhelin käyttäytymisen.

        Moni 8n jatkuvasti puhelimella ilman että kyse on pettämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on salasana puhelimeen ettei toinen pääse katselemaan sitä niin mistä sen tietää mitä tekee puhelimella?

        No näissäpä ny näisä tämän päivän puhelimissa taitaa kaikissa olla salasanat mu Eipä se siltikään niitä taskupuheluja täysin estä vielä nykyjäänkään ja jos ei ole mitään salattavaa ni miksi ei voisi itse näyttää kysyttäessä puhelintaan toiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näissäpä ny näisä tämän päivän puhelimissa taitaa kaikissa olla salasanat mu Eipä se siltikään niitä taskupuheluja täysin estä vielä nykyjäänkään ja jos ei ole mitään salattavaa ni miksi ei voisi itse näyttää kysyttäessä puhelintaan toiselle

        Kyllä puhelin on tänäpäivänä niin henkilökohtainen esine ettei sen sisältöä tarvitse kenellekään näyttää, jos ei itse sitä halua tehdä. Jos ette toiseen pysty luottamaan, niin tehkää sitten omia, itseänne koskevia ratkaisuja sen pohjalta. Luottamuksen puute on teissä epäilijöissä itsessään. Yksilöitä me lopulta kaikki ollaan, oli sitten parisuhteessa tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puhelin on tänäpäivänä niin henkilökohtainen esine ettei sen sisältöä tarvitse kenellekään näyttää, jos ei itse sitä halua tehdä. Jos ette toiseen pysty luottamaan, niin tehkää sitten omia, itseänne koskevia ratkaisuja sen pohjalta. Luottamuksen puute on teissä epäilijöissä itsessään. Yksilöitä me lopulta kaikki ollaan, oli sitten parisuhteessa tai ei.

        Aiheesta voi keskustella vaikkei epäile toisen pettävän. Toisaalta joskus merkit ovat niin selvät ettei tarvitse edes epäillä. Esimerkiksi joku tulee kertomaan että on nähnyt,toisen kanssa ja toinen ei ole juuri koskaan kotona. Pelottaako sinua?


    • Kuten edellä, puhelimen räpläys, kuntoilu, uusia vaatteita, runsaasti yhtäkkisiä ystävien tapaamisia, yllättävästi paljon ylitöitä, onhan noita aika paljon.

      Kaikki semmoinen, mikä on aiemmasta selvästi poikkeavaa, mikä siis vie puolison pois kotoa jollain syyllä.

      • Anonyymi

        Oon jatkuvasti poissa kotoa enkä petä. Paljon töitä, harrastuksia, omia juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon jatkuvasti poissa kotoa enkä petä. Paljon töitä, harrastuksia, omia juttuja.

        Niin, siksi se onkin pirun vaikea arvailla koska joku pettää. Mutta muuttunut toiminta yleensä kielii aika hyvin siitä, että kaikki ei ole kunnossa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, siksi se onkin pirun vaikea arvailla koska joku pettää. Mutta muuttunut toiminta yleensä kielii aika hyvin siitä, että kaikki ei ole kunnossa.

        Minun käytös on muuttunut 5v periodilla. Olin ennen paljon kotona mutta sitten löysin mielenkiintoisen harrastuksen joka vei mukanaan sekä uuden työn joka poiki ylitöitä. Aikaisemmin nyhväsin illat kotona. Oikein linnottauduin sinne perheen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun käytös on muuttunut 5v periodilla. Olin ennen paljon kotona mutta sitten löysin mielenkiintoisen harrastuksen joka vei mukanaan sekä uuden työn joka poiki ylitöitä. Aikaisemmin nyhväsin illat kotona. Oikein linnottauduin sinne perheen kanssa.

        Niin, 5v jänteellä. Mutta silleen 2kk jänteellä. Siitä kyllä huomaa, että nyt on jotain uutta. Mutta mitä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, 5v jänteellä. Mutta silleen 2kk jänteellä. Siitä kyllä huomaa, että nyt on jotain uutta. Mutta mitä?

        Sepä se, ei välttämättä ole kyse pettämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun käytös on muuttunut 5v periodilla. Olin ennen paljon kotona mutta sitten löysin mielenkiintoisen harrastuksen joka vei mukanaan sekä uuden työn joka poiki ylitöitä. Aikaisemmin nyhväsin illat kotona. Oikein linnottauduin sinne perheen kanssa.

        Siittä kun jää kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jatkuvasti poissa kotoa enkä petä. Paljon töitä, harrastuksia, omia juttuja.

        Puolustuskannalle rupesminen on yksi niitä mistä huomaa itse varmaan tämän ikäisenä sanoisin suoraan et eiköhän se si ollu tässä kun et luota siihen mitä sanoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siittä kun jää kiinni

        No sekös sua si vasta vituttas eipä ne pettäjät kiinni jäämisessään muuta kadu kun sitä että jäivät kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sekös sua si vasta vituttas eipä ne pettäjät kiinni jäämisessään muuta kadu kun sitä että jäivät kiinni

        Kyllä se usein niin on.barmasti vituttais, onnex mua ei ole petetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, ei välttämättä ole kyse pettämisestä.

        Näinhän se on. Se pitää vaan nostaa katti pöydälle ha tehdä tikusta asiaa, puhua asiat selviksi.


    • Anonyymi

      Räpläilen valitettavasti katkuvasti puhelinta kotosalla ja luotettava olen. Eipä ole tullut mieleen pettää kumppania. Tosin valittaa puhelimella olostani.

      • Anonyymi

        Räpläät muutakin?


      • Anonyymi

        Ei mistään. Ihana puoliso ja ihana isä. Kaikki hyvin ja kertoi rakastavansa. Matkusteltiin, harrastettiin yhdessä, keskusteltiin, oli läheisyyttä, huumoria, kumpikin oltiin tyytyväisiä Paljastui salasuhde nuoreen naiseen. Kuulemma seksisuhde. Aviolsuhteessa oli seksiä monta kertaa viikossa. Kuulemma haki jännitystä elämään ja huveli paljon nuoremman naisen kiinnostus. Meni luotto, en kykene t enää luottamaan vaikka päätimme jatkaa suhteessa. Annoin anteeksi mutta luottamaan en kykene vieläkään. Mitään merkkejä pettämisestä ei ollut.


      • Anonyymi

        No se on osin yksi tapa osoittaa että olet väärässä paikassa kun mieluimmi räpläät puhelintasi kui vietät aikaa perheesi kanssa miksi hankit perheen jos et halua heidän kanssaan aikaa viettää


    • Anonyymi

      Nainen ainakin on normaalia hyvätuulisempi, melkein jopa mukava.

      • Anonyymi

        Mies ihan kamalan vittumainen, melkein kuin pahin vihamies.


    • Anonyymi

      No ehkä olisi syytä opetella puolisonsa tuntemaan jos ei tuota toisen käytöksestä huomaa

    • Anonyymi

      Jos on halua pettää, niin tilaisuuden tullen pettää, et sinä sille mitään voi. Jos ei petä ja rupeat syyttelemään, niin kohta olet yksin. Opetelkaa luottamaan siihen kumppaniinne niin yhteiselo on paljon helpompaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16388
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      51
      14678
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      377
      9258
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5269
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4512
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3019
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1810
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1339
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe