Kauanko kestäisi omaa käytöstään

Anonyymi-ap

Minäkin lopetan läheisyyden, puhumisen, huomioinnin, palvelemisen. Alan menemään ilmoittamatta puolisolle tai lapsille. Alan vastaamaan ympäripyöreästi kaikkeen tai yhdellä sanalla jos viitsin. Kaiken vähän ajan minkä olen kotona istun netissä. Olen tyly. Panen omat rahani itseeni.
Katotaan kauanko ukko kestää omaa käytöstään.
Niin ja seksiin en tee enää aloitteita. En ehdota yhteistä tekemistä, en halaa, en pussaa. Alan käyttäytymään kuin toinen olisi ilmaa.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opeta miestä, älä rankaise lapsia. Lapset ovat täysin syyttömiä miehen käytökseen. Keskittäydy edelleenkin vain lapsiinne, ota heidät mukaan kun menet, miehelle sanomatta, lenkille, ruokaostoksille, opeta lapsesi osallistumaan kotitöihin jne..

      Niin kauan kuin miehesi pitää kotianne vain asuntonaan ja sulkee teidät pois omasta tilastaan, katso kuinka kauan hän kestää henkisesti-mitään-takaisin-amtamaansa.
      Salli miehelle tilaisuus pestä omat pyykkinsä, laittaa omat ateriansa, mennä omat menonsa.

      Vaatii päättäväisyyttä sinulta. Kaikista tärkeintä on, ettet suhtaudu asiaan vihamielisesti!!!!! Se tuhoaisi täysin "opetukoulusi"!
      Miehen kysyessä esim. Missä mun puhtaat vaatteet on, vastaat vastaat ystävällisellä äänellä että olisikohan ne pyykättävien kasassa. Missä mun ruoka on? olisikohan keittotarpeet jääkaapissa, odottamassa sinun keittotaitoja, jne.. Olen aivan varma että mies oppii ( ellei ole täisi tollo) melko pian kun huomaa mitä teidän täysihoitolassa asumiseen kuuluu.

      • Anonyymi

        En tietenkään voi sitä tehdä. Kunhan kirjoitin miten mies tekee.


      • Anonyymi

        Lapset osaa kaiken tuon. Oon tehnyt listan, aina erillaisia listoja missä on lapsen nimi ja sitten kotitöitä jokaiselle, aina yks työper päivä esim tiskikoneen tyhjennys, roskien vienti jne.
        Aina olen sallinut miehen mennä omat menonsa, en puutu aikuisen miehen menemisiin, luulisi ymmärtävän itsekkin mihin aikansa käyttää ja mitä valintoja tekee.
        Aivan. Oon ottanut nyt tuon linjan mistä kirjoitat. Muutaman päivän tehnyt tuota. Niin ei minusta olisi vihamieliseksi kovin pitkään, olen niin nössö, kadun ja tunnen huonoa omaatuntoa.
        Mutta nyt otan tämän päättäväisen linjan. Jos joskus kysyy parin viikon päästä miksi olen niin tyly, vastaan että käyttäydyin vain niinkuin sinä. En muuta jos alkaa raivoamaan niin ei ole minun ongelmani. En enää ota vastuulleni toisen huonoa käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään voi sitä tehdä. Kunhan kirjoitin miten mies tekee.

        Miksi olet valinnut tuollaisen miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet valinnut tuollaisen miehen?

        Aluksi ei ollut tuollainen, vasta naimisiin menon jälkeen. Alkaa valkenemaan mistä on kyse, narsismista


    • Anonyymi

      Hyvähyvä, avioliittohan on nimenomaan taistelukenttä jossa kumpikaan ei ole toisen puolella vaan toista vastaan. Voi tsiisus sentään, millaisia asenteita täällä saa lukea!!

      • Anonyymi

        Mitä ehdottaisit?


      • Anonyymi

        Tuntuu tosiaan olevan yleistä, että miehistä kuoriutuu tällaisia vaimosta ja perheestään välinpitämättömiä. Kannattaisi perhettä suunnittelevien ottaa puheeksi tällainen mahdollisuus, että ei semmoinen sovi. Pitäisi miettiä jo valmiiksi, että mitä sitten tehdään, jos toista alkaa kiinnostaa kaikki muu enemmän kuin oma vaimo ja perhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ehdottaisit?

        Mitäkö ehdottaisin? Jos tilanne tosiaan on tuo, mitä kuvailtiin, ei se paremmaksi muutu AP:n kuvailemalla tavalla, tämän luulisi olevan itsestään selvää pöljemmällekin.

        Tilannekuvaus on AP:n, miehellä voi olla ihan toisenlainen käsitys, luultavasti siis onkin.

        Auttaisikohan se, että AP lukisi tuon kirjoittamansa miehelleen? Täällähän yleensä saa vain neuvon: jätä se sika -tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäkö ehdottaisin? Jos tilanne tosiaan on tuo, mitä kuvailtiin, ei se paremmaksi muutu AP:n kuvailemalla tavalla, tämän luulisi olevan itsestään selvää pöljemmällekin.

        Tilannekuvaus on AP:n, miehellä voi olla ihan toisenlainen käsitys, luultavasti siis onkin.

        Auttaisikohan se, että AP lukisi tuon kirjoittamansa miehelleen? Täällähän yleensä saa vain neuvon: jätä se sika -tyyliin.

        Auttoi tilanteesrrn
        Mies ymmärsi pointin nyt paremmin. Hän ei niin puheesta hoksaa, olen huomannut. Siis minähän olen avoin. Olen puhunut juuri niinkuin aloitukseen kirjoitinkin mutta tuloksetta. Miehelle pitää asia jotenkin konkretisoida oman kokemuksen kautta, puhe jää puolitiehen, ei mene perille.
        Monta kertaa huomannut. Minun pitää opetella käsittelemään asioita ja tilanteita eri tavalla koska puhe ei mene perille.


    • Anonyymi

      Älä odota liikoja. Ei miehet ymmärrä tuollaista ns. hienovaraista vihjailua tai osaa yhdistää sitä omaan käytökseen.

      • Anonyymi

        Ymmärsi ❤️❤️❤️❤️ ei ymmärtänyt lukuisista puheista mutta tmä keino tepsi. Huh huh, olin jo epätoivoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsi ❤️❤️❤️❤️ ei ymmärtänyt lukuisista puheista mutta tmä keino tepsi. Huh huh, olin jo epätoivoinen

        Joo no odottelehan muutama kuukausi ja sitten vasta tuuleta muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no odottelehan muutama kuukausi ja sitten vasta tuuleta muutosta.

        Totta. Minä tiedän tuon. Saan opetella ihan uusiksi keskustelutavat ja uuden otteen suhteeseen. Tiedän että tie on oleva äärimmäisen kivikkoinen ja hankala. On tämä opettelua


    • Anonyymi

      Selvästi on vaihdevuodet pamahtaneet päälle, tai niitä edeltävät voimaantumisvuodet.

      • Anonyymi

        Onneks sulla ei ole sitä ongelmaa


      • Anonyymi

        Eikö niihin ole hormoonikorvaushoitoja tms? Jos alkaa menemään pahoiksi niin käy lääkärille keskustelemassa asiasta


    • Anonyymi

      Kauanko menis ennen kun edes tajuaisi sun tekevän noin

      • Anonyymi

        Oikeastaan olin jo aloittanut ennen tätä aloitsita. Meniköhän muuan päivä ei kauaa kuitenkaan. Sanoin sitten kun alkoi mököttämäönbettä matkin sinua niin tiijät miltä tuntuu ja miltä tuntuu olla ilmaa. Tajusi asian


    • Anonyymi

      Palaat yleiseen suomirouvan tilaan . Harmi sillä siinä sinun elämä ja aika menee hukkaan . Tee siis muutos reippaasti sanelet itsellesi mitä haluat ja toteutat sen .

      • Anonyymi

        Haluan olla hyvä äiti, haluan parisuhteen rakastamani miehen kanssa eli nykyisen mieheni kanssa. Haluan harrastaa kulttuuria ja historiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe