Mies huorittelee

Anonyymi-ap

Mies on kuluneen vuoden aikana huoriteööut minua muutaman kerran. Joka kerran jälkeen luvannut ettei enää sano niin, ei tarkoita sanomaansa ja tuntuu pahalta sanoa niin rakastamalleen naiselle. Viimeksi kuukausi sitten huoritteli ja heilutti nyrkkiä. Ei kuitenkaan lyönyt. Joulun aikaan haukkui minua moneen kertaan kusipäälsi. Perusteluna haukkumisilleen on aina sama että ärsytin kyselemällä häneltä asioita.
En tiedä mitä tehdä. Huoritteli ja pahat sanat eivät ole itselleni ok ja sanat sattuvat vieläkin. Välillä kaikki on ihanasti ja välillä hän sanoo olen pilannut kaiken olen kusipää epätäydellinen ja huora. Ikinä en ole pettänyt häntä ja sen hän tietääkin.
Toivoisin kuulevani ajatuksia miten kaikki muuttuisi vielä paremmaksi? Voiko mies lopettaa vielä haukkumiseni?

11

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt laitat äänityksen puhelimeen ja seuraavasta hu sanasta teet rikos ilmotuksen kyllä se on loukkaava sana

    • Anonyymi

      Käytä psykologiaa ja kiitä siitä ja toista ne sanat niin jospa sitten miettisi. Ehkä huono idea. Ehkä on päihteillä syytä asiassa.

    • Anonyymi

      Meillä on ihan samanlaista😔 Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa 7 vuotta. Aiemmin hän oli todella romanttinen ja hellä minua kohtaan. Kaikki muuttui kun kolmas lapsemme syntyi ja samalla mies vaihtoi työpaikkaa ja nousi esimieheksi.

      Nykyään mieheni käyttäytyy oudosti ja pilkkaa minua. Monta kertaa tiskatessani mies tulee laulamaan korvan juureen "iso vittuinen huorani mun, oothan mun, oothan mun" ja nauraa päälle kuin sirkushevonen. Sängyssä hän saattaa tarttua rintoihini ja kysyä miten näin pienet tissit voivat roikkua kuin halkorukkaset. Jos rakastelemme ns takaapäin huutelee mies muka kauhistuneella äänellä "onko tämä kaikki tosiaan minulle" ja läpsii samalla takamustani. Joskus mies pyytää halailemaan kanssaan peiton alle ja kun menen pitää hän minua paikallaan samalla päästellen väkeviä pieruja.

      Mies on nykyään myös usein öitä poissa kotoa ilmoittamatta. Jos yritän soittaa niin puhelimeen vastaa joku virolaisen kuuloinen nainen joka haukkuu minua soomihooraksi ja löysä pilluksi. Mieheni väittää vastaajaa sihteerikseen joka on kustannussyistä palkattu virosta.

      Aiemmin kävimme yhdessä ulkona mutta nykyään mieheni vetoaa siihen ettei johtajatason miehen kannata näyttäytyä ulkona vajaamieliseltä siivoojamummolta näyttävän naisen kanssa ettei bisnekset kärsi.

      Onko miehelläni stressiä uudesta työpaikasta vai mistä käytöksen muutos voisi johtua? Onko 40-kriisissä tälläisiä oireita?

      • Anonyymi

        Ehkä hän on tullut hulluksi tai muuten mt-ongelmaiseksi


    • Anonyymi

      Ei sentään trolliksi haukkunut?

    • Anonyymi

      Lopeta kysely ja muu pettäminen ni eipä varmas huorittele jatkossa

    • Anonyymi

      Varmaan niin täydellinen mies ettei nainen voi erota vaan sietää huorittelua.

    • Anonyymi

      En edes sano kommenttia, jos totta niin aikuinen pikkupoika. Itse olen iso ukkeli ja monta asiaa monelle monen mielestä mutta oma fokus omassa naisessa on että hän on mun jumalatar ja kohtelen hyvin. Miksi et heivaa helvettiin? Jos sanoo että rakastaa niin rakastaa noita ominaisuuksia ja saa nauttia seuraavat 50 vuotta.

    • Anonyymi

      Ihan sairaita ukkoja valitsette kyllä puolisoiksenne😂😂😂

    • Anonyymi

      kysy häneltä että käyttääkö muitakin aineita kun alkoholia tai jotain stimulantteja tai jos on kahville yli herkkä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      150
      2593
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      421
      2235
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2104
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1405
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1199
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1153
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe