Mies on kuluneen vuoden aikana huoriteööut minua muutaman kerran. Joka kerran jälkeen luvannut ettei enää sano niin, ei tarkoita sanomaansa ja tuntuu pahalta sanoa niin rakastamalleen naiselle. Viimeksi kuukausi sitten huoritteli ja heilutti nyrkkiä. Ei kuitenkaan lyönyt. Joulun aikaan haukkui minua moneen kertaan kusipäälsi. Perusteluna haukkumisilleen on aina sama että ärsytin kyselemällä häneltä asioita.
En tiedä mitä tehdä. Huoritteli ja pahat sanat eivät ole itselleni ok ja sanat sattuvat vieläkin. Välillä kaikki on ihanasti ja välillä hän sanoo olen pilannut kaiken olen kusipää epätäydellinen ja huora. Ikinä en ole pettänyt häntä ja sen hän tietääkin.
Toivoisin kuulevani ajatuksia miten kaikki muuttuisi vielä paremmaksi? Voiko mies lopettaa vielä haukkumiseni?
Mies huorittelee
11
692
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt laitat äänityksen puhelimeen ja seuraavasta hu sanasta teet rikos ilmotuksen kyllä se on loukkaava sana
- Anonyymi
Käytä psykologiaa ja kiitä siitä ja toista ne sanat niin jospa sitten miettisi. Ehkä huono idea. Ehkä on päihteillä syytä asiassa.
- Anonyymi
Meillä on ihan samanlaista😔 Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa 7 vuotta. Aiemmin hän oli todella romanttinen ja hellä minua kohtaan. Kaikki muuttui kun kolmas lapsemme syntyi ja samalla mies vaihtoi työpaikkaa ja nousi esimieheksi.
Nykyään mieheni käyttäytyy oudosti ja pilkkaa minua. Monta kertaa tiskatessani mies tulee laulamaan korvan juureen "iso vittuinen huorani mun, oothan mun, oothan mun" ja nauraa päälle kuin sirkushevonen. Sängyssä hän saattaa tarttua rintoihini ja kysyä miten näin pienet tissit voivat roikkua kuin halkorukkaset. Jos rakastelemme ns takaapäin huutelee mies muka kauhistuneella äänellä "onko tämä kaikki tosiaan minulle" ja läpsii samalla takamustani. Joskus mies pyytää halailemaan kanssaan peiton alle ja kun menen pitää hän minua paikallaan samalla päästellen väkeviä pieruja.
Mies on nykyään myös usein öitä poissa kotoa ilmoittamatta. Jos yritän soittaa niin puhelimeen vastaa joku virolaisen kuuloinen nainen joka haukkuu minua soomihooraksi ja löysä pilluksi. Mieheni väittää vastaajaa sihteerikseen joka on kustannussyistä palkattu virosta.
Aiemmin kävimme yhdessä ulkona mutta nykyään mieheni vetoaa siihen ettei johtajatason miehen kannata näyttäytyä ulkona vajaamieliseltä siivoojamummolta näyttävän naisen kanssa ettei bisnekset kärsi.
Onko miehelläni stressiä uudesta työpaikasta vai mistä käytöksen muutos voisi johtua? Onko 40-kriisissä tälläisiä oireita?- Anonyymi
Ehkä hän on tullut hulluksi tai muuten mt-ongelmaiseksi
- Anonyymi
Ei sentään trolliksi haukkunut?
- Anonyymi
Lopeta kysely ja muu pettäminen ni eipä varmas huorittele jatkossa
- Anonyymi
Varmaan niin täydellinen mies ettei nainen voi erota vaan sietää huorittelua.
- Anonyymi
En edes sano kommenttia, jos totta niin aikuinen pikkupoika. Itse olen iso ukkeli ja monta asiaa monelle monen mielestä mutta oma fokus omassa naisessa on että hän on mun jumalatar ja kohtelen hyvin. Miksi et heivaa helvettiin? Jos sanoo että rakastaa niin rakastaa noita ominaisuuksia ja saa nauttia seuraavat 50 vuotta.
- Anonyymi
Ihan sairaita ukkoja valitsette kyllä puolisoiksenne😂😂😂
- Anonyymi
kysy häneltä että käyttääkö muitakin aineita kun alkoholia tai jotain stimulantteja tai jos on kahville yli herkkä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718