Ei miestä isketä vetämällä viiniä

Anonyymi-ap

Monilla keski-ikäisillä naisilla on jonkinlainen käsitys että kun tapaa miehen niin kannattaa vetää muutama pulloa viiniä tai kuoharia(molempien) ja sitten "muka" homma menee siihen että sexi menee nappiin. No ei, ei just näin mene!

Viiniä juodaan vain pari lasillista. Muuten se turruttaa miehen ja valitettavasti myös naisenkin.

Se mitä ehdottaisin sulle nainen että panostan siihen että oot hehkeen näköinen asua myöden, juttelet kivoja ja uskallat halata sekä suudella. Toki miehelle samat vaatimukset.

Minusta tällä reseptillä pääsee pidemmälle kuin "sekoilulla".

Saa kommentoida ja olla eri mieltä.

12

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuo varmasti joillekin suurkuluttaille toimii. Eihän kukaan ei-suurkuluttaja tollasta ikinä harrastaisikaan.

    • Anonyymi

      Yksi tai vajaa pullo riittää. Kiimainen, sopivan juopunut keski-ikäinen nainen on ehkä parasta.

    • Anonyymi

      Olen viallinen sitten naisena kun koskaan en juonut viiniä, en kaljaa. En myöskään tupakoi ja saman henkisten ihmisten kanssa olen, jotka eivät käytä alkohoolia, ei muitakaan aineita.Uudet ystävyydet täytyy myöntää katuu siihen kun en juo ja en siedä tupakan hajua.terv.Itä Helsinki

    • Anonyymi

      Kyllä seksi on ihan parasta selvinpäin tai korkeintaan lasi viiniä, ei yhtään enempää.

    • Anonyymi

      Ninpä ja sen lisäksi tupakka suusa kuin huonot hampaat.Kuka mies haluaa kaapijuopon ja huonot hampaat omaavan naisen? Alpiino naama kun tupakasta verisuonet tukkeutuneet ?

    • Anonyymi

      Kohta alkaa taas näkyä ihania kesäviinittelijöitä. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun viini juodaan pullon suusta ja sisältöä on alle puolet jäljellä.

    • Anonyymi

      No monet turruttaa jännitystään kun eivät uskalla lähestyä ihailemaansa ilman viinin tarjoamaa nousuhumalaa. Tosin saman verranhan se tyhmentää aloitetta. Jos tilanne on baarissa tai muussa juopottelutapahtumassa se tietysti menee muun konkurssin mukana ja jos onnistuu niin on mukava yllätys. Aidosti naiset kuitenkaan harvoin uskaltavat kertoa mitä haluavat. Siihen syitä voi vain arvailla. Itse toivoisin että kykenisivät totuudenmukaisempaan kommunikointiin. Miehenä tiedän että saan lähes naisen kuin naisen sänkyyn, mutta toivoisin naisilta sellaista rehellisyyttä, ettei heitä tarvitsisi potkia pois sieltä.

      • Anonyymi

        Oletpas mukavia unia nähnyt viime yönä ätminkäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas mukavia unia nähnyt viime yönä ätminkäinen.

        Rumimpia on pois potkinut juu🤭


    • Anonyymi

      Meni nuoruus ilman alkoholia, samoin keski-ikä ja nyt vanhuus kolkuttelee ovella. No, eipä tuostakaan mitään hyötyä ollut, ei niitä selväpäisiä naisia missään näkynyt, joten ilman jäin. Nyt myöhäistä.

      • Anonyymi

        Koskaan ei ole myöhäistä aloittaa viinin juominen. Harjoittele ensin keskioluella ja siiderillä ja siirry pikkuhiljaa vahvempiin niin aikaa myöten se nainenkin ilmestyy käsikynkkään. Viinamies vie naiset!


    • Anonyymi

      Eikun ne muut juodaan nätiksi ei itseään voi🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe