Moniko uskoo että

Anonyymi-ap

Moniko uskoo että nettideittailusta löytyy se "oikea"?
Itse en usko. Tavannut useita henkilöitä. Treffejä ollut lukuisia ja ihan suht hyvällä menestyksellä tavannut henkilöitä.

Mutta ikään ja kokemukseeni nähden vanhat taustat ja se että ihmisen luonnetta ei saa tietää minkään deittisovelluksen kautta selvittettyä ovat näyttäneet että se ei toimi noin yleensä.

Live elämässä homma on toiminut toisin.
Nyt ei ole tarvetta mihinkään nettideittailuun.

Mutta ne aikaisemmat kuviot tekivät ainakin itsestäni aika kylmän tyypin nettideittailuun ja henkilöihin joita tapasin niinä aikoina.

Olis mukava kuulla muiden kokemuksista ilman täällä kirjoitettevaa syyttelyä eri sukupuolien kesken.

Pystytäänkö täällä kirjoittamaan mistään ilman syyttelyä?

6

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten se oikea määritellään, olisi kai olennainen kysymys. Jos tarkoitetaan vain pitkää parisuhdetta, niin uskon voivan löytyä, yhden olen jo löytänytkin palstalta, mutta loppuelämän mittaista parisuhdetta siitä ei nyt tullut.

• Anonyymi

En ole koskaan käynyt nettitreffeillä, eli ne usko, että löytäisin sieltä oikeaa tai vähän väärempääkän sen puoleen.

• Anonyymi

Minä kävin ennen joulua. Alkoi posket punoittamaan

• Anonyymi

Onko siemenet sisällä eli omenainen olo.

• Anonyymi

En kommentoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe