useiden vuosien jälkeen. Yksi ainut viesti jonka hän ymmärsi väärin. Kerroin mitä olin oikeasti tarkoittanut, mutta sen jälkeen ei ole ottanut yhteyttä. Väkinäisesti vastannut tai ghoustannut. Yks kaks meni orastava alku jollekin... ja näköjään koko ystävyys. Ei voisi olla enemmän sydän särkynyt. Sitä vaanmiettii että en tainnut merkata hänelle yhtään mitään
Mies vain lopetti yhteydenpidon
15
358
Vastaukset
- Anonyymi
Mies vain lopetti yhteydenpidon. Useiden vuosien jälkeen. Yks kaks meni orastava alku
Että sillä tavalla orasteli. Vuosikausia. Ja sitten meni ihan Yks kaks. - Anonyymi
Ikävä todeta, mut tuon verran hän arvosti ja kunnioitti sua. Aika törkeää jos vuosien ajan leikki sun tunteilla
- Anonyymi
Noin on, mummeli kykeni jallittamaan miestä jopa vuosikausia ja vasta sitten mies herkesi kunnioittamasta ja arvostamasta.
- Anonyymi
Hei minne päin meni? Kuulostaa tutulta
- Anonyymi
Jumala rakastaa sinua silti. Älä ole surussasi yksin. Herra auttaa
https://www.raamattuavautuu.fi/
Aloita tällä ilmaiskirjekurssilla. Pääset uuteen alkuun - Anonyymi
Voi varattuna pettyä
- Anonyymi
Itä-uusimaa?
- Anonyymi
Ei ollut Uudellemaalle ollenkaan. Keski-Suomeen meni. Aloittaja
- Anonyymi
Itse olen särkenyt samalla tavalla yhden naisen sydämen :(
Hän sanoi humalassa jotain, mitä en vain voi unohtaa ja meni mielenkiinto sen vuoksi kokonaan. Pahaltahan se tuntuu itsellekkin ja en voi kuvitella miltä naisesta tuntuu ja en ole uskaltanut ottaa yhteyttä sanoakseni vain että olen pahoillani, ettei hän vain saisi uutta toivoa siitä ja särkisin uudestaan :(
Toivon vain että aika korjaa haavat mitä aiheutin hänelle. - Anonyymi
Toivottavasti et yrittänyt tehdä/vahingossa tehnyt millään tavalla mustasukkaiseksi.
Jos ei teillä vielä mitään vakavampaa ollut ja olet esimerkiksi vihjaillut jostain kilpakosijasta tai toisesta ihastuksesta, niin mies todennäköisesti luovutti ennenkun satuttaa itsensä.- Anonyymi
Yleensä noissa tilanteissa lopetetaan siksi, että noin tekevä on todella lapsellinen. Jäänyt henkisesti kakaran tasolle.
- Anonyymi
En yrittänyt tehdä missään muodossa mustasukkaiseksi. Se ei kuulu tapoihin. Taisin olla liian ihastunut ja väärinkäsityksiä kommunikoinnissa
- Anonyymi
Pienistä asioista voi tulla suuria, kun kokee erehtyneensä toisesta, muttei kykene sitä toiselle kertomaan. Onko aiemmin jo tapahtunut asioita, joita painanut villaisella ja sit tulee se viimeinen pisara? Ei voi tietää, voi vain arvailla. Pelkuruutta voi olla ilmassa ja jos tiedostaa etukäteen sen, että ei kestä toisen surua/ itkua ja ehkä raivoakin erosta?
- Anonyymi
Jos meni keski- suomeen niin kerrotko nimen alkukirjaimen tai joku tunniste. Tutulta kuullostaa!
- Anonyymi
Anna hänen mennä. Hän ei ollut se oikea sinulle. Ihminen joka syvästi rakastaa sinua ei lähde yhden lauseen takia.
Jos sun sanoissa oli jotain, niin tee työtä itsesi kanssa niin että et enää käyttäydy tulevaisuudessa niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä
Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si1911365Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"
No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä14825Maisa menetti autonsa
Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin39793- 99687
Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."
Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi4675Olisitko nainen hävennyt mun kanssa
liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s127610- 23601
Haluun vaan, että tiedät
Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..13548- 152533