staffpoint?

dunarimies

Tolla staffpointilla tuntuu olevan töitä, joka paikassa, mutta kuullut negatiivistakin kyseisestä firmasta. Miten luotettava firma ja maksaako millasta palkkaa?

23

32726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

TES:n mukaan menee palkka eli noudattavat/lain mukaan joutuvat noudattamaan sitä työehtosopimusta, joka koskettaa sitä alaa, mihin menet töihin. Esim. kaupan alan sopimusta, hotelli-ja ravintola-alan sopimusta jne. Joku heidän asiakasyrityksensä voi tarvita työntekijöitä pidemmäksi aikaa, jolloin tehdään esim. 1/2 vuoden määräaikainen sopimus. Lomarahat saat sopimuksen päätyttyä. Itse olen keikkatyöläisenä, ei valittamista, palkka tullut aina oikein ja ajallaan, lomakorvaus joka tilissä. Vakituista työtä kun ei ole löytynyt, niin sitten on tyytyminen näihin vuokratöihin. Parempi sekin kun ei mitään. Staffpoint on ainakin yksi suurimpia vuokratyönantajia, jollei jo suurin koko maassa. Ihan pienimpiin vuokrafirmoihin en menisi töihin, niistä kun ne hämärimmät huijausjutut ovat lähtöisin.

• Aivan kypsynyt

Ainakin Turun pisteessä on asiat päin p----ttä! Ylityökorvauksia ei osata laskea, arkipyhäkorvaukset viipyvät viikkotolkulla ja kaiken huipuksi eivät tiedä/halua noudattaa edes TES:a! Tupo-neuvotteluissa sovittu yleiskorotus oli 25 senttiä/tunti, niin staffi(=SP )maksoi vain 16 senttiä! Tilinauha on niin käsittämättömän sotkuinen, että siitä ei ota selvää itse vanha erkkikään.Työtodistuksen jouduin pyytämään kolmesti ennen kuin sain kelvollisen; ekassa oli sotu väärin!!, toisesta puuttui allekirjoitus, mutta kolmanteen he saivatkin jo kaikki oikein. Ovatkohan jostakin vuokranneet luku- ja kirjoitustaitoisen ihmisen? Työtodistuksen ohella pyysin myös palkkatodistusta työttömyyskassaa varten ja verokorttiani takaisin. Ne olikin jo ylivoimaisen vaikeaa laittaa samaan kuoreen työtodistuksen kanssa. Odottelen vieläkin niitä. Sairausajan palkkoja "unohdetaan" maksaa.Ulkomaalaissyntyisiä huijataan varmasti jatkuvasti, koska he eivät tiedä lainsäädännöstä ja oikeuksistaan, eivätkä osaa pitää puoliaan. Työsopimusta et saa, vaan "sopimuksen yleisistä ehdoista" (= heidän kannaltaan)! Lomarahat maksettiin %korvauksena joka tiliin, mutta kun korvaus nousi 1.4.2005 lähinnä alkavan palkanmaksukauden alusta, niin SP ei edes ollut kuullut moisesta. Ja paljon , paljon muuta. Sain "korjauksia" sisältävän tilinauhan, johon en ollut vieläkään tyytyväinen ja ilmoitin SP:lle, että nyt tämä juttu menee liitton käsiteltäväksi. Mä en jaksa enää soitella ja tapella idioottien kanssa! Sitäpaitsi, kuka korvaa puhelinkulut? Työsuojelupiirin mukaan on myös oikeus 10 % vuotuisen viivästyskorkoon, johon tietoon SP ei reagoinut millään tavalla!
        Oli kyllä viimeinen rekryfirma mihin menen töihin: pelkkää huijausta,riistämistä ja välistävetoa!Olemme olleet yhteydessä liittoihin ja työsuojelupiiriin. Ehkä otan vielä yhteyttä SP:n hallituksen jäseneen ja osaomistajaan (liisa jaakonsaari sd. !) ja kerron myös hänelle mielipiteeni.Työajanlyhennys on TES:n mukaan 10 päivää/vuosi eli 80 tuntia.Oltuani yli 4 kk SP:n kirjoilla minulle maksettiin vain 8 tuntia!!
        Jos kaikesta huolimatta menet SP:lle, niin kehotan sinua pitämään kirjaa tehdyistä tunneista, ottamaan selvää TES:sta, tarkistamaan joka ainoan maksetun tilin kohta kohdalta ja ennen kaikkea kuulumaan työttömyyskassaan.

• vakkari tai vuokrattu
        Aivan kypsynyt kirjoitti:

Ainakin Turun pisteessä on asiat päin p----ttä! Ylityökorvauksia ei osata laskea, arkipyhäkorvaukset viipyvät viikkotolkulla ja kaiken huipuksi eivät tiedä/halua noudattaa edes TES:a! Tupo-neuvotteluissa sovittu yleiskorotus oli 25 senttiä/tunti, niin staffi(=SP )maksoi vain 16 senttiä! Tilinauha on niin käsittämättömän sotkuinen, että siitä ei ota selvää itse vanha erkkikään.Työtodistuksen jouduin pyytämään kolmesti ennen kuin sain kelvollisen; ekassa oli sotu väärin!!, toisesta puuttui allekirjoitus, mutta kolmanteen he saivatkin jo kaikki oikein. Ovatkohan jostakin vuokranneet luku- ja kirjoitustaitoisen ihmisen? Työtodistuksen ohella pyysin myös palkkatodistusta työttömyyskassaa varten ja verokorttiani takaisin. Ne olikin jo ylivoimaisen vaikeaa laittaa samaan kuoreen työtodistuksen kanssa. Odottelen vieläkin niitä. Sairausajan palkkoja "unohdetaan" maksaa.Ulkomaalaissyntyisiä huijataan varmasti jatkuvasti, koska he eivät tiedä lainsäädännöstä ja oikeuksistaan, eivätkä osaa pitää puoliaan. Työsopimusta et saa, vaan "sopimuksen yleisistä ehdoista" (= heidän kannaltaan)! Lomarahat maksettiin %korvauksena joka tiliin, mutta kun korvaus nousi 1.4.2005 lähinnä alkavan palkanmaksukauden alusta, niin SP ei edes ollut kuullut moisesta. Ja paljon , paljon muuta. Sain "korjauksia" sisältävän tilinauhan, johon en ollut vieläkään tyytyväinen ja ilmoitin SP:lle, että nyt tämä juttu menee liitton käsiteltäväksi. Mä en jaksa enää soitella ja tapella idioottien kanssa! Sitäpaitsi, kuka korvaa puhelinkulut? Työsuojelupiirin mukaan on myös oikeus 10 % vuotuisen viivästyskorkoon, johon tietoon SP ei reagoinut millään tavalla!
        Oli kyllä viimeinen rekryfirma mihin menen töihin: pelkkää huijausta,riistämistä ja välistävetoa!Olemme olleet yhteydessä liittoihin ja työsuojelupiiriin. Ehkä otan vielä yhteyttä SP:n hallituksen jäseneen ja osaomistajaan (liisa jaakonsaari sd. !) ja kerron myös hänelle mielipiteeni.Työajanlyhennys on TES:n mukaan 10 päivää/vuosi eli 80 tuntia.Oltuani yli 4 kk SP:n kirjoilla minulle maksettiin vain 8 tuntia!!
        Jos kaikesta huolimatta menet SP:lle, niin kehotan sinua pitämään kirjaa tehdyistä tunneista, ottamaan selvää TES:sta, tarkistamaan joka ainoan maksetun tilin kohta kohdalta ja ennen kaikkea kuulumaan työttömyyskassaan.

Tuo tekstisi viimeinen lause koskee kyllä kaikkea työntekoa yleensäkin. Itse olen vakituisessa työsuhteessa, mutta siitä huolimatta pidän kirjaa työtunneistani ja ylitöistäni, taatusti tutustuin alan työehtosopimukseen ennen työn aloittamista liityin liittoon sekä tarkistan jokaisen tilinauhan. Myös vakituisessa työssä voi palkanmaksaja olla huolimaton, esim. sunnuntaikorvaus unohtuu maksamatta. Eli kannattaa aina tarkistaa omat oikeudet ja pitää huolta, että työnantaja niitä myös noudattaa.

• Keikkalainen
        vakkari tai vuokrattu kirjoitti:

Tuo tekstisi viimeinen lause koskee kyllä kaikkea työntekoa yleensäkin. Itse olen vakituisessa työsuhteessa, mutta siitä huolimatta pidän kirjaa työtunneistani ja ylitöistäni, taatusti tutustuin alan työehtosopimukseen ennen työn aloittamista liityin liittoon sekä tarkistan jokaisen tilinauhan. Myös vakituisessa työssä voi palkanmaksaja olla huolimaton, esim. sunnuntaikorvaus unohtuu maksamatta. Eli kannattaa aina tarkistaa omat oikeudet ja pitää huolta, että työnantaja niitä myös noudattaa.

Jos tekee jonkun vuokrafirman esim. StaffPointin kautta keikka työtä yhdessä tai useammassa yrityksessä on aina mahdollista, että sinut vakinaistetaan jonkin keikka yrityksen omille palkkalistoille. Sen lisäkis sinulla on mahdollisuus päästä katsomaan erilaisia yrityskulttuureja ja oppia erilaisia tapoja tehdä työtä. Toki palkka-asioissa täytyy olla tarkkana kuten missä firmassa tahansa. Mutta StaffPoitilla on työntekijöille sähköinen palkkajärjestelmä, jolla voi itse seurata miten paljon on tulossa rahaa ja miten paljon sitä on maksettu. Siitä näkee koko vuoden kerralla ja on helppo seurata. Minusta se on mahdollisuus rikastuttaa työkokemuksiaan. Kannattaa hakea, jos jokin mielenkinntoinen paikka löytyy.

• Jiipee

Ei ole vielä yhtään vuokrafirmaa tullut vastaan joka ei edes pientä vilunkia yrittäisi. Tässä keväällä jäi muutamalle tutulle tupokorvaukset aluksi tulematta, saivat niitä sitten kysellä jälkeenpäin. Kyllä ne sieltä lopulta tulivat. Asiakasyrityksen maksut kyllä kasvoivat heti juuri tuon 1,9% verran.

• vvv
        Aivan kypsynyt kirjoitti:

Olen haastanut staffpoint oikeuteen. Voisitko auta?

sami

• Antistaff

Itse olen kyseisen firman kautta töissä, ja olen sitä mieltä että koko homma on täyttä kusetusta. Tuommoset firmat pitäis suomesta heivata alimpaan helvettiin!
      Onhan tuo selvää että ei voi olla kaikki kunnossa tuommosella yritys idealla. Oikea työnhaku kunniaan. Täältä päin ei ole mahdollista saada töitä muutakautta kuin Staffpoint, koska kaikki suuret firmat käyttää sitä. Pannaan taas kunnollista työntekijää halvalla.

• Ex-Staffpointin-Vuokra

Olin noin kahden vuoden ajan Staffpointilla ja saman ajan sijoitettuna Suomalaiseen merkittävään muutaman tuhannen työntekijän yritykseen. Kun käyttäjäyritys mielivaltaisesti keksi, että ylitöitä ei makseta työaikalain ja työehtosopimuksen mukaan korotettuina ja vaati minua hyväksymään ko ehdotuksen (tai muuten ylitöitä ei olisi maksettu lainkaan), olisi Staffpointin työnantajana tullut oikaista tilanne. Kissan viikset. He suostuivat ko lain ja TES:n vastaiseen menettelyyn ja siitä syystä lakimiehet ammattiliitostani ovat tällä hetkellä Staffpointin kimpussa maksamattomia ylityökorvauksiani peräten. Myös muissa ongelmatilanteissa, mm. sairastuminen työmatkalla, he eivät tulleet puolustamaan omaa työntekijäänsä, vaan vetäytyivät käyttäjäyrityksen selän taa. Sairastuessa taas oli heti ensiommäisenä päivänä haettava Staffpointin oman työterveysaseman lääkärintodistus - vaikka olisi ollut kuinka kuumeessa - muuten jäi palkka maksamatta, vaikka olisi hankkinut sen lääkärintodistuksen heti toisena sairaspäivänä. Varotan kokemuksesta - älkää menkö Staffpointiin töihin.

• vakituisessa työssä

Itse olen saanut StaffPointin kautta vakituisen työpaikan. Aloitin StaffPointin kautta ja vuoden kuluttua ne vakinaisti mut niiden omille kirjoille. Ja voin sanoa, että palkkanauhat saan tarkistaa yhtä tarkkaan nytkin vaikka StaffPoint ei enää palkkaani maksa.

• staffa

Palkassa on ollut kömmähdyksiä yhtä lailla staffilla, kuin missä tahansa muussakin firmassa. Kannattaa muistaa että henkilöstövuokrausyrityksissä voi olla viikon aikana useita tuhansia palkansaajia, kun tavallisessa yrityksessä niitä on ehkä muutama kymmen, heilläkin yleensä samat liksat ja muut kuviot viikosta ja kuukaudesta toiseen. Virheitä tulee työssä kuin työssä, palkanlaskenta tuskin tekee tässä poikkeusta.

Omalla kohdallani voin sanoa, että muutamia mokia on tapahtunut palkanmaksussa. lisiä jäänyt vahingossa tulematta tms. Useimmissa tapauksissa virhe on tapahtunut asiakasyrityksen päässä, eikä Staffpointilla.

Tuo uusi nettiohjelma mikä niillä on, on kyllä kätevä. =)

Niin, ja joku vinkui jostain työtodistuksen ja palkkatodistuksen saapumisesta eri kirjekuorissa? Itsehän olen nämä myös sieltä pyytänyt virastoja ym. varten, ja kummastelin myös miksi niitä ei saa samasta paikasta. Syykin selvisi, ja se on sama kuin muissakin suuremmissa yrityksissä. Työtodistuksen kirjoittaa esimies, joka minun kohdallani oli Oulun toimistossa toimiva henkilö, ja palkkatodistuksen sai palkkahallinnosta joka toimii erikseen muualla. Enkä minä niitä postimaksuja maksanut joten onko sillä niin väliä. Sama homma oli esim. keskolla, jossa on erillinen palkkahallinto.

Olen huomannut että negatiivisesti vuokratyöhön suhtautuvat pääasiassa ne, jotka eivät ole saaneet paljoa töitä, ja positiivisesti ne, jotka ovat saaneet riittävästi. Omasta osaamisesta se on kiinni.

Suosittelen kaikille, jotka Staffin kautta ovat duunissa jossakin firmassa, tarkistamaan ainakin seuraavat seikat:

-Lomarahaprosentti ja sen nousu vuoden työsuhteen jälkeen.
        -Lomaltapaluurahan saaminen TES:n mukaan.

Näistä staffi on kokonaan "unohtanut" kertoa palkkaamilleen työntekijöille ja koittavat kääntää syytä työntekijöiden niskoille niin, etteivät joutuisi maksamaan korvauksia takautuvasti. Kannattaa siis kuulua liittoon ja setviä omat oikeudet TARKKAAN.

• tarkennus
        ******* kirjoitti:

Suosittelen kaikille, jotka Staffin kautta ovat duunissa jossakin firmassa, tarkistamaan ainakin seuraavat seikat:

-Lomarahaprosentti ja sen nousu vuoden työsuhteen jälkeen.
        -Lomaltapaluurahan saaminen TES:n mukaan.

Näistä staffi on kokonaan "unohtanut" kertoa palkkaamilleen työntekijöille ja koittavat kääntää syytä työntekijöiden niskoille niin, etteivät joutuisi maksamaan korvauksia takautuvasti. Kannattaa siis kuulua liittoon ja setviä omat oikeudet TARKKAAN.

Vuosilomalaissa sanotaan "Muun kuin viikko- tai kuukausipalkalla alle 14 päivänä kalenterikuukaudessa työtä tekevän työntekijän vuosilomapalkka on 9 prosenttia taikka työsuhteen jatkuttua lomakautta edeltävän lomanmääräytymisvuoden loppuun mennessä vähintään vuoden 11,5 prosenttia lomanmääräytymisvuoden aikana työssäolon ajalta maksetusta tai maksettavaksi erääntyneestä palkasta lukuun ottamatta hätätyöstä ja lain tai sopimuksen mukaisesta ylityöstä maksettavaa korotusta."

Lomanmääräytymisvuosi on 1.4.-31.3., joten jos aloittaa syyskuun alussa, ei seuraavan vuoden syyskuussa kuulu lomakorvausprosentin vielä nousta.

• huijattuko

olen itse staffpointin kautta töissä ja en ole ollut koskaan töissä ennen staffpointtiin menoani ja minulla on silti lähtenyt 646.89 €:sta 117.91€ veroja. onko jokin pielessä? huijaako staffpoint vai onko vertostus pielessä? olen paikassa töissä, jossa on kellokortti ja staffpointin palkkalistalla tulevassa kirjeessä on eri luvut kuin staffbookissa. Stafpointin lähettämän kirjen mukaan olen siis ollut vähemmän töissä kuin mitä staffbookissa lukee.

• keikkalainen

Kannatta ehkäpä käydä sielä verotoimistossa tarkistuttamassa vero%, jos tuntuu siltä, että palkasta menee liikaa veroa. Valitettava tosiasia on, että Suomessa joutuu maksamaan veroa!! Ota asioista selvää. Ja jos työ aika on eri staffbookissa, kuin palkkanauhassa mieti pidätkö esim. ruokatunnin, joka ei ole palkallista. Se luonnollisesti vähennetään työajasta. Yleensä työajan alku on silloin merkitty alkamaan esim puolituntia myöhempään mitä olet työn aloittanut.
        Omalla kohdalla kaikki on mennyt niinkuin pitääkin, eikä mitään kusetuksen meininkiä ole ollut. Ja jos joskus on ollut palkoissa jotain häikkää, etteivät ole olleet oikein tai jotain muuta aina ne on oikaistu ja korjattu. Ja kun jotain kysyttävää tulee Ottaa vaan yhteyttä omaan yhdyshenkilöön Staffpointilla.

• työtön välillä

Olen ollut myyntihommissa staffarin kautta ja palkka oli ok, sopimuksen mukainen ja palkat tulee ajallaan

• palkka

Jos olet ollut alalla vaikka 20 v, kun menet Staffille työhön , sinä olet Staffin työntekijä ja joudut olemaan 2 vuotto täysipäiväisesti työssä, enennkuin saat mitään etuja, jotka tulevat muualla sinulle automaattisesti. Jos teet puoltapäivää työtä, olet 4 vuotta enennkuin saat jotakin sinulle muualla työskennellessäsi itsellesi.Jos sinulle Staff maksaa 6.5 e tunnilta, työnantja maksaa Ftaffille noin 20e tunnilta. Kuka voittaja Staff. Käy tekemässä töitä tuolla tai yleensä vuokratyö firmoilla, niin tiedät.

• June81

Edellä kirjoittaneen kannattaa opetella sitä suomea ensin...

• t-82

Olen Staffilla töissä toimistossa ja tiedän, että StaffPoint on yksi harvoista vuokrafirmoista jotka noudattavat lakia ja oikeasti pitävät työntekijöiden oikeuksista kiinni. Tämän tiedän, koska StaffPoint kuuluu henkilöstöpalvelualan liittoon, johon taas suurin osa henkilöstöpalveluyrityksistä ei kuulu. Arkipäiväisessä työssä olen kuullut palautetta työntekijöiltä toisista vuokrafirmoista jotka rikkovat suoraan työlakia. Tämä on harmi, että tälläiset villit pelaajat mustamaalaavat henkilöstövuokrauksen alaa.

Vuokratyö on muun muassa siinä mielessä hyvä asia työntekijälle, sillä se tarjoaa töitä edes pätkissä kun muuten esim. opiskelijalla voisi olla vaikeaa työllistää itsensä opiskelujen ohessa. Työntekijällä on kuitenkin mahdollisuus kieltäytyä työvuorosta, onko asia näin vakityössä? Olen myös huomannut, että osa työnhakijoista olettaa että henkilöstövuokrausyrityksellä on automaattisesti tarjota töitä kaikille. Näin asia ei kuitenkaan ole. Ihan samalla tavalla kuin muutkin yritykset haastattelemme sopivat työnhakijat ja palkkaamme työntekijän ammattitaidon mukaan. Tämän vuoksi työtä ei riitä ihan kaikille, vaikka parhaamme yritämmekin.

Ja palkanmaksusta, nurinat on helppo kohdistaa henkilöstövuokrausyritykseen. Yksityisillä firmoilla tapahtuu varmasti yhtä lailla virheitä
        palkanmaksussa, tästä vaan ei niin paljon puhuta. StaffPointilla maksetaan palkkaa muun muassa 18000 työntekijälle, mielestäni palkanlaskenta on hoitanut palkanmaksun hyvin.

• joka tilistä uupuu
        t-82 kirjoitti:

Olen Staffilla töissä toimistossa ja tiedän, että StaffPoint on yksi harvoista vuokrafirmoista jotka noudattavat lakia ja oikeasti pitävät työntekijöiden oikeuksista kiinni. Tämän tiedän, koska StaffPoint kuuluu henkilöstöpalvelualan liittoon, johon taas suurin osa henkilöstöpalveluyrityksistä ei kuulu. Arkipäiväisessä työssä olen kuullut palautetta työntekijöiltä toisista vuokrafirmoista jotka rikkovat suoraan työlakia. Tämä on harmi, että tälläiset villit pelaajat mustamaalaavat henkilöstövuokrauksen alaa.

Vuokratyö on muun muassa siinä mielessä hyvä asia työntekijälle, sillä se tarjoaa töitä edes pätkissä kun muuten esim. opiskelijalla voisi olla vaikeaa työllistää itsensä opiskelujen ohessa. Työntekijällä on kuitenkin mahdollisuus kieltäytyä työvuorosta, onko asia näin vakityössä? Olen myös huomannut, että osa työnhakijoista olettaa että henkilöstövuokrausyrityksellä on automaattisesti tarjota töitä kaikille. Näin asia ei kuitenkaan ole. Ihan samalla tavalla kuin muutkin yritykset haastattelemme sopivat työnhakijat ja palkkaamme työntekijän ammattitaidon mukaan. Tämän vuoksi työtä ei riitä ihan kaikille, vaikka parhaamme yritämmekin.

Ja palkanmaksusta, nurinat on helppo kohdistaa henkilöstövuokrausyritykseen. Yksityisillä firmoilla tapahtuu varmasti yhtä lailla virheitä
        palkanmaksussa, tästä vaan ei niin paljon puhuta. StaffPointilla maksetaan palkkaa muun muassa 18000 työntekijälle, mielestäni palkanlaskenta on hoitanut palkanmaksun hyvin.

aika hunajaisen jutun nyt heitit :D Itse olen tehnyt keikkaa Staffpointin ja sitä edeltävän Extrapalvelun kautta vuosia. Joka ainoasta tilistä on puuttunut jotain, eikä yksiäkään lisiä tai JP-korvauksia ole maksettu oikein, ei välttämättä edes huomautuksen jälkeen. Asia kärjistyi siihen, että haastoin firman oikeutten, ja sain takautuvasti palkkoja neilinumeroisen summan. Tämä vuonna 2008. Joten siinä sinulle hieman kylmää faktaa työnantajastasi!

• Staffpointti

Vuokratyöfirmat maksavat vain hieman huonompaa palkkaa kuin "ns normaalit" työt. Lisätietoa http://vuokratyo.info/

• jaa

ööö? ei maksa. :D mul on 9.6 e /h ( mulla oli vuosi kassakokemusta jonka jälkeen palkka menee tohon) lomakorvaus eli 10 prossaa joka tulee jokaisen työvuoron jälkeen. muiden alojen palkoista en tiiä kun kaupan alan.

• Ex SPn vuokrattu

Olin noin kahden vuoden ajan Staffpointilla ja saman ajan sijoitettuna Suomalaiseen merkittävään muutaman tuhannen työntekijän yritykseen. Kun käyttäjäyritys mielivaltaisesti keksi, että ylitöitä ei makseta työaikalain ja työehtosopimuksen mukaan korotettuina ja vaati minua hyväksymään ko ehdotuksen (tai muuten ylitöitä ei olisi maksettu lainkaan), olisi Staffpointin työnantajana tullut oikaista tilanne. Kissan viikset. He suostuivat ko lain ja TES:n vastaiseen menettelyyn ja siitä syystä lakimiehet ammattiliitostani ovat tällä hetkellä Staffpointin kimpussa maksamattomia ylityökorvauksiani peräten. Myös muissa ongelmatilanteissa, mm. sairastuminen työmatkalla, he eivät tulleet puolustamaan omaa työntekijäänsä, vaan vetäytyivät käyttäjäyrityksen selän taa. Sairastuessa taas oli heti ensiommäisenä päivänä haettava Staffpointin oman työterveysaseman lääkärintodistus - vaikka olisi ollut kuinka kuumeessa - muuten jäi palkka maksamatta, vaikka olisi hankkinut sen lääkärintodistuksen heti toisena sairaspäivänä. Varotan kokemuksesta - älkää menkö Staffpointiin töihin.

• Staffi

Uusimpia kokemuksia Turun Staffpoint toiminnasta? Onko vielä palkanmaksuongelmia kyseisen lafkan kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      133
      4135
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      191
      3905
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2626
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2412
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2183
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1756
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1385
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1382
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1291
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1079
    Aihe