Nyt katsotaan, kuinka paljon Teollisuusliiton ja AKT:n johdossa on järkeä

Anonyymi-ap

Varsinainen terrorisoija ja lakkojyrä AKT ja Teollisuusliitto uhkailevat pitkillä lakoilla, ellei heidän ehtoihin suostuta. Mitä neuvottelua se sellainen on? Se on hiekkalaatikkouhoa, josta ei hyödy kukaan.

Lakkouhittelu on vaarallista. Ylisuuret palkankorotukset johtaisivat julkisen puolen palkkojen nousuun, koska nyt on kytkös vientisektorin ja julkisen puolen välillä. Se tarkoittaisi julkisen jo nyt heikon talouden tilanteen kärjistymistä. Suuret leikkaukset olisivat välttämättömiä. Se kohdistuisi juurikin AKT:n ja Teollisuusliiton jäsenien palveluihin. Heikompiosaiset kärsivät.

Suuret palkankorotukset ruokkivat inflaatiota, minkä takia korotuksilla ei ole mitään merkitystä. Ostovoima ei kasva. Hullua ja vastuutonta hommaa, jolla ajetaan valtion ja kuntien talous kielekkeelle.

Palkkojen maltillinen korottaminen tai jopa alentaminen ja samalla tuloverojen alentaminen tuovat käteen nettona vähintään yhtä paljon kuin ennen, jolla saa enemmän kuin aikaisemmin, koska hinnat välttämättä lähtevät laskuun, jos palkat eivät nouse. Se on järkevää politiikkaa.

Palkkamaltti lisää yritysten kilpailukykyä ja sitä kautta työllisyyttä. Työhön pääsy on monelle lottovoitto niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Korkea työllisyys on välttämätön julkisen talouden korjaamiseksi. Tarvitsemme vähintään 80%:n työllisyysasteen. Työllisyystoimien vastustajat ovat yhteiskunnan syöpäläisiä.

Nyt katsotaan, ovatko liittojohtajat ja harmaa kasvoton liittokokous ja hallitus yhteiskunnan eli Suomen kansan vihollinen vai ei. Ideologia ei kanna, kun kysymys on hyvinvoinnista. Siinä tarvitaan enemmän järkeä ja vähemmän uhoa ja poseerausta parrasvaloissa.

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        127
        1914
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        100
        1660
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        56
        1266
      4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        53
        1145
      5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        31
        988
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        51
        893
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        47
        886
      8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        44
        852
      9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        820
      10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        798
      Aihe