Miten saitte selville

Anonyymi-ap

Pettämisen? Tunnustiko kumppani vai jäikö kiinni sattumalta?

13

1123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perinteisesti viestien kautta. Puoli vuotta tiesin kakkosnaisen olemassaolosta, mutta millään en pystynyt todistamaan mitään. Mies kielsi kaiken, olin vainoharhainen höpsö, kun epäilinkään mitään sivusuhdetta. Kerran sitten jätti tarkimmin varjellun omaisuutensa, puhelimen, lukitsematta ja sieltähän kaikki sitten paljastui. Otin varmuuden vuoksi ss:ja talteen, että ei pystynyt kieltämään mitään. No, siihen loppui yhteydenpito kakkoseen, vaikka en kolmen vuoden jälkeenkään ole paljastanut, haluanko avioeron vai en. Ja sekös miestä kismittää. No, kiehukoon nyt liemissään :D

      Ja turha nillittää, ettei toisen puhelimeen saa koskea ja lukea viestejä. Kyllä totuuden selvittäminen on kuitenkin niin tärkeää.

      • Anonyymi

        En nillitä. Nimittäin tiijän millaista on elää löyhässä hirressä. Pettäminen on mun mukaan pahempi rikos kuin toisen viestien lukeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nillitä. Nimittäin tiijän millaista on elää löyhässä hirressä. Pettäminen on mun mukaan pahempi rikos kuin toisen viestien lukeminen.

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        Teillä on varmaan mukava suhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on varmaan mukava suhde?

        Niin sinullakin koska koet tarvetta kirjoitella parisuhde palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on varmaan mukava suhde?

        Minun kannaltani kyllä :D Saan kaiken, mitä haluan ja mies kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä, etten vaan ota eroa. Mies kieriskelee omantunnontuskissaan ja katuu tekojaan. On valmis esim. parisuhdeterapiaan, että saisimme liittomme kuntoon. Nauran päin naamaa ja sanon, että hänhän paransi parisuhteemme salasuhteensa kautta. Voi sitä ilmettä :D


    • Anonyymi

      Luin suomi24 palstalta kun kaverin kaveri tuttu väitti niin. Todella "luotettava" palsta tämä.

      • Anonyymi

        Niinkö? Minusta tämä ei ole ihan luotettava mutta suuntaa antava. Osa trollailee. Sinulle tiedoksi ettei kannata luottaa kaikkeen mitä lukee.


    • Anonyymi

      Lol

      • Anonyymi

        Sun mielestä pettäminen on hauskaa? Tyhmältä vaikutat


    • Anonyymi

      Viesteistä

      • Anonyymi

        Menitkö lukemaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe