Lopetin jokin aika sitten pitkän suhteen ja siirryin deittailun maailmaan. Olin jo 4 vuodessa kerennyt unohtaa miten harvinainen ominaisuus huumorintaju onkaan naisilla.
Vitsit menee yli ja joskus osuu tunteisiin. Itselle ei voi nauraa. Yleensä kuitenkin ainoa reaktio vitsille on pelkkä nauru. Melkein turha odottaa mitään takaisin heittoa tai vitsejä vaikka oliski tehny niin hyvän set-upin ku olla ja voi sille toiselle osapuolelle.
Tapailin yhtä 5kk. Tekstailtiin päivittäin ja nähtiin vähintään viikottain. Ainut kerta kun hän sai minut nauramaan oli se kun näin hänen pelaavan biljardia.
Viimeisen vuoden aikana puhuin sadoilla matcheille. Yksi heistä heitti hyvää läppää ja vastasi vitseihin vitseillä. Meillä synkkasi hyvin, mutta suhde loppui siihen et hän oli muuttamassa toiseen kaupunkiin. Jos huumorintaju on 1:100 ominaisuus niin taitaa mennä hetki et löytyy "se oikea" tai sit on tyydyttävä peruskauraan.
Naiset ja huumorintaju
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a ... itselläni kyllä on huumorintajua ja moni on siihen ihastunutkin. Vaan en mä jaksa kenellekään pelleä esittää, enkä myöskään viihdy pellejen seurassa.
Kyllä se on monelle miehellekin vakava paikka, kun pitäisi olla huumorintajua, on tullut töissä huomattua. En tiedä naisista, mutta miehissä on vielä niitä spessuyksilöitä ja aika paljonkin, jotka nauravat omille vitseilleen, mutta toisten kertomien vitsien kohdalla naama on kuin sitruunan syöneellä. Ihmistä on erilaista, hyvin monenlaista...
- Anonyymi
Huumorintajua on niin monenlaista, että ei se vaan voi kaikilla kolahtaa yksiin.
- Anonyymi
Joo,itselleni tulee näitä vastaan,olen nainen,ja62😄mutta kerro itsestäsi,niille enemmän,ja ole rehellinen
- Anonyymi
Huonojen vitsien kertoja syyttää aina kuulijoita "eikö noilla ole yhtään huumorintajua" Huumori on taitolaji, eikä kaikki vitsikäs todellakaan ole huumoria
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446