Homo-keskustelu vuodelta 1996

Heh hehe hehe hee. Tämä on todella huvittavaa kuunneltavaa. Ihan posketonta tekstiä välillä. Jopa internet - keskustelu oli tuolloin mukana. Huvittavaa on se, että Räsänen & co väittää että kansalaisten suhde homoliittoihin olisi jyrkentymässä.

Kohta 1.24.00 eteenpäin.

Ynnä huvittavaa on myös uskonnon vahva esille tulo keskustelussa. Tänä päivänä moinen tykitys ei taatusti tulisi edes kuuloon millään tavalla. Eipä silti kyllä jo tuohon aikaan kristilliset kannanotot herättävät hilpeyttä - jopa naurua - toisen puolen parissa.

Kohta 55.00 eteenpäin.

192

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja, ettäkö vain uskovat ovat homoudesta kiinnostuneet ja tekevät homoaloituksia?

      • Anonyymi

        Homoja ärsyttää sekin kun uskovat ei kirjoita homoista mitään.
        😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoja ärsyttää sekin kun uskovat ei kirjoita homoista mitään.
        😆

        Aloittajaa aihe ilmeisesti kuitenkin koskettaa syvästi, koska hän puhuu aiheesta yhä uudestaan ja uudestaan. Tuleekin vähän sellainen olo, että hän suorastaan koittaisi yllyttää uskovia aiheesta jankaamiseen.

        Olen tässä lueskellut kirjaa nimeltä "Seitsemän kummaa veljestä". Kirjan mukaan homoseksuaalit itse ovat ennen vanhaan kutsuneet omaa seksuaalisuuttaan poikkeavaksi. Kumma juttu, että muiden, kuten meidän uskovien sanomana, sellainen puhe on kuitenkin tuomittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa aihe ilmeisesti kuitenkin koskettaa syvästi, koska hän puhuu aiheesta yhä uudestaan ja uudestaan. Tuleekin vähän sellainen olo, että hän suorastaan koittaisi yllyttää uskovia aiheesta jankaamiseen.

        Olen tässä lueskellut kirjaa nimeltä "Seitsemän kummaa veljestä". Kirjan mukaan homoseksuaalit itse ovat ennen vanhaan kutsuneet omaa seksuaalisuuttaan poikkeavaksi. Kumma juttu, että muiden, kuten meidän uskovien sanomana, sellainen puhe on kuitenkin tuomittavaa.

        Vai että ihan kirjan olet asiasta löytänyt. Ennen muuten vasenkätisyyttä pidettiin "kummajaisena" jota jopa koulussa yritettiin "korjata". Ei sulle ole siis tullut koskaan mieleen että kun tieto asioista lisääntyy, niin silloin myös asioihin suhtautuminen muuttuu. Tosille vain tämä uusi tieto ei kelpaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoja ärsyttää sekin kun uskovat ei kirjoita homoista mitään.
        😆

        Ei minua ainakaan ärsytä teidän homokirjoitukset vaan ne lähinnä huvittavat. Tuokin "show" on kuunteli, niin ei voinut kuin naureskella Räsäsen & co mielipiteille asiasta. Etenkin kun he väittivät kirkkain silmin, että ihmisten mielipiteet homoliittoja vastaan ovat tiukentumassa. Historia todistaa että tuo on pelkkää toiveajattelua. Räsänen ja kumppanit olivat täysin väärässä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa aihe ilmeisesti kuitenkin koskettaa syvästi, koska hän puhuu aiheesta yhä uudestaan ja uudestaan. Tuleekin vähän sellainen olo, että hän suorastaan koittaisi yllyttää uskovia aiheesta jankaamiseen.

        Olen tässä lueskellut kirjaa nimeltä "Seitsemän kummaa veljestä". Kirjan mukaan homoseksuaalit itse ovat ennen vanhaan kutsuneet omaa seksuaalisuuttaan poikkeavaksi. Kumma juttu, että muiden, kuten meidän uskovien sanomana, sellainen puhe on kuitenkin tuomittavaa.

        Lapsityövoiman käyttöä hiilikaivoksissa ei 7800 luvulla tuominnut juuri kukaan. Kumma juttu, että joku narisee Myanmarin hikipajoissa tuotetuista vaatteista.

        Hyvä uskova ystäväni. Emme elä enää Raamatun aikoja, emmekä edes keskiaikaa. Maailma muuttuu ympärillä, ja se pitäisi myös uskovien tunnustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsityövoiman käyttöä hiilikaivoksissa ei 7800 luvulla tuominnut juuri kukaan. Kumma juttu, että joku narisee Myanmarin hikipajoissa tuotetuista vaatteista.

        Hyvä uskova ystäväni. Emme elä enää Raamatun aikoja, emmekä edes keskiaikaa. Maailma muuttuu ympärillä, ja se pitäisi myös uskovien tunnustaa.

        Siis 1700 luvulla.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ihan kirjan olet asiasta löytänyt. Ennen muuten vasenkätisyyttä pidettiin "kummajaisena" jota jopa koulussa yritettiin "korjata". Ei sulle ole siis tullut koskaan mieleen että kun tieto asioista lisääntyy, niin silloin myös asioihin suhtautuminen muuttuu. Tosille vain tämä uusi tieto ei kelpaa...

        Kysymys oli nyt siitä, kuinka homoseksuaalit ITSE ovat määritelleet itsensä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei minua ainakaan ärsytä teidän homokirjoitukset vaan ne lähinnä huvittavat. Tuokin "show" on kuunteli, niin ei voinut kuin naureskella Räsäsen & co mielipiteille asiasta. Etenkin kun he väittivät kirkkain silmin, että ihmisten mielipiteet homoliittoja vastaan ovat tiukentumassa. Historia todistaa että tuo on pelkkää toiveajattelua. Räsänen ja kumppanit olivat täysin väärässä,

        >> Tuokin "show" <<

        Show, jonka SINÄ taas kerran kuuntelit. Itse en uskovana ole edes TIENNYT koko showsta. Enkä ole edelleenkään katsonut sitä linkistäsi huolimatta.

        Tähän voisi sanoa, että SINÄ täällä todellakin tunnut olevan palstan homokeskustelun alkuunsaattaja, vetäjä ja jatkaja. Ei ainakaan uskovat sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsityövoiman käyttöä hiilikaivoksissa ei 7800 luvulla tuominnut juuri kukaan. Kumma juttu, että joku narisee Myanmarin hikipajoissa tuotetuista vaatteista.

        Hyvä uskova ystäväni. Emme elä enää Raamatun aikoja, emmekä edes keskiaikaa. Maailma muuttuu ympärillä, ja se pitäisi myös uskovien tunnustaa.

        >> Emme elä enää Raamatun aikoja <<

        Hyvä Raamatun sanasta luopunut (?);
        Jumalan mielipide ei vanhene.
        Ja Jumalan mielipiteen tiedämme vain Raamatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoja ärsyttää sekin kun uskovat ei kirjoita homoista mitään.
        😆

        Yhä noin tolloa.

        Eihän homoja ärsytä, jos uskovat tai kukaan muukaan ei kirjoittaisi homoista

        Räsänen on kuitenkin ollut aika ahkera.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Tuokin "show" <<

        Show, jonka SINÄ taas kerran kuuntelit. Itse en uskovana ole edes TIENNYT koko showsta. Enkä ole edelleenkään katsonut sitä linkistäsi huolimatta.

        Tähän voisi sanoa, että SINÄ täällä todellakin tunnut olevan palstan homokeskustelun alkuunsaattaja, vetäjä ja jatkaja. Ei ainakaan uskovat sitä ole.

        Voi voi. Noinko kovasti se ottaa pannuun se että homot ovat täällä keskuudessamme ettekä te voi asialla yhtään mitään? Ei vaikka KD-kuningatar Räsänen väittää että homovastaisuus on nousussa 1996. Mutta kun hän oli totaalisen väärässä. Nykypäivänä ei tule mieleenkään että kukaan lähtee vakavissaan vaatimaan että homoilta avio-oikeus veks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli nyt siitä, kuinka homoseksuaalit ITSE ovat määritelleet itsensä.

        Aivan samalla tavalla kuin vasenkätiset aikaan määrittelivät itsensä, koska valtakulttuuri niin vaati / todisti. Samoin kuin naisten asema on parantunut sitä mukaan kun naiset ovat itse ymmärtäneet että he eivät ole pelkkiä synnytyskoneita, vaikka te hihhulit niin edelleen toivotte. Kun tieto lisääntyy, niin sitä kautta myös toiminta muuttuu. Paitsi teillä hihhuleilla, joille kaikki uusi tieto on paholaisen keksintö.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voi voi. Noinko kovasti se ottaa pannuun se että homot ovat täällä keskuudessamme ettekä te voi asialla yhtään mitään? Ei vaikka KD-kuningatar Räsänen väittää että homovastaisuus on nousussa 1996. Mutta kun hän oli totaalisen väärässä. Nykypäivänä ei tule mieleenkään että kukaan lähtee vakavissaan vaatimaan että homoilta avio-oikeus veks.

        Aivan näin.ja jos vaatii niin laitetaan roskiin turhat paperit


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Aivan samalla tavalla kuin vasenkätiset aikaan määrittelivät itsensä, koska valtakulttuuri niin vaati / todisti. Samoin kuin naisten asema on parantunut sitä mukaan kun naiset ovat itse ymmärtäneet että he eivät ole pelkkiä synnytyskoneita, vaikka te hihhulit niin edelleen toivotte. Kun tieto lisääntyy, niin sitä kautta myös toiminta muuttuu. Paitsi teillä hihhuleilla, joille kaikki uusi tieto on paholaisen keksintö.

        Mistäs sinä tiedät, kenen keksintöä mikäkin asia on...? Ethän tunne edes uskovien uskomuksia, huomaan omista väitteistäsi.

        Miljardit ihmiset tietävät Jumalan ja paholaisen todellisiksi. Sinä et tiedä siitäkään mitään. Se, että sinä et ole kohdannut (mielestäsi) kumpaakaan, tekee sitten miljardien päinvastaiset väitteet luulotaudiksi, vai...?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voi voi. Noinko kovasti se ottaa pannuun se että homot ovat täällä keskuudessamme ettekä te voi asialla yhtään mitään? Ei vaikka KD-kuningatar Räsänen väittää että homovastaisuus on nousussa 1996. Mutta kun hän oli totaalisen väärässä. Nykypäivänä ei tule mieleenkään että kukaan lähtee vakavissaan vaatimaan että homoilta avio-oikeus veks.

        Minulle riittää hyvin, että tiedän Raamatusta, keitä loppupeleissä on keskuudessamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät, kenen keksintöä mikäkin asia on...? Ethän tunne edes uskovien uskomuksia, huomaan omista väitteistäsi.

        Miljardit ihmiset tietävät Jumalan ja paholaisen todellisiksi. Sinä et tiedä siitäkään mitään. Se, että sinä et ole kohdannut (mielestäsi) kumpaakaan, tekee sitten miljardien päinvastaiset väitteet luulotaudiksi, vai...?

        Ai sinulleko kelpaa nyt että muslimien jumala on totta? Heitäkin on miljoonia. Mikä sinä olet sanomaan että kristittyjen jumala on totta, koska siihen uskoon niin ja niin monta miljoonaa ihmistä eri puolilla maailmaa?

        Mutta sen sijaan muslimien jumala ei voi olla totta, vaikka siihenkin uskoo miljoonia ihmisiä. Tämä on nyt helppoja sudenkuoppia, joihin teidän hihhuleiden "logiikka" törmää tämän tästä. Sitten kun siitä teille huomauttaa, niin kyseessä on jumalan pilkka.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinulleko kelpaa nyt että muslimien jumala on totta? Heitäkin on miljoonia. Mikä sinä olet sanomaan että kristittyjen jumala on totta, koska siihen uskoon niin ja niin monta miljoonaa ihmistä eri puolilla maailmaa?

        Mutta sen sijaan muslimien jumala ei voi olla totta, vaikka siihenkin uskoo miljoonia ihmisiä. Tämä on nyt helppoja sudenkuoppia, joihin teidän hihhuleiden "logiikka" törmää tämän tästä. Sitten kun siitä teille huomauttaa, niin kyseessä on jumalan pilkka.

        >> muslimien --- Heitäkin on miljoonia. <<

        Kristittyjä on 2,4 miljardia ja kristinusko suurin uskonto maailmassa. Suurin se on sen takia, että Jumala on huolehtinut siitä, että totuuden sana kiirii ympäri maailmaa ja ihmisillä on mahdllisuus pelastua, koska ei ole mitään muita jumalia kuin Raamatun Jumala Raamatun mukaan.

        Jes. 45:21 Ilmoittakaa ja esiin tuokaa-neuvotelkoot keskenänsä-kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> muslimien --- Heitäkin on miljoonia. <<

        Kristittyjä on 2,4 miljardia ja kristinusko suurin uskonto maailmassa. Suurin se on sen takia, että Jumala on huolehtinut siitä, että totuuden sana kiirii ympäri maailmaa ja ihmisillä on mahdllisuus pelastua, koska ei ole mitään muita jumalia kuin Raamatun Jumala Raamatun mukaan.

        Jes. 45:21 Ilmoittakaa ja esiin tuokaa-neuvotelkoot keskenänsä-kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä.

        Näin tässä hihhuli kiertää koko ongelma lainaamalla raamattua. Mutta se ei todellakaan poista sitä ongelmaa, että myös muslimit ja hindut plus lukemattomat muut uskovat hekin omalla tavallaan. Mutta heidän "uskonsa" on hihhuleiden mukaan "väärää uskoa".

        Mainitsit että maailmassa on 2,4 miljardia kristittyä. Höpö höpö. Melkoinen osa länsimaiden kristityistä on pitkälle maallistuneista nimikristittyjä. Tästäkin tällä palstalla on lukemattomia kertoja kirjoitettu juuri teidän hihhuleiden puolelta.

        Mutta sinä unohdit tämäkin asian. Ynnä myös sen, että maapallolla on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Siitä pois tuo sinun mainitsema 2,4 miljardia, jää 6,6 miljardia. Heidänkö uskollaan ei sitten ole mitään väliä mihin he uskovat ja miten uskovat?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näin tässä hihhuli kiertää koko ongelma lainaamalla raamattua. Mutta se ei todellakaan poista sitä ongelmaa, että myös muslimit ja hindut plus lukemattomat muut uskovat hekin omalla tavallaan. Mutta heidän "uskonsa" on hihhuleiden mukaan "väärää uskoa".

        Mainitsit että maailmassa on 2,4 miljardia kristittyä. Höpö höpö. Melkoinen osa länsimaiden kristityistä on pitkälle maallistuneista nimikristittyjä. Tästäkin tällä palstalla on lukemattomia kertoja kirjoitettu juuri teidän hihhuleiden puolelta.

        Mutta sinä unohdit tämäkin asian. Ynnä myös sen, että maapallolla on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Siitä pois tuo sinun mainitsema 2,4 miljardia, jää 6,6 miljardia. Heidänkö uskollaan ei sitten ole mitään väliä mihin he uskovat ja miten uskovat?

        Väliä kenelle? Moni muslimi ja hindu on myös tullut uskoon. Kukin uskokoon, mihin uskoo. Raamatun Jumalan mukaan ei kuitenkaan ole muuta tietä pelastukseen, eikä se asia ole mikään ihmisten kesintö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väliä kenelle? Moni muslimi ja hindu on myös tullut uskoon. Kukin uskokoon, mihin uskoo. Raamatun Jumalan mukaan ei kuitenkaan ole muuta tietä pelastukseen, eikä se asia ole mikään ihmisten kesintö.

        Mihin uskoon muslimin ja hindu yms on sitten tullut? Ja jos muslimi on tullut islamin uskoon ja hindu hindulaisuuteen niin pääsevätkö he kristittyjen taivaaseen? Vai onko heille joku "oma" taivas olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliä kenelle? Moni muslimi ja hindu on myös tullut uskoon. Kukin uskokoon, mihin uskoo. Raamatun Jumalan mukaan ei kuitenkaan ole muuta tietä pelastukseen, eikä se asia ole mikään ihmisten kesintö.

        >> lainaamalla raamattua. <<

        Sen takia, että sinä kiellät totuuden, laitan tänne toisinaan jakeita, että toivottavasti joskus kiinnostuisit totuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> lainaamalla raamattua. <<

        Sen takia, että sinä kiellät totuuden, laitan tänne toisinaan jakeita, että toivottavasti joskus kiinnostuisit totuudesta.

        Minkä ihmeen "totuuden" minä kiellän? Totuus pitää olla verifioitavissa eli todennettavissa. Yleensä se tehdään empiiristen havaintojen ja / tai matematiikan kautta. Ole hyvä ja esitä nämä todisteet jumalastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> lainaamalla raamattua. <<

        Sen takia, että sinä kiellät totuuden, laitan tänne toisinaan jakeita, että toivottavasti joskus kiinnostuisit totuudesta.

        >> maapallolla on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Siitä pois tuo sinun mainitsema 2,4 miljardia, jää 6,6 miljardia. <<

        Siksi juuri Jeesus ennusti ja neuvoi ihmisiä, sanoen:

        "Se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja MONTA on, jotka siitä sisälle menevät. Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja HARVAT ovat ne, jotka sen löytävät. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu."

        Kumpaan joukkoon sinä aiot kuulua...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> maapallolla on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Siitä pois tuo sinun mainitsema 2,4 miljardia, jää 6,6 miljardia. <<

        Siksi juuri Jeesus ennusti ja neuvoi ihmisiä, sanoen:

        "Se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja MONTA on, jotka siitä sisälle menevät. Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja HARVAT ovat ne, jotka sen löytävät. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu."

        Kumpaan joukkoon sinä aiot kuulua...?

        Kerro nyt mitä se sinun rakastava jumalasi on minulle ja muille minunlaisille varannut kun emme usko niin kuin sinä haluat meidän uskovan? Mihin me joudumme ja mitä meille siellä tapahtuu?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Aivan samalla tavalla kuin vasenkätiset aikaan määrittelivät itsensä, koska valtakulttuuri niin vaati / todisti. Samoin kuin naisten asema on parantunut sitä mukaan kun naiset ovat itse ymmärtäneet että he eivät ole pelkkiä synnytyskoneita, vaikka te hihhulit niin edelleen toivotte. Kun tieto lisääntyy, niin sitä kautta myös toiminta muuttuu. Paitsi teillä hihhuleilla, joille kaikki uusi tieto on paholaisen keksintö.

        Homot ja homomyönteiset heterot saavat ihan rauhassa määritellä itseään. Mutta he haluavat määritellä uudestaan kaikkien avioliitot ja jopa kristinuskon. Tämä herättää vastustusta.

        Ongelma olisi paljon pienempi jos nämä tahot perustaisivat oman uskonnon ja keksisivät oman avioliiton. Mutta jostain syystä se ei käy, vaan pitää pilata avioliitto, perhe ja jopa evlut-kirkko. Miksi näitä homoasioita ei voi edistää fiksusti ja loukkaamatta uskovien kristittyjen tunteita? Luulisi sen olevan ihan mahdollista. Ilmeisesti puuttuu hyvä tahto ja jokin outo kostonhimo ja aggressiivisuus. On helpompaa tuhota ja rikkoa, kuin rakentaa jotain uutta kaikessa rauhassa.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei minua ainakaan ärsytä teidän homokirjoitukset vaan ne lähinnä huvittavat. Tuokin "show" on kuunteli, niin ei voinut kuin naureskella Räsäsen & co mielipiteille asiasta. Etenkin kun he väittivät kirkkain silmin, että ihmisten mielipiteet homoliittoja vastaan ovat tiukentumassa. Historia todistaa että tuo on pelkkää toiveajattelua. Räsänen ja kumppanit olivat täysin väärässä,

        Koeta ymmärtää, että sinä tämänkin homo aloituksen teit, nyt alat tapasi mukaan syyttämään uskovia juuri siitä, mitä itse teet ?

        Vielä rautalangasta;
        Teet itse homoaloituksia ja syytät niiden tekemisestä uskovia ?
        Eikä ole kauan, kun vakuuttanut, ettet näitä tekisi ?

        Missä logiikka, jota peräänkuulutat ?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Aivan samalla tavalla kuin vasenkätiset aikaan määrittelivät itsensä, koska valtakulttuuri niin vaati / todisti. Samoin kuin naisten asema on parantunut sitä mukaan kun naiset ovat itse ymmärtäneet että he eivät ole pelkkiä synnytyskoneita, vaikka te hihhulit niin edelleen toivotte. Kun tieto lisääntyy, niin sitä kautta myös toiminta muuttuu. Paitsi teillä hihhuleilla, joille kaikki uusi tieto on paholaisen keksintö.

        Vasenkätisyys onkin tutkittu ja tiedetään mistä se johtuu, mutta homouden syystä vielä kiistellään, eikä selvää syytä sille ole löydetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasenkätisyys onkin tutkittu ja tiedetään mistä se johtuu, mutta homouden syystä vielä kiistellään, eikä selvää syytä sille ole löydetty.

        Vai niinkö ajattelet. Wikipedia on vähän eri mieltä:

        Vasenkätisyyden harvinaisuudelle ei tunneta selvää biologista syytä. Vasenkätisyyden arvellaan johtuvan suurimmaksi osaksi ympäristötekijöistä ja joltain osin usean geenin yhteisvaikutuksesta.

        Kahden vasenkätisen vanhemman lapsista vasenkätisiä on joka neljäs. Vuonna 2020 julkaistussa tutkimuksessa 1,7 miljoonan ihmisen perimästä löydettiin 41 aluetta, jotka liittyivät vasenkätisyyteen.

        Vasenkätisyyden todennäköisyyttä lisäävät äidin raskaudenaikaiset ongelmat ja vaikea synnytys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät, kenen keksintöä mikäkin asia on...? Ethän tunne edes uskovien uskomuksia, huomaan omista väitteistäsi.

        Miljardit ihmiset tietävät Jumalan ja paholaisen todellisiksi. Sinä et tiedä siitäkään mitään. Se, että sinä et ole kohdannut (mielestäsi) kumpaakaan, tekee sitten miljardien päinvastaiset väitteet luulotaudiksi, vai...?

        Et millään voi tietää kuinka moni ihminen "tietää Jumalan ja paholaisen todellisisiksi".

        Kyllä se näyttää olevan vailla todisteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väliä kenelle? Moni muslimi ja hindu on myös tullut uskoon. Kukin uskokoon, mihin uskoo. Raamatun Jumalan mukaan ei kuitenkaan ole muuta tietä pelastukseen, eikä se asia ole mikään ihmisten kesintö.

        Tosin sanoen moni hindu ja muslimi on vaihtanut uskontoa ja uskoaan, ja moni kristitty on vaihtanut uskontoaan.

        Raamattu on ihmisten ajatuksia, jos et ole sattunut huomaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homot ja homomyönteiset heterot saavat ihan rauhassa määritellä itseään. Mutta he haluavat määritellä uudestaan kaikkien avioliitot ja jopa kristinuskon. Tämä herättää vastustusta.

        Ongelma olisi paljon pienempi jos nämä tahot perustaisivat oman uskonnon ja keksisivät oman avioliiton. Mutta jostain syystä se ei käy, vaan pitää pilata avioliitto, perhe ja jopa evlut-kirkko. Miksi näitä homoasioita ei voi edistää fiksusti ja loukkaamatta uskovien kristittyjen tunteita? Luulisi sen olevan ihan mahdollista. Ilmeisesti puuttuu hyvä tahto ja jokin outo kostonhimo ja aggressiivisuus. On helpompaa tuhota ja rikkoa, kuin rakentaa jotain uutta kaikessa rauhassa.

        Homot eivät halua määrittää uudestaan kenenkään avioliittoa eikä uskontoa.

        Mutta on mainio juttu, että myös homoparit saavat mennä avioliittoon.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tosin sanoen moni hindu ja muslimi on vaihtanut uskontoa ja uskoaan, ja moni kristitty on vaihtanut uskontoaan.

        Raamattu on ihmisten ajatuksia, jos et ole sattunut huomaamaan.

        Että siellä tyrät rytkyy, kun Kuutio jyystâä sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että siellä tyrät rytkyy, kun Kuutio jyystâä sinua.

        Sinun päässä pyörii kun kuvittelet peppuseksiä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinun päässä pyörii kun kuvittelet peppuseksiä.

        Ikävä kyllä irstaiIusi on täyttä totta.

        Senkin Pérvo!


      • Anonyymi

        Vanhempi juttu on.. raamatussakaan puhutaan homoista Ja sitä ennen tuhansia vuosia ennen ollut homoja !!!tulokas laji persuille homoista on hyvä ammentaa vihaa.. ,Ja Halla-aho ja Tynkkynen on hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa aihe ilmeisesti kuitenkin koskettaa syvästi, koska hän puhuu aiheesta yhä uudestaan ja uudestaan. Tuleekin vähän sellainen olo, että hän suorastaan koittaisi yllyttää uskovia aiheesta jankaamiseen.

        Olen tässä lueskellut kirjaa nimeltä "Seitsemän kummaa veljestä". Kirjan mukaan homoseksuaalit itse ovat ennen vanhaan kutsuneet omaa seksuaalisuuttaan poikkeavaksi. Kumma juttu, että muiden, kuten meidän uskovien sanomana, sellainen puhe on kuitenkin tuomittavaa.

        7 kuumaa veljestä piti oleman ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Emme elä enää Raamatun aikoja <<

        Hyvä Raamatun sanasta luopunut (?);
        Jumalan mielipide ei vanhene.
        Ja Jumalan mielipiteen tiedämme vain Raamatusta.

        Nekin ovat vain tulkintoja ,kukaan ei tiedä sitä oikeaa mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliä kenelle? Moni muslimi ja hindu on myös tullut uskoon. Kukin uskokoon, mihin uskoo. Raamatun Jumalan mukaan ei kuitenkaan ole muuta tietä pelastukseen, eikä se asia ole mikään ihmisten kesintö.

        On useita tulkintoja: Raamatun , Koraanin Ja Baghwagitan mukainen, mutta niillä on sama kohde..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> maapallolla on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Siitä pois tuo sinun mainitsema 2,4 miljardia, jää 6,6 miljardia. <<

        Siksi juuri Jeesus ennusti ja neuvoi ihmisiä, sanoen:

        "Se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja MONTA on, jotka siitä sisälle menevät. Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja HARVAT ovat ne, jotka sen löytävät. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu."

        Kumpaan joukkoon sinä aiot kuulua...?

        ..Kuollut juutalaismies istuu kaikkialla läsnäolevan henkiolennon vieressä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä irstaiIusi on täyttä totta.

        Senkin Pérvo!

        Oli kyse siitä, että kuvittelet peppuseksiä jatkuvasti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oli kyse siitä, että kuvittelet peppuseksiä jatkuvasti.

        Kyse on siitä että harrastat sitä säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoja ärsyttää sekin kun uskovat ei kirjoita homoista mitään.
        😆

        Ainahan te kirjoitatte. Teillä on aamusta iltaan homot mielessä. Kun meillä normaaleilla ei ole.meille on ihan sana onko vastaantuleva homo tai hetero.myöskään ei kenenkään poliittinen kanta kiinnosta.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Aivan samalla tavalla kuin vasenkätiset aikaan määrittelivät itsensä, koska valtakulttuuri niin vaati / todisti. Samoin kuin naisten asema on parantunut sitä mukaan kun naiset ovat itse ymmärtäneet että he eivät ole pelkkiä synnytyskoneita, vaikka te hihhulit niin edelleen toivotte. Kun tieto lisääntyy, niin sitä kautta myös toiminta muuttuu. Paitsi teillä hihhuleilla, joille kaikki uusi tieto on paholaisen keksintö.

        Olet oikeassa


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinulleko kelpaa nyt että muslimien jumala on totta? Heitäkin on miljoonia. Mikä sinä olet sanomaan että kristittyjen jumala on totta, koska siihen uskoon niin ja niin monta miljoonaa ihmistä eri puolilla maailmaa?

        Mutta sen sijaan muslimien jumala ei voi olla totta, vaikka siihenkin uskoo miljoonia ihmisiä. Tämä on nyt helppoja sudenkuoppia, joihin teidän hihhuleiden "logiikka" törmää tämän tästä. Sitten kun siitä teille huomauttaa, niin kyseessä on jumalan pilkka.

        Juuri näin. Islamin uskonto on ollut ensin. Kristinuskoon pakotettiin vainolla ja verellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> muslimien --- Heitäkin on miljoonia. <<

        Kristittyjä on 2,4 miljardia ja kristinusko suurin uskonto maailmassa. Suurin se on sen takia, että Jumala on huolehtinut siitä, että totuuden sana kiirii ympäri maailmaa ja ihmisillä on mahdllisuus pelastua, koska ei ole mitään muita jumalia kuin Raamatun Jumala Raamatun mukaan.

        Jes. 45:21 Ilmoittakaa ja esiin tuokaa-neuvotelkoot keskenänsä-kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä.

        Kristinuskonto ei todella ole suurin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homot eivät halua määrittää uudestaan kenenkään avioliittoa eikä uskontoa.

        Mutta on mainio juttu, että myös homoparit saavat mennä avioliittoon.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan te kirjoitatte. Teillä on aamusta iltaan homot mielessä. Kun meillä normaaleilla ei ole.meille on ihan sana onko vastaantuleva homo tai hetero.myöskään ei kenenkään poliittinen kanta kiinnosta.

        Näin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskonto ei todella ole suurin.

        On. Näistähän on tilastot saatavilla


    • Anonyymi

      KRISTITTYJEN VALHEET HOMOISTA OIKAISTAVA

      • Juu ja kun niitä tässä yrittää oikaista niin sitten syytetään jumalan pilkasta ja rienaajaksi. Niin kuin nyt vaikka että homouden vastustus on Suomessa lisääntymässä vuonna 1996. Kaikki, siis aivan kaikki tietävät että tuo väite oli täyttä potaskaa...


    • Anonyymi

      Biseksuaalisuuden käsittely jää aina homoista keskustelun alle olemattomaksi 🤤

      • Erityisen huvittavaa ohjelmassa oli kun eräs "eheytynyt" homo kertoi tarinaansa. Huvittava oli että hän esiintyi anonyyminä. Pirkko Saisio - yksi ensimmäisistä julkilesboista - tarttui. Hän ihmetteli asiaa että mikä siinä nyt niin hävettävää on?

        Kun samassa ohjelmassa homot ja lesbot kertoivat ihan suoraan omia käsityksiään asiasta. Jopa heidän lapsensa esiintyivät kuvaruudussa. Siis Pirkko Saision tytär, joka on muuten nykyään näyttelijä. äiti ja heterona naimissa...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Erityisen huvittavaa ohjelmassa oli kun eräs "eheytynyt" homo kertoi tarinaansa. Huvittava oli että hän esiintyi anonyyminä. Pirkko Saisio - yksi ensimmäisistä julkilesboista - tarttui. Hän ihmetteli asiaa että mikä siinä nyt niin hävettävää on?

        Kun samassa ohjelmassa homot ja lesbot kertoivat ihan suoraan omia käsityksiään asiasta. Jopa heidän lapsensa esiintyivät kuvaruudussa. Siis Pirkko Saision tytär, joka on muuten nykyään näyttelijä. äiti ja heterona naimissa...

        Mistä vaietaan, siellä norsu saunassa.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Erityisen huvittavaa ohjelmassa oli kun eräs "eheytynyt" homo kertoi tarinaansa. Huvittava oli että hän esiintyi anonyyminä. Pirkko Saisio - yksi ensimmäisistä julkilesboista - tarttui. Hän ihmetteli asiaa että mikä siinä nyt niin hävettävää on?

        Kun samassa ohjelmassa homot ja lesbot kertoivat ihan suoraan omia käsityksiään asiasta. Jopa heidän lapsensa esiintyivät kuvaruudussa. Siis Pirkko Saision tytär, joka on muuten nykyään näyttelijä. äiti ja heterona naimissa...

        Myös muita tällaisia. Eikä haittaa yhtään perheitään. Myös Pirkko Hämäläinen ,Paula Noronen ja paljon muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös muita tällaisia. Eikä haittaa yhtään perheitään. Myös Pirkko Hämäläinen ,Paula Noronen ja paljon muita.

        Haluan Sebastianin ruutuun.
        Persuille kuinniallista kasvojen kohotusta toivon.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Erityisen huvittavaa ohjelmassa oli kun eräs "eheytynyt" homo kertoi tarinaansa. Huvittava oli että hän esiintyi anonyyminä. Pirkko Saisio - yksi ensimmäisistä julkilesboista - tarttui. Hän ihmetteli asiaa että mikä siinä nyt niin hävettävää on?

        Kun samassa ohjelmassa homot ja lesbot kertoivat ihan suoraan omia käsityksiään asiasta. Jopa heidän lapsensa esiintyivät kuvaruudussa. Siis Pirkko Saision tytär, joka on muuten nykyään näyttelijä. äiti ja heterona naimissa...

        Miksi pilkkaat jotakuta, joka itse sanoo eheytyneensä? Oliko ehkä tuttusi...?

        Mistä ylipäänsä luulet "tietäväsi" lähestukoon kaiken??? Uskovista, Raamatusta, homoista, entisistä homoista, tieteestä... olipa aihe mikä vain, SINULLA on omasta mielestäsi aina se oikea ja täydellinen tieto joka asiasta! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat jotakuta, joka itse sanoo eheytyneensä? Oliko ehkä tuttusi...?

        Mistä ylipäänsä luulet "tietäväsi" lähestukoon kaiken??? Uskovista, Raamatusta, homoista, entisistä homoista, tieteestä... olipa aihe mikä vain, SINULLA on omasta mielestäsi aina se oikea ja täydellinen tieto joka asiasta! 😂

        Riittää kun on yhteys Jumalaan 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat jotakuta, joka itse sanoo eheytyneensä? Oliko ehkä tuttusi...?

        Mistä ylipäänsä luulet "tietäväsi" lähestukoon kaiken??? Uskovista, Raamatusta, homoista, entisistä homoista, tieteestä... olipa aihe mikä vain, SINULLA on omasta mielestäsi aina se oikea ja täydellinen tieto joka asiasta! 😂

        Ei minulla ole oikeaa tietoa kaikesta vaan epäilys kaikkeen. Se on ihan eri asia kuin teidän loputon tietäminen jumalanne kautta. Kun teiltä kysyy että miten se jumalanne voi olla rakastava, kun hän uhkaa samalla grillata kaikki ei-uskovat hengiltä?

        Myös kaikki pikku taaperot, joilla ei ole ollut edes mahdollisuutta "valita" jumalaanne ja jotka ovat kuolleet esim maanjäristyksessä tai jopa nälkään. Tai miten te julistatte että Sodomassa ja Gomorassa kuolivat kaikki jumalan vihan seurauksena.

        Kun kysyy että koska raamattunne mukaan kaikki kuolivat ja koska kyseissä paikassa fiilattiin ja höylättiin tosissaan niin sinne syntyi myös pikkulapsia. Nämä pikkulapset, jotka olivat täysin synnittömiä, kuolivat - teidän "logiikan" mukaan - hekin pois.

        Onko tällaisessä "ajattelussa" mitään järkeä? Saati sitten kun hehkutatte uskovien pääsevän taivaaseen ja syntisten helvettiin kitumaan, niin eikö se uskova äiti koskaan kaipaa sitä syntistä lastaan joka viruu siellä pätsissä ikuisessa kidutuksessa?

        Tässä on muutamia kysymyksiä, jotka ovat teille kaikille hihhuleille hyvin kiusallisia. Niitä ei saisi kysyä, koska ne saavat teidät itsenne epäilemään "armollisen" jumalanne olemassa oloa. Mutta juuri siksi ne pitää pystyä kysymään, vaikka vain tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei minulla ole oikeaa tietoa kaikesta vaan epäilys kaikkeen. Se on ihan eri asia kuin teidän loputon tietäminen jumalanne kautta. Kun teiltä kysyy että miten se jumalanne voi olla rakastava, kun hän uhkaa samalla grillata kaikki ei-uskovat hengiltä?

        Myös kaikki pikku taaperot, joilla ei ole ollut edes mahdollisuutta "valita" jumalaanne ja jotka ovat kuolleet esim maanjäristyksessä tai jopa nälkään. Tai miten te julistatte että Sodomassa ja Gomorassa kuolivat kaikki jumalan vihan seurauksena.

        Kun kysyy että koska raamattunne mukaan kaikki kuolivat ja koska kyseissä paikassa fiilattiin ja höylättiin tosissaan niin sinne syntyi myös pikkulapsia. Nämä pikkulapset, jotka olivat täysin synnittömiä, kuolivat - teidän "logiikan" mukaan - hekin pois.

        Onko tällaisessä "ajattelussa" mitään järkeä? Saati sitten kun hehkutatte uskovien pääsevän taivaaseen ja syntisten helvettiin kitumaan, niin eikö se uskova äiti koskaan kaipaa sitä syntistä lastaan joka viruu siellä pätsissä ikuisessa kidutuksessa?

        Tässä on muutamia kysymyksiä, jotka ovat teille kaikille hihhuleille hyvin kiusallisia. Niitä ei saisi kysyä, koska ne saavat teidät itsenne epäilemään "armollisen" jumalanne olemassa oloa. Mutta juuri siksi ne pitää pystyä kysymään, vaikka vain tällä palstalla.

        Eivät ne kuole helvetissä höpsö!
        Loputon elämä on kaikkien kohtalo!


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Erityisen huvittavaa ohjelmassa oli kun eräs "eheytynyt" homo kertoi tarinaansa. Huvittava oli että hän esiintyi anonyyminä. Pirkko Saisio - yksi ensimmäisistä julkilesboista - tarttui. Hän ihmetteli asiaa että mikä siinä nyt niin hävettävää on?

        Kun samassa ohjelmassa homot ja lesbot kertoivat ihan suoraan omia käsityksiään asiasta. Jopa heidän lapsensa esiintyivät kuvaruudussa. Siis Pirkko Saision tytär, joka on muuten nykyään näyttelijä. äiti ja heterona naimissa...

        Olen nähnyt niitä eheytyneitä homoja videolla, ja he olivat aivan tärähtätäneitä tyyppejä.

        Ei varmaan kukaan halua nimiä esiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun on yhteys Jumalaan 🙏

        Voiko sille jumalallesi vaikka soittaa? Olisko sulla hänen puh numeroa?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voiko sille jumalallesi vaikka soittaa? Olisko sulla hänen puh numeroa?

        Kirkoissa ja rukouksen voimassa muutoinkin yhteys muodostuu vastaanottoon halukkaille.
        Ei pakolla!


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei minulla ole oikeaa tietoa kaikesta vaan epäilys kaikkeen. Se on ihan eri asia kuin teidän loputon tietäminen jumalanne kautta. Kun teiltä kysyy että miten se jumalanne voi olla rakastava, kun hän uhkaa samalla grillata kaikki ei-uskovat hengiltä?

        Myös kaikki pikku taaperot, joilla ei ole ollut edes mahdollisuutta "valita" jumalaanne ja jotka ovat kuolleet esim maanjäristyksessä tai jopa nälkään. Tai miten te julistatte että Sodomassa ja Gomorassa kuolivat kaikki jumalan vihan seurauksena.

        Kun kysyy että koska raamattunne mukaan kaikki kuolivat ja koska kyseissä paikassa fiilattiin ja höylättiin tosissaan niin sinne syntyi myös pikkulapsia. Nämä pikkulapset, jotka olivat täysin synnittömiä, kuolivat - teidän "logiikan" mukaan - hekin pois.

        Onko tällaisessä "ajattelussa" mitään järkeä? Saati sitten kun hehkutatte uskovien pääsevän taivaaseen ja syntisten helvettiin kitumaan, niin eikö se uskova äiti koskaan kaipaa sitä syntistä lastaan joka viruu siellä pätsissä ikuisessa kidutuksessa?

        Tässä on muutamia kysymyksiä, jotka ovat teille kaikille hihhuleille hyvin kiusallisia. Niitä ei saisi kysyä, koska ne saavat teidät itsenne epäilemään "armollisen" jumalanne olemassa oloa. Mutta juuri siksi ne pitää pystyä kysymään, vaikka vain tällä palstalla.

        Ei ole lainkaan kiusallisia, vaan kukaan ei viitsi samoihin uudestaan vastailla. Haluat vain änkätä, koska uudestaan ja uudestaan otat esiin näitä samoja asioita, joihin sinulle on jo täällä vastattu. Lue niitä vanhoja ketjuja, joissa on jo vastattu noihin laittamiisi asioihin.

        Ja jos et edes ole lukenut vastauksia tai muista vastauksia saaneesi niihin, niin se on sitten oma vahinkosi. Olen itse vastannut sinulle noihin toisissa ketjuissa, joten on turha ängätä, etteikö muka olisi vastattu.

        >> teidän loputon tietäminen jumalanne kautta <<

        Sehän on nöyryyttä ilmoittaa, että emme luule itse tietävämme mitään, vaan kerromme vain sen, mitä Jumala on puhunut Raamatussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkoissa ja rukouksen voimassa muutoinkin yhteys muodostuu vastaanottoon halukkaille.
        Ei pakolla!

        Kun "yhteys" muodostuu, niin silloin voi hyvällä omalla tunnolla hyväksyä myös pikkulasten grillaamisen helvetin tulessa. Ei muuta kuin popparipussi mukaan ja katselemaan koko "näytelmää" ja naureskelemaan ei-uskoville. Tässä vähän ensimakua...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17148583/john-lennon-helvetissa---


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voiko sille jumalallesi vaikka soittaa? Olisko sulla hänen puh numeroa?

        Joulupukilla on kuuma linja, johon voi soittaa jouluisin.

        Jumalalle taas voi puhua ilman puhelinta ja numeroa ym., ääneen tai ajatuksissaan, iloissaan tai tuskissaan, sillä Jumalaa lähestytään rukouksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukilla on kuuma linja, johon voi soittaa jouluisin.

        Jumalalle taas voi puhua ilman puhelinta ja numeroa ym., ääneen tai ajatuksissaan, iloissaan tai tuskissaan, sillä Jumalaa lähestytään rukouksessa.

        Ai jaa. No kerro toki mistä viimeksi juttelitte ja mitä hän vastaili?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai jaa. No kerro toki mistä viimeksi juttelitte ja mitä hän vastaili?

        Tuskin kertoo yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kun "yhteys" muodostuu, niin silloin voi hyvällä omalla tunnolla hyväksyä myös pikkulasten grillaamisen helvetin tulessa. Ei muuta kuin popparipussi mukaan ja katselemaan koko "näytelmää" ja naureskelemaan ei-uskoville. Tässä vähän ensimakua...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17148583/john-lennon-helvetissa---

        Lue siitä ketjusta ne saamasi vastaukset myös.


      • Anonyymi

        Taidat olla kännissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kännissä?

        Näin hihhuli taas kiireen vilkkaa siirtää maalitolppia. Olette te täysiä pellejä. Ja sitten te kuvittelette että pystytte antamaan ohjeita siitä miten yhteiskuntaa tulee kehittää ja mihin suuntaan valtiolaiva pitäisi kulkea. Jos joku on eri mieltä teidän kanssanne, niin selitys on olemassa "Se on kännissä"....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai jaa. No kerro toki mistä viimeksi juttelitte ja mitä hän vastaili?

        >> Ai jaa. No kerro toki mistä viimeksi juttelitte ja mitä hän vastaili? <<

        Viimeksi tänään Pyhä Henki puhui, kun sain työnantajaltani väärän arvion itsestäni. En saanut soittaa erääseen paikkaan, koska en kuulemma osaa olla sellainen kuin pitäisi työnantajani mielestä. Pyhä Henki huomautti, että hän tuntee minut paremmin ja tietää, ettei se ole totta. "Totuuden Henki" kertoo aina totuuden. Ihmiset eivät näe kuin ulkokuoren ja vetävät usein vääriä johtopäätöksiä. Jumala taas näkee todellisen minämme ja osaa arvioida meidät oikein. Herran Henki on myös lohduttajamme, jos muut arvoivat meitä väärin.

        5. Moos. 5:24
        Katso, Herra, meidän Jumalamme, on antanut meidän nähdä kirkkautensa ja valtasuuruutensa, ja me olemme kuulleet hänen äänensä tulen keskeltä. Tänä päivänä me olemme nähneet, että Jumala voi puhua ihmisen kanssa

        Joh. 10:27
        Minun lampaani kuulevat minun ääntäni,


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai jaa. No kerro toki mistä viimeksi juttelitte ja mitä hän vastaili?

        "Jumalaa lähestytään rukouksessa." Tämä tarkoittaa sitä, että ihminen puhuu Jumalalle.

        Jumala taas on jo puhunut sanassaan ne pääasiat, jotka hän haluaa kaikkien ihmisten tietävän. Noin 1500 sivun verran löytyy valmiita vastauksia. Mutta lisäksi hän puhuu myös Henkensä kautta sisimpään.


      • Anonyymi

        Ota homo ihan rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue siitä ketjusta ne saamasi vastaukset myös.

        Laittamasi ketju ei sisältänyt vastauksia. Valitettavasti teillä höhheleillä on tapana laittaa miljoona kertaa samat asiat, eikä kukaan sitten jaksa vastata niihin enää uudestaan.. Vastaukset on toisessa ketjussa, jossa puhuttiin tuosta Lennon-asiasta. Oli myös joku toinen ketju, jossa puhuttiin lasten tekemistä murhista. Siinäkin ketjussa sinulle jo vastattiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Ai jaa. No kerro toki mistä viimeksi juttelitte ja mitä hän vastaili? <<

        Viimeksi tänään Pyhä Henki puhui, kun sain työnantajaltani väärän arvion itsestäni. En saanut soittaa erääseen paikkaan, koska en kuulemma osaa olla sellainen kuin pitäisi työnantajani mielestä. Pyhä Henki huomautti, että hän tuntee minut paremmin ja tietää, ettei se ole totta. "Totuuden Henki" kertoo aina totuuden. Ihmiset eivät näe kuin ulkokuoren ja vetävät usein vääriä johtopäätöksiä. Jumala taas näkee todellisen minämme ja osaa arvioida meidät oikein. Herran Henki on myös lohduttajamme, jos muut arvoivat meitä väärin.

        5. Moos. 5:24
        Katso, Herra, meidän Jumalamme, on antanut meidän nähdä kirkkautensa ja valtasuuruutensa, ja me olemme kuulleet hänen äänensä tulen keskeltä. Tänä päivänä me olemme nähneet, että Jumala voi puhua ihmisen kanssa

        Joh. 10:27
        Minun lampaani kuulevat minun ääntäni,

        Raamattu on huono teos elämään.

        Jumala ei enää puhu yhtään.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näin hihhuli taas kiireen vilkkaa siirtää maalitolppia. Olette te täysiä pellejä. Ja sitten te kuvittelette että pystytte antamaan ohjeita siitä miten yhteiskuntaa tulee kehittää ja mihin suuntaan valtiolaiva pitäisi kulkea. Jos joku on eri mieltä teidän kanssanne, niin selitys on olemassa "Se on kännissä"....

        >> hihhuli taas kiireen vilkkaa siirtää maalitolppia. Olette te täysiä pellejä. <<

        Sinähän tässä maalitolppia siirtelet ja olet täysi pelle itse, koska sanoin vastanneeni sinulle noihin asioihin jo toisissa ketjuissa. Miksi vaivautuisin uudestaan vastaamaan sinulle samoista asioista, kun ei mikään pysy muistissasi tai sitten et edes lue saamiasi vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalaa lähestytään rukouksessa." Tämä tarkoittaa sitä, että ihminen puhuu Jumalalle.

        Jumala taas on jo puhunut sanassaan ne pääasiat, jotka hän haluaa kaikkien ihmisten tietävän. Noin 1500 sivun verran löytyy valmiita vastauksia. Mutta lisäksi hän puhuu myös Henkensä kautta sisimpään.

        Kysymys: Montako jalkaa hyönteisillä on?
        Raamattu vastaa: Neljä.

        Valmis vastaus löytyy III Moseksen kirjasta, mutta se on väärä.

        Kysymys: Mikä on ympyrän kehän suhde halkaisijaan?
        Raamattu vastaa: Kolme.

        Valmis vastaus löytyy tällä kertaa Kuningasten kirjasta ja sekin on väärä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkoissa ja rukouksen voimassa muutoinkin yhteys muodostuu vastaanottoon halukkaille.
        Ei pakolla!

        Olin yhdessä seurakunnassa, ja toinen kysyi että huomaanko, että täällä on Jumala.

        En nähnyt kuin seinät. Ajattelin, että jos siellä olisi ollut Jumala, niin kaikki olisivat huomanneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne kuole helvetissä höpsö!
        Loputon elämä on kaikkien kohtalo!

        Et pysty tuota todistamaan.

        Vaikka kuinka yrittäisit.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on huono teos elämään.

        Jumala ei enää puhu yhtään.

        Jumala puhuu ensisijaisesti sille, joka on saanut Hengen sisimpäänsä. Monelle hän on puhunut jo ennen uskoontuloakin.

        Job 33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.

        Jumala puhuu Raamatun kautta, Henkensä kautta, tapahtumien ja muiden ihmisten kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys: Montako jalkaa hyönteisillä on?
        Raamattu vastaa: Neljä.

        Valmis vastaus löytyy III Moseksen kirjasta, mutta se on väärä.

        Kysymys: Mikä on ympyrän kehän suhde halkaisijaan?
        Raamattu vastaa: Kolme.

        Valmis vastaus löytyy tällä kertaa Kuningasten kirjasta ja sekin on väärä.

        Tai sitten on vain huolimattomasti ihminen kääntänyt kielestä toiseen.
        Jumalahan ei erehdy hyönteisten jalkojen suhteen millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on vain huolimattomasti ihminen kääntänyt kielestä toiseen.
        Jumalahan ei erehdy hyönteisten jalkojen suhteen millään tavalla.

        Raamattu ei puhu hyönteisistä tuossa kohtaa, vaan "siivekkäistä pikkueläimistä".


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olin yhdessä seurakunnassa, ja toinen kysyi että huomaanko, että täällä on Jumala.

        En nähnyt kuin seinät. Ajattelin, että jos siellä olisi ollut Jumala, niin kaikki olisivat huomanneet.

        Vain mässäys kiinnostaa sinua.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olin yhdessä seurakunnassa, ja toinen kysyi että huomaanko, että täällä on Jumala.

        En nähnyt kuin seinät. Ajattelin, että jos siellä olisi ollut Jumala, niin kaikki olisivat huomanneet.

        >> En nähnyt kuin seinät. <<

        Vain Jumala voi avata hengelliset silmät ja korvat.

        4. Moos. 22:31
        Niin Herra avasi Bileamin silmät, niin että hän näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä.

        2. Kun. 6:17
        Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

        Luuk. 24:16, 30-31
        heidän silmänsä olivat pimitetyt, niin etteivät he tunteneet häntä... Ja tapahtui, kun hän oli aterialla heidän kanssaan, että hän otti leivän, siunasi, mursi ja antoi heille.
        31 Silloin heidän silmänsä aukenivat, ja he tunsivat hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys: Montako jalkaa hyönteisillä on?
        Raamattu vastaa: Neljä.

        Valmis vastaus löytyy III Moseksen kirjasta, mutta se on väärä.

        Kysymys: Mikä on ympyrän kehän suhde halkaisijaan?
        Raamattu vastaa: Kolme.

        Valmis vastaus löytyy tällä kertaa Kuningasten kirjasta ja sekin on väärä.

        >> Kysymys: Mikä on ympyrän kehän suhde halkaisijaan?
        Raamattu vastaa: Kolme. <<

        Raamatussa ei ole tuollaisia vastauksia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et pysty tuota todistamaan.

        Vaikka kuinka yrittäisit.

        Raamatun sana on annettu ihmisille, jotta ihmiset tietäisivät ja uskoisivat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on huono teos elämään.

        Jumala ei enää puhu yhtään.

        Onhan se sairasta.

        Nauratte Kuution kanssa räkäisesti kuolleelle uskovalle.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen nähnyt niitä eheytyneitä homoja videolla, ja he olivat aivan tärähtätäneitä tyyppejä.

        Ei varmaan kukaan halua nimiä esiin.

        Toisinsanoen, katsoit siis vihdoinkin peiliin ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalaa lähestytään rukouksessa." Tämä tarkoittaa sitä, että ihminen puhuu Jumalalle.

        Jumala taas on jo puhunut sanassaan ne pääasiat, jotka hän haluaa kaikkien ihmisten tietävän. Noin 1500 sivun verran löytyy valmiita vastauksia. Mutta lisäksi hän puhuu myös Henkensä kautta sisimpään.

        Hyvä.

        Tiedämme siis, että Israelin Jumala oli Jerusalemissa asunut mies, Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Siinä ne pääasiat ovatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puhuu ensisijaisesti sille, joka on saanut Hengen sisimpäänsä. Monelle hän on puhunut jo ennen uskoontuloakin.

        Job 33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.

        Jumala puhuu Raamatun kautta, Henkensä kautta, tapahtumien ja muiden ihmisten kautta.

        Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia, eikä Jumala puhunut kenellekään; ei edes vaimolleni ja minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> En nähnyt kuin seinät. <<

        Vain Jumala voi avata hengelliset silmät ja korvat.

        4. Moos. 22:31
        Niin Herra avasi Bileamin silmät, niin että hän näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä.

        2. Kun. 6:17
        Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

        Luuk. 24:16, 30-31
        heidän silmänsä olivat pimitetyt, niin etteivät he tunteneet häntä... Ja tapahtui, kun hän oli aterialla heidän kanssaan, että hän otti leivän, siunasi, mursi ja antoi heille.
        31 Silloin heidän silmänsä aukenivat, ja he tunsivat hänet.

        Turhaa menet Raamatun taakse.

        "Täällä on Jumala", vaikka ei ollutkaan. Sinun juttusi Raamatusta ei liity mitenkään siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun sana on annettu ihmisille, jotta ihmiset tietäisivät ja uskoisivat.

        Minä kun luin kunnolla Raamattua, niin menetin kaiken uskoni.

        Joko sinä valehtelet, tai Raamattu on epäonnistunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se sairasta.

        Nauratte Kuution kanssa räkäisesti kuolleelle uskovalle.

        Ollaan päivitelty vartijoiden toimintaa ja sitä, kun asiantuntija piti toimintaa koulutuksen mukaisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen, katsoit siis vihdoinkin peiliin ?

        Siis videolla eheytyneet homot olivat täysin tärähtäneitä. Ei liity minuun, koska en ole eheytynyt.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis videolla eheytyneet homot olivat täysin tärähtäneitä. Ei liity minuun, koska en ole eheytynyt.

        Tietenkin Iiittyy sinuun.

        OIet tärähtänyt sekopää.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voiko sille jumalallesi vaikka soittaa? Olisko sulla hänen puh numeroa?

        Sä olet jotenkin jälkeenjäänyt.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minä kun luin kunnolla Raamattua, niin menetin kaiken uskoni.

        Joko sinä valehtelet, tai Raamattu on epäonnistunut.

        EVVK!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia, eikä Jumala puhunut kenellekään; ei edes vaimolleni ja minulle.

        Et tunne maailman kaikkia uskovia ja nykyinen vaimosi ei ole uskova.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne maailman kaikkia uskovia ja nykyinen vaimosi ei ole uskova.

        Et ymmärrä.

        Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia. Niistä puhuin, kuten se entinen vaimoni. Nythän minulla ei vaimoa ole.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et ymmärrä.

        Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia. Niistä puhuin, kuten se entinen vaimoni. Nythän minulla ei vaimoa ole.

        On tosiaan kaksi nàismaista homoa siellä.

        Suotta kiistät faktat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minä kun luin kunnolla Raamattua, niin menetin kaiken uskoni.

        Joko sinä valehtelet, tai Raamattu on epäonnistunut.

        >> Minä kun luin kunnolla Raamattua, niin menetin kaiken uskoni.
        Joko sinä valehtelet, tai Raamattu on epäonnistunut. <<

        Raamattua lukeneneena olet sitten varmasti törmännyt sellaisiin kohtiin kuin "usko ei ole joka miehen" ja "teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet".


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hyvä.

        Tiedämme siis, että Israelin Jumala oli Jerusalemissa asunut mies, Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Siinä ne pääasiat ovatkin.

        >> Tiedämme siis, että Israelin Jumala oli Jerusalemissa asunut mies, Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Siinä ne pääasiat ovatkin. <<

        Israelin Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki, joista Pyhä Henki on nyt lähetettynä maailmaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia, eikä Jumala puhunut kenellekään; ei edes vaimolleni ja minulle.

        >> Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia, eikä Jumala puhunut kenellekään; ei edes vaimolleni ja minulle. <<

        Lue nyt ensin se 1500 sivua Raamatusta ja ota se tosissasi, mitä luet. SE on lähtöasetelma. Ja jos sitten jää vielä joku lukemisen ja uskomisen jälkeen epäselväksi, niin ehkäpä Jumala sitten vastaa muullakin tavalla.

        Pelkkä lukeminen ei valitettavasti riitä mihinkään. On myös uskottava se, mitä Raamattu ilmoittaa, että sana hyödyttäisi ihmistä ja hän saisi yhteyden Jumalaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Turhaa menet Raamatun taakse.

        "Täällä on Jumala", vaikka ei ollutkaan. Sinun juttusi Raamatusta ei liity mitenkään siihen.

        >> "Täällä on Jumala", vaikka ei ollutkaan. Sinun juttusi Raamatusta ei liity mitenkään siihen. <<

        Jos tajuaisit Raamatusta jotain, tajuaisit senkin, että laitetut jakeet liittyvät asiaan. Jumala ja on kaikkialla läsnäoleva Henki, joka ei voi "mennä" jonnekin. Hänen todellisuutensa eli henkimaailma on ympärillämme, jonne voi nähdä hengellisin aistein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> "Täällä on Jumala", vaikka ei ollutkaan. Sinun juttusi Raamatusta ei liity mitenkään siihen. <<

        Jos tajuaisit Raamatusta jotain, tajuaisit senkin, että laitetut jakeet liittyvät asiaan. Jumala ja on kaikkialla läsnäoleva Henki, joka ei voi "mennä" jonnekin. Hänen todellisuutensa eli henkimaailma on ympärillämme, jonne voi nähdä hengellisin aistein.

        Eivät liittyneet.

        Oli kyse siitä, että Jumala ei ollut huoneessa. Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Olen tuntenut lukuisan määrän uskovia, eikä Jumala puhunut kenellekään; ei edes vaimolleni ja minulle. <<

        Lue nyt ensin se 1500 sivua Raamatusta ja ota se tosissasi, mitä luet. SE on lähtöasetelma. Ja jos sitten jää vielä joku lukemisen ja uskomisen jälkeen epäselväksi, niin ehkäpä Jumala sitten vastaa muullakin tavalla.

        Pelkkä lukeminen ei valitettavasti riitä mihinkään. On myös uskottava se, mitä Raamattu ilmoittaa, että sana hyödyttäisi ihmistä ja hän saisi yhteyden Jumalaan.

        Jeesuksen mukaan vikana oli, kun "ette ole lukeneet".

        Sinä olet niin kaukana Jeesuksesta kuin olla voi.

        Minä olen lukenut Raamattua niin, että tein muistiinpanoja. Otin erittäin tosissani. Minusta lähti kaikki usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Tiedämme siis, että Israelin Jumala oli Jerusalemissa asunut mies, Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Siinä ne pääasiat ovatkin. <<

        Israelin Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki, joista Pyhä Henki on nyt lähetettynä maailmaan.

        Miksi uskot Raamatun juttuihin? Uskotko siihenkin, että ihminen voi lentää taivaaseen pilven mukana? Minä en.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Minä kun luin kunnolla Raamattua, niin menetin kaiken uskoni.
        Joko sinä valehtelet, tai Raamattu on epäonnistunut. <<

        Raamattua lukeneneena olet sitten varmasti törmännyt sellaisiin kohtiin kuin "usko ei ole joka miehen" ja "teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet".

        Raamattu on ihmisten ajatuksia.

        Usko ei voi tietenkään olla joka miehen, jos ei naisenkaan. Moni ei voi uskoa siihen mikä ei ole todellista. En minäkään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eivät liittyneet.

        Oli kyse siitä, että Jumala ei ollut huoneessa. Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella.

        Kuutio painaa sanojesi mukaan 145 kiIoa🤔


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jeesuksen mukaan vikana oli, kun "ette ole lukeneet".

        Sinä olet niin kaukana Jeesuksesta kuin olla voi.

        Minä olen lukenut Raamattua niin, että tein muistiinpanoja. Otin erittäin tosissani. Minusta lähti kaikki usko.

        Sinusta tehty myös muistiinpanoja.

        Kuutio veteIee sinua pyIIyyn ja halvan moskan mässäys jatkuu sekä juopottelu myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio painaa sanojesi mukaan 145 kiIoa🤔

        Älä jankuta!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jankuta!!!

        Hän keksii aina jonkun mielestään hienon jutun, jota sitten toistaa kymmeniä kertoja päivässä kuukausien ajan.

        Sinänsä hauskaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hän keksii aina jonkun mielestään hienon jutun, jota sitten toistaa kymmeniä kertoja päivässä kuukausien ajan.

        Sinänsä hauskaa.

        Jankkaat samaa roskaa satoja kertoja päivässä.

        Täällä kerrotaan sinusta FAKTOJA.

        Voit toki häipyä tältä palstalta jos et kestä totuutta.
        🤓


      • Anonyymi

        Vain keskustelun hävinnyt idiootti nauraa juuri näin, etkä sinä jää siitä yhtään.

        Teet edelleen itseäsi naurettavaksi näillä todella typerillä aloituksilla ja kirjoituksillasi, mutta omapahan on häpeäsi, mikäli edes ymmärrät sitä.
        Taidat olla sillä tasolla, ettet enää sitä itse huomaa, tai olet ollut sitä aina, kuten olettaa saattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat jotakuta, joka itse sanoo eheytyneensä? Oliko ehkä tuttusi...?

        Mistä ylipäänsä luulet "tietäväsi" lähestukoon kaiken??? Uskovista, Raamatusta, homoista, entisistä homoista, tieteestä... olipa aihe mikä vain, SINULLA on omasta mielestäsi aina se oikea ja täydellinen tieto joka asiasta! 😂

        Miten voisin eheytyä homoksi , onko se mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukilla on kuuma linja, johon voi soittaa jouluisin.

        Jumalalle taas voi puhua ilman puhelinta ja numeroa ym., ääneen tai ajatuksissaan, iloissaan tai tuskissaan, sillä Jumalaa lähestytään rukouksessa.

        Jos puhut Jumalalle, olet uskossa. Jos kuulet vastauksen, olet tulossa hulluksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puhuu ensisijaisesti sille, joka on saanut Hengen sisimpäänsä. Monelle hän on puhunut jo ennen uskoontuloakin.

        Job 33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.

        Jumala puhuu Raamatun kautta, Henkensä kautta, tapahtumien ja muiden ihmisten kautta.

        Luontoäiti puhuu meille heltisen kesäpäivän iltana metsälammen rannalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei puhu hyönteisistä tuossa kohtaa, vaan "siivekkäistä pikkueläimistä".

        Siipikusiaisillakin on kuusi jalkaa..


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eivät liittyneet.

        Oli kyse siitä, että Jumala ei ollut huoneessa. Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella.

        se on siltä ajalta, kun ei tiedetty maapallosta mitään, luultiin Jumalan istuvan pilven päällä Jerusalemin yläpuolella..


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Erityisen huvittavaa ohjelmassa oli kun eräs "eheytynyt" homo kertoi tarinaansa. Huvittava oli että hän esiintyi anonyyminä. Pirkko Saisio - yksi ensimmäisistä julkilesboista - tarttui. Hän ihmetteli asiaa että mikä siinä nyt niin hävettävää on?

        Kun samassa ohjelmassa homot ja lesbot kertoivat ihan suoraan omia käsityksiään asiasta. Jopa heidän lapsensa esiintyivät kuvaruudussa. Siis Pirkko Saision tytär, joka on muuten nykyään näyttelijä. äiti ja heterona naimissa...

        Uskovat tunnistavat kyseisen eheytyneen homon, uskonveljensä.
        Hän on pysynyt samoilla linjoilla näihin päiviin asti.
        Hän halusi pysyä anonyymina, mikä on hänen kohdallaan eri asia, kun ei kerran toteuttanut homoseksuaalisuuttaan, kuten ohjelmat muut homot ja oli kristittyjen parissa, missä oli nykyistä enemmän ennakkoluuloja joidenkin taholta tuohon aikaan. Myöhemmin hän on kertonut asiasta omalla nimellä ja kasvoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan Sebastianin ruutuun.
        Persuille kuinniallista kasvojen kohotusta toivon.

        Sebastian saisikin tulla. Koska nämä huutavat hihhulit ovat usein persuja.


    • Ja tälläisiä ihmisiä löytyy hihhuli-osastolta. Heh hehe hehe hee.

      • Anonyymi

        Kaikki uskovat ovat kulkeneet saman tien: kuulleet tai lukeneet Raamattua. Sieltä voi lukea vastaukset askarruttaviin asioihin, kun ei kerran ole kiinnostanut painaa mieleen jo annettuja vastauksia.

        Syötä vain hakemasi asia ruutuun ja saat jakeita hakemastasi aiheesta:
        https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki uskovat ovat kulkeneet saman tien: kuulleet tai lukeneet Raamattua. Sieltä voi lukea vastaukset askarruttaviin asioihin, kun ei kerran ole kiinnostanut painaa mieleen jo annettuja vastauksia.

        Syötä vain hakemasi asia ruutuun ja saat jakeita hakemastasi aiheesta:
        https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

        Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia.

        Mitä kuvittelet uskovaisuuden auttavan?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia.

        Mitä kuvittelet uskovaisuuden auttavan?

        >> Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia. <<

        Sinun tietämyksesi Raamatusta on nollatasoa.

        Vanha testamentti on kirjoitettu jo 1500 - 400 vuotta ennen kuin Kristus syntyi.
        Uusi testamentti tuli 50 - 150 v. Kristuksen syntymän jälkeen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia.

        Mitä kuvittelet uskovaisuuden auttavan?

        Kuutio se veteIee sinua pyIIyyn.

        OIet äIytön Pérvo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia. <<

        Sinun tietämyksesi Raamatusta on nollatasoa.

        Vanha testamentti on kirjoitettu jo 1500 - 400 vuotta ennen kuin Kristus syntyi.
        Uusi testamentti tuli 50 - 150 v. Kristuksen syntymän jälkeen.

        Raamattu koottiin 390-luvulla kristityille.

        Kristus tuskin on syntynyt. Roomalainen historioitsija noin vuonna 100 tiesi kristityt, mutta ei Kristusta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu koottiin 390-luvulla kristityille.

        Kristus tuskin on syntynyt. Roomalainen historioitsija noin vuonna 100 tiesi kristityt, mutta ei Kristusta.

        Sinun on turha puhua ja sinulle on turha puhua Raamatusta, koska et tiedä koko aiheesta yhtään mitään.

        Ja jos halusi olisi tajuta Raamatusta jotain, niin olisit nytkin lukemassa sitä Raamattua, etkä täällä inttämässä sitä vastaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia.

        Mitä kuvittelet uskovaisuuden auttavan?

        >> Mitä kuvittelet uskovaisuuden auttavan? <<

        1. Kor. 1:21
        maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Mitä kuvittelet uskovaisuuden auttavan? <<

        1. Kor. 1:21
        maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat

        Paavali oli höhlä.

        Että Jumala näki hyväksi saarnauttaa hullutusta. Heh heh. Ja siihen uskovat pelastetaan. Heh heh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun on turha puhua ja sinulle on turha puhua Raamatusta, koska et tiedä koko aiheesta yhtään mitään.

        Ja jos halusi olisi tajuta Raamatusta jotain, niin olisit nytkin lukemassa sitä Raamattua, etkä täällä inttämässä sitä vastaan.

        Otin huomioon Raamatun synnyn ja mitä 1920 vuotta sitten ollut paikallinen historioitsija kertoi.

        Olen lukenut Raamattua vuodesta 1972.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio se veteIee sinua pyIIyyn.

        OIet äIytön Pérvo!

        En ole tykännyt yhtään jos minua pyllyyn pannaan. Se on jäänyt pois jo 12 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole tykännyt yhtään jos minua pyllyyn pannaan. Se on jäänyt pois jo 12 vuotta sitten.

        Kyllähän sinua sinne on silti Iykitty.

        Turhaan taas kiistät faktat!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Paavali oli höhlä.

        Että Jumala näki hyväksi saarnauttaa hullutusta. Heh heh. Ja siihen uskovat pelastetaan. Heh heh.

        Kuutio ja sinä oIette aivan äIyttömiä ToIIoja.

        OIet sokea itsellesi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu koottiin 390-luvulla kristityille.

        Kristus tuskin on syntynyt. Roomalainen historioitsija noin vuonna 100 tiesi kristityt, mutta ei Kristusta.

        Kuution paino siis 145 kiIoa.

        Kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuution paino siis 145 kiIoa.

        Kerroit.

        Jankuti 145 kiloa jankuti jankuti jaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti 145 kiloa jankuti jankuti jaa.

        Voi sinua!

        Et kestä faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua!

        Et kestä faktoja.

        Jankuti faktoja jankuti jaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sinua sinne on silti Iykitty.

        Turhaan taas kiistät faktat!

        Enhän minä ole kiistänyt. Mutta se on loppunut 12 vuotta sitten.

        Olet tollojen tollo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Enhän minä ole kiistänyt. Mutta se on loppunut 12 vuotta sitten.

        Olet tollojen tollo.

        Niin oIetkin täysToIIo ja pérvo myös.

        Ei ole mihinkään loppunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin oIetkin täysToIIo ja pérvo myös.

        Ei ole mihinkään loppunut.

        En ole nähnyt sinun silmäsi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole nähnyt sinun silmäsi.

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oIetkin täysToIIo ja pérvo myös.

        Ei ole mihinkään loppunut.

        Jankuti pérvo jankuti jaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Sitä jankuti sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Sitä vaan, että et nähnyt mitään. Suu silti käy.

        Esitit taas olevasi tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Raamattu on ollut reilut 1600 vuotta. Sitä ennen ei siis ole ollut uskovia. <<

        Sinun tietämyksesi Raamatusta on nollatasoa.

        Vanha testamentti on kirjoitettu jo 1500 - 400 vuotta ennen kuin Kristus syntyi.
        Uusi testamentti tuli 50 - 150 v. Kristuksen syntymän jälkeen.

        10000 vuotta sitten oli myös uskovia ja shamaaneita, uskonnossakin on tapahtunut evoluutiota ja tulee myös tapahtumaan...


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sitä vaan, että et nähnyt mitään. Suu silti käy.

        Esitit taas olevasi tollo.

        Mikäs se erk(k)ilän ikä olikaan ?

        Selvennän vähän, että ymmärrät(?).

        Tälläistä samanlaista jankutusta kuulee lähinnä hiekkalaatikolla, kun päiväunien aika lähestyy, ts asiakkaat ovat väsyneitä. (Ikähaarukka, 2 - 4v).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se erk(k)ilän ikä olikaan ?

        Selvennän vähän, että ymmärrät(?).

        Tälläistä samanlaista jankutusta kuulee lähinnä hiekkalaatikolla, kun päiväunien aika lähestyy, ts asiakkaat ovat väsyneitä. (Ikähaarukka, 2 - 4v).

        Hyvin kuvasit itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kuvasit itsesi.

        Kuvasin sinut ja Turren.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se erk(k)ilän ikä olikaan ?

        Selvennän vähän, että ymmärrät(?).

        Tälläistä samanlaista jankutusta kuulee lähinnä hiekkalaatikolla, kun päiväunien aika lähestyy, ts asiakkaat ovat väsyneitä. (Ikähaarukka, 2 - 4v).

        Vietät aikaasi hiekkalaatikolla.

        Sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vietät aikaasi hiekkalaatikolla.

        Sellaista.

        Turren kanssa viihdyt siellä.

        SeIlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turren kanssa viihdyt siellä.

        SeIlaista.

        Jankuti turre jankuti jaa.


    • Anonyymi

      Noriaki Kasai hyppää jälleen.

    • Anonyymi

      Aloittaja ,vaihda typerä nimimerkkisi kun joku saattaa luulla sinua fiksuksikin.Tässä nyt paljastui sekin ,kuka on ketjuissa esiintyvä outo heheheettäjä!

    • Anonyymi

      Jänis on märehtijä! 🤪

      -Jumala-

      • Anonyymi

        Rauhoitu, Repe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu, Repe!

        Jumala! take it easy!
        🤤


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää, ettet naurata itseäsi enmpää;

        https://vastaus.net/vastaus/kysymys/onko-janis-muka-marehtija-kuten-raamattu-sanoo/

        Voi helvetti. Kuvitteletko sinä tosiaan että tuolta palstalta saa oikeaa vastausta? Onko se joku jumalanne taikalaatikko? Siis kuinka lapsellisella tasolla teidän "ajattelu" oikein kulkee? No ei ole mikään ihme että suurin osa jengistä naureskelee teidän julistuksille...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voi helvetti. Kuvitteletko sinä tosiaan että tuolta palstalta saa oikeaa vastausta? Onko se joku jumalanne taikalaatikko? Siis kuinka lapsellisella tasolla teidän "ajattelu" oikein kulkee? No ei ole mikään ihme että suurin osa jengistä naureskelee teidän julistuksille...

        Täytyy oikeasti todeta; "kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia".
        Vanha sanonta, joka kohdistuu tyhiin tynnyreihin, ne kolisevat eniten.


    • Anonyymi

      On tuota mölinää riittänyt sitten jo neljännes vuosisata. 😂

      • Anonyymi

        Arvaa minkälaista se on sit taivaassa!
        Ei siunaamankaan rauhaa. 🤤


    • Anonyymi

      Nooankaan päivinä ei juuri ollut mitään niin hyvää säästettävää.

    • ”Räsänen sanoi Ykkösen Aamu-television haastattelussa, että nykyinen erotulva on pientä sen rinnalla, mitä tapahtuu, jos kirkko hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien siunaamisen.”

      Tuolloin 1996 ei Räsäsellä ollut niin vahvaa vaikutusta kirkosta eroamiseen (1996 erosi 13 195) kuin sitten muutamaa vuotta myöhemmin, eli 2010 erosi 56 000 – koko vuoden eromäärä oli 83 097.

      Kun keskustelu samaa sukupuolta olevien avioliitosta kiivastui, niin löytyy seuraavia faktoja.
      2017 alkoivat papit vihkiä samaa sukupuolta olevia, ja 2020 oli näin tehnyt jo 77 pappia.2020 erosi kirkosta 48 125 henkeä – mikä oli vähemmän kuin 2019 56 007.

      Vuonna 2010 tehtiin laaja mielipidekysely, jossa 60% suomalaisista oli homoliittojen siunaamisen kannalla sekä puolet heistä avioliittojen kannalla.

      Eli ei se vaikutus ollutkaan ihan sellainen kuin Räsänen ”profetoi”.

      • Anonyymi

        40%:tia kehotan eromaan porttokirkosta. 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        40%:tia kehotan eromaan porttokirkosta. 🤭

        Jaa, erosin aikoinaan ja olin liki 40 vuotta ns. ateisti. Kun liityin takaisin kirkkoon, oli se hienoa todeta, miten nyt asiat ovat parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Jaa, erosin aikoinaan ja olin liki 40 vuotta ns. ateisti. Kun liityin takaisin kirkkoon, oli se hienoa todeta, miten nyt asiat ovat parempaan suuntaan.

        Kauemmas Jumalan sanasta on sinusta hyvä suunta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauemmas Jumalan sanasta on sinusta hyvä suunta

        Päinvastoin, nyt on enemän Jeesuksen opetukset esillä. Eikä enää tarvitse niissä synnintunnoissa kieristellä läpi elämäänsä sekä samalla tuomita muita.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Päinvastoin, nyt on enemän Jeesuksen opetukset esillä. Eikä enää tarvitse niissä synnintunnoissa kieristellä läpi elämäänsä sekä samalla tuomita muita.

        Jumalan sanaa saa ja pitää saarnata kokonaisuudessaan sellaisena, kuin se on meille annettu ja se tuomitsee jokaisen, ei sitä julistava ihminen.
        Laki ja armo kulkevat käsi kädessä. Ei pidä väheksyä kummankaan merkitystä. Synneissä kieriskely kertoo liiallisesta lakihenkisyydestä, liian vähästä armollisuudesta. Armon liiallinen korostaminen taas johtaa pois Jumalan sanan kunnioituksesta vääriin ajatuksiin ,valintoihin, tekemisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sanaa saa ja pitää saarnata kokonaisuudessaan sellaisena, kuin se on meille annettu ja se tuomitsee jokaisen, ei sitä julistava ihminen.
        Laki ja armo kulkevat käsi kädessä. Ei pidä väheksyä kummankaan merkitystä. Synneissä kieriskely kertoo liiallisesta lakihenkisyydestä, liian vähästä armollisuudesta. Armon liiallinen korostaminen taas johtaa pois Jumalan sanan kunnioituksesta vääriin ajatuksiin ,valintoihin, tekemisiin.

        Ja sinultako sitten pitää tulla aina kysymään että kuinka kenenkin pitää uskoa? Mistä sinä olet sitten nämä valtuudet saanut?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja sinultako sitten pitää tulla aina kysymään että kuinka kenenkin pitää uskoa? Mistä sinä olet sitten nämä valtuudet saanut?

        Vastaukset löytyy ihan Raamatusta.
        Ihmisellä on vapaus olla myös ei-kristitty ja kantaa siitä seuraukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaukset löytyy ihan Raamatusta.
        Ihmisellä on vapaus olla myös ei-kristitty ja kantaa siitä seuraukset.

        Niin mitä siis ovat nämä seuraukset? Voisitko kertoa? Eihän niillä millään tavalla "pelotella" ihmisiä uskomaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sanaa saa ja pitää saarnata kokonaisuudessaan sellaisena, kuin se on meille annettu ja se tuomitsee jokaisen, ei sitä julistava ihminen.
        Laki ja armo kulkevat käsi kädessä. Ei pidä väheksyä kummankaan merkitystä. Synneissä kieriskely kertoo liiallisesta lakihenkisyydestä, liian vähästä armollisuudesta. Armon liiallinen korostaminen taas johtaa pois Jumalan sanan kunnioituksesta vääriin ajatuksiin ,valintoihin, tekemisiin.

        "Jumalan sanaa saa ja pitää saarnata kokonaisuudessaan..."

        Ainakin asiakokonaisuudet olisi hyvä huomioida. Tuntuu että se joskus täällä unohtuu. Mutta näinhän kirkossa tehdään.


    • Anonyymi

      Missään nimessä ei pidä erota kirkosta. Kaikkien pitää olla siellä aktiivisina toimijoina vastaamassa kirkon oikeasta suunnasta. Se on kristityn vastuu.

      • Enää ei pakko mennä kirkkoon. Kaikki muuttuu ihmisten kautta.


      • Anonyymi

        Jumala on passiivinen lörtsy 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on passiivinen lörtsy 🤤

        Mihin jumalaan uskot?


      • "...pitää olla siellä aktiivisina toimijoina vastaamassa kirkon oikeasta suunnasta. "

        Niin, ulkopuolelta on aikaa turhaa huudella.


    • Anonyymi

      Kirkkoon ei ole pakko mennä, mutta kuitenkin se on suotavaa ja hyväksi kaikille.

    • Anonyymi

      Esitä poliisille että voitte nauraa yhdessä.

    • Anonyymi

      Homot , homouttahan ei etukäteen julkaista, vaan se tulee muuta kautta tietoiseksi. No sitä on vaikea, sanotaan vieä, niin ollaan vaikealla tiellä, oma arvioni, että puhuin Turkin ulkoministerin kanssa, vieläkö on se vespuhveli naton olohuoneessa.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe