Poikaystävää ei kiinnosta minuun liittyvät asiat.

Anonyymi-ap

Hei, olen ollut kaksi vuotta yhdessä poikaystäväni kanssa, olemme molemmat parikymppisiä. Poikaystäväni ei kuitenkaan juuri koskaan ole kiinnostunut tekemisistäni tai kuulumisistani, vaikka itse kyselen näitä häneltä aktiivisesti. Hän ei myöskään koskaan kehu minua tai kerro rakastavansa. Mikäli hän sattuu kehumaan, koskee kehut aina vain ja ainoastaan vartaloani. Näistä asioista olen muutaman kerran loukkaantunut ja sanonut näistä hänelle. Hetkeksi hän muuttuu paremmaksi ja parin päivän päästä sama jatkuu. Sama asia liittyy seksiin ja muuhun läheisyyteen. Esimerkiksi hän ei ikinä suostu hieromaan tai silittämään minua ei-eroottisilta alueilta, sillä se on kuulemma tylsää. Minusta tuntuu ikävältä, kun olisi ihanaa että oma rakas silittäisi päätä tai hipsuttaisi selkää nukkumaan mennessä. Hän haluaa muutenkin koko ajan seksiä ja tuntuu ettei mikään muu hänen päässään liiku. Ellei hän ole kinumassa minulta kokoajan seksiä tai koskettelemassa minua on hän puhelimellaan. Nämä asiat eivät muuten haittaa minua, mutta minusta tuntuu että välillämme ei ole kunnon yhteyttä, kun kerran kommunikaatio ei toimi. Muutenkin kiva tulla kakkoseksi puhelimelle..
Hän ei muutenkaan ole kiinnostunut puhumaan syvällisistä asioista, vaan aina vaivautuu jos alan keskustelemaan jostain tällaisesta. Hän ei ole halukas eroamaan ja jos kysyn rakastaako hän minua niin hän vastaa aina myöntävästi. Tämä tilanne on kuitenkin kuormittavaa ja käy itsetuntoni päälle, kun tuntuu että olen pääasiassa jokin objekti.. Voisiko tilanteelle tehdä yhtään mitään? Onko jollakin samanlaisia kokemuksia?

8

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä olet löytänyt noin tyhmän miehen?
      En olisi uskonut että noin idioottimaisia on edes olemassa!
      No, olet löytänyt ! Lokaläjän lottovoitto!!!!!(tai raahannut täydellisen idiootin seuralaiseksesi)

      Mitähän sinun korvien välissä liikkuu kun haluat tuon tason olion kanssa jakaa elämäsi?
      Oletko koskaan kuullut vapauden valinnasta?
      Se tarkoittaa sitä että sinulla on kaikki maailman valta etsiä ja ottaa seuralaisesi paljon, paljon korkeammalta henkiseltä tasolta!

    • Anonyymi

      Olet varmaan puhunut hänelle näistä asioista mitä kirjoitit.Jos hän ei ymmärrä niin mieti miten haluat jatkaa jatkossa.Jotain on kuitenkin muututtava ennenpitkää.

    • Anonyymi

      Hankala sanoa voi vain arvailla. Oisiko vielä nuori ja kypsymätön? Tai on myös mahdollista että hänellä 8n adhd, Asperger tms.
      Tai tunne köyhyys joka voi runtyä lapsuudessa tai periytyä vanhemmalta.
      Sen voin jo nyt sanoa ettei tule olemaan helppoa ja joudut moniin hyvin haasteellisiin tilanteisiin hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Sellainen tarina täällä kertaa 😄

    • Anonyymi

      Olette molemmat parikymppisiä. No tuossa iässä 20v poika on henkisesti vasta noin 13-15vee. Tuon ikäisillä, useimmilla, on tärkeämpää nätti ja mielummin isotissinen tyttöystävä, että muut pojat on kateellisia. Ei teidän(kään) juttu kestä. Ne on niitä ensirakkauksia, joita sitten vanhana muistellaan hyvällä tai pahalla. Miten nyt kenelläkin "aika kultaa muistot" Tälläista se elämä on ja jatkuu rakastumisineen, lapsine, erot ja uutta rundia, kunnes se loppu tulee.

      • Anonyymi

        Tätä harrastaa ihan kaikenikäiset, se on persoonasta kiinni eikä iästä. Mutta nuo tuollaiset ei koskaan muutu, eivät näe itsessään yhtään mitään vikaa vaan parisuhde pyörii oman navan ja omien halujen ympärillä. Laiskoja vätyksiä.


    • Anonyymi

      Olet jo puhunut asiasta, kertonut tuntemuksistasi, koittanut käydä syvällistäkin keskustelua, joten enpä oikein muita apuja keksi. Hyvin yleisiä ongelmia nuo mainitsemasi tuntuvat olevan, itsekin kokenut.

      Sinuna tekisin päätöksen erosta. Kokemuksella voin sanoa, että erityisesti nuorena ei kannata liian kauan roikkua huonossa suhteessa. Siinä menee vaan nuoruuden aikaa hukkaan, kun kannattaisi hakea kokemuksia, etsiä sitä omaa juttua, selvittää mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2455
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      407
      2092
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1938
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      110
      1230
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1083
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1067
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe