🎶🎶🎶Öllölä mielessäni, on mulla Öllölä mielessäni.
No mitä Öllölässä tehdään, kuka kertois sen..
Jos mä lähden Tuuriin, joudun Öllölään..🎶🎶
Mäntsälä mielessäin.
20
359
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot menossa Tuuriin, on aika vaikea joutua matkalla Öllölään. Paitsi jos lähtee Ilomantsista.
- Anonyymi
Paras ja helpoin on ajaa kulkimella täältä ensin Öllölään ja ,siitä pokkisuomen Tuuriin
- Anonyymi
Kotkastako ensin Öllölään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Värtsilän ohite .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvilasta tullaan ja lauletaan mul on kolmesenttinen, kolmesenttinen, takana on pitkä putki homekoppien.
- Anonyymi
Kuopio Niuva
- Anonyymi
Välipysäkki Niuva, kolme kuukautta, sitten Tuuriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät on hulluille huonoa aika...ja karavaanareille.
Kotka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on upea maa , ja täynnä reittivaihtoehtoja, sähköautonkin siellä kerkeis ladata, itsensä lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät on hulluille huonoa aika...ja karavaanareille.
KotkaHOVILA ON TÄYNNÄ ihania naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HOVILA ON TÄYNNÄ ihania naisia.
Harmi vaan, kun et ymmärrä naisista mitään..
- Anonyymi
Lähdin Öllölään, jouduin Pöljälle.
- Anonyymi
Tuuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuri
Rumatikki puhallustoiminnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumatikki puhallustoiminnolla
Lähdin Tuuriin jouduin Niuvaan jee!
- Anonyymi
Öllöläsä nähty enbuske ja transvestiitti. Save yourself.
- Anonyymi
Miksi kukaan viitsii kirjoittaa tällaista paskaa. Ei mene edes huonostakaan vitsistä.
- Anonyymi
Totta, täysin typerää juttua.
- Anonyymi
Koktassa kaikki on toisin.
- Anonyymi
Joko Kallavedestä on jäät sulanut??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384754- 1773893
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381856
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581308Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203