Rekisteröidyin Happypanceen ja tein profiilin. Lisäsin tekstin ja muutaman kuvan.
Ei kirjoittanut kenellekään mitään.
Seuraavan kerran kun yritin kirjautua sisään tuli viesti:
"Sori…
Sinun käyttäjätili on suljettu. Syy tähän voi olla huono käyttäytyminen tai useampi käyttäjätili. Jos et ole saanut tästä erillistä sähköpostia, ota yhteyttä"
Heh, aikamoista meininkiä.
Happypancakesta
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ootkohan joku epätoivo😂 sulla monta tiliä ja facebookki lukossa kans. Pitäskö sun kohta miettiä, että mistä johtuu ettei ho.ma toimi?
Mä tien.. mee vessaan. Ja kato sinne peiliin. Ja kysy sieltä🥴- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17702788P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aijoo. Kysy samal jos oot mies.. että haluisitko sä omalle, pienelle lapsellesi/ tyttärellesi sellaisen elämän kuin mitä sä olet naiselles antanut? Onko puhdas omatunto. Ehkä sulle sitten sitä kautta toimii toi itses reflektointi kun peilaat oman käytökses
Ei mulla muuta😁 - Anonyymi
Sama kävi mulla. Pistin tästä viestiä ylläpidolle ja sanoivat jotain että oli tekninen virhe. Sitten pääsi taas kirjautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984