Lattafa tuoksut

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä merkistä?

Itse nyt tilasin sokkona kaksi somessa hehkutettua tuoksua. Yaran ja Kamarafin. Nämä oli saanut niin hyvät arviot, että oli vaan pakko. Kamarafista jouduin kyllä maksamaan ylihintaa, koska se on monesta paikasta loppuunmyyty.

3

2403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaan itselleni. Olen nyt kokeillut muutamia. Tilasin noiden lisäksi muutaman muunkin. Kamrahf on erittäin vahvan tuoksuinen. Ensin tuoksu on konjakkimainen ja sitten muuttuu aivan omenapiirakan tuoksuiseksi. Tykkään. Suomalaiseen nenään sen verran vahva, että käytän tätä vain iltariennoissa. Kestää iholla useita tunteja.
      Yara oli aika mieto, joten sopii päivittäiseen käyttöön eikä tarvitse pelätä muiden tukehtuvan hajuun. Kesto 3-4h iholla

Sitten muita:
      Musk mood. Tämä on ihana puhtaan pyykin tuoksu, joka muuttuu puuterimaiseksi. Kestää useita tunteja iholla. Tätä ei kannata laittaa liikaa.

Velvet rose: vahva ruusu, jossa hieman nahkamaista tuoksua joukossa (uuden auton tuoksu). Miellyttävä tuoksu. Kestää useita tunteja iholla.
      Opulent musk: ihan järkyttävä haju. En kyllä suosittele. Joku outo pistävä haju tunkee läpi. Ei lähtenyt pesemälläkään ihosta.

Faghar lady. Kiva kukkaistuoksu joka kestää tunteja iholla. (Näitä saa muuten hobby hallista)

Musk wild vanille: tulee alkuun mieleen Fairy. Tunnin jälkeen muuttuu miedoksi vaniljan ja myskin tuoksuksi. Ihan ok. Kesto muutama tunti.

Eli voin kyllä suositella näitä muille.

• Suosittelen Lattafa Nebras -tuoksua, jos pitää vanilijan tuoksusta pienellä tvistillä.

• Anonyymi

LATTAFAN AMEERAT AL ARAB on hyvä tuoksu minun mielestä ja edullinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3413
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2217
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2158
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1907
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1242
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1109
    Aihe