Estin ystävän. Minun puolestani entinen ystävä

Anonyymi-ap

Viestejä pukkasi päivittäin johon piti olla vastaamassa. Suuttui kun kerroin hänelle,että tehdään niin, että minä soitan kun tulee asiaa, kun se meni siihen, että soitteli päivittäin pitkiä puheluita. Mulla on eräs psyykkinen sairaus joka asettaa rajoituksia sosiaaliseen elämään. Ahdistun jos joku tulee liian lähelle ja jos pitää pitää päivittäin Yhteyttä. Asutaan eripuolilla Suomea joten ei ole vaaraa että häneen törmään.
Poistin myös Facebook tilini kun en halua hänen ottavan minuun yhteyttä sitä kautta. Muutenkin kulutan siellä liikaa aikaa.
Ollaan ihan erilaisista yhteiskuntaluokista. Hänen nimi komeilee vuosittain lehtien verotiedoissa ja minä olen tk- eläkkeellä oleva köyhä . Myös ikäeroa on paljon. Tajusin myös etten tiedä hänestä paljon mitään. Ei kerro omista asioistaan kuin hyvin yleisluontoisesti mutta minulta utelee kaiken. Tuntuu että hän on pitänyt yhteyttä vähän uteliaisuuttaan kun ollaan niin erilaisia. Hän on saanut kosketuspintaa köyhyyteen. Tuntuu kuin olisin eläintarhan asukki jota on töllistelty häkin läpi.
Nyt on parempi olla kun tiedän ettei hän saa minuun enää yhteyttä.
Estoa en poista. Jos hän unohtaisi minut ja pääsisin vapaaksi tästä " ystävyyden" vankilasta

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä valitset ystäväsi. Kyseinen ihminen ei vastaa asettamiasi rajoja mitä haluat ystävyydeltä.
      Vain anna hänen olla. Aikasin kun etsit, aivan varmasti kykenet muodostamaan ryhmän joiden seurassa viihdyt ja haluat jakaa aikasi ja ajatuksesi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe