Estin ystävän. Minun puolestani entinen ystävä

Anonyymi-ap

Viestejä pukkasi päivittäin johon piti olla vastaamassa. Suuttui kun kerroin hänelle,että tehdään niin, että minä soitan kun tulee asiaa, kun se meni siihen, että soitteli päivittäin pitkiä puheluita. Mulla on eräs psyykkinen sairaus joka asettaa rajoituksia sosiaaliseen elämään. Ahdistun jos joku tulee liian lähelle ja jos pitää pitää päivittäin Yhteyttä. Asutaan eripuolilla Suomea joten ei ole vaaraa että häneen törmään.
Poistin myös Facebook tilini kun en halua hänen ottavan minuun yhteyttä sitä kautta. Muutenkin kulutan siellä liikaa aikaa.
Ollaan ihan erilaisista yhteiskuntaluokista. Hänen nimi komeilee vuosittain lehtien verotiedoissa ja minä olen tk- eläkkeellä oleva köyhä . Myös ikäeroa on paljon. Tajusin myös etten tiedä hänestä paljon mitään. Ei kerro omista asioistaan kuin hyvin yleisluontoisesti mutta minulta utelee kaiken. Tuntuu että hän on pitänyt yhteyttä vähän uteliaisuuttaan kun ollaan niin erilaisia. Hän on saanut kosketuspintaa köyhyyteen. Tuntuu kuin olisin eläintarhan asukki jota on töllistelty häkin läpi.
Nyt on parempi olla kun tiedän ettei hän saa minuun enää yhteyttä.
Estoa en poista. Jos hän unohtaisi minut ja pääsisin vapaaksi tästä " ystävyyden" vankilasta

2

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä valitset ystäväsi. Kyseinen ihminen ei vastaa asettamiasi rajoja mitä haluat ystävyydeltä.
      Vain anna hänen olla. Aikasin kun etsit, aivan varmasti kykenet muodostamaan ryhmän joiden seurassa viihdyt ja haluat jakaa aikasi ja ajatuksesi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe