Miten päästä narsistin puseron alle?

Narsisti ei tyypillisesti koskaan tunnusta erehtyneensä tai olleensa väärässä. Vaikka hän jäisi kiinni valehtelusta tuon tuostakin, niin hän jatkaa ikään kuin ei olisi koskaan kiinni jäänyt. Anteeksi hän ei pyydä eikä siis ikinä tunnusta virheitään.

No, miten tällaisen narsistin puseron alle voidaan päästä? Miten saada narsisti tutkimaan itseään ja menemään itseensä tai saada hänet edes tuntemaan syyllisyyttä valheidensa ja pahuutensa vuoksi? Niin, se on todella vaikeaa ja jopa mahdotonta joissakin paatuneimmissa tapauksissa - psykopaatit - mutta on yksi tapa, joka voi toimia.

Kun saat narsistin kiinni valheista ja asioiden vääristelystä, niin tuo se julki ja esitä se hänelle asiallisella tavalla. Joka ikinen kerta, kun narsisti huomaa tulleensa paljastuneeksi ulkokullatun kuorensa alta (paha ihminen), se vaikuttaa hänen psyykeensä tavalla, joka saattaa lopulta murtaa hänet, mutta todennäköisemmin hän vain kovettaa sydämensä ja paatuu entisestään.

Mutta jo pelkästään se, että narsisti huomaa olleensa väärässä ja jääneensä kiinni valheistaan, vaikuttaa hänessä ärtymystä ja vihaisuutta, mikä on vain hyvä asia muiden kannalta. Sen vuoksi kysy joka kerta narsistilta valheista tai väärässä olemisesta kiinni jäämisen jälkeen "Miltä tuntuu (olla väärässä?") Voin taata sinulle sen, että narsisti kiehuu raivosta tämän lukiessaan ja se tekee nannaa meille terveille ihmisille, joilla ei ole tarvetta päteä ja korottaa itseä ylitse muiden, niin kuin narsisti tekee. 😎

35

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Joka ikinen kerta, kun narsisti huomaa tulleensa paljastuneeksi ulkokullatun kuorensa alta (paha ihminen), se vaikuttaa hänen psyykeensä tavalla, joka saattaa lopulta murtaa hänet, mutta todennäköisemmin hän vain kovettaa sydämensä ja paatuu entisestään."

      Eikähän nämä parin päivän aikana tehdyt imbecillin ripulivajakin avaukset ole juuri näitä narsistin murtumisen merkkejä. Narsisti muuten projisoi omaa narsismiaan muihin. Kun imbecilli ei saa olla ateismipalstan kuningas niin hän hyökkää niitä vastaan, jotka voittavat hänet argumentoinnissa. Lisäksi Imbecilli on niputtanut puolenkymmentä tällaista henkilöä yhteen ja tehnyt niistä deluusioissaan yhden eli allekirjoittaneen. Myönnän reilusti, etten kykene yhtä hyvään argumentointiin kuin esimerkiksi agnoskepo, Heh Hah, Michelarkangelo ja muut imbecillin esiin nostamat nikit. Jos joku omaisi näiden kaikkien yhdistetyt tiedot ja kognitiivisen kapasiteetin niin hän olisi suorastaan yleisnero 😂

      • <<Kun imbecilli ei saa olla ateismipalstan kuningas niin hän hyökkää niitä vastaan, jotka voittavat hänet argumentoinnissa. >>

        LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

        Ei saatana, ihan tämän takia kannattaa seurata tätä palstaa.

        Sain vuoden parhaat naurut tästä, kiitos siitä "old sport"! 😎

        P.S. Miltä tuntuu olla väärässä tässä vankeinhoidon asiassa? ;)


      • imbecille kirjoitti:

        <<Kun imbecilli ei saa olla ateismipalstan kuningas niin hän hyökkää niitä vastaan, jotka voittavat hänet argumentoinnissa. >>

        LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

        Ei saatana, ihan tämän takia kannattaa seurata tätä palstaa.

        Sain vuoden parhaat naurut tästä, kiitos siitä "old sport"! 😎

        P.S. Miltä tuntuu olla väärässä tässä vankeinhoidon asiassa? ;)

        "LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL"

        Olen aistivinani tässä sellaista leukaperät kireänä nauramista vastatuuleen kusten kun kyyneleet ja oma kusi sekoittuu naamalla.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL"

        Olen aistivinani tässä sellaista leukaperät kireänä nauramista vastatuuleen kusten kun kyyneleet ja oma kusi sekoittuu naamalla.

        Kuva on ihan Ok, mutta ei erityisen hulvaton. Etkö pysty parempaan? 😁

        Mistä muuten johtuu se, että et keksi omia vitsejä vaan kopioit muita? 😎

        Olisiko syynä se, että älykkyytesi ei riitä uusien vitsien keksimiseen? 🤣


      • imbecille kirjoitti:

        Kuva on ihan Ok, mutta ei erityisen hulvaton. Etkö pysty parempaan? 😁

        Mistä muuten johtuu se, että et keksi omia vitsejä vaan kopioit muita? 😎

        Olisiko syynä se, että älykkyytesi ei riitä uusien vitsien keksimiseen? 🤣

        Vakavoidutaan hetkeksi ja keskustellaan siitä, miksi projisoit omaa narsismiasi minuun? Eikö olekin niin, että sinä haluaisit olla kukkulan kuningas? Sinähän tulit muutama vuosi sitten (itse muistan, että ainakin viisi vuotta olet kirjoitellut), suuret luulot itsestäsi ja kuvittelit kyykyttäväsi ateisteja uskontofilosofin tai jonkun muun korkeakoulututkintosi ja älykkyyskuvitelmiesi kanssa.

        Yhtään kertaan et ole kyykyttänyt ateisteja...ja etpä tietenkään voi edes kyykyttää kun niistä jumalista ei ole yhtään todistetta. Saunatonttu ja puutarhakeiju on ihan samalla viivalla Tuntemattoman Luojasi kanssa ja sekös sinua vituttaa. Narsismissasi ja kognitiivisissa vääristymissäsi kuvittelet, että Tuntemattoman Luojan vertaaminen Saunatonttuun olisi valehtelua, epäkohteliasta ja narsistista käytöstä sinua kohtaan. Se vain tuntuu siltä koska olet narsisti ja kuvittelet, että sinun Tuntematon Luojasi olisi joku erityistapaus. Sinulle se varmaan on, mutta muille se ei eroa Saunatontusta ja Puutarhakeijusta mitenkään.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Vakavoidutaan hetkeksi ja keskustellaan siitä, miksi projisoit omaa narsismiasi minuun? Eikö olekin niin, että sinä haluaisit olla kukkulan kuningas? Sinähän tulit muutama vuosi sitten (itse muistan, että ainakin viisi vuotta olet kirjoitellut), suuret luulot itsestäsi ja kuvittelit kyykyttäväsi ateisteja uskontofilosofin tai jonkun muun korkeakoulututkintosi ja älykkyyskuvitelmiesi kanssa.

        Yhtään kertaan et ole kyykyttänyt ateisteja...ja etpä tietenkään voi edes kyykyttää kun niistä jumalista ei ole yhtään todistetta. Saunatonttu ja puutarhakeiju on ihan samalla viivalla Tuntemattoman Luojasi kanssa ja sekös sinua vituttaa. Narsismissasi ja kognitiivisissa vääristymissäsi kuvittelet, että Tuntemattoman Luojan vertaaminen Saunatonttuun olisi valehtelua, epäkohteliasta ja narsistista käytöstä sinua kohtaan. Se vain tuntuu siltä koska olet narsisti ja kuvittelet, että sinun Tuntematon Luojasi olisi joku erityistapaus. Sinulle se varmaan on, mutta muille se ei eroa Saunatontusta ja Puutarhakeijusta mitenkään.

        Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi.

        Muistatko?

        Miksi muuten kehuit minua, nimimerkkiä Heh?

        Pidätkö minua toden teolla älykkäänä? 😎


      • Heh kirjoitti:

        Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi.

        Muistatko?

        Miksi muuten kehuit minua, nimimerkkiä Heh?

        Pidätkö minua toden teolla älykkäänä? 😎

        Miten voit tietää tämän asian, ellet sinä ole minä ja ellen minä ole sinä?

        Ei saatana! 🤣


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Vakavoidutaan hetkeksi ja keskustellaan siitä, miksi projisoit omaa narsismiasi minuun? Eikö olekin niin, että sinä haluaisit olla kukkulan kuningas? Sinähän tulit muutama vuosi sitten (itse muistan, että ainakin viisi vuotta olet kirjoitellut), suuret luulot itsestäsi ja kuvittelit kyykyttäväsi ateisteja uskontofilosofin tai jonkun muun korkeakoulututkintosi ja älykkyyskuvitelmiesi kanssa.

        Yhtään kertaan et ole kyykyttänyt ateisteja...ja etpä tietenkään voi edes kyykyttää kun niistä jumalista ei ole yhtään todistetta. Saunatonttu ja puutarhakeiju on ihan samalla viivalla Tuntemattoman Luojasi kanssa ja sekös sinua vituttaa. Narsismissasi ja kognitiivisissa vääristymissäsi kuvittelet, että Tuntemattoman Luojan vertaaminen Saunatonttuun olisi valehtelua, epäkohteliasta ja narsistista käytöstä sinua kohtaan. Se vain tuntuu siltä koska olet narsisti ja kuvittelet, että sinun Tuntematon Luojasi olisi joku erityistapaus. Sinulle se varmaan on, mutta muille se ei eroa Saunatontusta ja Puutarhakeijusta mitenkään.

        En ole se henkilö, joksi minua luulet.

        Olen syntymästäni asti ateisti.

        En ole ikinä uskonut mihinkään jumaluuksiin.

        P.S. Olet Richard Dawkinsin ja Richard Carrierin sätkynukke. Heidän teoksensa eivät kelpaa edes paskapaperiksi, mutta toki Bart Ehrman on arvostettu Raamatun tuntija, ei kuitenkaan erehtymätön niin kuin sinä luulet olevasi. 😎


      • imbecille kirjoitti:

        En ole se henkilö, joksi minua luulet.

        Olen syntymästäni asti ateisti.

        En ole ikinä uskonut mihinkään jumaluuksiin.

        P.S. Olet Richard Dawkinsin ja Richard Carrierin sätkynukke. Heidän teoksensa eivät kelpaa edes paskapaperiksi, mutta toki Bart Ehrman on arvostettu Raamatun tuntija, ei kuitenkaan erehtymätön niin kuin sinä luulet olevasi. 😎

        ”P.S. Olet Richard Dawkinsin ja Richard Carrierin sätkynukke. Heidän teoksensa eivät kelpaa edes paskapaperiksi…”

        Tunnistan itsessäni samaa tapaa tulkita Raamattua kuin Richard Dawkins. Hän tulkitsee Raamattua niin kuin siihen on kirjoitettu. Teologit pitävät tätä tietysti oppimattomuutena, röyhkeytenä, pilkkaamisena ja vääristelynä. Mutta ollaanpa Hessu hetki ihan rehellisiä, ei tarvitse olla mikään vitun tonttulogian tohtori huomatakseen, että Saunatonttu on taruolento. Ihan sama pätee Jumalaan, Jeesukseen ja Raamattuun. Minä ja Dawkins (ja muut ateistit) ymmärrämme sitä ilman teologian opintoja ja olemme päätyneet siihen, että se on uskovaisten sepitteitä.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”P.S. Olet Richard Dawkinsin ja Richard Carrierin sätkynukke. Heidän teoksensa eivät kelpaa edes paskapaperiksi…”

        Tunnistan itsessäni samaa tapaa tulkita Raamattua kuin Richard Dawkins. Hän tulkitsee Raamattua niin kuin siihen on kirjoitettu. Teologit pitävät tätä tietysti oppimattomuutena, röyhkeytenä, pilkkaamisena ja vääristelynä. Mutta ollaanpa Hessu hetki ihan rehellisiä, ei tarvitse olla mikään vitun tonttulogian tohtori huomatakseen, että Saunatonttu on taruolento. Ihan sama pätee Jumalaan, Jeesukseen ja Raamattuun. Minä ja Dawkins (ja muut ateistit) ymmärrämme sitä ilman teologian opintoja ja olemme päätyneet siihen, että se on uskovaisten sepitteitä.

        En ole Hessu, mutta olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että Raamatun Jumala on satua. Jeesusta pidän historiallisena henkilönä Paavalin todistuksen vuoksi. 😎

        P.S. Miksi et hauku minua helluntailaiseksi hihhuliksi? Enkä täytä sellaisen kriteerejä? He valehtelevat jatkuvasti, joten miksi en voisi False flag taktiikalla vetää sinua höplästä? 🥰


      • Heh kirjoitti:

        Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi.

        Muistatko?

        Miksi muuten kehuit minua, nimimerkkiä Heh?

        Pidätkö minua toden teolla älykkäänä? 😎

        "Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi. "

        Tästäpä löytyikin mielenkiintoinen vanha keskustelu, josssa keskustelevat Moloch-Horridus ja eräs cretu---. Olen 95% varma siitä, että kyseinen cretu on nykinen imbesilli, ego-eimi, G4G, Trööttan, Heh ja lukuisat muut hihhulin multinikit. Voi kumpa cretu olisi pitänyt lupauksensa ja häipynyt palstoilta. Ei tullut kuolema korjaamaan cretua, vaikka niin valehtelikin vuonna 2017 😂

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14886230/cretu---vetaytyy#comment-90158205


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi. "

        Tästäpä löytyikin mielenkiintoinen vanha keskustelu, josssa keskustelevat Moloch-Horridus ja eräs cretu---. Olen 95% varma siitä, että kyseinen cretu on nykinen imbesilli, ego-eimi, G4G, Trööttan, Heh ja lukuisat muut hihhulin multinikit. Voi kumpa cretu olisi pitänyt lupauksensa ja häipynyt palstoilta. Ei tullut kuolema korjaamaan cretua, vaikka niin valehtelikin vuonna 2017 😂

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14886230/cretu---vetaytyy#comment-90158205

        Se, että olet varma, ei tarkoita sitä, että olisit oikeassa. 😁

        Kuolema muuten korjasi pois nimimerkkisi Kampelatutkija. 🤗

        Taisit muuten ikävöidä häntä muiden nikkiesi kautta. 😅

        Säälittävää, mutta surkuhupaisaa. Itkeä itse tappamiensa nikkien ja sivupersoonien perään. 😎


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi. "

        Tästäpä löytyikin mielenkiintoinen vanha keskustelu, josssa keskustelevat Moloch-Horridus ja eräs cretu---. Olen 95% varma siitä, että kyseinen cretu on nykinen imbesilli, ego-eimi, G4G, Trööttan, Heh ja lukuisat muut hihhulin multinikit. Voi kumpa cretu olisi pitänyt lupauksensa ja häipynyt palstoilta. Ei tullut kuolema korjaamaan cretua, vaikka niin valehtelikin vuonna 2017 😂

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14886230/cretu---vetaytyy#comment-90158205

        Olet vain 95 %:sti varma, joten et voi olla Varma_Tieto vai oletko sittenkin? 😉

        Ai niin, se että ei ole varmaa tietoa, ei tarkoita sitä, että olisi nimimerkki Varma_Tieto? 🥺

        Olen ollut syntymästäni asti ateisti - toisin kuin sinä - joten miksi nillität? 😇

        Se 5 % osui tällä kertaa oikeaan. 😍


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Sekoitat kyseisen nimimerkin toiseen henkilöön, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkillä Moloch_Horridus. Ajoit hänet pois palstalta, kun hän rohkeni olla eri mieltä kanssasi. "

        Tästäpä löytyikin mielenkiintoinen vanha keskustelu, josssa keskustelevat Moloch-Horridus ja eräs cretu---. Olen 95% varma siitä, että kyseinen cretu on nykinen imbesilli, ego-eimi, G4G, Trööttan, Heh ja lukuisat muut hihhulin multinikit. Voi kumpa cretu olisi pitänyt lupauksensa ja häipynyt palstoilta. Ei tullut kuolema korjaamaan cretua, vaikka niin valehtelikin vuonna 2017 😂

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14886230/cretu---vetaytyy#comment-90158205

        Olet vain 95 %:sti varma.

        Oletko silti edelleen 100 %:sti varma siitä, että olen Heikki Patronen, kirjan Fysiologinen teologia kirjoittaja?

        Mitä Heikki muuten vastasi, kun otit häneen yhteyttä?

        Ai, etkö ottanutkaan? Valehtelit siis?

        P.S. Minun ei tarvitse ottaa häneen yhteyttä, mutta tiedätkö miksi? 😁


      • imbecille kirjoitti:

        Olet vain 95 %:sti varma.

        Oletko silti edelleen 100 %:sti varma siitä, että olen Heikki Patronen, kirjan Fysiologinen teologia kirjoittaja?

        Mitä Heikki muuten vastasi, kun otit häneen yhteyttä?

        Ai, etkö ottanutkaan? Valehtelit siis?

        P.S. Minun ei tarvitse ottaa häneen yhteyttä, mutta tiedätkö miksi? 😁

        ”Ai, etkö ottanutkaan? Valehtelit siis?”

        Oletko varma, etten ottanut?


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Ai, etkö ottanutkaan? Valehtelit siis?”

        Oletko varma, etten ottanut?

        En ole varma, mutta ehkä 95 % varma kuitenkin? 😁

        No, otitko yhteyttä vai et?


      • imbecille kirjoitti:

        En ole varma, mutta ehkä 95 % varma kuitenkin? 😁

        No, otitko yhteyttä vai et?

        Otin yhteyttä.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Otin yhteyttä.

        Oletko saanut vielä vastausta?

        Kysy seuraavalla kerralla myös sitä, montako kappaletta hän tilasi kirjaansa ja paljonko on vielä myymättä/ lahjoittamatta?


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Otin yhteyttä.

        En ole Heikki Patronen.

        Miltä tuntuu olla väärässä noin pahasti? 😎


    • "se tekee nannaa meille terveille ihmisille, joilla ei ole tarvetta päteä ja korottaa itseä ylitse muiden, niin kuin narsisti tekee. 😎"

      Itsehän kaiken aikaa korotat itseäsi ylitse muiden kuten narsisti tekee. Leuhka logokin perässä sopivasti symbolina kuvastamassa tilanteen koomista osuvuutta.

      • En minä korota itseäni.

        Parodioin palstan kiistatonta herraa ja tunkion kuningasta, nimimerkkiä Moses_Zuckerkandl.

        Vaikka itse sanon, niin olen onnistunut satiirissani.

        Olen välillä niin samaistunut rooliini, että ihan - tai melkein - aidosti luulen olevani palstan älykkäin kirjoittaja, joka ei ole koskaan ollut väärässä tai paljastunut valheista.

        Epäilen hetkittäin saaneeni tartunnan Moseksen narsismista, mutta en nyt sentään ihan psykopaatti ole, ja valhe pysyy kaukana huulistani: puhun aina totta! 😎


      • imbecille kirjoitti:

        En minä korota itseäni.

        Parodioin palstan kiistatonta herraa ja tunkion kuningasta, nimimerkkiä Moses_Zuckerkandl.

        Vaikka itse sanon, niin olen onnistunut satiirissani.

        Olen välillä niin samaistunut rooliini, että ihan - tai melkein - aidosti luulen olevani palstan älykkäin kirjoittaja, joka ei ole koskaan ollut väärässä tai paljastunut valheista.

        Epäilen hetkittäin saaneeni tartunnan Moseksen narsismista, mutta en nyt sentään ihan psykopaatti ole, ja valhe pysyy kaukana huulistani: puhun aina totta! 😎

        "Olen välillä niin samaistunut rooliini, että ihan - tai melkein - aidosti luulen olevani palstan älykkäin kirjoittaja, joka ei ole koskaan ollut väärässä tai paljastunut valheista."

        Heh heh. Hyväksi koomikoksi sinusta tosiaan on ainesta. Oletko ikinä harkinnut stand up -uraa?


      • siino kirjoitti:

        "Olen välillä niin samaistunut rooliini, että ihan - tai melkein - aidosti luulen olevani palstan älykkäin kirjoittaja, joka ei ole koskaan ollut väärässä tai paljastunut valheista."

        Heh heh. Hyväksi koomikoksi sinusta tosiaan on ainesta. Oletko ikinä harkinnut stand up -uraa?

        Olen tehnyt keikkahommia jo liki 40 vuotta. Hyvät naurut ovat "asiakkaani" saaneet. ☺️


      • imbecille kirjoitti:

        Olen tehnyt keikkahommia jo liki 40 vuotta. Hyvät naurut ovat "asiakkaani" saaneet. ☺️

        Noin pitkän uran jälkeen kannattaa asiallisesti jo siirtyä eläkkeelle, koska naurun väitetään pidentävän elämää ja sehän lisää kustannuksia eläkemenoihin. Fakta on kuitenkin, että monet kuulemma kuolevat nauruun, mikä on kovin vaarallista se .


      • siino kirjoitti:

        Noin pitkän uran jälkeen kannattaa asiallisesti jo siirtyä eläkkeelle, koska naurun väitetään pidentävän elämää ja sehän lisää kustannuksia eläkemenoihin. Fakta on kuitenkin, että monet kuulemma kuolevat nauruun, mikä on kovin vaarallista se .

        Woody Allen aloitti stand up koomikkona ja teki viimeisen elokuvansa vuonna 2020 ollessaan 85 vuotta. Hänen suurin pelkonsa muuten on kuolema: tiesitkö sen?

        Minulla on siis vielä aikaa jäädä eläkkeelle. Ei näillä tuloilla ole edes varaa jäädä pois oravanpyörästä. Saan kuitenkin uusista käsiksistä ihan mukavasti tuohta ja kun rojaltit vanhoista eivät riitä elämiseen, niin on pakko tehtailla lisää juttuja.

        Mikä muuten olisi parempi tai mukavampi tapa kuolla kuin kuolla nauruun?

        - Seksi.

        Toivottavasti hautausurakoitsija ei pyyhi hymyä pois sen kasvoilta, joka kesken aktin tai orgasmin enkelinsä kohtaa (yhden juutalaisen lahkon uskon mukaan enkeli tulee ja vie kuolleen sielun joko Aabrahamin helmaan paratiisiin tai tuliseen järveen, jossa on tuska ja ahdistus).


      • imbecille kirjoitti:

        Woody Allen aloitti stand up koomikkona ja teki viimeisen elokuvansa vuonna 2020 ollessaan 85 vuotta. Hänen suurin pelkonsa muuten on kuolema: tiesitkö sen?

        Minulla on siis vielä aikaa jäädä eläkkeelle. Ei näillä tuloilla ole edes varaa jäädä pois oravanpyörästä. Saan kuitenkin uusista käsiksistä ihan mukavasti tuohta ja kun rojaltit vanhoista eivät riitä elämiseen, niin on pakko tehtailla lisää juttuja.

        Mikä muuten olisi parempi tai mukavampi tapa kuolla kuin kuolla nauruun?

        - Seksi.

        Toivottavasti hautausurakoitsija ei pyyhi hymyä pois sen kasvoilta, joka kesken aktin tai orgasmin enkelinsä kohtaa (yhden juutalaisen lahkon uskon mukaan enkeli tulee ja vie kuolleen sielun joko Aabrahamin helmaan paratiisiin tai tuliseen järveen, jossa on tuska ja ahdistus).

        No mene sitten hyvä ihminen kuolemaan siihen seksiin!
        Mitä täällä vingut!!!


      • siino kirjoitti:

        No mene sitten hyvä ihminen kuolemaan siihen seksiin!
        Mitä täällä vingut!!!

        Kun harjoitan seksiä ja yhdyntää ihanan naisen kanssa, niin ensimmäisenä ei kylläkään tule mieleen kuolema. 😎

        Tunnetko muuten Lisa Pillun? 😉

        Minä tunnen hänet pintaa syvemmältä. 😁


      • imbecille kirjoitti:

        Kun harjoitan seksiä ja yhdyntää ihanan naisen kanssa, niin ensimmäisenä ei kylläkään tule mieleen kuolema. 😎

        Tunnetko muuten Lisa Pillun? 😉

        Minä tunnen hänet pintaa syvemmältä. 😁

        Lisa Pillu on sinun oikea kätesi.
        Kyllä sinä hänet tunnet sinisellä hetkellä, kun puristat niin, että terska on sinisenä.


    • Anonyymi

      Juu ja turpiin tulee. Sitten hän perustelee, että sinä törmäsit ovenpielern.

    • Anonyymi

      Aloituksen otsikko kertoo kaiken olennaisen. Luulempa että olette pahempia eli psykopaatteja.

      • Mistä sait päähäsi sen, että meitä on kaksi?

        Mitä jos olemme yksi ja sama kirjoittaja ja palstan ainoa lukijakin?


      • imbecille kirjoitti:

        Mistä sait päähäsi sen, että meitä on kaksi?

        Mitä jos olemme yksi ja sama kirjoittaja ja palstan ainoa lukijakin?

        Kaksin aina kaunihimpi, sanoi skitsofreenikko molemmalla minällään.


    • Anonyymi

      Jumala voi pelastaa jopa narsistin. Pelastua ei voi, ellei ensin tajua syntisyyttään ja sitä, että on matkalla helvettiin, ellei ota vastaan Jumalan armoa. Siksi itsekeskeisen, omahyväisen ihmisen on vaikeampi pelastua. Kokeilin vähän aikaa sitten käänteispsykologiaa narsisti-psykopaattisukulaiseen. Hän on vuosikymmenet kuin etsinyt tilaisuuksia sanoa ja tehdä ilkeyksiä sukulaisilleen, koko ajan, enimmäkseen tyhmiä, moukkamaisia tekoja, lapsellisia mutta inhottavia. Kirjoitin hänelle, että hänen voimansa hiipuvat vanhetessaan, mutta että hänellä on vielä yksi keino kiusata uskovaisia sukulaisiaan - ikuisesti; tulemalla uskoon. Kehotin häntä miettimään, miten sukulaisten naamat venähtäisivät, kun hänkin ilmestyy pilven reunalle ylöstempauksessa, eivätkä he koskaan pääsisi hänestä eroon. En ole saanut häneltä vastausta, mutta kuvittelen, että jos jokin voisi edes hiukan motivoida häntä ottamaan Jeesuksen tarjoaman pelastuksen vastaan, se olisi juuri tuollainen syy. Sitten, uudestisynnyttyään, hän voisi kasvaa uskossa, kun Pyhä Henki tulisi hänen kuolleen henkensä tilalle. Jumalan silmissä sinä ja minä olemme ihan yhtä kelvottomia omilla avuillamme taivaaseen kuin ilkein narsistikin. Kukaan ei pelastu omilla töillään, mutta jokainen voi pelastua Jumalan armosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe