Vihahaan TV7 kanavaa vääriä proferettoja

Anonyymi-ap

NYT PUHUN PROFETTANA JA PASTORINA KUMMA ILMIÖ SUOMESSA TV 7 JA OJARES MARTTI OTAA OIKEUDEKSEEN JULKAISTA PROFTOITA ETTÄ NE ON VAIN LUOTETTAVAT JOTKA HÄN LUKEE SUORASSA TV LÄHETYKSESSÄ ONKO MUUT JOTKA EIVÄT PÄÄSE SINNE ALEMPI ARVOSIA ITSE PUHUN TÄMÄN OHJEEN MUKAAN ENKÄ ODOTA IHMISLTÄ SUOSITUSTA YHTÄÄN JEREMIA:

23:23 Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa? >> Jakeen lisätiedot
23:24 Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
23:25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta.'
23:26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
23:27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
23:29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?
23:30 Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
23:31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana.'
23:32 Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

TERVESIN JARI PASANEN NEHEMIA SRK NETTYÖNTEKIJÄ SANAN JULISTAJA LÄHETYSTYÖ

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "23:31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana.'"

      Ei oo todistettavasti käyny vielä koskaan kenenkään kimppuun...
      Kaikki uskonharhaset saa jauhaa niin paljon paskaa kuin haluaa!
      Sinäkin.

    • Anonyymi

      Ap.t.17:30 Biblia (1776) Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät.

    • Anonyymi

      Ap.t.14:17-17 Biblia (1776) Joka entisillä ajoilla antoi kaikki pakanat vaeltaa omilla teillänsä, vaikka ei hän itsiänsä antanut olla ilman todustusta, tehden hyvää, antain meille taivaasta sateen ja hedelmälliset ajat, täyttäen meidän sydämemme ruualla ja ilolla. Ps.81:12-17

    • Anonyymi

      Matt.5:45 Biblia: Että te olisitte teidän Isänne pojat, joka on taivaissa; sillä hän sallii aurinkonsa koittaa niin pahain ylitse kuin hyvänkin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. Job.25:3-6

    • Anonyymi

      Kertoisitko, miten Jumala määräsi sinut profeetakseen, ja montako todistajaa asialla oli?

      • Anonyymi

        Itse itsensä kutsunut ja korottanut.


    • Anonyymi

      5Moos.32:39 Biblia (1776) Nähkäät nyt, että minä itse olen, ja ei ole jumalia minun kanssani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan, ja ei kenkään ole, joka minun käsistäni vapahtaa. 5Moos.4:35. Ps.71:20. Hoos.6:1-2

    • Anonyymi

      Viha-profeetta. Ei todella kuulosta hyvältä. Olet selvästi täyttynyt vihalla ja kateudella. TV 7 saa toimia haluamallaan tavalla. Ei todella ole rikkeitä lainsäädäntöä vastaan. Sinun vihallasi ei ole mitään merkitystä Jumalan työhön. Turha puuskuttaa.

    • Anonyymi

      Tv7 vie rahasi!

      • Anonyymi

        Mikä sun rahasi vie ? Liikkumattomuus, tupakka, alkoholi, välikalja. Kerro se kaikille.


    • Anonyymi

      Ps.25:13 Hänen sielunsa saa nautia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan. Ps.37:9-11 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa. Mutta nöyrät perivät maan ja ilotsevat suuresta rauhasta. Ps.37:22 Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään. Ps.37:29 Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      1Piet.1:16 Sillä kirjoitettu on: Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä. 3Moos.11:44-45 Sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne; pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä. Niin älkää saastuttako itseänne koskemalla mihinkään pikkueläimeen, joka liikkuu maassa. Sillä minä olen Herra, joka olen johdattanut teidät Egyptin maasta, ja joka olen teidän Jumalannne; olkaa siis pyhät, sillä minä olen pyhä. 3Moos.19:1-2 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu kaikelle israelilaisten seurakunnalle ja sano heille: Olkaa pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä. 3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät.

    • Anonyymi

      3Moos.11:44 Biblia (1776) Sillä minä olen Herra teidän Jumalanne, sentähden teidän pitää pyhittämän teitänne, että te tulisitte pyhiksi; sillä minäkin olen pyhä. Ei teidän pidä saastuttaman teidän sielujanne jollakin matelevaisella eläimellä, joka matelee maalla.

      • Anonyymi

        Ymmärrä- pyhitys on Jumalan työ. Sitä ei väännetä nokkaa vääntämällä.
        Raamattu puhuu aina lusteista ja hyvästäviljasta, olet sen unohtanut.
        Sana ei ole käsky- käskynpäälle ja läksy - läksynpäälle.

        Etkö ole huomannut Jeesuksesta. Häneen loukkaannuttiin, mutta jauhoiko hän niinkuin aloittaja omassa viha- lihassaan tekee- kun on sokeutunut omaan vanhurskauteensa.

        Ei - vaan Jeesus toi esiin vapaehtoisuuden opetuslapsilleen.

        Tahdotteko tekin mennä pois? Siitä on uskossa kyse. Eli "jään" koska sinulla on iankaikkisen elämän sanat. Eli taivaissa ei ole nenänvääntäjien taivas. jossa väkisin vietiin ja vihalla käännyteltiin.

        Kyllä näin omarenikoisia valheprofeettoja on ja muka- pappeja. Ääntä maailmaan riittää, mutta ei se tuo minä minä oikeutusta. Viittaan kintaalla aloittajan toimenkuvaan, jossa on vain hänen allekirjoitus.


    • Anonyymi

      Enkä odota suosituksia. Ei pidäkään, koska lihallisia ei suosita ja omahyväisiä ilmaahosujista ei ole valoa. Siksi jäät niistä ilman.
      Kyllä minä Helsingissäkin näin kaltaisia, kun kulkivat asemahallissa- kävivät polvillaan kolikkopuhelmien ääressä esittämässä olevansa jotain.
      Sekä polvistuivat - siellä ja täällä. Eli se on eräs tapa mielen ongelmista.
      Eräskin nainen - oli tehnyt puusta viulun, sellaisen kakkosnelosen ja paikuissa kulkien soitti sitä ja puhu - eikä niistä ihmiset niin pitäneet.
      Kysyin tältä naiselta, mitä seurakuntaa edustat? Ei hänellä ollut lähettävää seurakuntaa, ja muutoinkin näytti olevan avun tarpeessa.
      Rakkaudella opastin häntä luterilaiseen seurakuntaansa toimintaan sisälle.
      Eli siellä saa olla esissä ja paremmin toteuttaa esillä oloa. Saa jopa jossain ryhmässä aina kahvitkin leivän kanssa.
      Tavallaan hyväähän hän yritti käsityksensä mukaan tehdä. Mutta, toimenkuva on aina seurakunnan yhteisestä tavasta toimia. Eli seurakuntaruumis - elävyydessä toimii suunnitellusti.

    • Anonyymi

      Aloittaja on ottanut miekan, tarttunut omin lupineen siihen ja siitä nousee se viha, mistä raamattu varoittaa. Eli on Kainin tiellä.
      )))
      Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille, jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi;

      sillä se on Jumalan tahto, että te hyvää tekemällä tukitte suun mielettömäin ihmisten ymmärtämättömyydeltä - niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.

      Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.

      • Anonyymi

        Jos joku luulee olevansa jumalanpalvelija, mutta ei hillitse kieltään, vaan pettää sydämensä, niin hänen jumalanpalveluksensa on turha. Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta.


    • Anonyymi

      sinä ilotyttö voit sulkea sen suuren läpesi!

      Älä sotke Raamatun sanaa omiin valheisiisi!

      helluntailaiset eli hullutailaiset vain valhettelee ja huoraa!

    • Anonyymi

      Kuis Jari Pasanen elämäsihistoriasta, kerrot jonkun vain korottaneen sinut tehtävään.
      Kuka hän oli?
      Olit syytettynä lapsen hyväksikäytöstä. Oliko kakku pitkä, jotta tavallaan maksoitko yhteiskunnalle tekosi. Antaako Herra tehtäväkuvaa - tehtäväksi kaiken jälkeen.
      https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=5&t=3904&start=30

      Kun puhut, perustus millä seisotaan, se kiinnostaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Viha ei kuulu kristinuskoon vaan rakkaus kaikkia kohtaan.

    • Anonyymi

      Jari Pasanen, sinua ei pidä päästää ylipäätään mihinkään julkiseen esiintymiseen! Ei mihinkään!

      Penkin täyttönä ehkä jossain, mutta hyvin vartioituna!

      • Anonyymi

        Miten tuollainen sopii edes seurakuntaan jossa yleensä on lapsia juoksee käytävillä yms. Itse en lapsiani vie samaan seurakuntaan jossa tuo ukko istuu!


    • Anonyymi

      Profeetat ovat mitä parhaimpia rahankerääjiä ja kaikkein tuottoisimpia lahkoilleen, siis miksi vihaisimme heitä?
      T. Ikuinen hellaritäti Raaseporista.

      • Anonyymi

        Siis naurajatäti- Raaseporista - kannabisveikko


    • Anonyymi

      Kauheaa vihaa ja rienaamista. Ja kehtaat vielä väittää itseäsi profeetaksi.

    • >>Vihahaan TV7 kanavaa vääriä proferettoja>>

      Onko ase hankittu? Vai meinaatko käyttää Molotovin cocktaileja?

      Oli huvittavaa kun profeetat ennustivat Trumpille vaalivoittoa vuoden 2019 lopulla. Ohjelma esitettiin uudelleen muistaakseni vuosi myöhemmin.
      😄😄😄😄😄

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe