Kun otat vastaan "merkin" niin silloin voit ostaa ja myydä sekä maksaa kymmenyksesi seventh day pyhien kirkolle ja susille lampaiden vaatteissa.
Se on ihan sama milloin menet kirkoon, sapattina tai sunnuntaina se ei sinua pelasta ja tee pyhemmäksi.
Adventismi on eksyttävää typerää aivopesua.
Pastorit haluavat rahasi ja että teet testamentin adventtikirkolle.
Adventismi uskoo keskiajan pimeydessä
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Adventismissa on niin hienot amerikkalaiset opit ja sairas usko opinkohdan mukaisesti Ellen Whiteen.
- Anonyymi
Aloitus on typerä jumalattoman pilkkalaulu, jonka aloittaja kohtaa todisteena itseään vastaan sitten tuomiopäivänä.
- Anonyymi
Itse olet jumalaton. Teet itsesi tuomariksi. Häpeä ja mene itseesi, lahkolainen.
- Anonyymi
Kun otat vastaan "merkin" niin silloin voit ostaa ja myydä sekä maksaa kymmenyksesi.
Vain viisaat ymmärtävät. - Anonyymi
Adventismi ja adventtiseurakuntalaiset ovat kirottu lahko, jotka sulkevat kaikki, jotka "eivät pyhitä lauantaipäivää sapatiksi", pelastuksen ulkopuolelle. Siis kaikki muut kristityt kaikissa muissa uskonsuunnissa ovat kuulemma ei-kristittyjä. Lahko mikä lahko.
Minulla on tästä monta kokemusta.
Veli Nevalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803