Gina Lollobrigida on siirtynyt ajasta iäisyyteen ☹️
Suomenkielen yski kuvaus naisen runsaasta povesta, lollot, on nimenomaisesti Ginan ulkomuodoista poimittu, jos joku ei tiennyt.
Suomenkielen yski kuvaus naisen runsaasta povesta, lollot, on nimenomaisesti Ginan ulkomuodoista poimittu, jos joku ei tiennyt.
Vastaukset 30
Vanhimmat
Niin mutta kun Lollo oli liian vanha niin ei palstan ytmit olleet hänestä kiinnostuneita.
No siinä olisi ollut laatupuumaa tarjolla halukkaille...
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17707183P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
M44
Aikana, jolloin naisen kaunein, vittu, vielä oli tabu, ihastelun aiheina saattoivat kuitenkin olla rinnat. Sellaisena aikana Gina Lollobridan suuret rinnat antoivat suurille rinnoille nimen.
Gina on päässyt kaikkien kärsimysten ulottumattomiin. R.I.P.
No, Ginakiin sitten muistellaan Oscar gaalassa osiossa, jossa näytetään kuvia vuoden aikana kuolleista elokuva-alan ihmisistä. RIP.
Mun yks suosikkiosio Oscar gaalassa. Siis se, jossa muistellaan vuoden aikana kuolleita.
Ei näyttäneet isoilta.
Oletko itse palstan male boob-kuningas?
En, mulla on aivan liian pienet tissit lolloiksi, puhumattakaan palstan kuninkuudesta sillä saralla. Tarttis varmaan alkaa juomaan kaljaa aamusta iltaan, josko ne siitä sitten kasvaisivat?
Olisiko ihanaa jos olisi sellainen nainen jonka povi on kokoa m?
Lollolla oli tissit ja siksi naiset kadehtivat häntä. Kirjoittaessani naisista tarkoitin tietenkin ätneja, sillä ätneillä ei ole tissejä ja siksi ovat oikeutettuja tissiprobagandan levittämiseen. Tissit, tissit ja tissit. Onko ätneilla tisseja vaiko kurpparuusut ?
Pienet rinnat ovat kauniit kaiken ikäisillä, niin kuin suuretkin, mutta kaiken kauniimpi on vittu. Kuin suloruusu. 🌹👀
Lollolla ei itseasiassa mitenkään kovin isot rinnat olleet mutta jospa siinä ajassa pidettiin isona.
C koko on pienehkö koko jos vertaa esim e tai h.
😁 Vaikkei pienessä mitään vikaa olekkaan.
Olipas vaan kun ne ( tissit ) sattuvat tyhjenemään naisen ikääntyessä. Siitä seuraa haittaharha eli illutsiooni.
No ei olleet sulla on silmissä harha tila.
Vastaan kynikselle on isojen rintojen palvojia ja myös pienien rintojen palvojia tai niitä jotka tykkää mistä vain. 😁
On monenkinlaisia prioriteetteja, mutta niitä ovat sotkeneet tabut ja pyrkimys miellyttää vastakkaista sukupuolta. Mitä rintoihin tulee, kuulun vähemmistöön, koska pidän pieniä erityiskauniina.
Sen sijaan uskon, että miesten enemmistö pitää samoista kuin minäkin, persereiän kauneudesta ja vitun erityiskauneudesta, kuin ruusunnupusta ja ruusunkukasta. En ole tuntenut tarvetta työntää kyrpääni perseeseen, mutta kylläkin herttaiseen vittuun.
Molempia olen hyväillyt lähes loputtomasti kielelläni lämpöä ja rakkautta tuntien.
Arvelen, että useatkin miehet välttävät tätä sanomasta, koska luulevat MIELLYTTÄVÄNSÄ naisia naisten ujon puheen mukaisesti. Oma kokemukseni on, että erityisesti vitun kauneudesta puhuminen, kun kukaan muu ei ole kuulemassa, on naisille kuitenkin vahvinta itsetunnon luomista. Palaute on häkellyttävän ihanoituvaa.
Naisen TÄYTYY saada tuntea olevansa ihailtu, se on oikein ja välttämätöntä.
Feministit pitävät sellaista puhetta riettaana, mutta normaalit naiset kauniina. Kyllä feministitkin ovat yhtä kauniita, mutta heidän ideologiansa rajoittaa heitä ottamasta vastaan totta ja herttailua. 🌹👀
Nainen on ihan jossain muualla kuin vitussa vaikka se on osa naista. Nainen haluaa ehkä olla ihailtu mutta ei tuollalailla kun sanot. Minä en välitä enää ihailusta.
En ole missään vaiheessa väheksynyt siskoja, aivan päinvastoin. Mutta olen LUJASTI sitä mieltä, että vittu on naisen kaunein. Se, mitä naiset haluavat kuulla KAHDENKESKEN, on aivan erilaista, kuin julkisesti.
Aivan erityisesti muistuu mieleeni, kun saunan pukuhuoneessa sanoin eräälle rouvalle, miten kaunista oli katsella, kun hän pesi vittuaan. Rouva suorastaan suli paikalleen ja useita kertoja pyyhki minuun päin kääntyen kauniista vitustaan kiihotuskosteutta, jota valui valtoimenaan. 🌹👀
Etkö pidä naisesi kasvoista?
Hän on myös kasvoiltaan ja koko vartaloltaan kaunein nainen, jonka olen tavannut. Silti herttainen ja ihana vittu on kauneuden keskus, pars pro toto, osa kokonaisuuden edustajana. Vielä vittuakin tärkeämpi on herttainen luonne.
Kun hän saunassa avasi vittunsa ja herttaili emätintään supistellen eräille miellyttäville miehille kahdenkesken, kaikki miehet vapautuivat näyttämään kyrvän seisotuksella, että herttailu oli todella mennyt perille. Vittu on tie miehen sydämeen, ei herkkusapuska, kuten väitetään. 🌹👀
Oii ... naiset on sitten ihania näin heteromiehen mielestä. Naisilla on ihana katse kun he epätietoisina tarkkaillen katselevat edesään olevaa miestä silmiin harkiten samalla onko tuo mies luotettava vaiko ei.
Lollot 😋😋 isot lollot on ihanat. Onneks tulee kesä ja lolloja näkyy taas enemmän esillä...meitä miehiä varten.aion tuijottaa
Potkupallon MM-kisoja joutuu odottamaan jotta näkee lollotissejä. Naiset tykkää esitellä lollotissejä ja siksi miesten pitää osoittaa ansaittua huomiota lolloihin sillä nainen tykkää siitä kun ovat sitä varten tuonnut lollot tyrkylle.
Muutamassa kuvassa näyttää että ginalla on varsin pienet rinnat. Olisko laitattanut silikonit?
Siltä näytti että ihan normi rinnat
Kyllä näin on. Nainen jolla isot lollot, laittaa kesämekon tarkoituksella. Tissivako näkyville ja lollojen muoto tyrkylle. Tykkää kun miehet tuijottaa. Usein ovat antavia muutenkin, pitävät miesten huomiosta
Lollot jää elämään, voi niitä silti kutsua lolloiksi vaikka Gina poistui. Lollo-lehtikin oli ainakin ennen olemassa, vielä joskus 90-luvun alkupuolella kun olin pikku-kalle-iässä.
Lollot jää elämään ja ehkä Gina tykkää enemmän siitä, että suuri maailma muistaa hänet ennen kaikkea näyttelijättärenä, vaikka piskuinen Suomi muistaa hänet sekä että :)
Kyllä semmoinenkin julkaisu aikanaan oli, itsehän oli ns. kohderyhmäikäinen tuolloin.