Koska esim. kokenut itse ettei mitään. Itse pitää asiat penkoa kaikki ! Eikä valitus systeemeistä kerrota mitään .Vain potilaan itse tajuten pyytää . Aivan kuin Kirjaston tädin ? puolueellisen ? kera asioiksi,,,, Eli asioiden vanheneminen on ehkä päätehtävänä ?
Mitähän nuo Hus.n pot asiamiehet tekee työkseen ?
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Niiden tehtävä on ajaa työnantajansa etua. Parempi olisi palkata joku juristi mikä ajaisi potilaiden etua.
- Anonyymi
Melkoinen mörköhän tuo on Gollegiaasuuten lisätty ! Ikään kuin Lammas näyttelis Sutta !
- Anonyymi
Susia lampaiden asussa....
- Anonyymi
Ei korppi korppia noki..
- Anonyymi
Samoja kokemuksia, ei tapahdu mitään. Ottavat ja kattovat jotakin.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia on niistä. Varsinkin kun tulee isompi hoitovirhe....
- Anonyymi
Potilasasiamies vain neuvoo potilasta, mutta esimerkiksi potilaan on itse tehtävä valitus hoidosta jos on tapahtunut hoitovirhe. Potilasasiamies voi jakaa erilaisia neuvoja, muu ei kuulu hänen tehtävänkuvaansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890