Jos ei mieheltä sperma lennä naisen kanssa pari kolmen yrityksen jälkeenk

Anonyymi-ap

Onkohan se niin että jollei "mälli" lennä parin kolmen kerran jälkeen naisen kanssa niin hommasta ei tuu jatkossakaan mitään

Tykkii seisoo kyllä vapaana mutta joku puuttuu... nainen ei tuntu kiihiottavalta

18

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on ennätyksesi mittanauhalla mitattuna tähän päivään mennessä? Minulla on kymmenisen metriä 👌.

    • Anonyymi

      Näin naisena totean, että jos ei onnistu jo ihan ekalla kerralla, niin toista ei tule.

      • Miksi sen pitää onnistua heti ekalla kerralla? Entä jos kuitenkin on ollut mukavaa?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi sen pitää onnistua heti ekalla kerralla? Entä jos kuitenkin on ollut mukavaa?

        Ei sen ekalla kerralla kuulukkaan välttämättä onnistuakkaan. Viinit jne jotka on tehokkain "ehkäisy". Siis alkoholi.

        Mutta jos nainen on "laiska", ei hymyile, ei ole hellä ja innostunut niin... eihän se penis siitä innostu. Ja päälle vielä exästä jutut🙄

        Toki on toisenlaisia tapauksia. Nainen saa kiihottumaan ja koko yö menee malliin jalla-jalla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen ekalla kerralla kuulukkaan välttämättä onnistuakkaan. Viinit jne jotka on tehokkain "ehkäisy". Siis alkoholi.

        Mutta jos nainen on "laiska", ei hymyile, ei ole hellä ja innostunut niin... eihän se penis siitä innostu. Ja päälle vielä exästä jutut🙄

        Toki on toisenlaisia tapauksia. Nainen saa kiihottumaan ja koko yö menee malliin jalla-jalla!

        Mulla on sellasia kokemuksia, että just se eka kerta jännittää (ehkä) se verran, että on vaikeaa saada, mutta ei se menoon muuten vaikuta. Sitten kun tulee tutuksi enemmän niin lähtee helpommin. En ole sellaisten kanssa ikinä niihin hommiin alkanut, jotka ei kiihota tarpeeks. En näe siinä mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mulla on sellasia kokemuksia, että just se eka kerta jännittää (ehkä) se verran, että on vaikeaa saada, mutta ei se menoon muuten vaikuta. Sitten kun tulee tutuksi enemmän niin lähtee helpommin. En ole sellaisten kanssa ikinä niihin hommiin alkanut, jotka ei kiihota tarpeeks. En näe siinä mitään järkeä.

        Pitää paikkansa että eka ja toka kerta voi olla melkoista sähkäilyä. Menee sen piikkiin

        Mutta surkee sänky, alko ja muut rikkoo myös ne ekat kerrat. Jos nainen ei sitä tajuu niin homma on ohi sen jälkeen. Ja myös miehenkin toimesta.

        Pehmee sänky ei oo seksiä varten. Miks teillä on liian pehmeet sängyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa että eka ja toka kerta voi olla melkoista sähkäilyä. Menee sen piikkiin

        Mutta surkee sänky, alko ja muut rikkoo myös ne ekat kerrat. Jos nainen ei sitä tajuu niin homma on ohi sen jälkeen. Ja myös miehenkin toimesta.

        Pehmee sänky ei oo seksiä varten. Miks teillä on liian pehmeet sängyt?

        Pehmeässä saa kai paremmat unet? En tiedä, kun ei ole niin pehmeä. Liika alko ei takuulla sovi siihen hommaan (ei ole kokemusta siitä). Ei sen muuten sähläämistä tarvitse olla, vaan ei vaan saa irtoamaan, ja jaksaa koko yön painaa ja ennemmin se toinen väsyy... :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi sen pitää onnistua heti ekalla kerralla? Entä jos kuitenkin on ollut mukavaa?

        Tietysti pitää. Ei sitä nyt ruveta ennemmin edes kokeilemaan, kun se on molemmille luontevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen ekalla kerralla kuulukkaan välttämättä onnistuakkaan. Viinit jne jotka on tehokkain "ehkäisy". Siis alkoholi.

        Mutta jos nainen on "laiska", ei hymyile, ei ole hellä ja innostunut niin... eihän se penis siitä innostu. Ja päälle vielä exästä jutut🙄

        Toki on toisenlaisia tapauksia. Nainen saa kiihottumaan ja koko yö menee malliin jalla-jalla!

        Todellakin kuuluu onnistua. Mitkään isommat alkoholimäärät muutenkaan tuohon puuhaan kuulu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mulla on sellasia kokemuksia, että just se eka kerta jännittää (ehkä) se verran, että on vaikeaa saada, mutta ei se menoon muuten vaikuta. Sitten kun tulee tutuksi enemmän niin lähtee helpommin. En ole sellaisten kanssa ikinä niihin hommiin alkanut, jotka ei kiihota tarpeeks. En näe siinä mitään järkeä.

        Minulla taas ei ole kokemusta yhdestäkään sellaisesta ihmeemmästä jännityskerrasta (kummallakaan). Turhan nopeasti on puuhiin edetty, jos tollasta ilmenee ... ainakin minun näkökulmastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa että eka ja toka kerta voi olla melkoista sähkäilyä. Menee sen piikkiin

        Mutta surkee sänky, alko ja muut rikkoo myös ne ekat kerrat. Jos nainen ei sitä tajuu niin homma on ohi sen jälkeen. Ja myös miehenkin toimesta.

        Pehmee sänky ei oo seksiä varten. Miks teillä on liian pehmeet sängyt?

        Kova sänky on paras panemiseen ja nukkumiseen. Ehdottomasti yhtenäinen petari.


    • Anonyymi

      no naisella on vähän välijä tavara,,,,,

      • Anonyymi

        Se on yks syy. Ja kun sopii oikeet mitat niin kitkat on kohdallaan ja silloin mälli lentää, suht nopsaan ja ihan riittävästi.

        Tää ei ole feikkijuttua vaan totista totta naisten kanssa.
        Ja tietysti kauniiksi laitettu nainen saa peniksen seisomaan raketin lailla. Näin se vaan on.


    • Anonyymi

      En ymmärrä että miksi monet naiset ei panosta siihen seksikkääseen ulkonäköön jos mieskin on on laittanut "ykköset" pääälle.

      Siis hei uskomatonta ainakin alussa.

      En haluu nähä naista ns pieruverkkareisssa ja hiukset ed viikolla pestytä.

    • Anonyymi

      Hölmöjä juttuja ja mahdottomia vaaditaan . Kyllä ainakin 50 kertaa pitää yrittää ennenkuin edes erektio toimii . Sittenkin hyvin epätodennäköistä . Tyhmiä ihmisiä on täällä kun kiusataan ihmisiä . Kaikki ei ole täydellisiä ihmisiä .

    • Anonyymi

      Jos ei muutaman työnnön jälkeen mälliskät lennä niin taitaa olla naisessa vika.

      • Anonyymi

        ei vika vaan - ei sovi -. toi oma päihtymys jne pitää toki ottaa huomioon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2521
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2174
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      43
      2043
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1334
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1123
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe