Miksi petätte?

Anonyymi-ap

Uskottomuus on hyvin itsekäs teko. Pettäminen rikkoo. Ihminen joka pettää tai alkaa suhteeseen varatun kanssa tekee todella väärin ja itsekkäästi piittaamatta siittä miltä toisesta tuntuu kunhan itsellään on mukavaa.
Tuota ei voi puolustella mitenkään. Se on paha teko ja tulee olemaan. Se on itsekäs teko ja inhottava.
Jokainen joka tuohon ryhtyy ottaa suuren riskin käsiinsä sen riskin että on valmis rikkomaan ihmisen.

49

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos sinulle hienosta kirjoituksesta <3

    • Anonyymi

      Ompa vähän vastauksia tässä aloituksessa.

      • Anonyymi

        Koska se on typerä. Uskottelee selvästi itselleen ettei ongelmaa olisi ellei isoja pahoja sinkkuja olisi olemassa. Suhde olisi hyvä ellei täydellinen jos saisi sulkea puolison neljän seinän sisälle. Hohhoijaa. Parisuhteessa vikaa mutta vika on muiden syy. Kielletään sinkut. Hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on typerä. Uskottelee selvästi itselleen ettei ongelmaa olisi ellei isoja pahoja sinkkuja olisi olemassa. Suhde olisi hyvä ellei täydellinen jos saisi sulkea puolison neljän seinän sisälle. Hohhoijaa. Parisuhteessa vikaa mutta vika on muiden syy. Kielletään sinkut. Hah.

        Lopeta pettäminen.


    • Anonyymi

      Kukaan ei omista toista ihmistä. Jos parisuhteessa pettää niin sitten on jotain vialla. Joskus voi kuitenkin olla parempi kertomatta pettämisestä. Ei se niin kauheeta ole - vehkeiden sovittelua ja primaaritarpeiden tyydytystä. Vähän kuin grillillä käyntiä välillä läskisoosista vaihtelua.

      • Anonyymi

        Onneksi kaikilla ei ole noin kieroon kasvanut luonne.


      • Anonyymi

        Niin "kukaan ei omista toista" Tälläkö pettäjät selittää pettämistään?


      • Anonyymi

        Sanoo kylmä tunteeton petollinen välinpitämätön persoonallisuushäiriöinen säälittävä ihminen.
        Toivottavasti ei ikinä tule tuollainen vastaan.


    • Anonyymi

      Pettäminen on ikävää. Minun mies sairastui Alzheimerin 10 vuotta sitten 50 vuotiaana, nyt kun tauti on edennyt pitkällä, on käynyt ilmi, että naisia on ollut varsin runsaasti. Pelko elämän peruuttamattomasta muutoksesta todennäköisesti johtunut, mutta ihan hirveetä näitä asioita on käsitellä. Varsinkin kun tämä viimeisin ei ymmärrä lainkaan, että kyseessä on edelleen varsin fyysisesti hyväkuntoinen mies, mutta kovinkaan montaa muumia ei enää laaksossa ole. Soittelee ja odottelee parkkipaikalla, että lähden töihin. Avioliitossa kuitenkin on kaksi ja kun toinen hakee vierasta on varmasti jotakin pielessä, mutta diagnoosin ja oireiden pakenemisen jälkeen en vain pystynyt enää rakastelemaan mieheni kanssa.

      • Anonyymi

        En kykene h6väksymään pettämistä missään muodossa.Avioliitossa on aina kaksi mutta pettäjä on se pettäjä.


    • Anonyymi

      En saa rakkautta ihailee aina muita.
      Pitäs olla lukenut ja ruskeasilmäinen. Vaimo ei elä puutteessa nuolen nain ja lelut mukana orgguja riittää.
      Muuten kylmää aika paljon välillämme ollaan keskusteltu hällä vihertävät silmät.
      Vuosittain ihastukset vaihtuu.
      Ei haittaa enää.. Männöö se näinkin.
      Eijan kanssa lämmin rakkaussuhde ollut viisi vuotta.
      On se erilaista mut hänen kanssaan kumpikaan ei voida erota uskon takia.

    • Anonyymi

      Petän koska vaimolle ei maistu seksi eikä avoinsuhde/ero. Mun seksuaalisuutta määrään minä itse, jos ei vaimolle maistu niin maistuu jollekkin muulle. Kumpikin kantaa omanlaisensa vastuun jos paskalentää tuulettimeen, elämä on.

      • Anonyymi

        Eroa!!


    • Olen ollut uskollinen puolisolleni koko pitkän parisuhteemme ajan, mutta nyt olen etsiskellyt naista fwb-suhteeseen. Olen pitkään elänyt puutteessa ja haluaisin vielä kokea intohimon hetkiä. Kai minulla on ikäkriisikin.

      • Anonyymi

        Teet väärin vaimoasi kohtaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teet väärin vaimoasi kohtaan?

        Olet oikeassa. Ehkä täytyy elää ilman seksiä ja keskittyä muihin asioihin.


    • Anonyymi

      Eräs naimisissa oleva oikein jumalaan uskova akka alkoi kirjoitella miehelleni yrittäen viedä hänet minulta. Joka kerta kun ukko jää kiinni tästä niin suhde loppuu siihen kunnes taas akan jallitus alkaa uudelleen reilun vuoden kuluttua lähettämällä uuden rakkinsa kuvan. Härskiä touhua hoitoalan ihmiseltä. Luvannut tulla hakemaan ukon mukaansa kotoamme välimatkaa n.500km, tavanneet eivät ole kuin kuntoutuksessa jossa ei mitään mielenkiintoa toista kohtaan. Ukko on nyt koeajalla, seuraavaksi lentää pihalle. Akka on kuulema kuopattu. Halme sanoi aikanaan jumala armahtaa, minä en! Lisäyksenä tuohon "jos armahtaa"!

    • Anonyymi

      Kun parisuhteessa/avioliitossa seksi muuttuu liian huonoksi tai loppuu kokonaan, mies joko ostaa seksipalvelua, tai viettelee jonkun nuoren ja kiihkeän kaunottaren seksiin, tai vain ajautuu "huomaamattaan" jonkun kaunottaren kanssa hetekalle.

      • Anonyymi

        :-( Pahalta tuntuu tuo kommentti. Olen yrittänyt niin kauan kaikkeni että mies haluaisi minua taas. En ole ylipainoinen enkä mielestäni rumakaan, pidän itsestäni huolta. Yksi päivä halusin yllättää miehen sukkanauhoilla ja seksikkäillä rintaliiveillä ja meikkasin itseni ja hiukset seksikkäästi ylös. Hän ei ollut kiinnostunut :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :-( Pahalta tuntuu tuo kommentti. Olen yrittänyt niin kauan kaikkeni että mies haluaisi minua taas. En ole ylipainoinen enkä mielestäni rumakaan, pidän itsestäni huolta. Yksi päivä halusin yllättää miehen sukkanauhoilla ja seksikkäillä rintaliiveillä ja meikkasin itseni ja hiukset seksikkäästi ylös. Hän ei ollut kiinnostunut :-(

        Ja edelleen naimisissa? Ihmiset on outoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :-( Pahalta tuntuu tuo kommentti. Olen yrittänyt niin kauan kaikkeni että mies haluaisi minua taas. En ole ylipainoinen enkä mielestäni rumakaan, pidän itsestäni huolta. Yksi päivä halusin yllättää miehen sukkanauhoilla ja seksikkäillä rintaliiveillä ja meikkasin itseni ja hiukset seksikkäästi ylös. Hän ei ollut kiinnostunut :-(

        "Ylipaino" (terveydellinen termi/käsite) tarkoittaa seksuaalisesti samaa kuin ryhävalas. Miehen täytyy pystyä (kyetä) toimimaan seksuaalisesti, mies käynnistyy (syttyy) visuaalisesti. Ikänainen tai wanhusnainen ei yleensä käynnistä miestä, riippumatta pakkelin määrästä tai muusta harhauttamisesta. Mutta meikkaamaton, kiinteä, hoikka, nuori ja paljas tyttö sen tekee, aina ja varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ylipaino" (terveydellinen termi/käsite) tarkoittaa seksuaalisesti samaa kuin ryhävalas. Miehen täytyy pystyä (kyetä) toimimaan seksuaalisesti, mies käynnistyy (syttyy) visuaalisesti. Ikänainen tai wanhusnainen ei yleensä käynnistä miestä, riippumatta pakkelin määrästä tai muusta harhauttamisesta. Mutta meikkaamaton, kiinteä, hoikka, nuori ja paljas tyttö sen tekee, aina ja varmasti.

        Taas tämä sama keski-ikäisen naisen jättämä katkera ja vanha riippumuna,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ylipaino" (terveydellinen termi/käsite) tarkoittaa seksuaalisesti samaa kuin ryhävalas. Miehen täytyy pystyä (kyetä) toimimaan seksuaalisesti, mies käynnistyy (syttyy) visuaalisesti. Ikänainen tai wanhusnainen ei yleensä käynnistä miestä, riippumatta pakkelin määrästä tai muusta harhauttamisesta. Mutta meikkaamaton, kiinteä, hoikka, nuori ja paljas tyttö sen tekee, aina ja varmasti.

        Anteeksi vaan, mutta naisetkin on visuaalisia. Ei sytytä ahavoitunut +40-vuotias mies, joka on norsunsynnyttäjä ja lapsia jonkun akan kanssa. Mielummin lihaksikas ja hiukan nuorempi mies, joka huolehtii itsestään. Miksi ottaisin jonkun miehen, joka on eri planeetalta, kuin minä? Ei sytytä..naiset ovat visuaalisia myös! Riittää tuo iänikuinen lässytys miesten visuaalisuudesta.


    • Anonyymi

      Kenpä meistä täydellinen olisi....

    • Anonyymi

      Harvoin pettäjät muuttuvat. Kerronpa tarinan, josta olen edelleen pahoillani sille jonka elämän rikoin, tai ainakin satutin.
      Nainen, vokotteli minut luokseen. No siinähän sitten harjoitettiin sitä juuri.
      No en tiennyt vielä silloin että hän olikin varattu, ja minä typerys aloin myöhemmin seurustella tämän pettäjä naisen kanssa.
      No sittenhän selvisi jokunen vuosi myöhemmin että minuakin pettänyt, myönsi 2 kertaa mutta olen kuullut useammastakin, totta tai ei aivan sama.
      No siinä sitten erottiin ja taas hänellä heti uusi mies. No sittenhän kävi jossain vaiheessa niin että soitteli ympäri päissään ja oli jo olen takana tulossa hässimään, mutta jotain itse oppineena en tähän suostunut.
      Mutta edelleenkin, kaikkien lupaustensa jälkeen, aina valmis pettämään.
      Vielä kehui että kukaan ei saa tietää kun ei kumpikaan kerro. Ja itse olen aikanaan tähän ansaan langennut ja kärsinyt omissa nahoissani. Kunpa aikaa voisi kelata taaksepäin, muuttaisin aika monta asiaa elämässäni.

    • Anonyymi

      Tapailin vahingossa tietämättä naimisissa olevaa miestä 3n kuulauden ajan.

      Tutustuimme deitti sovelluksessa nimeltä Bumble ja hän esiintyi sinkkuna ja kyseli paljon mm millaisen suhteen haluaisin. Juttelimme tiiviisti koko päivä ja monta viikkoa ennen tapaamista.

      Mies on yrittäjä ja työssäkäyvä. Vei syömään treffeille suunnitteöi matkoi yms olimme hotelleissa. Olin hänen toimistolla monesti. Oli kuitenkin outo tunne kokoajan ja päätim tutkia nettiå paremmin ja löysinkin naisen. Hän sanoi oli naimisissa canadassa ja hånellå oli lapsi sielå. Mutta tämä nainen oli suomessa ja samassa asunnossa. Tutustuimme ennen omaa vatsa leikkausta ja mies too joka viikko kukkia ja mustikoita ja oli kyyditsijänå aina kun tarvitsin. Kun sain selville totuuden hän vielä halusi selittää kaiken illallisen merkeissä. Tottakai järkyttynyt ja kun hän pyysi vielå illalliselle ja sano haluaisi olla kanssani ikuisesti mutta ikävå kyllå scenaario on tämä. Laittaa vielä seuraavana päivänä viestiä että näkee et tulevaisuudessa ois vielä mahdollisuus😂 olin et hell noh. Löysin naisen somen ja siellå hän postannut omasta roomeosta joka on matkoilla ja jättänyt hänet lapsenvahdiksi . Tuntuu ikävältä kun hän ei tiedä mitä mies onn tehnyt ja puhunut hänen selåm takana ja kun tää mies oli vielå pyytänyt mut sinne matkalle

      Oon tässä miettimy pitäisikö naiselle kertoa ?

      • Anonyymi

        Oletko joku ulkkari, kun ääkköset eivät ole paikallaan? Kerro, tuleepa naiselle selväksi miehen likaiset puuhat.


    • Anonyymi

      Pitäisikö vaimolle kertoa pettävästä miehestä. Tapailin vahingossa naimisissa olevaa miestä 3kk .

      • Anonyymi

        Mielestäni kyllä...mieti haluaisitko itse tietää puolisosi pettämisestä?


    • Anonyymi

      Hienosti ap kirjoitti mutta kaikki kommentit ei olleet sitä. Välillä en tiedä kumpaa vihaan enemmän ja syytän. Miestä joka petti vai niitä naisia joiden kanssa petti. Jos kyse olisi ollut vain seksistä mutta heillä oli vanha henkinen yhteys. On kamalaa tajuta että mies lähtenyt rahan vuosi tästä suhteesta. Hänelle olin vai nimi jota saattoi käyttää apuna juridisissa asioissa. Kyllä pettäjän pitäs vain osta lähteä suhteesta.siis miksi alatte edes varatun kanssa suhteeseen.

    • Anonyymi

      Petin puolisoani, kaduttaa aivan saatanan paljon. Niin paljon että ahdistaa. En voi asiasta kertoa hänelle mutta en tätä virhettä tule enään koskaan toistamaan uudelleen.

      Toinen osapuoli johdatteli tilanteeseen, enkä osannut laittaa asialle stoppia vaikka yritin. Menin tilanteesta lukkoon ja vaikka yritin lopettaa tilanteen toinen vain jatkoi.

      En nauttinut edes koko tilanteesta, koko asia ahdistaa.

      • Anonyymi

        Osasiko puoliso epäillä vilunkia ? Suosittelen rehellisyyttä se tulee vaivaamaan muutoin aina jos et ole tunteeton ihminen ja puolisosi varmasti hyväksyy ja antaa anteeksi jos rakkautta on ja yhteistä elämää.


      • Anonyymi

        "Toinen osapuoli johdatteli tilanteeseen". Tuo kuulostaa jopa vaaralliselta sille osapuolelle joka on sitoutunut sinuun sekä hetken huuma- pettäjälle joka ei siis osaa hallita itseään :-(


      • Anonyymi

        Tuollako lähdet asiaa avaamaan? Siirrät vastuun toiselle, joka ”johdatteli sua” tilanteenteeseen, johon ”et halunnut”? Nyt on noloudessaan jo äärettömän säälittävää.


    • Anonyymi

      Kuusinymppisille miehille hyvin usein tilanne on se, että on oltu pitkään naimisissa, ja sitten aletaan kaipaamaan vähän säpinää. Kun sitä sitten löytyy, helposti rakastutaan siihen nuorempaan naiseen ja tämän tuomaan huumaan, ja sitten ollaankin kahden naisen loukussa ja kummastakaan ei haluta luopua, tosin eri syistä.

      • Anonyymi

        Kuka nuori nainen ottaa 60-v.papan? Kysyn vaan..itse en ikinä. Eiköhän ne nuoret naiset halua kokea huumansa ihan nuorten miesten kanssa, tai ainakin nuorempien kuin 60 v.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nuori nainen ottaa 60-v.papan? Kysyn vaan..itse en ikinä. Eiköhän ne nuoret naiset halua kokea huumansa ihan nuorten miesten kanssa, tai ainakin nuorempien kuin 60 v.?

        'Nuorenpaan', siis itseään nuorempanaan. Harva kuusikymppinen mies pettää ikäisensä kanssa, toinen nainen on miltei aina 10-20 vuotta nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Nuorenpaan', siis itseään nuorempanaan. Harva kuusikymppinen mies pettää ikäisensä kanssa, toinen nainen on miltei aina 10-20 vuotta nuorempi.

        Voin vahvistaa tämän olevan totta oman kokemuksen perusteella. Lähestulkoon 40v ikäerolla, suhde varattuun vanhempaan herrasmiehen.


    • Anonyymi

      Sinullahan siitä on kokemusta

    • Anonyymi

      Totta, ettei se ole oikein. Minua on petetty., Se tehtiin niin, että anoppi ja appiukko tiesivät siitä ja olivat lasten kanssa sillä välin. Minulle valehdeltiin asiasta pitkään.
      Olen kuullut, kun miehelleni soittaa toinen nainen. Meidän parisängyssä on ollut toinen nainen.

      Minä erosin hetkeksi, mutta suostuin palaamaan lasten vuoksi. En minä tuomitse miestäni. Miksi tekisin niin. En ole itsekään täydellinen. Sen se teki kuitenkin, että en koe suurta omantunnon ongelmaa kirjoitella täällä ja kaivata jotain toista. Minulle jäi vain tunteita, hän ei tunnu kaipaavan enää tätä naista. Kertoo joka päivä, että välittää minusta.. Meiltä puuttuu jotain, on aina puuttunut. Tiedän, että ihminen on heikko. Elämä on.

    • Anonyymi

      Onhan se, varmaan kiinni yksilöstä ja kokeeko onnea. Onnettomassa tilanteessa elävät pettävät kai helpommin, toisaalta tylsyyttään. Jos puoliso ei olekaan sitä, mitä alussa. Minulla naisena usein käy niin..alussa mies on kiinnostava ja jännittävä, sitten kun kuluu kuukausia ei enää olekaan. Tylsistyttää sen miehen rutiinit, kroppa, harrastukset ja puhetapa. Haluaisin tällöin tutustua ihan uusiin ihmsiiin. Silloin saa se alun dopamiinin.

      Yhdessä suhteessa alkuhuuma kesti pitkään ja päätyi miehen pettämiseen. En antanut anteeksi, sillä meillä oli kaikki tosi hyvin. Tehtiin kaikkea ja aina oli jännittävää. Haluttiin tehdä samoja asioita jne. Mulle ei sovi mies, joka haluaa röhnöttää kotisohvalla aina..ainakaan suhteen alkuvaiheessa, vaan mennä ja tehdä yhdessä.

      Siinä kai syy, jos kyllästyn..voin kuvitella pettäväni. Tai kuitatakseni toisen pettämisen. En oikein muuten..ja siis tätä en ole tehnyt fyysisesti. Kirjotellut kyllä muille, jos toinen on pettänyt.

    • Suhteen ulkopuolinen rakkaustarina saa alkunsa siitä kun suhde ei enää tarjoa sitä mitä se on aiemmin tarjonnut.

      • Anonyymi

        Monista syistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monista syistä.

        Tietenkin, suhde voi mennä rikki vaikkapa siksi, että kaunotar saa vauvakuumeen ja vaatii siksi saada lapsen. Vaatiin siitä huolimatta, että kaunotar on miehen kanssa tehnyt selkeän sopimuksen siitä, että lasta ei suhteeseen hankita.


      • Anonyymi

        Varmasti totta mutta kylmäävää ajatella, että jos parisuhteessa on oltu vaikkapa vuosikymmeniä yhdessä, tehty lapset, hankittu omaisuutta ja sitten tulee päivä, kun näköjään vaimokin on vanhentunut, itsestä puhumattakaan. Ei kuitenkaan miellytä enää silmää, joten nuorempaa kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti totta mutta kylmäävää ajatella, että jos parisuhteessa on oltu vaikkapa vuosikymmeniä yhdessä, tehty lapset, hankittu omaisuutta ja sitten tulee päivä, kun näköjään vaimokin on vanhentunut, itsestä puhumattakaan. Ei kuitenkaan miellytä enää silmää, joten nuorempaa kehiin.

        Juuri tämä. Järki kun ei päässä pysy tai tunteet,arvot,niin muna vie ja pilaa kaiken. Kuinka monta miljoonatriljoonaa pässiä maanpäällä tallustaa,joka pilasi ,huom, ihan itse ,munan himoillaan aivan kaiken rakkauden arvoisen? Se on loputtomat itkuvirret sitten,ja toisen syyttely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Järki kun ei päässä pysy tai tunteet,arvot,niin muna vie ja pilaa kaiken. Kuinka monta miljoonatriljoonaa pässiä maanpäällä tallustaa,joka pilasi ,huom, ihan itse ,munan himoillaan aivan kaiken rakkauden arvoisen? Se on loputtomat itkuvirret sitten,ja toisen syyttely.

        Jatkan. Näinpä. Montako onnellista tai onnetonta maan päällä tallustaa. Ei onnellisia ainakaan ole muiden maalittajat/ lyttääjät. Väittäkääpä muuta🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Petin koska olen pienimunainen ja naistenmiehen maineella voin buustata huonoa itsetuntoani. Nyttemmin olen jo kylmennyt.

    • Anonyymi

      Epäilys, se se on hankala mätä luissa 🙈🙉🙊

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe