Miksi Pro aina lakkouhkailee ja listalla on Normet, aina?
Lisätkää listalle Ponsse vai onko liitonväki niin hyvin voideltu siltä suunalta. Vähän haiskahtaa siltä. Yt:tkin meni ihan sukkana Pron puolesta.
Pro ja teknologiateollisuuden lakko
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys, mitkä seikat vaikuttavat kohteiden valintaan !
Itselläni on ollut jo pitkään sellainen tunne, että ay-pomoille maksetaan suht kivaa elitisti-palkkaa, jotta eivät vain heiluttaisi "kilpailu"-kyky venettä eli yllyttävät teidät vain tyytymään vähään, niin niille itselle jää silloin enemmän!
Ja kun istui ek-häkiksen vieressä, kehtasi vielä valehdella "työvoimapulista"...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17652671/tiesitko-etta-suomen-100-000-suurituloisimmalle-jaettiin-perati-50-mrd-euroa-rahaa#comment-118610711 - Anonyymi
Kyllä Pron edustajilta YT jutuissa tulee sellaista paskanjauhantaa vain että en minä ainakaan enää ymmärrä mistä helvetistö minä maksaisin niille. Enkä jatkossa maksakaan.
Pro ei pidä millään tavoin työntekijlöiden puolia. Ei edes yritä.
Toimivat vain jonkinlaisena "sulakkeena" välissä, muka tukena ja ymmärtäjänä. Eivät millään tavoin valvo ja puutu YTn jälkeisiin velvoitteisiin. - Anonyymi
Hyvä hyvä. Ponsse lakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880