Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Asiallisia vastauksia toivoen

Anonyymi-ap

Olen epäillyt mieheni pettävän minua jo kauan. Olen ollut hiljaa asiasta.
Nyt kävi niin että häneltä jäi tietokoneeseeni pankki tiedot.

Eihän sitä voinut muuta kun katsoa, jokin vaisto sai minut tekemään niin. Kai joku ylhäältä sanoi että "lue".
Eli samoina päivänä lukemattomia käteisnostoja.
Tiedän kyllä hänen rahankäyttönsä mutta...kaikki pankkikortti maksut ovat tietenkin kaupoista mutta outoa, että hän on esim. yhtenä päivänä nostanut 6 kertaa rahaa automaatista.
Täälläkin lukee monesti, kuinka pettäjä peittää jälkensä niin, että käyttää vain käteistä rahaa mitä nyt naiseensa/mieheensä menee...

19

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävää, rahan nosto viittaa joko maksullisiin tai sitten hotellijuttuihin. Varsinkin, jos nostaa noin paljon.

    • Anonyymi

      En lähtisi sinulle sanomaan vielä tuon perusteella että liittyy jo kyseinen asia pettämiseen. Voi liittyä vaikka pelaamiseen tai mihin vain.
      Mutta sinulla on varmasti hirveän paha olla?
      Itse epäilen myös mieheni pettävän koska ottaa etäisyyttä ja kiukkuaa koko ajan ei viihdy kotona ja jos on kotona niin vetäytyy omiin oloihinsa. Kännykkä on mukana joka paikassa.
      Alkanut ajamaan partaa yhtenään, pukeutumaan siistimmin. Käy yhtenään pesulla ja asuu suihkussa joka ilta pitkään.
      Alkanut käyttämään tuoksuja.
      Itselläni on aivan hirveä oli aivan HIRVEÄ!!!!!
      Kaiken kukkuraksi jää yhtenään kiinni pikku valheista. Tunnen olevani ilmaa hänelle.

    • Anonyymi

      Suunnitee eroa nostaa tilin tyhjäksi niin ei mene ositukseen. Vaimo on niin utelias. Eikö se oo rikollista tutkia toisemme tiliä.

      • Anonyymi

        Emme ole naimisissa. Ja en todellakaan ole katsonut hänen tilitietojansa kyttäämis perusteella, enkä ole tällaista tehnyt kertaakaan 9 vuotis yhdessä olon aikana vaan koska epäilys on vahva ja jotenkin vain tein sen. En ole puhunut tästä hänelle enkä aiokaan nostaa mitään meteliä. Mitä se auttaa? Anonyymi tuossa aikaisemmin kirjoitti omasta miehestään. Kaikki kuvaukset vastaavat omaa miestäni/seurustelukumppaniani. Onneksi olen alkanut elämään omaa elämää pikkuhiljaa.


    • Anonyymi

      Jos on kuusi nostoa yhtenä päivä niin hän on joutuu maksamaan jatkossa nostoista palvelumaksua.

      Ihmetyttää tilien stakkaus! Kuusiaitaa nykyään tietokonneitten olevan jokaisen henkilökohtaisia tai käyttäjällä olevan oma yksityinen käyttäjäprofiili

      • Anonyymi

        Ja tietokone on muuten minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietokone on muuten minun.

        Miksi ette tee käyttäjille omia Windows tilejä? Ei pitäisi olla vaikeaa! Itse olen yksinoleva ihmishirviö ja minulla on tietokone jota käytän tunnisteteitten kanssa. Jos minulle tulisi nainen joka käy kylässä säännöllisesti, niin tekisin hänelle oman käyttäjätilin.

        Mitä tulee pankkitileihin niin mielestäni yhteinen pankkitili on hyvä. Yhteisen tilin kautta hoidetaan yhteiset asiat eikä ”rikkaamman” pidä joutua epäreiluun tilanteeseen asioissa jos toinen on oleellisesti vähävaraisempi. Esim. Jos yhteiset asiat on sata ja varallisuus on 2-8, niin ei semmoinen juttu toimi. Tai sitten toisen pitää olla todella vauras. Itse olen persaukinen enkä todellakaan menisi sellaisen ihmisen siivelle jolla olisi kymmeniätuhansia varallisuudessa. En tiedä mitä tekisin jos saisin lotossa miljoonan. Olen aina ollut yksin ja tulen olemaan.

        Tämä on mielipiteeni asioitten avoimuudesta. Kysyin kerran yhdeltä naispuoliselta ystävältä (yh-äiti) seksiä, niin hän otti rahan esiin. Keskustelimme tovin ihmissuhteista ja asia jäi siihen.


      • Anonyymi

        Miehesi käy huorissa tai peliriippuvainen. Jätä kun vielä voit!


    • Anonyymi

      Onko hän myös alan mies yrittäjä?

    • Anonyymi

      Alan Henry?

    • Anonyymi

      Onko tuo pankkitili teidän yhteinen? Silloin hän hän voi käyttää sitä mielin määrin rikkomatta lakia. Voi tietysti aina asettaa tilille maksimi summan jonka voi nostaa kerrallaan ja kuinka usein.

      Kysy mieheltä onko hän tehnyt nuo tiltä ottamisest noinä päivinä. Jos ja kun vastaus on kielteinen, joku ulkopuolinen on saanut käsiinsä teidän tilitiedot. tuossa tapauksessa on suljettava tili välittömästi.

      JOS mies kuitenkin on käyttänyt tiliä kuvaamallasi tavalla, se saattaa olla merkki huumeiden käytostä.. Tuo holtiton rahannosto tililtä vaikuttaa -Ei huoriin liittyvältä- enemmänkin humehörhöilyltä. Se onkin sitten jo paljon, paljon vakavampaa!

      Oli miten oli, sinun on parasta avata oma tili jonne mies ei pääse käsiksi, ennekuin on liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      Meillä ei ole yhteistä pankkitiliä eikä muutenkaan mitään hänen kanssaan. Taitaa päteä myös tämänhetkiseen tilanteeseen. Kaikinpuolin.

      • Anonyymi

        Ja mies ei osaa käyttää tietokonetta muutenkaan.


    • Anonyymi

      Totuus paljastuu valheenpaljastusyestin kautta, ks. www.east-riskmanagement.com

    • Anonyymi

      Onhan toi nyt aika selvää, että hotellimaksuja se nostaa.

    • Anonyymi

      Minulla on tuolla jo kommentti jossa mainitsen tietokoneen tilistä. Aloittaja kimpaantui mainitsemalla, että: ” tietokone on hänen”

      Mutta sitä ihmettelen miksi tiliasioita hoidetaan vielä 2020-luvulla tietokoneella? On tainut mies ns. jättää viestin. Itse käytän arjessa selaimen kautta verkkopankkia ja tiedän kokemuksesta, että verkkopankki sulkee itsensä jo viidessä minuutissa jos koneella ei toimita muutoin. Olet aika nopeasti ottanut koneen miehen jäljiltä!

      Mutta niinkuin sanoin. Luo itsellesi ja miehellesi omat erilliset käyttäjätilit, niin kumpikin saa rauhan. Ei tuossa muuten mitään ongelmaa ole, mutta tuo stalkkaus kummastuttaa!

      • Anonyymi

        En ole stalkkaaja tyyppiä, tiedoksesi. Mutta nyt satuin katsomaan historian, en tiedä miksi. Ei väheksyen mutta mies on aivan onneton tietokoneen käytössä, kaipaa apuani mm.laskujen maksamisessa.
        Mutta kysymys oli pettämisestä ja rahankäytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole stalkkaaja tyyppiä, tiedoksesi. Mutta nyt satuin katsomaan historian, en tiedä miksi. Ei väheksyen mutta mies on aivan onneton tietokoneen käytössä, kaipaa apuani mm.laskujen maksamisessa.
        Mutta kysymys oli pettämisestä ja rahankäytöstä.

        P.s. En kimpaantunut kun totesin vain, että tietokone on minun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe