ovat saaneet mut aivan sekaisin=( jokaisella on oma näkemys asiasta? miksei enää tapahdu mitään sellaista mitä oli Apostolien aikaan? miksi nykyään on uskonelämä niin vaikeaa???? ei tästä tule mitään? keneltäkään ei voi kysyä mitään kun toinen vastaa toista ja toinen toista! keneltä minä saan ne oikeat uskonneuvot..en osaa tulkita Raamattuakaan=( olenkohan ees tullut uskoon=(? olen halunnut tulla mutten sitten kai ole=( onko mut valittu helvettiin?=(
Miljoonat ja taas miljoonat uskonnäkemykset=(
4
268
Vastaukset
- lopeta
Yhä itsesäälissä vai?
Jumala auttaa Sua ja johdattaa eteenpäin. Tekemäsi kysymykset ja huomiot olivat muuten varteenotettavia. Pärjäile. Ja pyydä apua Jeesukselta. kyseisten uskovien omia, henkilökohtaisia, näkemyksiä. Sinun tulisi pikkuhiljaa löytää juuri ikioma näkemyksesi, jonka varassa elää, niin ettet olisi heiteltävissä "kaiken maailman opintuulissa". -- Maailma ja aika on tänään toinen kuin oli siinä antiikin aikaisessa välimerellisessä maailmassa, josta Apostolien teot kertovat. Apostolien teot ovat kirjoitetut tuon ajan ihmisille heidän ympäristössään ja elämäntilanteessaan: ei niitä voi suoraan siirtää meidän aikaamme. --- Yritä turvautua uskon kysymyksissä niihin ihmisiin jotka tunnet ja joihin luotat. Mikäli olet kasvanut jonkun tietyn seurakunnan tai kirkkokunnan piirissä, saattaisi olla hyväksi että yrität pitäytyä tuon yhteisön opetuksissa ja uskonkäsityksissä ettei tulisi niin paljon outoja ja hämmentäviä asioita vastaan. --- Usko on pikemminkin hiljaista luottamusta kuin mikään erinomaisen mahtava tunnetila. Usko ei synny omien ponnistelujen, ei pinnistelyn tai väkisin ponnistelun kautta. Se on kuin vehnän jyvä, joka itääkseen ja satoa tuottavaksi viljaksi kasvaakseen ja kypsyäkseen vaatii oman aikansa. Ei sen kasvu tapahdu yhdessä hetkessä. --- Helvettiin meistä ei ole ketään valittu.
- pok
...saa olla ihan tavallinen armonkerjäläinen.
Vapahtajan saa vastaanottaa henkilökohtaisesti,
se ei voi tapahtua kenenkään toisen toimesta.
- stb
"NainSeVaanOn"! Ei kukaan sinua taalla usko, olet trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372