Huonot kommunikaatiotaidot naisten kanssa on suurin ongelma teidän "ongelmissa"

Anonyymi-ap

Opetelkaa ihmiset kommunikoimaan tarpeeksi hyvin toisten ihmisten kanssa, niin ongelmia syntyisi paljon vähemmän. Tämä pätee etenkin parisuhteisiin ja tätä aihealuetta lukeneena voin snaoa, että peili on tosiaan joillekin teistä taikapeili.

8

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole postauksen perusteellasi kovinkaan fiksu. Näin ainakin oletan, sillä paras neuvosi on "katso peiliin hahhahhahaa". Olen kuitenkin yhdestä asiasta samaa mieltä, kommunikaatio on tärkeää. Siksi suosittelen kommunikaatiotaitojen kehittämistä sinulle, sillä tiedostat postauksesi perusteellasi heikkoutesi jo nyt. Onnea toipumiseen!

• Anonyymi

Nyt tulee holhoavaa peruspaskaa suvaitsevaisuuslandiasta että alkoi oikein haukotuttaa. Sinä senkin tekopyhä kommunikaatiokommunisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tulee holhoavaa peruspaskaa suvaitsevaisuuslandiasta että alkoi oikein haukotuttaa. Sinä senkin tekopyhä kommunikaatiokommunisti.

Ja tässä olikin sitten toinen taitava kommunikoija!

• Sanoisin, että näen asian olevan aivan päinvastoin. Nimittäin kommukoinnin puutteet ovat tavattoman helposti korjattavissa, jos niitä vain haluaa korjata. Ja siinä mielessä se ei todellakaan ole kovin suuri ongelma.

• Anonyymi

Kyllä minä osaan kommunikoida mutta jos kaikki pitää vääntää rautalangasta kuin vähä-älyiselle jatkuvasti niin se syö kyllä nopeasti tunnelmaa ja arvostusta toiseen.

• Tuo on totta, jos naisen kanssa keskustelee vaikka jostain hiemankin teknisestä asiasta, niin joutuu selittämään ihan alkeista lähtien, eikä mene silti perille. Tai joutuu selittämään paljon jos nyt ylipäätään mistään meinaa keskustella, kyllä niistä naisista pakosti tulee vähä-älyinen vaikutelma. Ehkä naisilla on ne omat osa-alueet missä ovat taitavia ja osaavia, en tiedä.

• Anonyymi

Toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäistä, kommunikaatiotaidot eivät kohtaa.

Toinen selittää mielestään asiat ymmärrettävästi ja selkeästi, vastapuoli kuulee vain siansaksaa ja lampaan latinaa, näin DNA:ta lainatakseni.

Minulla ja miehelläni on erilainen ajatuksenjuoksu.
      Puhumme samasta asiasta aivan eri sanoin, tarkoitamme samaa, välillä tarvitaan aika paljon puhetta sen ymmärtämiseen, että olemme samaa mieltä.

Laskemme samat laskutoimitukset, saamme samat tulokset, mutta samaan tulokseen päädytään täysin erilaisilla laskutoimituksilla.
      Tällaista se on se kahden ihmisen yhteiselo.
      Onneksi pystymme olemaan erilaisia yhdessä ja täysin sovussa.

• Niinpä, täsmälleen. Naisten tulisi opetella keskustelemaan järkevästi, puhumaan selkeällä äänellä ja suomenkielellä. Ja olisi hyvä osata keskustella aiheesta kuin aiheesta, eikä vain niistä naisten jutuista mitä omassa päässä liikkuu. Voisi miettiä asioita hieman oman pään ulkopuoleltakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5408
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3258
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe