Hei M, sinä minun lempi-ihminen ..

Anonyymi-ap

ƪ(˘⌣˘)ʃ ♡

Miksi et juttele minun kanssa?
Olet .. niin etäinen minulle ..
Kerro, mistä ajatuksesta pidät kiinni?
Tai mistä sinä haaveilet?
Mikä on suurin murhe?
Tai mikä saa sinut iloiseksi?
Voinko minä auttaa sinua?
Ja pyydän, älä vain ole minulle kylmä!
Tämä hiljaisuus on tuhonnut minut jo sisäisesti tuhanneksi kappaleeksi ..
Mutta kun joku kysyy minulta:
"Vieläkö sinun sydän sykkii hänelle?"
Vastaan hänelle:
"Aina se on ollut hänen .. aina .. "

K****

14

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä syystä haluat jutella täällä?
      Mistä syystä kenenkään pitäisi vastata tai tyytyä kommunikointiin täällä kanssasi?

Joskus kirjoittelin nimimerkin "virhekäsittelyssä kanssa" ja oletan, että olisit sama. Olitpa tai et niin olimme myös sähköpostiyhteydessä palstan jälkeen. Sen yhteyden lopetin minä koska se turhautti ja kertoi minulle sen, että yhteys olisi tapahtunut vain sinun "hyvillä ehdoillasi".
      Yhteys on aina vuorovaikutusta. Ei sitä, että toinen vain vastaa sinun tarpeisiisi.

Öitä tänne ja sulle.
      Ps.Ja jollet ole hän niin toivon, että löydät jonkun jonka vastaa tarpeisiisi oikeesti kaikesta huolimatta.

🐅

• Anonyymi

😂 olet niin nolo tyyppi. AP viesti ei ole selvästi sinulle 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että oot se vielä tosi nolompi.🐫

Ja mistä syystä edes vastaat jollet ole AP?🪻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että oot se vielä tosi nolompi.🐫

Ja mistä syystä edes vastaat jollet ole AP?🪻

Etkö sinä siis tiedä, että ihmiset tulevat tänne suomi24 sivuille lukemaan ja kirjoittamaan? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä siis tiedä, että ihmiset tulevat tänne suomi24 sivuille lukemaan ja kirjoittamaan? 😂

Tiedän Kiitos kun kerroit.
        Levollista yötä tiedottajalle🙏🐆

• Anonyymi

Itse asiassa minä lopetin sinun kanssa, sinä vaatisit, että kirjoitan sinulle sen aikana ja siihen aikana!
        Ei se minua kiinnosta sinun vaatimukset!
        Minä kirjoitin ihan alussa, että yhteys pitää olla molempipuolinen ja sellainen missä ei pitää olla"pakko". Siitä syystä lopetin estin sinun puolelta kaikki sähköpostit viestit kokonaan.
        Kaiken lisäksi olet itse sellaisessa ammatissa töissä, ja sinun pitäisi elää myös sen mukaisesti mitä sinun ammatti edustaa, mutta olet itse kaikkea muuta. Todella feikki nainen olet.
        Jos sinulla on jotain asia niin tee oma palsta ja kirjoittaa sinne ja jätä minut rauhaan!

Jätä minut rauhaan jo! .. Lopullisesti (¬_¬")

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät tämän niinsanotut AP:n puolesta sanoa, että onko tämä asia näin ja toisekseen kun noin tuttavallisesti kommunikoit, niin koetko sinä sitten tunnistavasi tuon kyseisen kirjoittajan? Ei luulisi että erikseen edes tarvitsi enää esim sitä sanoa, että kaikki on edelleen anno domini 2023 saman miehen kerrontaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa minä lopetin sinun kanssa, sinä vaatisit, että kirjoitan sinulle sen aikana ja siihen aikana!
        Ei se minua kiinnosta sinun vaatimukset!
        Minä kirjoitin ihan alussa, että yhteys pitää olla molempipuolinen ja sellainen missä ei pitää olla"pakko". Siitä syystä lopetin estin sinun puolelta kaikki sähköpostit viestit kokonaan.
        Kaiken lisäksi olet itse sellaisessa ammatissa töissä, ja sinun pitäisi elää myös sen mukaisesti mitä sinun ammatti edustaa, mutta olet itse kaikkea muuta. Todella feikki nainen olet.
        Jos sinulla on jotain asia niin tee oma palsta ja kirjoittaa sinne ja jätä minut rauhaan!

Jätä minut rauhaan jo! .. Lopullisesti (¬_¬")

troublemaker jaksaa jaksaa jaksaa

• Anonyymi

Joskus vieläkin mietin että...

Mistä syystä se kaikki...
      Mistä syystä peittely ja valehtelu?

Ei ikinä mitään rehellistä puhumista tai kohtaamista.

Enää se ei vaivaa niin paljon kuin vuosia sitten.
      Nyt on omassa elämässä riittävästi taakkaa kannettavana.

• Anonyymi

Sä olet nainen ja AP kirjoittaa miehelle, ei sinulle, joten mitä sinä täällä sekoilet? Kirjoita oma itkutarinat muualle, miksi sinun pitää sotketa AP kirjoituksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet nainen ja AP kirjoittaa miehelle, ei sinulle, joten mitä sinä täällä sekoilet? Kirjoita oma itkutarinat muualle, miksi sinun pitää sotketa AP kirjoituksia?

Koitahan emppu rauhoittua.
        Levollisia unia.
        Rakkautta elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan emppu rauhoittua.
        Levollisia unia.
        Rakkautta elämääsi.

Kuule, sitä sama sinullekin ja anna toisten ihmisten elää oma elämää perheinä ilman sinua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, sitä sama sinullekin ja anna toisten ihmisten elää oma elämää perheinä ilman sinua!

Et siis yhtään katso sen perään , että olisiko edes teoreettisesti mahdollista että väittämisiisi perustuva täällä mellastaminen osuisi kohdilleen? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis yhtään katso sen perään , että olisiko edes teoreettisesti mahdollista että väittämisiisi perustuva täällä mellastaminen osuisi kohdilleen? Sivusta

Sinusta haaveilen

Haavemaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      622
      5246
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1594
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      133
      1202
    4. Translaki meni läpi...

Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      154
      1040
    5. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      102
      936
    6. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      49
      869
    7. Ensi kerralla kun kohdataan

Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      59
      832
    8. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      176
      816
    9. Translaki läpi äänin 113-69

Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      174
      784
    10. Olet mielessä ja pysyt

Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      41
      768
    Aihe