Kuinka pitkä aika edellisestä rokotuksesta...

Kuinka pitkä aika pitää kolmannen rokotuksen jälkeen jos on sairastanut kahteen kertaan koronan lievänä kotosalla? Onko se puoli vuotta jos on kahteen kertaan sairastanut onko hänet seuraavalla kerralla tuomittu kuolemaan ilman hengityskonehoitoa?

8

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukta viedään vuodepaikka jos meet hakee omasta tahdosta myrkkyä

      • Anonyymi

        THL ei pidä tuota myrkkynä, vaan on suositeltavaa ottaa rokote ajallaan


    • Anonyymi

      Ensiksi on todettava koronan olevan mielikuvituksen tuotetta, kun ensimmäistäkään virusta ei ole tieteellisesti pätevällä menetelmällä onnistuttu eristämään. Toiseksi elimistön käynnistämä puhdistusprosessi aiheuttaa oireita, joita käytetään siekailematta hyväksi milloin minkäkin viruksen olemassaolon sepitykseksi siinä toivossa, että saataisiin milloin mitäkin injektioita kaupattua olemattomilla taudeilla pelotelluille ihmisille.

      Jotta rokotteilla olisi jotain vaikutusta ihmisiin niihin lisätään adjuvantteja mm. elohopeaa, formaldehyliä, alumiiniä ym. myrkyllisiä aineita joita ei pitäisi kenenkään tietentahtoen ottaa kehoonsa. Olemattomia sepityksiin perustuvia taudinaiheuttajia vastaan kun ei tarvitse suojautua juuri mitenkään.

      Keho reagoi näihin rokotteiden sisältämiin myrkkyihin yrittämällä poistaa niitä jolloin voi kehittyä kuumetta ym. oireita ja tällä tavoin keho yrittää poistaa kaikki sinne kuulumattomat aineet joita saadaan mm. ruuan mukana, ympäristömyrkkyjen ja erilaisten kemikaalien muodossa elimistöön. Myös joidenkin ravinteiden ja vitamiinien puutos voi aiheuttaa vastaavanlaisia oireita.

      Yleensä oireita ei kannata yrittää tukahduttaa muilla kemikaaleilla kuten lääkkeillä vaan riittävällä nesteytyksellä ja välttämättömien ravinteiden saannilla huolehtia elimistön toimintakyvystä ja hyvinvoinnista. Lääkkeet yleensä vain turruttavat oireita ja siirtävät ongelmia eteenpäin. Tietenkin oireiden pitkittyessä on syytä käydä selvittämässä tilanne lääkärin vastaanotolla joka määrää tarvittavat tutkimukset asian selvittämiseksi.

      Lieviä oireita ei hengityskoneella hoideta vaan silloin kun potilaan oma hengitys ei toimi on syytä käyttää hengityskonetta hengityksen ylläpitämiseksi ja tuskin siihen mitään aikarajoja liittyy vaan sen hetkinen tarve tilanteen mukaan.

      Remdesivirin ja hengityskoneen samanaikainen käyttö aiheutti paljon kuolemantapauksia "korona" potilaiden hoidossa Yhdysvalloista kantautuneen uutisoinnin mukaan.

      Lääketieteeseen varauksellinen suhtautuminen on tervettä ajattelua onhan hoitoperäiset virheet, lääkäreiden määrämien lääkkeiden haittavaikutukset ja sairaalassa saadut tulehdukset kolmanneksi yleisin kuolinsyy maailmanlaajuisesti uutisoi New Scientist lehti.

    • Mitä myrkkyä muka minä olen saanut. Syön muutenkin jo erillaisiin vaivoihin lääkkeitä.

    • Anonyymi

      Rokotteita

      • Mikä niissä on vikana tähystyksenkin aikana annetaan anestesialääkkeitä ja sen jälkeen kipua estävää lääkettä...mikä niissä muissa rokkotteissa on muka este? Perustele se minulle? Koska endoskopiassakin käytetään leikkaussalissa käytettäviä lääkkeitä opideja ne ovat pelkkää rokotusta voimakkaampia. Sinut on muutaman kerran vaivutettu koronatartunnan aikana koomaan opiodeilla. Ne ovat puolta rankempia lääkkeitä kuin yksi tai kolme vaivasta rokotetta. Piikkipelkuri kun olet. Mä kun en ole piikkipelkuri.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Mikä niissä on vikana tähystyksenkin aikana annetaan anestesialääkkeitä ja sen jälkeen kipua estävää lääkettä...mikä niissä muissa rokkotteissa on muka este? Perustele se minulle? Koska endoskopiassakin käytetään leikkaussalissa käytettäviä lääkkeitä opideja ne ovat pelkkää rokotusta voimakkaampia. Sinut on muutaman kerran vaivutettu koronatartunnan aikana koomaan opiodeilla. Ne ovat puolta rankempia lääkkeitä kuin yksi tai kolme vaivasta rokotetta. Piikkipelkuri kun olet. Mä kun en ole piikkipelkuri.

        Huomenta Helsingin lähiöstä.Helsinki on pääkaupunki sen suuren asukasluvun takia ja toki sijainnin.Nimen omaan asukasluvun takia ,Paljon aukaita lähiötkin kuin mualla Kaupunkien lähiöt. Niin olen ottanut kun saanut 4 korona rokotetta ja 1 kpl,infulenssa rokote. Koronaaen sairastannut. Mitää oireita ei rokoteista tullut,nejänen korona rokoteen otin ja sama aika toiseen käteen inffulenssa rokoteen Itäkeskus!Kun ohjeistuksia oli noudatin niitä.Jätinmyös taakseni rokote vastaiset ihmiset,kuin ihmiset jotka eivät maskia käyttäneet kun oli suositus. Oli minun valintani ja en heidän valintoja moittinut ,En huolta kantanut. Minulla vain yksilönä oli oikeus valita seurani.En ole mikään nuori tytö jo 70v. liikunallinen kyllä.Sisälikunta tuneilla voimistelusalit käyn eri päivnä viikossa eli yhtensä 4 kertaaarkivikon päivinä.Pukukopit pienet siellä maski naamassa koska aina joku köhii yskii.Kukaan ei katso silti minua vinosti. Sillä se on minun valintani. Lisäksi kävelen päivtäin sällä kuin säällä 10-12 km. Polvien nivelrikoista huolimatta läpi vuoden ajat. Teensen yksin .Kun kaikilla joku paikka särkee ja ylös vuotesta päsevät puolelta päivin.Liikelle sitten iltapäivää. Syy heillä myös se unettomat yöt ja ei siihen unettomuuteen kalja ei tupakka tai viini auta yksin asuvilla naisilla kun syystä tai toisesta ennen aikainen eläke tai varsinainen eläke. Kipuunkin lääke liiku.


    • Anonyymi

      Kohdassa 20min 10 s videopätkä, miten terveydenhoitohenkilökuntaa, joka on pakottanut jonkun ottamaan koronarokotteen tulisi käsitellä oikeudessa.
      https://www.bitchute.com/video/owjd47NXlF3j/
      Sitä ennen on tutkijoiden tilanneselvitys, missä tiede menee piikkien haittojen torjunnassa ja saadaanko nuo rokotettujen vauriot kaskaan korjattua. Huomatkaa, että ne vauriot ja heikentynyt immuunisuoja periytyy äidistä, mahdollisesti elävänä syntyneisiin lapsiin.
      Huomatkaa tutkijan varaus mahdollisiin parantaviin hoitoihin rokotevaurioista:
      jos et ota enää yhtään lisää mRNA-rokotteita!
      Muutenkin hyvä tilannekatsaus, jonka alkupuoli keskittyy USA:n tulevaan talousromahdukseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe