Näin vastaan tuntemattomiin numeroihin

Anonyymi-ap

Tänään tuli aamulla soitto tuntemattomasta numerosta eli numero näkyi, muttei ollut kenenkään tuntemani numero, koska jos joku tuttu soittaa, niin puhelimessa näkyy soittajan nimi.
Joten painoin vihreää luuria ja annoin puhelimen olla pöydällä, sanaakaan en puhunut.
Puhelimesta kuului naisääni: HALOOOO.
Hetken päästä puhelu katkesi.
Ei tarvitse vastata mitään, painaa vaan vihreää luurinkuvaa ja antaa soittajan hölöttää itsekseen.
Puhelinmyyjiä ne on tuollaiset tuntemattomasta numerosta soittajat ja niille on oikein, ettei niille vastaa tai jos vastaa, niin ei puhu mitään.
Takaisin ei kannata soitella, kuten jotkut tyhmät tekee katsomatta ensin googlesta numeron taustan,
Miten ihmiset voi olla niin typeriä, kun käyttää nettiä joka asiassa hakeakseen tietoa, mutta eivät vaivaudu hakemaan tuntemattoman numeron tietoja netistä, vaan soittavat suin päin ja voi tulla kalliiksi sellainen soitto ja sitten valittavat, jos soitto onkin maksanut useita euroja minuutti.

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten puhuu siihen puhelimeen kuten normaali ihminen niin selviää aika äkkiä kuka soittaa

      • Anonyymi

        Miks pitäis puhua, myyjä aloittaa silloin hirveän myyntipuheen ja pahimmassa tapauksessa saa myytyä sulle jotain alushouja, jotka pitää sitten erikseen soittamalla tilauksen lopettaa, ei käy, että toteaa, että yhdet voin ottaa tarjouksella 1€ ja teen samalla tilauksen lopetuksen, mutta eihän sellainen käy, kun se olisi liian helppo, kun ne sitten maksaa 19€/kpl, jollei tilausta soittamalla lopeta ja se soittamalla lopettaminenkin voi olla ongelma, jos numeroon ei vastata tai siellä on vastaaja, joka toitottaa, että olet jonossa, älä sulje puhelinta ja voit joutua jonossa olemaan tuntitolkulla ja mielessä kuumottaa, että pakko olla jonossa, muuten jatkuu 19€ alushousutilaus loputtomiin ja joka kuukausi menee maksu.


    • Anonyymi

      Pyysin kerran puhelinmyyjää treffeille. Se soitti kun olin kännissä ja aloin juttelee sille kaikkea muuta ja sanoin sille että mitäs tuumat jos mentäisi vaikka treffeille. Sitten sanoin että äänestä päätellen olet varmana tosi ihana nainen ja se nainen yritti kaupitela vaaan jotain lehteä minulle.

      • Tää vois kyllä olla aika toimiva setti. Vois tosiaan alkaa pyytelemään treffeillä, kysellä missä asut, minkä ikäinen olet jne. :D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tää vois kyllä olla aika toimiva setti. Vois tosiaan alkaa pyytelemään treffeillä, kysellä missä asut, minkä ikäinen olet jne. :D

        Alkais puhuun samoja juttuja, kuin täällä sinkkupalstalla.
        Varmasti löisi äkkiä luurin korvaan, kun ei kestäisi kuunnella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkais puhuun samoja juttuja, kuin täällä sinkkupalstalla.
        Varmasti löisi äkkiä luurin korvaan, kun ei kestäisi kuunnella.

        Tai voisihan sen siinä samalla kutsua juttelemaan tänne palstalle, samalla kun kertoo millaista menoa on tarjolla :D


    • Jos minä vastaan johonkin myyntipuheluun, niin yritän useimmiten olla soittajalle ystävällinen, vaikka kerronkin, että meillä on lehtiasiat järjestyksessä eikä ole tarvetta muillekaan myyntiartikkeleille.
      Ihminen se soittajakin yleensä on ja työtään puhelinmyyjätkin vain tekevät. Usein hyvin pienipalkkaista työtä.

    • Anonyymi

      Jos soittaja on nainen ja alkaa kauppaamaan lehtiä, niin voisi todeta, että en minä mitään lehtiä osta, myy mulle sun pikkarit, niin mahtaisiko puhelu loppua lyhyeen.
      Ei voisi ainakaan alkaa syyttämään seksuaalisesta ahdistelusta, koska nainen soitti, enkä minä.
      Sellaiselle miesten alushousuja kauppaavalle naismyyjälle voisi todeta, että en minä miesten alushousuja osta, ostan sinun pikkarisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1243
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1146
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1137
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      594
      1103
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      954
    Aihe