elikkäs minua alkoi seuraamaan nainen instagramissa alku meni hyvin mutta sitten hän omien sanojensa mukaan tarvi rahaa ensiksi vuokraan ja sitten myöhemmin lentolippuun vanno tulevan luokseni 2 lapsen kanssa mutta oma ajataus on se että ei hän Suomeen tule vaan haluaa minut rahoittavan kaiken eli kysymys oletteko samaa mieltä siitä että on huijausta? ja koska kyseistä naista en ole tavannut enkä ole esim jutellut puhelimessa kertoi että olen elämnsä mies ja kuuluun heidän perheeseen kertoi rakastavansa minua koko sydämmestään enkä ole edes videon kautta puhunut mikä teillä muilla on käsitys instagram sovelluksen käytöstä?
onko huijaustako?
4
1200
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on selvä huijaus, älä ole missään tekemisissä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711020n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Oletko hölmö. Tottakai rahastusta.
- Anonyymi
Joku taas Nigeriasta, Venäjältä tai jostain muusta kehitysmaasta ( tai mistä tahaansa!) asialla. Ne googel-translatoria käyttämällä luovat ympäri maailmaa uskottavia tarinoita eri kielillä. Jos luulevaat että vastaaottaja on nainen , teksti muotoillan sen mukaa, Aina vedoten tunteisiin ja rahapulaan.
Jos vastaaottaja on mies, sama juttu.
Ihmeiden ihme....! noihin aina joku lankeaa!!!!!!!!!!!!
Kun tuhansia ja taas tuhansia viestejä lähetetään, jos saavat muutamankin lankaan lähettämään niille euroja, dollareita, rialeja, jne,, se on kannattavaa tyotä, ja helppoa rahan tuloa.
Sinun ei tarvitse olla tuo tyhmä lankaan putoaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011