elikkäs minua alkoi seuraamaan nainen instagramissa alku meni hyvin mutta sitten hän omien sanojensa mukaan tarvi rahaa ensiksi vuokraan ja sitten myöhemmin lentolippuun vanno tulevan luokseni 2 lapsen kanssa mutta oma ajataus on se että ei hän Suomeen tule vaan haluaa minut rahoittavan kaiken eli kysymys oletteko samaa mieltä siitä että on huijausta? ja koska kyseistä naista en ole tavannut enkä ole esim jutellut puhelimessa kertoi että olen elämnsä mies ja kuuluun heidän perheeseen kertoi rakastavansa minua koko sydämmestään enkä ole edes videon kautta puhunut mikä teillä muilla on käsitys instagram sovelluksen käytöstä?
onko huijaustako?
4
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on selvä huijaus, älä ole missään tekemisissä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711020n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Oletko hölmö. Tottakai rahastusta.
- Anonyymi
Joku taas Nigeriasta, Venäjältä tai jostain muusta kehitysmaasta ( tai mistä tahaansa!) asialla. Ne googel-translatoria käyttämällä luovat ympäri maailmaa uskottavia tarinoita eri kielillä. Jos luulevaat että vastaaottaja on nainen , teksti muotoillan sen mukaa, Aina vedoten tunteisiin ja rahapulaan.
Jos vastaaottaja on mies, sama juttu.
Ihmeiden ihme....! noihin aina joku lankeaa!!!!!!!!!!!!
Kun tuhansia ja taas tuhansia viestejä lähetetään, jos saavat muutamankin lankaan lähettämään niille euroja, dollareita, rialeja, jne,, se on kannattavaa tyotä, ja helppoa rahan tuloa.
Sinun ei tarvitse olla tuo tyhmä lankaan putoaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002