YB:tä ei ole näkynyt hyvään toviin...

...toivottavasti kaikki on hyvin. Ja voihan tuolla olla kyllästynyt palstan menoon...

Onko joku ollut yhteyksissä IRL?

19

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraan 🧐
      Olisi kyllä kiva jutella hänen kanssaan pitkästä aikaa 🙋‍♀️

• No todellakin olisi, ihmettelin jo vuoden vaiheessa ettei tule mitään riemunkiljahduksia palstalle häneltä.
        Täytyypä tutkailla tilannetta...

• randombypasser kirjoitti:

No todellakin olisi, ihmettelin jo vuoden vaiheessa ettei tule mitään riemunkiljahduksia palstalle häneltä.
        Täytyypä tutkailla tilannetta...

Hyvä 👍
        Kertokaapa muutkin terveisiä jos tavoitatte hänet, että täällä kaivataan 🙂
        Minä luulen, että hänen yhteystietonsa jäivät vanhaan sähköpostiosoitteeseeni, mikä ei ole enää käytössä.
        Itse asiassa minulla on muitakin vanhoja yhteystietoja kadonnut aikojen saatossa. Ehkäpä joku viestittelee joskus tänne päin ja yllätyn iloisesti 😃

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvä 👍
        Kertokaapa muutkin terveisiä jos tavoitatte hänet, että täällä kaivataan 🙂
        Minä luulen, että hänen yhteystietonsa jäivät vanhaan sähköpostiosoitteeseeni, mikä ei ole enää käytössä.
        Itse asiassa minulla on muitakin vanhoja yhteystietoja kadonnut aikojen saatossa. Ehkäpä joku viestittelee joskus tänne päin ja yllätyn iloisesti 😃

No jos lady YB ei ilmoittaudu itse tai toisen välityksellä ihan lähipäivinä, niin laitan sitten hänelle meiliä, kun profiilissa oli osoite mainittuna.
        Ja tottakai, kerron sinun terveisesi, niin se varmasti herättää kiinnostuksen palailla palstalle, mikäli on vain kyllästynyt menoon 😉

• randombypasser kirjoitti:

No jos lady YB ei ilmoittaudu itse tai toisen välityksellä ihan lähipäivinä, niin laitan sitten hänelle meiliä, kun profiilissa oli osoite mainittuna.
        Ja tottakai, kerron sinun terveisesi, niin se varmasti herättää kiinnostuksen palailla palstalle, mikäli on vain kyllästynyt menoon 😉

Kiitos paljon 🤗

• Anonyymi

Maniavaiheesi karkoittaa kirjoittajia pois.

• Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

Dissesi on ja pysyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Dissesi on ja pysyy.

Dissellä ei ole mitään tekemistä yrityksemme kanssa, valitettavasti.

• Eli who the fuck is Alice?

= yksinkertainen.blondi

Yksi palstan pitkäaikaisimmista rekatuista, oikein mukava.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Dissellä ei ole mitään tekemistä yrityksemme kanssa, valitettavasti.

Tai mitä yb tarkoittaa?

• Mitenkä tämän muotoilisi?

YB:n siviilielämässä oli tapahtuma useampi viikko sitten, joka saattaa vaikuttaa, ettei palstailu nappaa. Oletan että hänen voimavarat ovat nyt muualla.

Tilanne helpottunee ajan myötä. Mutta jos laitoit hänelle sp saa terveisesi ja Xenalta myös. Itse käytän toista kanavaa, emme puhu palstalaisista koskaan.

• Sainkin häneen jo yhteyden, joten terveiseni menivät perille.👍 Hyvää viikonloppua sinullekin elisakettu ☀️

• Xena-183 kirjoitti:

Sainkin häneen jo yhteyden, joten terveiseni menivät perille.👍 Hyvää viikonloppua sinullekin elisakettu ☀️

Kiitos Xena. Tiedän että YB onkin kaipaillut sinua :)

• elisakettu kirjoitti:

Kiitos Xena. Tiedän että YB onkin kaipaillut sinua :)

Mitä Ellu tietää? En oo nähnyt sua aikoihin täällä. 😊

• Disseisback kirjoitti:

Mitä Ellu tietää? En oo nähnyt sua aikoihin täällä. 😊

Öö. Olen ollut aika väsynyt, siksi. Mulla riittää nippanappa voimavarat töihin.

Toivottavasti sinä voit hyvin :)

• elisakettu kirjoitti:

Öö. Olen ollut aika väsynyt, siksi. Mulla riittää nippanappa voimavarat töihin.

Toivottavasti sinä voit hyvin :)

Mä tiesin. Mutta oikeastaan en ihan älyttömästi ole ollut huolissaankaan. Sen mitä oon sua oppinut tuntemaan, et sä lopulta ihan överiks vetäse ja muistat snadisti itses. 😊

No olosuhteisiin nähden voin hyvin...olin eilen rylläämässä. 😁

• Kiitos Ellu!
        Pääasia on se, että YB on tietoisesti valinnut palstan sivuun jättämisen ainakin toistaiseksi, se lähinnä huoletti ❤️

• Xena-183 kirjoitti:

Sainkin häneen jo yhteyden, joten terveiseni menivät perille.👍 Hyvää viikonloppua sinullekin elisakettu ☀️

Hienoa! En siis spämmää YB:tä meilitse suotta 🤗

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      138
      6305
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5237
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3270
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      115
      2438
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2028
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1188
    Aihe