Mitäs sinkut täällä tänään

Anonyymi-ap

Palstailemassa , ei baaria ei nais seuraa tai mies seuraa. Yksin kotona ja kulutatte aikaa sinkut palstalla?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aloituksen pointtina saada paljonkin vastauksia ?

• Anonyymi

Yksin on paras olla ja kuolla.

• Täällähän sinäkin näytät aloituksia tekevän. Mihin tästä lähdet, kun aamulla on työvuoro. Eikä ole kavereitakaan. Yksin tuonne pihalle kävelemään ympyrää?

• Anonyymi

Myönetään kulutan aikaa täällä ja tovi mennyt kun olen tanssimassa käynnyt.Kylähän tuo minun ystävä huom! Ystävä.Mies Henkilö kävi tänään tässä. Näytin Helen sähkölaskuanin kun vaan nosee nousee.On nimikellä toistaiseksi. Nin mentiin hänen kotiin ja hänellä Helen sähkö mutta halvempi kuin minulla.Isompi tulosena. Pyysi minua soitaa helen ja mutaa saman nimiken alla kun hänellä on.Johan sähköni halpenisi.Kun sen siirto,vero hinnat korkeat.Elän vaihetta ei kinosta serustelu ei suhde. Hän on hyvä ihminen ja kilttii.

• Anonyymi

Tylsää on palstalla. Pitää kai mennä nukkumaan.

• Anonyymi

Ei mua seuraa nais eikä mies. Koira vaan.

• Anonyymi

En ole koskaan elämässäni löytänyt kiinnostavaa miesseuraa baarista.

• Anonyymi

Minun mielestä voisitte mennä vaikka kalaan.

• Suurin piirtein noin. Kävin päivällä kävelemässä. Muuten en ole poistunut kotoa.
      Olen siirrellyt huonekaluja keskemmälle huoneita, koska aamulla tulee lämpökuvaaja.
      Kamala urakka! Olisi pitänyt imuroida, mutta ei nyt huvittanut. Imuroin sitten vaikka huone kerrallaan, kun siirtelen viikolla kalusteita pikkuhiljaa takaisin paikoilleen.

• Anonyymi

Eikö nyt kuuluisi sekstailla miehesi kanssa niin siitä hyvä käydä nukkumaan

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö nyt kuuluisi sekstailla miehesi kanssa niin siitä hyvä käydä nukkumaan

Voi kuinka mielelläni niin tekisinkin.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Voi kuinka mielelläni niin tekisinkin.

Miksi ette tee sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette tee sitä

Hän on poissa

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Hän on poissa

Koska tulee takaisin

• Anonyymi kirjoitti:

Koska tulee takaisin

Hän ei tule

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Hän ei tule

Onko kuollut

• Anonyymi kirjoitti:

Onko kuollut

Kyllä

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kyllä

Luulin että olet parisuhteessa no en osaa lohduttaa tai sanoa lohduttavia sanoja olen pahoillani

• Anonyymi kirjoitti:

Luulin että olet parisuhteessa no en osaa lohduttaa tai sanoa lohduttavia sanoja olen pahoillani

Kiitos.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kyllä

Onko hiljattain kuollut

• Anonyymi kirjoitti:

Onko hiljattain kuollut

Kiitos sinulle.

En oikeastaan haluaisi keskustella siitä.
        Täällä on paljon yhtä mielenkiintoisia aloituksia kuin tämän otsikko, mistä voidaan keskustella.

Ja toivottavasti tulee paljon uusia mukavia aiheita 😏

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kiitos.

No en keksi muuta kuin et saisit muuta ajateltavaa eli sooloilet ja annat itsellesi muutaman orgasmin ja nautit ja etkä mieti muuta kuin seksiä ja toivon sinulle jaksamista ja kaikkea hyvää no en häiritse sinua enempää tänään ettei sinulle tule paha mieli hyvää yötä

• Anonyymi kirjoitti:

No en keksi muuta kuin et saisit muuta ajateltavaa eli sooloilet ja annat itsellesi muutaman orgasmin ja nautit ja etkä mieti muuta kuin seksiä ja toivon sinulle jaksamista ja kaikkea hyvää no en häiritse sinua enempää tänään ettei sinulle tule paha mieli hyvää yötä

Kiitos vihjeistä ja toivotuksista.
        Ei minua tarvitse kohdella mitenkään silkkihansikkain. Antaa trollata vain niin paljon kuin sielu sietää.
        Hyvää yötä!

• Juu ei enää tänään baaria, sitä tuli tossa kaksi päivää (pe-la) vedettyä aika ympäripyöreetä bilettä, melkoinen meno ja seuraa on ollut niin että nakki on ruvella. Nyt on hyvä palstalla chillailla parin tasarioluen kera. Ja ens viikonloppuna sama uusiks, huhhei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe