Perjantai Biisiä...

Youtubte tarjoili ihan ekana rumpucoveria. Ja kun tuota tuo frontin kuva oli tuommoinen, niin pakkohan se oli kats... kuunnella. Leidihän on pidemmän linjan rumpali ja sen näkee työskentelystä, olnkoonkin että video sinällään on karkkia palstapojille.

https://www.youtube.com/watch?v=kvJElTaR5kM

*

Sitten tippui vastaan Metallican tuoretta tuotantoa. Ei paska, ei todellakaan, mutta vähän sieluton. Vanhat äijät naputtaa rutiinilla, mutta ei tuosta biisistä oikeen nousee mikään muu kuin rutiini esille.

https://www.youtube.com/watch?v=ZDyDpdFZHBo

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tässä biiseissä joku kolahtaa, tosin en tiedä puhuuko Ylppö mennessä vai tulevasta, vai tietääkö itsekään.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tässä biiseissä joku kolahtaa, tosin en tiedä puhuuko Ylppö mennessä vai tulevasta, vai tietääkö itsekään.

        Hmmm, menneessä, biisi tehty päättyneen suhteen jälkeen, muistaakseni jokunen vuosi päättymisen jälkeen, mutta saatan olla väärässäkin.

        Biisi on hyvä, loistava jopa, puhuttiin menneestä tai tulevasta, ihanan voimallinen ❤️


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm, menneessä, biisi tehty päättyneen suhteen jälkeen, muistaakseni jokunen vuosi päättymisen jälkeen, mutta saatan olla väärässäkin.

        Biisi on hyvä, loistava jopa, puhuttiin menneestä tai tulevasta, ihanan voimallinen ❤️

        Voimallinen on, se läpi tuntevan tunteen kanssa tuossa kolahtaakin.

        Päädyin just kuuntelemaan YouTubea. Olen vähän herkkä oikeanlaisen musiikin kanssa, se voimistaa tunteita ja tunnetiloja, myös niitä mitä joskus yrittää työntää maton alle. Vähän ryöppysi juuri. 😳 Täytyy 5min tasata oloa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Voimallinen on, se läpi tuntevan tunteen kanssa tuossa kolahtaakin.

        Päädyin just kuuntelemaan YouTubea. Olen vähän herkkä oikeanlaisen musiikin kanssa, se voimistaa tunteita ja tunnetiloja, myös niitä mitä joskus yrittää työntää maton alle. Vähän ryöppysi juuri. 😳 Täytyy 5min tasata oloa.

        Ne on välillä hankalia hallittavia, tunteet noiden biisien kanssa. Itsellä käy paljon samaa, että joutuu ottamaan happitaukoja. Toki viimeisimmän eron myötä tuli vähän tehtyä itselle siedätyshoitoa oppimismielessä ja siitä oli kyllä kantavaa hyötyä, ymmärrystä. Mutta aikansa kaikelle 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Ne on välillä hankalia hallittavia, tunteet noiden biisien kanssa. Itsellä käy paljon samaa, että joutuu ottamaan happitaukoja. Toki viimeisimmän eron myötä tuli vähän tehtyä itselle siedätyshoitoa oppimismielessä ja siitä oli kyllä kantavaa hyötyä, ymmärrystä. Mutta aikansa kaikelle 😉

        Kaksi ekaa eroa oli paljon sama, tietyt musiikit toi kaikenlaista pintaan. Tein myös samaa tietoisesti, lapset mene mummille yöksi ja sitten volat vaan täysille. 🙄

        Viimeisin ero taas oli jo ennen eroa moneen kertaan prosessoitu ja toivo menetetty myös menetetty kokonaan, ettei samaa tarvetta koskaan tullut. Ero oli vain suuri helpotus.

        Tässä kohtaa nyt pulpahti jotain muuta mitä en osannut odottaa tässä hetkessä. Ei mitään traagista eikä vaarallista.


      • Citrinella kirjoitti:

        Kaksi ekaa eroa oli paljon sama, tietyt musiikit toi kaikenlaista pintaan. Tein myös samaa tietoisesti, lapset mene mummille yöksi ja sitten volat vaan täysille. 🙄

        Viimeisin ero taas oli jo ennen eroa moneen kertaan prosessoitu ja toivo menetetty myös menetetty kokonaan, ettei samaa tarvetta koskaan tullut. Ero oli vain suuri helpotus.

        Tässä kohtaa nyt pulpahti jotain muuta mitä en osannut odottaa tässä hetkessä. Ei mitään traagista eikä vaarallista.

        Kävisikö tuommoinen? Ei ole kosiobiisi nyt, mutta ehkä elävöittävä ja kohtalaisen leikillinen?
        Itse pidän kovasti, vaikka Antti on kovin tuomittu monella taholla 😂

        Antti Tuisku - Hyökyaalto
        https://www.youtube.com/watch?v=ScCShsNFwgI


      • randombypasser kirjoitti:

        Kävisikö tuommoinen? Ei ole kosiobiisi nyt, mutta ehkä elävöittävä ja kohtalaisen leikillinen?
        Itse pidän kovasti, vaikka Antti on kovin tuomittu monella taholla 😂

        Antti Tuisku - Hyökyaalto
        https://www.youtube.com/watch?v=ScCShsNFwgI

        Olen ihan Antti-fani. En ollut silloin ihan alussa, mutta viime vuodet olen ollut. Nostan hattua uskallukselle olla oma itsensä! Stadion keikka jäi välistä, mutta TV:stä kyllä katsoin. Vähän saman ajatusmaailman kappaleita tuli aiemmin kuunneltua….Taitaa oma tarvitsevuus vähän rakoilla, vaikka sen kuinka yrittää kieltää ja kun se livahtaa ulos, sitten seuraa paljon muutakin perässä. En nyt niitä taida laittaa, mutta laitan toisen. 😉

        Yleensä (oikeasti) en nuorista herroista kovin paljon perusta, mutta hänen ehkä vähän ujon ja erittäin karismaattinen persoonan sekoitus teki kyllä ison vaikutuksen flyygelin, tuon äänen ja tunteen kanssa. Koko kesän paras keikka oli (festari), vaikka alunperin en ollut kauhean innoissani.

        https://m.youtube.com/watch?v=CQoObtJ4K8s


      • Citrinella kirjoitti:

        Olen ihan Antti-fani. En ollut silloin ihan alussa, mutta viime vuodet olen ollut. Nostan hattua uskallukselle olla oma itsensä! Stadion keikka jäi välistä, mutta TV:stä kyllä katsoin. Vähän saman ajatusmaailman kappaleita tuli aiemmin kuunneltua….Taitaa oma tarvitsevuus vähän rakoilla, vaikka sen kuinka yrittää kieltää ja kun se livahtaa ulos, sitten seuraa paljon muutakin perässä. En nyt niitä taida laittaa, mutta laitan toisen. 😉

        Yleensä (oikeasti) en nuorista herroista kovin paljon perusta, mutta hänen ehkä vähän ujon ja erittäin karismaattinen persoonan sekoitus teki kyllä ison vaikutuksen flyygelin, tuon äänen ja tunteen kanssa. Koko kesän paras keikka oli (festari), vaikka alunperin en ollut kauhean innoissani.

        https://m.youtube.com/watch?v=CQoObtJ4K8s

        En minäkään Antista paljon perustanut alkuun ja hyvin pitkälti levy-yhtiönsä tuotehan hän silloin olikin. En toki edelleenkään ole fanifani, mutta arvostan osaamista ja ammattitaitoa, sitkeyttä jahdata omia unelmiaan ja Antti on niiden osalta enemmän kuin esimerkillinen. Helvetin kova jätkä suomeksi sanottuna.

        Ihan ei Odell uppoa minuun, olen liian rock-henkinen sinällään, ns. vihainen nuori mies 😂
        Mutta taitava artisti on, kiva katsoa tuota tekemistä videolla 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        En minäkään Antista paljon perustanut alkuun ja hyvin pitkälti levy-yhtiönsä tuotehan hän silloin olikin. En toki edelleenkään ole fanifani, mutta arvostan osaamista ja ammattitaitoa, sitkeyttä jahdata omia unelmiaan ja Antti on niiden osalta enemmän kuin esimerkillinen. Helvetin kova jätkä suomeksi sanottuna.

        Ihan ei Odell uppoa minuun, olen liian rock-henkinen sinällään, ns. vihainen nuori mies 😂
        Mutta taitava artisti on, kiva katsoa tuota tekemistä videolla 🤗

        Itseenikin vaikutuksen teki vasta livekeikka. Ääni on ilman muokkausta paljon tunteellisempi, ja ehkä jollain tapaa alkukantaisempi. Ja meno oli aika improvisoitua välillä,

        Monesti käy toisin päin, autotune toimii, mutta live on vähän sinne päin.


      • Citrinella kirjoitti:

        Itseenikin vaikutuksen teki vasta livekeikka. Ääni on ilman muokkausta paljon tunteellisempi, ja ehkä jollain tapaa alkukantaisempi. Ja meno oli aika improvisoitua välillä,

        Monesti käy toisin päin, autotune toimii, mutta live on vähän sinne päin.

        Mä ehkä olen autotune-ihminen 😂

        No ei ehkä ihan, mutta olen aina digannut viimeistellystä soundista kontrolloidussa ympäristössä eli periaatteessa siis "muovisesta" tuotteesta, vaikka nyt sitten levyltä kuultuna. Ja sikäli risoo keikoilla, kun soundimaailma on usein ihan mitä sattuu, bändi vetelee hirveässä krapulassa väsyneesti jotain sinnepäin ja kokeilee vielä improilla jotain skeidaa. Helvetti. Niillä on hyvä tuote jonka ne kusee lavalla. Niin sitten ei huvita hirveästi lähteä livesetteihin maksavana asiakkaana.

        Olen kyllä iän kanssa opetellut olemaan ylimalkainen tuon perfektionistisen piirteen kanssa sekä antautumaan livekeikan ilmapiirille, mutta kyllä sen kanssa edelleen saa tehdä duunia, jos bändi vähänkään alkaa vetämään kuuden kaljan kännissä epämääräistä settiä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mä ehkä olen autotune-ihminen 😂

        No ei ehkä ihan, mutta olen aina digannut viimeistellystä soundista kontrolloidussa ympäristössä eli periaatteessa siis "muovisesta" tuotteesta, vaikka nyt sitten levyltä kuultuna. Ja sikäli risoo keikoilla, kun soundimaailma on usein ihan mitä sattuu, bändi vetelee hirveässä krapulassa väsyneesti jotain sinnepäin ja kokeilee vielä improilla jotain skeidaa. Helvetti. Niillä on hyvä tuote jonka ne kusee lavalla. Niin sitten ei huvita hirveästi lähteä livesetteihin maksavana asiakkaana.

        Olen kyllä iän kanssa opetellut olemaan ylimalkainen tuon perfektionistisen piirteen kanssa sekä antautumaan livekeikan ilmapiirille, mutta kyllä sen kanssa edelleen saa tehdä duunia, jos bändi vähänkään alkaa vetämään kuuden kaljan kännissä epämääräistä settiä.

        Se on asiakkaan aliarvioimista, että vedetään keikkaa puolella teholla pikkuhiprakassa. Itselle on sattunut lähinnä hyviä keikkoja, tosin monet suosikeista on sellaisia, että osaavat laulaa ilman autotuneakin. Keikka- ja levyversio voi olla ihan vähän erilaiset, mutta silti kumpikin toimii.


      • Citrinella kirjoitti:

        Se on asiakkaan aliarvioimista, että vedetään keikkaa puolella teholla pikkuhiprakassa. Itselle on sattunut lähinnä hyviä keikkoja, tosin monet suosikeista on sellaisia, että osaavat laulaa ilman autotuneakin. Keikka- ja levyversio voi olla ihan vähän erilaiset, mutta silti kumpikin toimii.

        Itselle on osunut liiankin kanssa keikkoja tai festarisettejä joissa:
        A) Ollaan heikossa suorituskunnossa
        B) Ei kiinnosta
        C) Vedetään jotain ufo-versioita liki kaikista setin biiseistä

        Tämä siis sekä kotimaisten että ulkomaisten artistien osalta. On hyviäkin keikkoja plakkarissa, mutta edelleen paskat-hyvät -suhde on pakkasella, ehkä noin 60/40.
        Ja myönnän, että asenne voi vaikuttaa, mutta on myös hitosti ihan uskomattomia puukäsi/kusipää -vetoja. Vaan suomalainen voi kitistä ja narista, mutta valittamaan se ei ala, eikä etenkään vaatimaan rahojaan takas 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Itselle on osunut liiankin kanssa keikkoja tai festarisettejä joissa:
        A) Ollaan heikossa suorituskunnossa
        B) Ei kiinnosta
        C) Vedetään jotain ufo-versioita liki kaikista setin biiseistä

        Tämä siis sekä kotimaisten että ulkomaisten artistien osalta. On hyviäkin keikkoja plakkarissa, mutta edelleen paskat-hyvät -suhde on pakkasella, ehkä noin 60/40.
        Ja myönnän, että asenne voi vaikuttaa, mutta on myös hitosti ihan uskomattomia puukäsi/kusipää -vetoja. Vaan suomalainen voi kitistä ja narista, mutta valittamaan se ei ala, eikä etenkään vaatimaan rahojaan takas 😂

        Yksi tuttu kertoi keikasta, jossa rumpali jätti sujuvasti osan vain soittamatta. Onhan noita.

        Olen ollut etupäässä keikoilla, missä yleisö on kovissa fiiliksissä ja vain kohtalaisesti päihtyneenä, ja artisti on myös leikeissä. Sitten kaksi keikkaa muistan nuorena räkälöissä, jossa 50% ei pysy suurinpiirtein tolpillaan, Kumpikin keikka oli huono, ja esiintyjä ei selkeästi nauttinut, vaan ilmeet oli koska tää loppuu-tyylisiä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Yksi tuttu kertoi keikasta, jossa rumpali jätti sujuvasti osan vain soittamatta. Onhan noita.

        Olen ollut etupäässä keikoilla, missä yleisö on kovissa fiiliksissä ja vain kohtalaisesti päihtyneenä, ja artisti on myös leikeissä. Sitten kaksi keikkaa muistan nuorena räkälöissä, jossa 50% ei pysy suurinpiirtein tolpillaan, Kumpikin keikka oli huono, ja esiintyjä ei selkeästi nauttinut, vaan ilmeet oli koska tää loppuu-tyylisiä.

        Omalle kohdalle on osunut toistaiseksi kaksi bändiä, jotka eivät ole milloinkaan kusseet keikka. Eläkeläiset ja Apulanta. Tosin Eläkeläisten kohdalla joskus on ollut jo kyse tulkinnasta, herrat osasivat aiemmin olla aika pirun notkeessa lavalla, vaikka setti läpi menikin.

        Kustuina on aika paljon, se ottaa otsalohkoon. On isojakin nimiä ja kun niiden liput maksaa hiukan enemmän, niin alkaa rytmihäiriöt. Toki on hiton hyviäkin kokemuksia, settejä joissa on naurettu puhtaasta ilosta, vaikka olisi kai pitänyt kuunnella biisiä/jä,


      • randombypasser kirjoitti:

        Omalle kohdalle on osunut toistaiseksi kaksi bändiä, jotka eivät ole milloinkaan kusseet keikka. Eläkeläiset ja Apulanta. Tosin Eläkeläisten kohdalla joskus on ollut jo kyse tulkinnasta, herrat osasivat aiemmin olla aika pirun notkeessa lavalla, vaikka setti läpi menikin.

        Kustuina on aika paljon, se ottaa otsalohkoon. On isojakin nimiä ja kun niiden liput maksaa hiukan enemmän, niin alkaa rytmihäiriöt. Toki on hiton hyviäkin kokemuksia, settejä joissa on naurettu puhtaasta ilosta, vaikka olisi kai pitänyt kuunnella biisiä/jä,

        Keikan saa kuulla myös ilmaiseksi, jos visuaalisuutta ei kaipaa. Joskus on miettinyt lähtisikö picnic kamojen ja skumppa- tai viinipullon kanssa olympia stadionin viereiselle kallioille.


      • Citrinella kirjoitti:

        Keikan saa kuulla myös ilmaiseksi, jos visuaalisuutta ei kaipaa. Joskus on miettinyt lähtisikö picnic kamojen ja skumppa- tai viinipullon kanssa olympia stadionin viereiselle kallioille.

        No harvoin niillä keikoilla, joilla minä tykkään käydä, on itselleni silmäkarkkia (Metallica, Kotiteollisuus jne.) 😂
        On joskus tuota kaverien kanssa tehtykin, saa ihan hyvän setin stadikan kallioilla ja juomat on pirusti halvemmat.


      • randombypasser kirjoitti:

        No harvoin niillä keikoilla, joilla minä tykkään käydä, on itselleni silmäkarkkia (Metallica, Kotiteollisuus jne.) 😂
        On joskus tuota kaverien kanssa tehtykin, saa ihan hyvän setin stadikan kallioilla ja juomat on pirusti halvemmat.

        Ja ei tarvitse istua kummassa asennossa tuolissa tai tanssia ryysiksessä pari tuntia.





      • randombypasser kirjoitti:

        Menee, en kyllä itse niin diggaa. Itelle paremmin uppoaa esim.

        Vini Vici & Astrix - Adhana
        https://www.youtube.com/watch?v=Aooy7iw-7cY

        tai löysemmistä

        Binary Finary- 1999
        https://www.youtube.com/watch?v=p8IVONhSEY0

        Ysäri oli musiikkitaiteen suuri vuosikymmen. Erona kasariin, joka sekin on yläpuolella kaiken arvostelun, se että lisäefektiksi keksittiin laittaa sinne tänne biisiä jugurttimukin kilkuttelua metallilusikalla 🙏


    • Anonyymi

      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ööööh... Mulle Don't stop tarkoittaa tuota alla olevaa ja linkkisi ei ollut sen cover.

        https://www.youtube.com/watch?v=dzwG8IKVkG4

        Hyvä huomio. Tarkoitinkin naisille katsottavaa. Juu get it.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio. Tarkoitinkin naisille katsottavaa. Juu get it.

        Ai stana... Mitä sää niille mimmeille sitä katsottavaa laitat etkä aloittajalle? 😂😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai stana... Mitä sää niille mimmeille sitä katsottavaa laitat etkä aloittajalle? 😂😂

        Eikä ollu edes mitään katittavaa, joku jätkä heilui ilman paitaa. Blääh. ☹️😴


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eikä ollu edes mitään katittavaa, joku jätkä heilui ilman paitaa. Blääh. ☹️😴

        Oho katottavaa. Kissanai... Katittavaa. 🤪

        Olis ollut edes Selena..tms.

        https://youtu.be/n-D1EB74Ckg


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eikä ollu edes mitään katittavaa, joku jätkä heilui ilman paitaa. Blääh. ☹️😴

        Oota, mä teen oman videon ja laitan sen saman biisin varjolla tubeen jakoon. Veikkaan että valkkaat sen ensimmäisen 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oho katottavaa. Kissanai... Katittavaa. 🤪

        Olis ollut edes Selena..tms.

        https://youtu.be/n-D1EB74Ckg

        Krääh, en tykkää tosta nukkenaamasta... Tykkään kyllä siitä loppuosasta ihmistä 😁




      • randombypasser kirjoitti:

        Oota, mä teen oman videon ja laitan sen saman biisin varjolla tubeen jakoon. Veikkaan että valkkaat sen ensimmäisen 😂

        Viheltelee... ☝️😅


      • randombypasser kirjoitti:

        Krääh, en tykkää tosta nukkenaamasta... Tykkään kyllä siitä loppuosasta ihmistä 😁

        Sillä on upeat hiukset. 🤪




      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei kyllä ollut. 😆

        Onpas, musiikkityyli ja videon bändin tyyli eivät vain ole sinun makuusi, pöhkö 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Onpas, musiikkityyli ja videon bändin tyyli eivät vain ole sinun makuusi, pöhkö 😁

        Pprrääääh. 😂👍🤗



    • Anonyymi

      Löysin tän tänään. https://www.youtube.com/watch?v=hKkb8TZuRgQ. Aika tasapaksua mutta noin 5. ja 6. min ovat hyviä kohtia. Aika harva psykedeelinen biisi on loppujen lopuksi helmi. Useimmat niistä sen genren biiseistä kuulostaa vain aivan samalta paukutukselta mutta tämä on hieman parempaa matskua.

    • Pitkästä aikaa Rollareita https://www.youtube.com/watch?v=fjwIhyMfvRY


      • Perjantain pariksi tietenkin sopii Robinson. Niistä on valinnanvaraa. Olisi ainakin Silencersin R C in NY ja ArtOfNoisen R C. Mutta ajan hengen mukaan emme halua olettaa Robinsonin sukupuolta, joten olkoon Mrs Robinson Crusoe.
        https://youtu.be/kDlAMjM-77Y


      • scrg kirjoitti:

        Perjantain pariksi tietenkin sopii Robinson. Niistä on valinnanvaraa. Olisi ainakin Silencersin R C in NY ja ArtOfNoisen R C. Mutta ajan hengen mukaan emme halua olettaa Robinsonin sukupuolta, joten olkoon Mrs Robinson Crusoe.
        https://youtu.be/kDlAMjM-77Y

        Ja kun Dustin Hoffman tuossa toikkaroi niin laitetaan vielä Dustinin nimikkokappale
        https://youtu.be/_Vl3lydJy9s ,(Kansas)




      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kyllä, ellei sitten itse Penis from Heaven 😌

        https://m.youtube.com/watch?v=xa-YV_ZjEzY

        Hmmm... Niin, men vai penis from from heaven... Aika kova kysymys enkä minä miehenä oikein osaa vastata tuohon 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm... Niin, men vai penis from from heaven... Aika kova kysymys enkä minä miehenä oikein osaa vastata tuohon 😂

        Ehkä vastaus löytyy toisessa ketjussa olleesta ovulaatiokuskustelusta? 🤔


    • Anonyymi
      • Udo on Acceptin entinen laulaja. Oli viime vuonna keikalla Suomessa, siis Accept. Hyvin nyky-Udokin siihen sopisi, sen verran raskasta suicide-metallia soittaa.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Udo on Acceptin entinen laulaja. Oli viime vuonna keikalla Suomessa, siis Accept. Hyvin nyky-Udokin siihen sopisi, sen verran raskasta suicide-metallia soittaa.

        Niin on, ei enää toki ihan niin energinen mutta kova ukko ikäisekseen, näyttää olevan syntynyt 1952.

        -harmiseikirj-


    • Mun suosikki UMK- biiseistä. No, ok, en tiedä sopiiko tuo Euroviisuihin, mutta tykkään Kuumaa-bändistä muuten, kun siinä on se söpö Johanneskin laulajana. ja se Tulipalo-biisi vasta kiva onkin. Ja onhan se aina kiva kuulla olevansa ylivoimainen :P

      https://www.youtube.com/watch?v=HWJkEnVlfA4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe