Mitenkäs tapahtuu

Anonyymi-ap

Mitä kautta pettäjät useinmiten viestittelevät? Mikä 8nnturvallisin? Ejatsapö sinappi, Facebook, messenger vai miten? Soiitavatko vai viestein?

20

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisen kautta josta jää mahdollisimman vähän jälkiä.

• Anonyymi

Joka paikassa nimet vaihtuivat tuttuihin Minnalla uusi numero ja spekulla vanha saatttaa se nimi olla oikeakin. Mutta viestitellyt jokaisessa paikassa somessa ja puhelin perinteinen tekstiviesti

• Anonyymi

Pettäjät kuulemma tallentavat numeron samansukupuolisella nimellä kuin itse ovat. Voi miten ovelaa 😂

• Anonyymi

Niin ja kun lastenlapset räppää vaarin puhelinta ja kysyy onko tapani sun rakastaja.

• Anonyymi

Tuo asia kuuluu viestintäsalaisuuden piiriin. Nykyään kun lähes kaikki tapahtuu sähköiseti, niin siihen ei kolmannella ole oikeutta. Ulkopuolinen ei saa avata edes tietokonetta joka ei ole hänen.

Mä ymmärrän , mutta toisaalta en!

• Anonyymi

Kyllä kuule jotkut urkkii toisten puhelimia jos vaan tilaisuus tulee, on nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule jotkut urkkii toisten puhelimia jos vaan tilaisuus tulee, on nähty.

Ei saa vaikka kuinka epäilyttäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa vaikka kuinka epäilyttäisi

Ei tietenkään saa eikä mitään muutakaan laitetta, jotkut tyypit vaan on säännösten yläpuolella tai luulee olevansa.

• Anonyymi

Vaikka koneet ja puhelimet olisi auki, niin kukaan ei saa mennä toisen omaisuuteen koskemaan ilman lupaa.

• Anonyymi

Joku äijä joku aika sitten asesni emännän autoon seurantalaitteen jonka perusteella löysi vaimonsa tosi touhuissa mökiltä. Sai alle satasen sakot ja oli tyytyväinen. Sai selityksen miksi vaimo on niin outo eikä muka pettänyt.

• Anonyymi

Mä maksan vaikka sakot mieluummin, kuin jatkan elämääni pettäjän kanssa. Turha säännös.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Messenger. Helppo tyhjentää toisen viestit. Ja puhelut. Voi olla salasanalla sekin app. Ei riitä vaikka pääset puhelimeen. Toinen voi olla eri kuvalla nimellä. Faceen helppo tehdä anonyymi

• Anonyymi

Tai sitten sillai kun ex teki. Monta pelkkää puh/txt puhelinta ja niihin oma sim. Ja sillä sitten oli niitä "vanhoja puhelimia" 1 tai 2🤣 eli ainaki 5

• Anonyymi

😩 Otan osaa, siis oikeesti 🤮

• Anonyymi

Aina se paska jaksoi vaan valhdella. "Mitään en oo tehny sua rakastan ja sua haluna ja sua sitä ja tätä ja tehdään ja laitetaan koti vauvoja ihanat häät" yms paskaa. Uskoo ken haluaa. Kunnes kaikki romahtaa kuin korttitalo. Onneks selvisin😁

• Anonyymi

Onneksi pääsit siittä. Ansaitset parempaa!!!!

• Anonyymi

Omalla kohdalla pari myöhemmin naimisissa olleeksi paljastunutta ihan omalla, myös työkäytössä olleella puhelimella viestivät. Työ skype oli yhdellä aikanaan ensin viestintävälineenä ja sitten ihan vaan viestit. Toinen aloitti keskustelun fb-messengerissä ja kaivoi mun puh nron itse ja soitti. Tunnistaa pienestä röyhkeydestä ja siitä etteivät jännitä juuri lainkaan ja etenevät aika rivakasti. Melko röyhkeää ja rohkeaa toimintaa siihen nähden mitä menettäisivät jos jäisivät kiinni.

Olen päättänyt käräyttää tästä lähin jokaisen, ihan vaan varalta. Saa kumppani sit kotona päättää mitä tekee elämällään niillä tiedoin.

• Anonyymi

Itse käytän työpuhelinta ja työsähköpostia.

• Anonyymi

Minä käräytän jokaisen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1779
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1096
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      836
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      151
      818
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      53
      745
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe