Tuli sellainen mieleen tuosta yhdestä loituksesta että pettää ei ole ainoastaan se jolla on suhteensa ulkopuolinen suhde vaan myös se sinkku joka alkaa suhteeseen varatun kanssa,. Joskus minulle on kerrottu ettei hän petä koska ei ole itse parisuhteessa vaan se hänen salainen kumppani pettää puolisoaan. Väärin. Molemmat pettävät. Kumpikin on vastuussa. Kumpukuin tekee väärin ja molemmat salaileva ja valehtelevat eli pettävät luottamuksen.
Vääristymä ajatuksessa
3
258
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo(ulkomaalainen ) ei mikään komea mies, pettää vaimoansa ja pitäisikö minun kertoa vaimolle?
Miehellä on yritys(metalliala) karjaalla ja hän tekee yhteistyötä tämän ( kaalelityöt) karjaalla....Huoran kanssa joka on eronnut.Tämä mies on täysi kusipää yrityksen omistaja. Olen tavannut kummatkin.... Nainen on vähän tyhmä ja on helposti ohjattavissa ja mies luulee olevansa joku niin haluttu ?? en koskisi edes tikulla mieheen..... huhujen mukaan mies maksaa tälle huoralle kummia raha summia mutta tämä nainen ei ole mikään ruudin keksijä.... Eronnut ja lapset aikusia ja nyt ilman omaa tuntoa makaa ihan tietoisena että mies on naimisissa? Pitäisikö kertoa vaimolle joka asuu pääkaupunkiseudulla ? Kun tuo mies saapuu sen naisen firmalle lukitsevat aina ovet..... ?? Ymmärrän toki kun olen heidät nähnyt yhdessä. Mies on PUKKI.....mies on KOIRAN ULKOILUTTAJA ja nainen on koira..... Olen nähnyt myös miehen vaimon ja on todella kaunis ja kiltin oloinen . tuo huora on ruman näköinen....Vähän likaisen oloinen. Pitäisikö kertoa vaimolle? - Anonyymi
Pyh!
- Anonyymi
Sivusuhde ex oli kaverini kanssa….
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446