Äkikseen outo juttu jollaista ei koskaan aiemmin ole tullut vastaan.
Ostin dieselsuodattimen pahvipakkauksessaan (Pureflux) ja se on lojunut auton takakontissa olevassa taitettavasaa korissa jo pidemmän aikaa kun olen unohtanut suodattimen vaihdon. Vaihdan sen useinkin parin vuoden välein, vaikka aapisen mukaan se on muistaakseni 6 vuotta tai 60 tkm.
Nyt taas kerran kauppareissulla laitoin kassit tuohon koriin ja nakkasin suodattimen kassien päälle, mutta kas, yllätyin kotiin tullessa kun muovisten maitopullojen pohjat olivat dieselissä, jota suodattimesta oli kasiin vuotanut. Maidot taitavat mennä viemäriin, sillä puhdistuksesta huolimatta haju pulloista ei lähde ja dieseliä on saattanut imeytyä maitoon saadda.
Tuosta tuli mieleen, että ilmeisesti nuo suodattimet on valmistusprosessissa jotekin dieselillä testattuja / painetestattuja, muutoinhen nissä ei sitä voi olla.
Uudessa, myyntipaketissa olevassa suodattimessa dieseliä
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole suodattimia diiselillä testattu tehtaalla . Olet unohtanut vanhan suodattimen konttiin .
- Anonyymi
Vnaha suodatin on edelleen koneessa paikallaan ja uusi myyntipakkauksessaan oleva oli takakontoissa ja _vuoti lievästi dieseliä_ kastellen myyntipakkauksenkin osittain.
Outo homma ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.4042128Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881322- 591181
- 157969
- 133939
- 93762
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede56734Teki mieli sanoa
Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. A35698Tämä on naiselle
Hyvää iltaa ja yötä. Mikäli haluat olla rakas, meidän on nähtävä ja juteltava. näin toivoo.mies34677