Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009330617.html
Meni ihan mukavasti, kiitokset Auli-neidille sitkeästä opettamisesta ❤️
Hyvä hyvä, hallitset hienosti oikeinkirjoituksen!
Vastasit oikein 10 kysymykseen
https://www.is.fi/viihde/art-2000009330617.html
Meni ihan mukavasti, kiitokset Auli-neidille sitkeästä opettamisesta ❤️
Vastasit oikein 10 kysymykseen
Vastaukset 17
Vanhimmat
Aika helppo, 11 oikein.
-harmiseikirj-
Loistava tulos!
Juu ei tuo paha ollut, itte vaan kömmähtelin taas hätäillessäni. Tai ehkä sekin on vain meriselitys 😉
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714248Y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Onnittelut, ihan täydellinen suoritus!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Oli ehkä helpoin visa laittamistasi 😉
Mahtava tulos!
Oliko? No olet jo toinen joka maalasi tuon helpoksi, niin uskottava se on 😁
Tämä oli kiva ja melko helppo 👍 Jo visaan lähtiessä aavistin, että siellä kysytään se "alun perin", mutta en viitsinyt sitä googlata ja väärinhän se sitten menikin, tietenkin. 😃
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Loistava tulos!
Joo, alun perin on yksi, kuten myös ennen kuin. Harmi ettei jälkimmäistä tullut, olisin saanut halvan irtopisteen 😂
Tietyt jutut toistuu, mutta antaa mennä vaan fiiliksellä 😃
Terveisiä YB:ltä. Hän sanoi, että sinä tiedät kyllä kuinka saat häneen yhteyden, jos haluat viestitellä 👍
Juu, niinhän se on 😁
Oi ihanaa, kiitos Xena, olipa todella miellyttävät terveiset ❤️
Saisin, mutta en halua nyt häiritä jos on elämässä muutakin. Ja kun sinä olet jo ollut yhteydessä, niin YB on hyvissä käsissä 😉
12 oikein
Mahtava tulos!
Jäätävää jälkeä visassa... Tunnen itseni hölmöksi, eikä se ehkä vallan väärin olekaan ;)
Yksitoista oikein minulla.
Loistava tulos!
Koitko visan helpoksi? Kun kaikki ovat sanoneet, että oli helppo kuin mikä.
No niin, tässä sitä taas ollaan! Sänky pedattu kuivaksi ja Mimmiltä otettu vesipullo pois, siis se vesipullo on nyt mun yöpöydällä. Mimmi oli kastellut sänkyämme, sekä oman yöpukunsa rinnuksen, miten sellainen vahinko on mahdollista... mä en ymmärrä. Mimmillä on 2 dl tuttipullo yöaikaan käytössä, ei vielä ennen ole tällaista sattunut.
Onhan se varmaan kurjaa nukkua märissä vaatteissa, märässä sängyssä; ei ihme että oli herännyt epämiellyttävään oloon. Ei tuo sentään itkeä tihuttanut vaikka alahuuli oli kyllä lerpallaan. Kuivat vaatteet ylle ja sängyn uudelleen petaaminen, ylimääräinen petauspatja ja sen alla vielä muovitettufroteenpalanen... siihen kosteaan kohtaan sängystä, jotta varmasti pysyy kuivana. Uus yritys ja kun neiti nukahti, mä lähdin jääkaapille jugurttia noutamaan itselleni. Vajaa 2 dl upposi hyvin, sen verran nälkä jo puolilta öin.
Ja mun tulos tästä visasta; Hyvä hyvä, hallitset hienosti oikeinkirjoituksen!
Vastasit oikein 10 kysymykseen.
trollikka
Loistava tulos!
Olisikohan neiti tylsistynyt nukahtamisvaiheessa ja lutrannut putelilla omaksi viihteekseen? Tai sitten ehkä puteli oli jäänyt huonoon asentoon kun on nukahtanut, kyllä se yleensä tipottaa silloin jos on melko täynnä vielä. Hyvä että sai kuivat nukkumaolosuhteet :)
Aika helppo. Vaikka Thamaan kohdalla tuli huti, muuten visa meni oikein sujuvasti.
"Hyvä hyvä, hallitset hienosti oikeinkirjoituksen!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Kiitos löörtaakin visasta näin söntaakina. 😀
Loistava tulos!
Aaaaa, himputtinen, pitääpä siis kaivaa oma visansa söntaakiksi, hetkonen, palaan pian 😁